eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › ,,Organizacja i obsługa Ogólnopolskiej Konferencji Katedr Finansów, która odbędzie się w Katowicach w dniach 16-17 września 2024 r.''



Ogłoszenie z dnia 2024-04-25

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
,,Organizacja i obsługa Ogólnopolskiej Konferencji Katedr Finansów, która odbędzie się w Katowicach w dniach 16-17 września 2024 r.’’

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Biuro Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001548

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 1 Maja 50

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-287

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@ue.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.katowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

,,Organizacja i obsługa Ogólnopolskiej Konferencji Katedr Finansów, która odbędzie się w Katowicach w dniach 16-17 września 2024 r.’’

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a51572c6-02e4-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00302438

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00558120/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Organizacja konferencji naukowej Katedr Finansów - KFF 2024 - Współczesne finanse

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://uekat.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://uekat.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający, zgodnie § z 1 ust. 2
Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz
wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. 2020 poz. 2452) określa informacje na temat specyfikacji połączenia, formatu
przesyłanych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych:
1.1. Stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
1.2. Komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel Pentium IV 2GHZ, jeden z
systemów operacyjnych – MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
1.3. Zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji, w przypadku Internet
Explorer minimalnie wersja 10.0 Uwaga - korzystanie z operacyjnych przeglądarek lub z systemów operacyjnych oraz przeglądarek
niewspieranych przez producenta może skutkować pojawieniem się nieprawidłowości i błędów w funkcjonowaniu Platformy
Marketplanet;
1.4. Włączona obsługa JavaScript;
1.5. Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki
1.6. w formacie.pdf.
1.7. Dokumenty w formacie .pdf zaleca się podpisywać formatem PAdES;
1.8. Dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż .pdf, wtedy będzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W
związku z tym wykonawca będzie zobowiązany załączyć oddzielny plik z podpisem. BDG WZP.251.1.2022
2. Zamawiający zgodnie z § 3 ust. 3 ww. Rozporządzenia określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości
do 70 MB w formatach: .pdf, .xls, .xlsx, doc, .docx, .odt, .ods, .odp, .ppt, .pptx, .jpg, .jpeg, .tif, .tiff, .png, .svg, .zip, .7z, PAdES,
XAdES.
3. Szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale VI SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek informacyjny RODO znajduje się w Rozdziale XXIII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP/012/018018/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja i obsługa dwudniowej Ogólnopolskiej Konferencji Katedr Finansów na temat: „Współczesne finanse - trendy, wyzwania, dylematy” w ramach obchodów Europejskiego Miasta Nauki Katowice 2024 dla minimum 180 osób i nie więcej niż 250 osób, która odbędzie się w Katowicach w dniach 16 – 17 września 2024 r. Konferencja zorganizowana zostanie w trybie stacjonarnym z uwzględnieniem standardów dostępności dla osób ze szczególnymi potrzebami.
2. Do zadań wykonawcy w związku z organizacją konferencji będzie w szczególności należało:
• zapewnienie obiektu hotelarskiego o standardzie równym co najmniej standardowi czterogwiazdkowego hotelu zlokalizowanego w centrum Katowic w odległości nie większej niż 1500 m od Dworca PKP Katowice,
• zapewnienie w obiekcie hotelarskim miejsca na prowadzenie recepcji konferencji,
