Ogłoszenie z dnia 2025-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00242482/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-22
- 2025/BZP 00244624/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-23
- 2025/BZP 00256564/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona obiektów i mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu w 2025 roku - II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W INOWROCŁAWIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092366360
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Poznańska 384C
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@zdpinowroclaw.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zdpinowroclaw.com.pl/index.php
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b2fa409b-2b14-4084-b848-df1eb9c8ad8c1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
utrzymanie dróg
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona obiektów i mienia Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu w 2025 roku - II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2fa409b-2b14-4084-b848-df1eb9c8ad8c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00302416
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00512596/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 ochrona obiektu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00242482
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP/14/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony mienia realizowana w formie stałej bezpośredniej ochrony fizycznej budynku i terenu Zarządu Dróg Powiatowych w Inowrocławiu. Zamówienie obejmuje działania w zakresie ochrony, bezpieczeństwa budynku, działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom oraz innym czynom karalnym przeciwko mieniu, a także przeciwdziałanie powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz zdarzeń losowych oraz niedopuszczanie do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony.
2. Ochrona mienia i działania prewencyjne stanowiące przedmiot umowy prowadzone będą:
- od poniedziałku do piątku w godzinach od 15:00 do 07:00 dnia następnego,
- w soboty, niedziele i święta całodobowo.
3. Wymagany sprzęt i wyposażenie pracowników: telefon komórkowy, latarka elektryczna, indywidualny pakiet opatrunkowy.
4. Szczegółowy zakres czynności pracowników ochrony zawarty został w SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 107452,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257340,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114734,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Ochrony Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe "VOTUM" Lech Bączkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 090489873
7.3.3) Ulica: Nowa 21
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-119
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114734,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Zakup komputerów stacjonarnych oraz drukarki 3D do pracowni szkolnych w ramach projektu pn. Twoja wiedza - Twoja przyszłość V
- Zakup sprzętu w ramach Narodowej Strategii Onkologicznej pn. "Zakup sprzętu do diagnostyki patomorfologicznej" w 2025 r. (Drukarki) na potrzeby Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka
- Sprzęt do ewakuacji osób poszkodowanych. Organizacja doraźnych szpitali oraz tymczasowych miejsc udzielenia pierwszej pomocy medycznej
- Prace dotyczące ochrony przeciwpożarowej w budynku przy ul. Solankowej 52 w Inowrocławiu
- Zakup minikoparki z przyczepą do jej transportu oraz trzech sztuk agregatów prądotwórczych o mocy ciągłej 5 kW
- Tworzenie i utrzymanie zasobów ochrony ludności przeznaczonych do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej.
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług ochrony fizycznej i dozoru mienia
- Usługa ochrony osób i mienia w Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Oleśnicy
- Świadczenie usługi monitoringu wizyjnego w wybranych budynkach zarządzanych przez Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Mysłowicach w latach 2026-2027
- Ochrona fizyczna osób i mienia Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy
- Dozór i ochrona nieruchomości będących w zarządzie Miejskiego Zarządu Budynków w Kielcach w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- ZP/21/2025 - Usługa całodobowej ochrony osób i mienia MPO - Łódź Sp. z o.o.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





