Ogłoszenie z dnia 2024-04-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00241905/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-12
- 2024/BZP 00304310/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sceny mobilnej wraz z wyposażeniem w miejscowości Masłowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MASŁOWICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648103
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Masłowice 4
1.5.2.) Miejscowość: Masłowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-515
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@maslowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.maslowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1adff93d-e077-11ee-a01e-f641a8763d5f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sceny mobilnej wraz z wyposażeniem w miejscowości Masłowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1adff93d-e077-11ee-a01e-f641a8763d5f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00302821
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008475/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup sceny mobilnej wraz z wyposażeniem w miejscowości Masłowice
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający informuje, iż zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”objętegoProgramem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Środki pozyskane w ramach Lokalnej Strategii Rozwoju wdrażanej przez Lokalną Grupę Działania „BUD-UJ RAZEM”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00241905
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UG.IOŚ.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.2.1. Część 1 zamówienia – „Zakup i dostawa sceny mobilnej”. dostawa sceny mobilnej wraz z pełną dokumentacją techniczną oraz dokumentami jakościowymi w języku polskim.
Wymiary sceny po rozłożeniu: długość min. 6m, szerokość min. 6m, wysokość do 5 m – dopuszczalna tolerancja do +/-
0,2m.
asortyment składający się na przedmiot zamówienia musi posiadać stosowne certyfikaty, atesty i raporty dopuszczające do
sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, kompletny pod
względem technicznym
Zamawiający wymaga umieszczenia logo projektu, z którego zakup jest finansowany oraz logo Zamawiającego na
plandece lub w innym uzgodnionym w trakcie realizacji umowy miejscu. Logotypy muszą być zgodne z wytycznymi (księgą
wizualizacji) umieszczonymi na stronie https://www.gov.pl/web/rolnictwo/ksiega-wizualizacji-i-logotypy
Przedmiot należy dostarczyć na miejsce wskazane przez Zamawiającego tj. Masłowice 4, 97-515 Masłowice.
Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia pokazowego montażu sceny i zapewniania przeszkolenia w zakresie
montażu estrady dla min. 2 os.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia –
specyfikacja techniczna – scena mobilna" - Załącznik nr 1.1 do SWZ. Po podpisaniu umowy w terminie 21 dni należy
przedstawić materiał graficzny (wizualizację) ukazujący scenę przed i po
rozłożeniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44210000-5 - Konstrukcje i części konstrukcji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34200000-9 - Nadwozia pojazdów, przyczepy lub naczepy
4.5.5.) Wartość części: 129500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mikser cyfrowy min. 8- kanałowy o moc min. 1000W Mikrofony bezprzewodowe - dwa mikrofony doręczne, zasilacz sieciowy, baterie min. 4 kolumny o minimalnej łącznej mocy2000W
min. 2-kanałowy wzmacniacz dopasowany do reszty składowych
z zestawu
min. 2 statywy kolumnowe
Zestaw okablowania i przyłączy.
Dostawa na miejsce wskazane przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy tj. ul. Masłowice 4, 97-515 Masłowice.
Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia –
cz. 2- zestaw nagłaśniający - Załącznik nr 1.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32340000-8 - Mikrofony i głośniki
4.5.5.) Wartość części: 12103,20 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129765 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129765 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe MASTER-TRUSS Lis Artur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221347304
7.3.3) Ulica: Jana Brzechwy 31
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe MASTER-TRUSS Lis Artur
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe MASTER-TRUSS Lis Artur
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129765 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19311 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12103,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe MASTER-TRUSS Lis Artur
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9221347304
7.3.3) Ulica: Jana Brzechwy 31
7.3.4) Miejscowość: Zamość
7.3.5) Kod pocztowy: 22-400
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe MASTER-TRUSS Lis Artur
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe MASTER-TRUSS Lis Artur
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12103,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni
INNE PRZETARGI MASŁOWICE
więcej: przetargi MASŁOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup sceny mobilnej dla Bolesławieckiego Ośrodka Kultury - Międzynarodowego Centrum Ceramiki w Bolesławcu
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
- Zakup pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć w Zespole Szkół im. Heleny Babisz w Bystrzejowicach Pierwszych w ramach projektu UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH
- Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podst. im.T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim
- dostawa fabrycznie nowego zadaszenia sceny Amfiteatru im. Czesława Niemena w Olsztynie wraz z osprzętem i pierwszym montażem
- Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji wraz z zasilaniem w Muzeum Plakatu w Wilanowie w ramach inwestycji pn. Modernizacja Muzeum Plakatu wraz z rearanżacją galerii stałej.
więcej: Mikrofony i głośniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.