• zapewnienie w obiekcie hotelarskim przestrzeni na miejsce wystawowe usytuowane na tej samej kondygnacji na której znajdują się sale konferencyjne,
• zapewnienie sal konferencyjnych w tym samym obiekcie,
• przygotowanie, organizacja i obsługa konferencji,
• przygotowanie oraz realizacja w tym samym obiekcie usługi gastronomicznej w tym uroczystego bankietu,
• zapewnienie przy obiekcie hotelarskim co najmniej 30 postojowych miejsc parkingowych na zamkniętym, monitorowanym parkingu,
• zapewnienie w obiekcie hotelarskim przestrzeni na zabawę taneczną oraz
na występ zespołu artystycznego,
• zapewnienie co najmniej 1 osoby do koordynacji działań związanych
z organizacją i obsługą konferencji (koordynatora), wyznaczonej do bezpośrednich kontaktów z zamawiającym i pozostającej do dyspozycji w trakcie przebiegu wydarzenia,
• zapewnienie co najmniej 1 osoby do obsługi technicznej konferencji (obsługa techniczna nagłośnienia, projekcji prezentacji i materiałów wideo),
• zapewnienie osoby odpowiedzialnej za aranżację muzyki mechanicznej (DJ) odtwarzanej z dowolnego nośnika podczas uroczystego bankietu,
• zapewnienie możliwości skorzystania z usługi noclegowej dla co najmniej
80 osób z zastrzeżeniem, że każda z tych osób poniesie we własnym zakresie koszty usługi noclegowej,
• zapewnienie do dyspozycji Zamawiającego 3 pokoi hotelowych w celu przechowywania m.in. materiałów konferencyjnych.
3. Wykonawca musi dysponować obiektem hotelarskim w którym będzie realizowany przedmiot zamówienia, który spełnia standard równy co najmniej standardowi czterogwiazdkowego hotelu w rozumieniu przepisów § 2 ust. 2 pkt. 1 rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 2166) i który jest zlokalizowany w centrum Katowic w odległości nie większej niż 1500 m od Dworca PKP Katowice (Plac Marii i Lecha Kaczyńskich 2, 40-098 Katowice, współrzędne 50.257855080954045, 19.0169945222765). Odległość obiektu hotelowego zostanie zmierzona na podstawie danych podanych przez wykonawcę w ofercie i wskazań serwisu Google Maps mierzona w opcji ,,najkrótsza trasa pieszo’’.
3.1. Podana w ofercie wykonawcy kategoria (standard) obiektu hotelarskiego będzie identyfikowana oraz oceniana pod względem zgodności z zapisami SWZ na podstawie danych podanych w ofercie i na podstawie rejestru „Obiektów hotelarskich skategoryzowanych” dostępnego na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Samorządu Województwa Śląskiego pod adresem: https://bip.slaskie.pl/dzialalnosc_urzedu/turystyka/obiekty_hotelarskie_skategoryzowane/?p=Hotele i na podstawie Centralnego Rejestru Obiektów Hotelarskich (Rejestr CWOH) pod adresem: https://turystyka.gov.pl/
3.2. W przypadku nie podania pełnych danych umożliwiających identyfikację zaoferowanego standardu obiektu hotelarskiego (tj. nazwy oraz adresu), oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
3.3. W przypadku zaoferowania hotelu spełniającego standardy hotelu zaszeregowanego poniżej kategorii czterogwiazdkowej, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5) ustawy Pzp.
4. Podane przez zamawiającego w Formularzu nr 1 do SWZ ( Formularz oferty) ilości osób służą jedynie do oceny i porównania ofert i oparte są na wielkościach szacowanych. Ostateczna liczba osób biorących udział w konferencji zależna będzie od liczby zgłoszonych osób.
5. Zamawiający przekaże wykonawcy faktyczną liczbę osób w każdym z 2 dni konferencji najpóźniej 7 dni roboczych przed planowaną datą rozpoczęcia konferencji.
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz opis sposobu wykonania zamówienia oraz obowiązki wykonawcy określają:
6.1. Projektowane postanowienia umowy zwane dalej ,,PPU’’ stanowiące Formularz nr 5 do SWZ.
6.2. Opis przedmiotu zamówienia zwany dalej: ,,OPZ’’ stanowiący Formularz
nr 6 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-16 do 2024-09-17

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
Cena brutto – 80%, Koordynator z odpowiednim doświadczeniem - 20%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koordynator z odpowiednim doświadczeniem

