Ogłoszenie z dnia 2025-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00215564/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pt. „Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Gołymin-Ośrodek”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gołymin-Ośrodek
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378090
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szosa Ciechanowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Gołymin-Ośrodek
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-420
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@golymin-osrodek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.golymin-osrodek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/ug_golyminosrodek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pt. „Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Gołymin-Ośrodek”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-11f41fb3-9e45-4a1e-9d65-99a4e10baacd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00302626
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00069352/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Gołymin-Ośrodek"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00215564
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IT.271.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania w ramach projektu pt. „Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Gołymin - Ośrodek” zgodnie z opisem przedmiotem zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę sprzętu komputerowego, sieciowego i innego, wyposażenia oraz oprogramowania dla Gminy Gołymin – Ośrodek, w następującym zakresie i ilości:
1) SERWER RACK – 1 SZT.
2) ROZBUDOWA SERWER DL360 GEN10 – 1 KPL.
3) MACIERZ DYSKOWA – 1 SZT.
4) SERWER BACKUP – 1 SZT.
5) BIBLIOTEKA TAŚMOWA – 1 SZT.
6) PRZEŁĄCZNIK SIECIOWY – 2 SZT.
7) UTM – 1 SZT.
8) PLATFORMA SZKOLENIOWA – 1 KPL.
9) INSTALACJA I KONFIGURACJA
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia – Opis Przedmiotu Zamówienia – Załącznik nr 1 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 231117,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231855,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 231117,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INVOI Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010808405
7.3.3) Ulica: Niekłańska 35/1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-924
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 231117,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie dla posiadanego oprogramowania Zintegrowane Środowisko Programistyczne (IDE) oraz zakup nowych licencji w ramach zamówienia opcjonalnego
- Dostawa i montaż urządzeń i oprogramowania w ramach zadania "Wzmocnienie cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Łaskarzew"
- Część I - Zakup, dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem do sieci Urzędu Miejskiego i Część II - Zakup i dostawa zasilaczy UPS wraz z zestawami bateryjnymi
- Zakup i dostawa urządzeń sieciowych dla wybranych lokalizacji BTS systemu cyfrowej łączności radiowej TETRA
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu ,,Cyberbezpieczny Samorząd''
- Dostawa licencji Cisco
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.