eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OsinaORGANIZACJA ZAJĘĆ AKTYWIZUJĄCYCH W CAIWS W OSINIE W RAMACH PROGRAMU FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA POMORZA ZACHODNIEGO 2021-2027 WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EFS PLUS II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2025-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ORGANIZACJA ZAJĘĆ AKTYWIZUJĄCYCH W CAIWS W OSINIE W RAMACH PROGRAMU FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA POMORZA ZACHODNIEGO 2021-2027 WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EFS PLUS

II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSINA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684261

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 62

1.5.2.) Miejscowość: Osina

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-221

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@osina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.osina.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://osina.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ORGANIZACJA ZAJĘĆ AKTYWIZUJĄCYCH W CAIWS W OSINIE W RAMACH PROGRAMU FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA POMORZA ZACHODNIEGO 2021-2027 WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EFS PLUS

II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-434fe89a-0253-4072-abac-8a955b07f3f2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00302061

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021084/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 ORGANIZACJA ZAJĘĆ AKTYWIZUJĄCYCH W CAIWS W OSINIE W RAMACH PROGRAMU FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA POMORZA ZACHODNIEGO 2021-2027 WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EFS PLUS

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA POMORZA ZACHODNIEGO 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00256592

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia w części I jest organizacja i prowadzenie zajęć ogólnousprawniających dla seniorów, które mają na celu poprawę kondycji fizycznej oraz jakości życia uczestników. Zajęcia będą odbywały się w CAiWS w Osinie, a ich program zostanie opracowany w sposób dostosowany do potrzeb osób starszych, z uwzględnieniem elementów treningu zdrowotnego oraz wzbogacenia wiedzy teoretycznej w tym zakresie. Zakres zajęć obejmować będzie różnorodne formy aktywności fizycznej, które będą miały pozytywny wpływ na ogólną sprawność, zdrowie i samopoczucie uczestników. Wśród proponowanych aktywności znajdują się: nordic walking, zumba, taniec, joga, pilates, aerobic, zdrowy kręgosłup, zdrowe ciało itp.
2) Zajęcia będą realizowane w zależności od możliwości psychofizycznych uczestników projektu w łącznym wymiarze 170 godziny dydaktycznych.
3) Zajęcia będą się odbywały się na podstawie harmonogramu ustalonego z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe

4.5.5.) Wartość części: 26813,01 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia w części II jest świadczenie usług fizjoterapeutycznych na rzecz seniorów uczęszczających do CAiWS w Osinie. Usługi te obejmują kompleksową opiekę fizjoterapeutyczną, mającą na celu poprawę sprawności fizycznej, zwiększenie mobilności oraz zapobieganie urazom wśród uczestników Centrum. Zakres usług:
a) Indywidualne konsultacje fizjoterapeutyczne – ocena stanu zdrowia i sprawności fizycznej uczestników, w tym diagnoza problemów zdrowotnych (np. bóle stawów, kręgosłupa, problemy z równowagą, rehabilitacja po urazach).
b) Programy rehabilitacyjne – przygotowanie i realizacja indywidualnych lub grupowych programów rehabilitacyjnych dostosowanych do potrzeb seniorów, uwzględniających ich kondycję fizyczną oraz zalecenia lekarzy.
c) Zajęcia grupowe – prowadzenie ćwiczeń grupowych poprawiających mobilność, elastyczność, równowagę, a także ogólną kondycję fizyczną uczestników.
d) Terapia manualna i masaże – wykonywanie zabiegów manualnych, masaży terapeutycznych, które mają na celu zmniejszenie dolegliwości bólowych, poprawę krążenia oraz relaksację.
e) Porady profilaktyczne – udzielanie wskazówek dotyczących codziennego funkcjonowania, w tym ergonomii, ćwiczeń do wykonywania w domu oraz zapobiegania urazom i bólom.
f) Edukacja zdrowotna – prowadzenie zajęć edukacyjnych dotyczących zdrowego stylu życia, aktywności fizycznej oraz profilaktyki chorób związanych z wiekiem.
2) Zajęcia winny być prowadzone przez personel specjalistyczny tj. posiadanie prawa do wykonywania świadczeń zdrowotnych samodzielnie zgodnie z art. 4 ust. 4 ustawy z dnia 25 września 2015 r. o zawodzie fizjoterapeuty, posiadanie prawa wykonywania zawodu fizjoterapeuty, przynależność do Krajowej Izby Fizjoterapeutów
3) Zajęcia będą realizowane w łącznym wymiarze 300 godzin dydaktycznych. Jedna grupa liczyła będzie średnio 20 osób.
4) Zajęcia będą się odbywały się na podstawie harmonogramu ustalonego z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii

4.5.5.) Wartość części: 47317,07 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia w części III jest organizacja warsztatów edukacyjnych, przyrodniczych, które umożliwią seniorom kontakt z naturą. Warsztaty obejmować będą różnorodne formy edukacyjne, przyrodnicze i relaksacyjne, dostosowane do potrzeb seniorów i mające na celu wzbogacenie ich codziennego życia poprzez zdobywanie nowych umiejętności, wiedzy oraz doświadczeń. Zajęcia mają charakter zarówno edukacyjny, jak i terapeutyczny, a ich tematyka ma obejmować obszary typu: zajęcia przyrodnicze, prelekcje i pokazy przyrodnicze, zajęcia leśne, zajęcia Outdoor Education, ogrodnictwo, zajęcia florystyczne itp.
2) Zajęcia będą realizowane w łącznym wymiarze 80 godzin dydaktycznych.
3) Zajęcia będą się odbywały się na podstawie harmonogramu ustalonego z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.5.) Wartość części: 12617,89 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia w części IV jest prowadzenie warsztatów cyfrowych dla seniorów. Celem zajęć jest rozwijanie umiejętności oraz zainteresowań osób starszych, umożliwiając im efektywne korzystanie z nowoczesnych technologii.
2) Warsztaty będą obejmowały następujące zagadnienia:
a) nowe technologie oraz ich zastosowanie w codziennym życiu,
b) multimedia i ich wykorzystanie w różnych dziedzinach,
c) obsługa urządzeń mobilnych (smartfony, tablety, laptopy),
d) pomoc w obsłudze sprzętu,
e) korzystanie z e-usług (bankowość internetowa, zakupy online, usługi publiczne),
f) cyberbezpieczeństwo (bezpieczne korzystanie z internetu, ochrona danych osobowych).
3) Zajęcia będą realizowane w łącznym wymiarze 44 godziny dydaktyczne.
4) Zajęcia będą się odbywały się na podstawie harmonogramu ustalonego z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80533000-9 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 6939,84 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53700 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53700 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53700 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zdrowia Konior. Maciąg Sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367342934

7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego

7.3.4) Miejscowość: Nowogard

7.3.5) Kod pocztowy: 72-200

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53700 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

nie złożono żadnej oferty

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8118 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8118 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8118 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Informatyczna obsługa i kursy Rafał Wasyluk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 321148151

7.3.3) Ulica: Ks. J. Poniatowskiego

7.3.4) Miejscowość: Nowogard

7.3.5) Kod pocztowy: 72-200

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8118 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.