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp:
1.1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
1.2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał, iż posiada obowiązującą Decyzję Marszałka Województwa w sprawie zaszeregowania obiektu hotelarskiego do określonego rodzaju i nadania kategorii zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie z dnia 19 sierpnia 2004 r. ( tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 2166).
Zmawiający oceni spełnianie powyższego warunku w oparciu o podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale XVI SWZ.
1.3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
1.4. Zdolność techniczna lub zawodowa:
1.4.1. Zdolność techniczna:
Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku jeżeli, Wykonawca wykaże, że:
w okresie ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej dwie usługi o wartości brutto nie mniejszej niż 100 000 zł każda, polegające na zorganizowaniu konferencji
lub konwentu lub kongresu lub sympozjum lub seminarium lub szkolenia lub zjazdu lub eventu lub innych wydarzeń o podobnym charakterze świadczone jednorazowo dla grupy uczestników liczących minimum 100 osób dla każdej
z wykazanych usług.
Zmawiający oceni spełnianie powyższego warunku w oparciu o podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale XVI SWZ.
Uwaga nr 1:
W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs tej waluty podany przez NBP (Narodowy Bank Polski) na dzień wszczęcia postępowania.
Uwaga nr 2:
W celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego – Zamawiający, na podstawie § 9 ust. 4 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy
i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415 z późń.zm.), rozszerzył okres badania doświadczenia Wykonawcy, z 3 do 5 lat.
1.4.2. Zdolność zawodowa:
Zamawiający uzna spełnienie ww. warunku jeżeli, Wykonawca wykaże, że: skieruje do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego 1 osobę do koordynacji działań związanych z organizacją i obsługą konferencji posiadającą doświadczenie zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, polegające na pełnieniu funkcji koordynatora podczas co najmniej 2 konferencji lub konwentów lub kongresów lub sympozjów lub seminariów lub szkoleń lub zjazdów lub eventów lub innych wydarzeń
o podobnym charakterze zrealizowanych dla co najmniej 100 uczestników
dla każdego z wykazanych wydarzeń.
Zamawiający poprzez koordynatora rozumie osobę bezpośrednio odpowiedzialną za obsługę i koordynację wydarzenia oraz zarządzającego zespołem osób zaangażowanych w ich realizację, sprawującego nadzór nad całością przebiegu wydarzenia.
Zmawiający oceni spełnianie powyższego warunku w oparciu o podmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale XVI SWZ.
2. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy, może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Mając na uwadze zapewnienie odpowiedniego przebiegu postępowania, w tym przyznanie punktów w ramach pozacenowych kryteriów oceny ofert, o których mowa w Rozdziale XX pkt 1.2.SWZ jak również z uwagi na rangę i na pilność przeprowadzenia postępowania zamawiający na podstawie art. 274 ust. 2 ustawy Pzp wymaga złożenia wraz z ofertą następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale XV pkt 1.2. SWZ:
Obowiązującą Decyzję Marszałka Województwa w sprawie zaszeregowania obiektu hotelarskiego do określonego rodzaju i nadania kategorii zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie z dnia 19 sierpnia 2004 r. ( tj. Dz. U. z 2017 r. poz. 2166).
b) W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale XV pkt 1.4.1. SWZ:
wypełnionego Formularza nr 4 do SWZ stanowiącego wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 5 lat, licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są:
- referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych
od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
Uwaga nr 1:
Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa w pkt 1b) liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Uwaga nr 2:
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, należy wykazać usługę, w której wykonawca bezpośrednio uczestniczył.
c) W celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale XV pkt 1.4.2. SWZ oraz w celu oceny wykazanego przez wykonawcę doświadczenia koordynatora w ramach kryterium ,,Koordynator z odpowiednim doświadczeniem’’, o którym mowa w Rozdziale XX pkt 1.2. SWZ: wypełnionego Formularza nr 3 do SWZ stanowiącego wykaz osób w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich doświadczenia zdobytego w okresie ostatnich 5 lat, niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Uwaga nr 1:
Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa w pkt 1c) liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
Uwaga nr 2
Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust.1 pkt 2c ustawy Pzp jeżeli wykonawca nie złoży wraz z ofertą dokumentów podmiotowych, o których mowa w pkt 1a i pkt 1c powyżej lub złożone dokumenty będą niekompletne, lub będą zawierały błędy.
3. Zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących złożonych podmiotowych środków dowodowych lub innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu.
4. Zamawiający nie żąda złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art.125 ust.1 ustawy Pzp dane umożliwiające dostęp do tych środków.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta i dokumenty składane wraz z ofertą przez wykonawcę:
Mając na uwadze zapewnienie odpowiedniego przebiegu postępowania, w tym przyznanie punktów w ramach pozacenowych kryteriów oceny ofert, o których mowa w Rozdziale XX pkt 1.2.SWZ jak również z uwagi na rangę i na pilność przeprowadzenia postępowania zamawiający na podstawie art. 274 ust. 2 ustawy Pzp wymaga złożenia wraz z ofertą następujących podmiotowych środków dowodowych:
