eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-KamiennaOrganizacja półkolonii profilaktyczno-edukacyjnych dla dzieci w okresie wakacji i ferii zimowych w ramach projektu "Centrum Usług Społecznych w Skarżysku-Kamiennej"półkolonie w okresie wakacji 2025 r.



Ogłoszenie z dnia 2025-07-01

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Organizacja półkolonii profilaktyczno-edukacyjnych dla dzieci w okresie wakacji i ferii zimowych w ramach projektu „Centrum Usług Społecznych w Skarżysku-Kamiennej”półkolonie w okresie wakacji 2025 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290507889

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sikorskiego 19

1.5.2.) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-110

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 412525035

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@cus.skarkam.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cus.skarkam.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja półkolonii profilaktyczno-edukacyjnych dla dzieci w okresie wakacji i ferii zimowych w ramach projektu „Centrum Usług Społecznych w Skarżysku-Kamiennej”półkolonie w okresie wakacji 2025 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07d00ba8-f71a-4fa0-afd7-53ca6b8be72a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00302813

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00049241/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Organizacja półkolonii profilaktyczno-edukacyjnych dla dzieci w okresie wakacji i ferii zimowych w ramach projektu „Centrum Usług Społecznych w Skarżysku-Kamiennej”

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak

2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia:

art. 94 ust. 1 pkt 1) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 2) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 3) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 4) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 5) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 6) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 7) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 8) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 9) ustawy

art. 94 ust. 1 pkt 10) ustawy

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Centrum Usług Społecznych w Skarżysku - Kamiennej

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-07d00ba8-f71a-4fa0-afd7-53ca6b8be72a

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym,
a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej,
za pośrednictwem platformy działającej pod adresem https://ezamowienia.gov.pl (dalej jako: ”Platforma”) lub poczty elektronicznej.19. Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@cus.skarkam.pl, zamowienia@cus.skarkam.pl (nie dotyczy składania ofert). Maksymalny rozmiar plików przesyłanych
za pośrednictwem poczty elektronicznej wynosi: 20 MB.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ, przekazanym za pośrednictwem Platformy lub pocztą elektroniczną na adres sekretariat@cus.skarkam.pl, zamowienia@cus.skarkam.pl.
2. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści SWZ wpłynął do Zamawiającego nie później niż na 4 dni przed upływem terminu składania ofert.
3. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści SWZ nie wpłynie w terminie, o którym mowa w punkcie powyżej, Zamawiający nie ma obowiązku udzielania wyjaśnień SWZ.
4. Przedłużenie terminu składania ofert, nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści SWZ.
5. Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami, Zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania, bez ujawniania źródła zapytania.
6. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może przed upływem terminu składania ofert zmienić treść SWZ. Dokonaną zmianę treści SWZ, Zamawiający udostępni na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-07d00ba8-f71a-4fa0-afd7-53ca6b8be72a

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający oświadcza, że spełnia wymogi określone w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez Wykonawcę będą przetwarzane zgodnie z RODO oraz zgodnie z przepisami krajowymi. Zamawiający informuje, że:
1)administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Centrum Usług Społecznych w Skarżysku-Kamiennej;
2)z inspektorem ochrony danych osobowych można skontaktować się przez adres e-mail: iodo@cus.skarkam.pl telefon: (41) 25 29 111 lub pisemnie na adres: Centrum Usług Społecznych w Skarżysku-Kamiennej, ul. Sikorskiego 19; Obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane
te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu
w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.
Obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób pośredni,
a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PS.I.271.5.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest pierwsza z trzech edycji w okresie wakacyjnym 2025 roku, organizacja półkolonii profilaktyczno-edukacyjnych dla dzieci w okresie wakacji i ferii zimowych w ramach projektu „Centrum Usług Społecznych
w Skarżysku -Kamiennej” – półkolonie w okresie wakacji 2025 r.
Organizacja półkolonii dla dzieci realizowana jest w ramach usług z zakresu wsparcia rodziny i pieczy zastępczej.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opisany został w Załączniku Nr 2
do SWZ.
Planowane są jeszcze dwie edycje:
1) II edycja – Półkolonie zimowe i letnie w 2026 roku;
2) III edycja – Półkolonie zimowe i letnie w 2027 roku.
2. Przed wszczęciem postępowania nie przeprowadzano konsultacji rynkowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Uzasadnienie braku podziału zamówienia na części:
Zamawiający podjął decyzję o niedzieleniu przedmiotu zamówienia na części, kierując się względami technicznymi, organizacyjnymi oraz merytorycznymi, które mają bezpośredni wpływ na prawidłową i efektywną realizację zamówienia.
Podział zamówienia na części byłby nieuzasadniony i niecelowy, a jego brak służy zapewnieniu prawidłowej, efektywnej oraz bezpiecznej realizacji usługi.
5. Zakres i sposób realizacji zamówienia określa także Załącznik Nr 9 do SWZ – Projektowane postanowienia umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55243000-5 - Usługi w zakresie obozowisk dla dzieci

