eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustroń › Stworzenie sieci publicznych punktów sanitariatów na terenie Miasta Ustroń



Ogłoszenie z dnia 2023-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Stworzenie sieci publicznych punktów sanitariatów na terenie Miasta Ustroń

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Ustroń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182344

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Ustroń

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-450

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: +48338579300

1.5.8.) Numer faksu: +48338579330

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ustron.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustron.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3cb8176c-f92f-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Stworzenie sieci publicznych punktów sanitariatów na terenie Miasta Ustroń

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3cb8176c-f92f-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00302626

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044318/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Stworzenie publicznych punktów, sanitariatów na terenie Miasta Ustroń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00227650

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.17.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 335203,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj i wybuduj” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Stworzenie sieci publicznych punktów sanitariatów na terenie Miasta Ustroń”.
W ramach realizacji umowy Wykonawca wykona dokumentację projektową a następnie na jej podstawie wykona roboty budowlane polegające na budowie toalety samoczyszczącej wraz z towarzyszącą infrastrukturą oraz elementami małej architektury na terenie działek o nr: 2687/49 i 2687/51 obręb Ustroń.
Na przedmiot umowy składa się następujący zakres rzeczowy:
1) Zadanie 1: Dokumentacja projektowa - w ramach tego zadania Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do:
a) opracowania kompletnej dokumentacji budowlano-architektonicznej budowy toalety samoczyszczącej wraz z towarzyszącą infrastrukturą oraz elementami małej architektury, zagospodarowania terenu na mapie do celów projektowych wraz z uzgodnieniami branżowymi, zgodnie z zakresem i wytycznymi wskazanymi w PFU dla dokumentacji projektowej w tym: uzyskania wszelkiego typu map, opinii, decyzji, pozwoleń, zgód i uzgodnień,
b) uzyskania w imieniu Zamawiającego prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę dla całości inwestycji wymaganych przepisami prawa, w tym ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.), koniecznych do wykonania niniejszej Umowy.
2) Zadanie 2: Roboty budowlane - budowa toalety samoczyszczącej wraz z towarzyszącą infrastrukturą oraz elementami małej architektury - w ramach tego zadania Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych jn.;
a) rozbiórka istniejącej nawierzchni,
b) wykonanie przyłączy do sieci kanalizacji sanitarnej, sieci wodociągowej, sieci kanalizacji deszczowej oraz sieci elektrycznej,
c) wykonanie płyty fundamentowej,
d) dostawa i montaż toalety samoczyszczącej,
e) dostawa i montaż lampy parkowej, betonowego kosza na odpady oraz ławki parkowej wykonanej z poużytkowego polietylenu i polipropylenu wraz z zakotwieniem ich do fundamentu,
f) wykonanie dojścia dla osób niepełnosprawnych w formie pochylni,
g) dostawa i montaż ogrodzenia panelowego z podmurówką,
h) wykonanie brukowania terenu wraz z wykonaniem skalniaka oraz nasadą krzew i krzewinek.
Wykonawca jest zobowiązany do wszelkich zgłoszeń odbiorowych, a w szczególności uzyskania pozwolenia na użytkowanie, wymaganych przepisami prawa w ramach realizowanej inwestycji.

Po zakończeniu realizacji inwestycji tereny zielone należy doprowadzić do stanu pierwotnego poprzez ponowne ukształtowanie terenu i obsianie trawą. Do obowiązków Wykonawcy należy również pielęgnacja zasianej trawy (podlewanie, nawożenie itp.).
Wszelkie prace należy uzgadniać na bieżąco z Zamawiającym oraz Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego. Zaleca się przed złożeniem oferty szczegółowe zapoznanie się z zakresem i charakterem robót. Zaplecze budowy Wykonawca zapewni sobie we własnym zakresie. Po zakończeniu robót budowlanych należy sporządzić dokumentację powykonawczą wraz z inwentaryzacją geodezyjną zatwierdzoną przez Inspektora Nadzoru i Zamawiającego. Odpady wytworzone w wyniku prowadzonych prac należy zagospodarować zgodnie z ustawą o odpadach (t.j. Dz.U.2022 poz. 699 z późn. zm.) powyższe ma zostać potwierdzone w bazie BDO – wydrukowane karty przekazania odpadów należy przedłożyć Zamawiającemu.

Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 9 do SWZ - Program funkcjonalno – użytkowy (PFU).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

42961000-0 - System sterowania i kontroli

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45120000-4 - Próbne wiercenia i wykopy

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

45520000-8 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 393477,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 393477,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 393477,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HAMSTER POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8842747620

7.3.3) Ulica: Pod Hałdą 37B

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-206

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom: roboty budowlane.
Podwykonawca zostanie wyłoniony po podpisaniu umowy.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 393477,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.