1.1. Dokumenty stanowiące ofertę:
a) Formularz oferty - Formularz nr 1 do SWZ;
b) Obowiązująca Decyzja Marszałka Województwa w sprawie zaszeregowania obiektu hotelarskiego do określonego rodzaju i nadania kategorii zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie z dnia 19 sierpnia 2004 r. ( Dz. U. z 2017 r. poz. 2166) - podmiotowy środek dowodowy;
c) Wykaz osób – Formularz nr 3 do SWZ - podmiotowy środek dowodowy;
Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust.1 pkt 2c ustawy Pzp jeżeli wykonawca nie złoży wraz z ofertą wskazanych powyżej dokumentów podmiotowych lub złożone dokumenty będą niekompletne lub będą zawierały błędy.
2. Dokumenty składane wraz z ofertą:
a) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania oraz spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, zgodnie z Formularzem nr 2 do SWZ;
Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez zamawiającego podmiotowe środki dowodowe wskazane w Rozdziale XVI SWZ;
b) W przypadku polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, wykonawca przedstawia wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 2.a), także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby - zgodnie z Formularzem nr 2A do SWZ – jeżeli dotyczy;
c) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego wykonawcy zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tego podmiotu (o ile wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp) – Formularz nr 2B do SWZ – jeżeli dotyczy;
d) Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy „(…) z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.”) - odnosi się do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – zgodnie z Formularzem nr 2C do SWZ – jeżeli dotyczy;
e) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego – jeżeli dotyczy.
f) Wykaz usług – Formularz nr 4 do SWZ - podmiotowy środek dowodowy;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia –nie dot. spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki cywilnej.3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo–zgodnie z pkt 16.2.e) Rozdz. IX SWZ–nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki cywilnej. Uwaga: Pełnomocnictwo,o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.4.Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika). 5.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp (Formularz nr2 do SWZ) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia-każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza,iż: 5.1.Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia (Formularz nr2 do SWZ) musi złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 5.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału (Formularz nr 2 do SWZ) składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów. 6.Warunek udziału w postępowaniu dot. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej o którym mowa w pkt 1.2.Rozdziału XVSWZ jest spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.7.W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców którzy wykonają roboty budowlane lub usługi do realizacji których te zdolności są wymagane. 8.Na potwierdzenie okoliczności o których mowa powyżej w pkt 6 i pkt 7Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienie zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie o którym mowa w art. 117 ust.4 ustawy (,,(…) z którego wynika które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonują poszczególni Wykonawcy’’)–Formularz nr 2C do SWZ.9.Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.10. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 11.W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu.12.Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy, które zostały opisane w § 11 Projektowanych postanowień umowy stanowiących Formularz nr 5 do SWZ.
2. Zmiana umowy dopuszczalna jest w szczególności w razie:
a) zmiany Wykonawcy, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, w przypadku, gdy ma zastąpić go nowy Wykonawca, w wyniku sukcesji, wstępując w prawa i obowiązki Wykonawcy, w następstwie przejęcia, połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji dziedziczenia lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, wobec nowego Wykonawcy, nie zachodzą podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian u, a także nie ma na celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy Pzp;
b) w przypadkach wskazanych w art. 455 ustawy Pzp;
c) w przypadku wzrostu lub obniżenia stawki podatku VAT, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania Zamówienia. Zmiana taka może być wprowadzona w formie Aneksu do Umowy zwiększającego albo zmniejszającego odpowiednio wysokość wynagrodzenia Wykonawcy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-05-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://uekat.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-05-07 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-06-05

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

W okresie obowiązywania umowy wykonawca ma obowiązek posiadać ważną polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Suma gwarancyjna na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 złotych (słownie: jeden milion złotych) na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia. Szczegółowy opis wymagań dotyczących ubezpieczenia został określony w § 9 Projektowanych postanowień umowy stanowiących Formularz nr 5 do SWZ.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.