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferta może uzyskać 100 pkt: Cena- 50 pkt, Kryterium jakościowe - Doświadczenie Kierownika półkolonii - 40 pkt, Kryterium jakościowe - Klauzula społeczna - 10 pkt. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 50

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Kierownika półkolonii

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

aspekty społeczne, w tym integracja zawodowa i społeczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium społeczne

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania zdolności technicznej lub zawodowej musi wykazać, że:
1) wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje),
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, jedną umowę o wartości brutto co najmniej 15.000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych), której przedmiotem była organizacja i realizacja półkolonii i/lub wypoczynku i/lub zajęć opiekuńczo-wychowawczych dla dzieci, składająca się minimum z:
a) zapewnienia wykwalifikowanej kadry wychowawców i/lub opiekunów i/lub instruktorów,
b) zapewnienia codziennych zajęć edukacyjnych i/lub rekreacyjnych i/lub sportowych i/lub rozwijające kompetencje społeczne,
c) zapewnienia animacji tematycznych i/lub gier i/lub zabaw dostosowanych
do wieku uczestników,
d) zapewnienia warsztatów tematycznych (o dowolnej tematyce),
e) zapewnienia atrakcji w formie wycieczek i/lub wyjść np. do kina, muzeum,
na kręgle, do parku trampolin, na basen lub inne miejsce atrakcyjnych turystycznie i/lub edukacyjnie,
f) zapewnienia materiałów dydaktycznych i/lub artystycznych i/lub sportowych potrzebnych do realizacji zajęć,
g) zapewnienia wyżywienia dla dzieci podczas trwania półkolonii;
2) wyznaczy do realizacji zamówienia w roli Kierownika półkolonii jedną osobę (zatrudnioną przez Wykonawcę na podstawie dowolnego stosunku prawnego, przy czym funkcję tę może pełnić także osobiście Wykonawca będący przedsiębiorcą prowadzącym jednoosobową działalność gospodarczą), która w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert kierowała w imieniu Wykonawcy, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych kieruje w imieniu Wykonawcy, przez okres co najmniej 3 miesięcy, co najmniej jedną umowę o wartości brutto co najmniej 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych), której przedmiotem była organizacja i realizacja półkolonii i/lub wypoczynku i/lub zajęć opiekuńczo-wychowawczych dla dzieci, składająca się minimum z:
a) zapewnienia wykwalifikowanej kadry wychowawców i/lub opiekunów i/lub instruktorów,
b) zapewnienia codziennych zajęć edukacyjnych i/lub rekreacyjnych i/lub sportowych i/lub rozwijające kompetencje społeczne,
c) zapewnienia animacji tematycznych i/lub gier i/lub zabaw dostosowanych
do wieku uczestników,
d) zapewnienia warsztatów tematycznych (o dowolnej tematyce),
e) zapewnienia atrakcji w formie wycieczek i/lub wyjść np. do kina, muzeum,
na kręgle, do parku trampolin, na basen lub inne miejsce atrakcyjnych turystycznie i/lub edukacyjnie,
f) zapewnienia materiałów dydaktycznych i/lub artystycznych i/lub sportowych potrzebnych do realizacji zajęć,
g) zapewnienia wyżywienia dla dzieci podczas trwania półkolonii;
Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności technicznych lub zawodowych, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych, na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:
1) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 3 do SWZ.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia, o których mowa w Rozdział 15 ust. 1, pkt 1 składa każdy
z Wykonawców.
3. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby, składa oświadczenie, o którym mowa w Rozdział 15 ust. 1, pkt 1, tego podmiotu.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zadanie – Organizacja półkolonii dla dzieci w okresie wakacji 2025 r.
1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych, na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:
1) wykazu usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz
z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie. Wzór wykazu usług stanowi Załącznik Nr 7 do SWZ;
2) wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych
i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego,
a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi Załącznik Nr 8 do SWZ.
2. Dowodami określającymi, czy usługi zostały wykonane należycie, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, w a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.
3. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz usług dotyczy usług,
w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
5. Zamawiający nie wezwie Wykonawcy do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy o informatyzacji, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
6. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
1) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby - zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania
mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik Nr 4 do SWZ;
2) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy. Wzór oświadczenia
z art. 117 ust. 4 ustawy stanowi Załącznik Nr 5 do SWZ;
3) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może
je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,
o ile Wykonawca wskazał w ofercie dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
4) jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z ww. dokumentów - pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
2. Ust. 1, pkt 4) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
3. Ust. 1, pkt 3) – 4) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty i powinno ono zawierać
w szczególności wskazanie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego dotyczy, wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie
o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. Zamawiający nie określa sposobu spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. W odniesieniu do warunków określonych odpowiednio w Rozdz. XIII, ust. 1, pkt 1) SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi,
do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. W przypadku, o którym mowa w Rozdz. XVIII pkt 4, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie,
o którym mowa w art. 125 ustawy Pzp, oraz podmiotowe środki dowodowe
na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy PZP, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych
w Projektowanych postanowieniach (wzorze) umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-09 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć przez Platformę e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-09 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.