eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drawsko Pomorskie › Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu "Cyfrowa Gmina



Ogłoszenie z dnia 2022-08-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu „Cyfrowa Gmina

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Drawsko Pomorskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920742

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: gen. W. Sikorskiego 41

1.5.2.) Miejscowość: Drawsko Pomorskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-500

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drawsko@drawsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drawsko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu „Cyfrowa Gmina

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6baa572b-ebbb-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00302106

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zakup sprzętu jest sfinansowany ze środków projektu grantowego „Cyfrowa Gmina” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 Osi Priorytetowej V Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia REACT-EU działania 5.1 Rozwój cyfrowy JST oraz wzmocnienie cyfrowej odporności na zagrożenia

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00208372/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.10.2022.PW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 65039,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 1 - dostawa urządzeń komputerowych oraz pakietów aplikacji biurowych, która obejmuje dostawę:
a) Komputer biurkowy – 1 szt
b) Monitory – 5 szt.
c) Komputery przenośne – 6 szt.
d) Pakiety aplikacji biurowych – 5 szt.
Minimalne wymagania, które musi spełnić oferowany przedmiot zamówienia dla każdej z części zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik Nr 2 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącego Załącznik Nr 4 do SWZ, , przy czym przedmiot zamówienia winien być:
a) fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich.
b) kompletny, posiadać okablowanie, zasilacze oraz wszystkie inne komponenty, zapewniające właściwą instalację i użytkowanie (np. przewody zasilające itp).
c) Wykonawca dostarczy sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia na własny koszt do Urzędu Miejskiego w Drawsku Pomorskim przy ul. Gen. Wł. Sikorskiego 41, 78-500 Drawsko Pomorskie (siedziby Zamawiającego) w godzinach urzędowania Zamawiającego.
d) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia również wymaganych certyfikatów, deklaracji zgodności CE, instrukcji obsługi, dokumentów gwarancyjnych oraz innych dokumentów potwierdzających spełnianie wymogów określonych w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

30213100-6 - Komputery przenośne

30213300-8 - Komputer biurkowy

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 45849,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 2 - dostawa nadmiarowych macierzy niezależnych dysków (RAID), która obejmuje dostawę:
a) macierz czterozatokowa bez dysków – 1 szt
b) macierz czterozatokowa z dyskami 3.5” – 1 szt
c) macierz sześciozatokowa z dyskami 3,5”– 1 szt
Minimalne wymagania, które musi spełnić oferowany przedmiot zamówienia dla każdej z części zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik Nr 2 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącego Załącznik Nr 4 do SWZ, , przy czym przedmiot zamówienia winien być:
a) fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich.
b) kompletny, posiadać okablowanie, zasilacze oraz wszystkie inne komponenty, zapewniające właściwą instalację i użytkowanie (np. przewody zasilające itp).
c) Wykonawca dostarczy sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia na własny koszt do Urzędu Miejskiego w Drawsku Pomorskim przy ul. Gen. Wł. Sikorskiego 41, 78-500 Drawsko Pomorskie (siedziby Zamawiającego) w godzinach urzędowania Zamawiającego.
d) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia również wymaganych certyfikatów, deklaracji zgodności CE, instrukcji obsługi, dokumentów gwarancyjnych oraz innych dokumentów potwierdzających spełnianie wymogów określonych w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 28649,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 3 - dostawa urządzenia dostępowego Firewall klasy UTM z bezpłatnym dostępem do aktualizacji oraz nowych wersji oprogramowania, która obejmuje dostawę:
a) Firewall – 1 szt.
b) W okresie 12 miesięcy od dnia podpisania przez Zamawiającego bez zastrzeżeń protokołu odbioru, Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego dostępu do aktualizacji oraz nowych wersji oprogramowania.
Minimalne wymagania, które musi spełnić oferowany przedmiot zamówienia dla każdej z części zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej stanowiącej Załącznik Nr 2 do SWZ oraz projekcie umowy stanowiącego Załącznik Nr 4 do SWZ, , przy czym przedmiot zamówienia winien być:
a) fabrycznie nowy, nieużywany, wolny od wad, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich.
b) kompletny, posiadać okablowanie, zasilacze oraz wszystkie inne komponenty, zapewniające właściwą instalację i użytkowanie (np. przewody zasilające itp).
c) Wykonawca dostarczy sprzęt komputerowy będący przedmiotem zamówienia na własny koszt do Urzędu Miejskiego w Drawsku Pomorskim przy ul. Gen. Wł. Sikorskiego 41, 78-500 Drawsko Pomorskie (siedziby Zamawiającego) w godzinach urzędowania Zamawiającego.
d) Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia również wymaganych certyfikatów, deklaracji zgodności CE, instrukcji obsługi, dokumentów gwarancyjnych oraz innych dokumentów potwierdzających spełnianie wymogów określonych w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 5500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 litera c ustawy Pzp ofertę odrzuca się jeżeli została złożona przez Wykonawcę, który nie złożył w przewidzianym terminie przedmiotowego środka dowodowego.
Na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia w tej części postępowanie, gdyż złożona oferta podlega odrzuceniu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22705,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30235,86 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22705,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Elektronicznej Techniki Obliczeniowej Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 330893940

7.3.3) Ulica: ul. 4-go Marca 38

7.3.4) Miejscowość: Koszalin

7.3.5) Kod pocztowy: 75-708

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22705,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono oferty. Na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia w tej części postępowanie, gdyż nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.