Ogłoszenie z dnia 2025-07-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00256592/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ORGANIZACJA ZAJĘĆ AKTYWIZUJĄCYCH W CAIWS W OSINIE W RAMACH PROGRAMU FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA POMORZA ZACHODNIEGO 2021-2027 WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EFS PLUS
II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OSINA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684261
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 62
1.5.2.) Miejscowość: Osina
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-221
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@osina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.osina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://osina.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ORGANIZACJA ZAJĘĆ AKTYWIZUJĄCYCH W CAIWS W OSINIE W RAMACH PROGRAMU FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA POMORZA ZACHODNIEGO 2021-2027 WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EFS PLUSII postępowanie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-434fe89a-0253-4072-abac-8a955b07f3f2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00302061
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00021084/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 ORGANIZACJA ZAJĘĆ AKTYWIZUJĄCYCH W CAIWS W OSINIE W RAMACH PROGRAMU FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA POMORZA ZACHODNIEGO 2021-2027 WSPÓŁFINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW EFS PLUS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA POMORZA ZACHODNIEGO 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00256592
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia w części I jest organizacja i prowadzenie zajęć ogólnousprawniających dla seniorów, które mają na celu poprawę kondycji fizycznej oraz jakości życia uczestników. Zajęcia będą odbywały się w CAiWS w Osinie, a ich program zostanie opracowany w sposób dostosowany do potrzeb osób starszych, z uwzględnieniem elementów treningu zdrowotnego oraz wzbogacenia wiedzy teoretycznej w tym zakresie. Zakres zajęć obejmować będzie różnorodne formy aktywności fizycznej, które będą miały pozytywny wpływ na ogólną sprawność, zdrowie i samopoczucie uczestników. Wśród proponowanych aktywności znajdują się: nordic walking, zumba, taniec, joga, pilates, aerobic, zdrowy kręgosłup, zdrowe ciało itp.2) Zajęcia będą realizowane w zależności od możliwości psychofizycznych uczestników projektu w łącznym wymiarze 170 godziny dydaktycznych.
3) Zajęcia będą się odbywały się na podstawie harmonogramu ustalonego z Zamawiającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
4.5.5.) Wartość części: 26813,01 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia w części II jest świadczenie usług fizjoterapeutycznych na rzecz seniorów uczęszczających do CAiWS w Osinie. Usługi te obejmują kompleksową opiekę fizjoterapeutyczną, mającą na celu poprawę sprawności fizycznej, zwiększenie mobilności oraz zapobieganie urazom wśród uczestników Centrum. Zakres usług:a) Indywidualne konsultacje fizjoterapeutyczne – ocena stanu zdrowia i sprawności fizycznej uczestników, w tym diagnoza problemów zdrowotnych (np. bóle stawów, kręgosłupa, problemy z równowagą, rehabilitacja po urazach).
b) Programy rehabilitacyjne – przygotowanie i realizacja indywidualnych lub grupowych programów rehabilitacyjnych dostosowanych do potrzeb seniorów, uwzględniających ich kondycję fizyczną oraz zalecenia lekarzy.
c) Zajęcia grupowe – prowadzenie ćwiczeń grupowych poprawiających mobilność, elastyczność, równowagę, a także ogólną kondycję fizyczną uczestników.
d) Terapia manualna i masaże – wykonywanie zabiegów manualnych, masaży terapeutycznych, które mają na celu zmniejszenie dolegliwości bólowych, poprawę krążenia oraz relaksację.
e) Porady profilaktyczne – udzielanie wskazówek dotyczących codziennego funkcjonowania, w tym ergonomii, ćwiczeń do wykonywania w domu oraz zapobiegania urazom i bólom.
f) Edukacja zdrowotna – prowadzenie zajęć edukacyjnych dotyczących zdrowego stylu życia, aktywności fizycznej oraz profilaktyki chorób związanych z wiekiem.
2) Zajęcia winny być prowadzone przez personel specjalistyczny tj. posiadanie prawa do wykonywania świadczeń zdrowotnych samodzielnie zgodnie z art. 4 ust. 4 ustawy z dnia 25 września 2015 r. o zawodzie fizjoterapeuty, posiadanie prawa wykonywania zawodu fizjoterapeuty, przynależność do Krajowej Izby Fizjoterapeutów
3) Zajęcia będą realizowane w łącznym wymiarze 300 godzin dydaktycznych. Jedna grupa liczyła będzie średnio 20 osób.
4) Zajęcia będą się odbywały się na podstawie harmonogramu ustalonego z Zamawiającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85142100-7 - Usługi fizjoterapii
4.5.5.) Wartość części: 47317,07 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia w części III jest organizacja warsztatów edukacyjnych, przyrodniczych, które umożliwią seniorom kontakt z naturą. Warsztaty obejmować będą różnorodne formy edukacyjne, przyrodnicze i relaksacyjne, dostosowane do potrzeb seniorów i mające na celu wzbogacenie ich codziennego życia poprzez zdobywanie nowych umiejętności, wiedzy oraz doświadczeń. Zajęcia mają charakter zarówno edukacyjny, jak i terapeutyczny, a ich tematyka ma obejmować obszary typu: zajęcia przyrodnicze, prelekcje i pokazy przyrodnicze, zajęcia leśne, zajęcia Outdoor Education, ogrodnictwo, zajęcia florystyczne itp.2) Zajęcia będą realizowane w łącznym wymiarze 80 godzin dydaktycznych.
3) Zajęcia będą się odbywały się na podstawie harmonogramu ustalonego z Zamawiającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego
4.5.5.) Wartość części: 12617,89 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia w części IV jest prowadzenie warsztatów cyfrowych dla seniorów. Celem zajęć jest rozwijanie umiejętności oraz zainteresowań osób starszych, umożliwiając im efektywne korzystanie z nowoczesnych technologii.2) Warsztaty będą obejmowały następujące zagadnienia:
a) nowe technologie oraz ich zastosowanie w codziennym życiu,
b) multimedia i ich wykorzystanie w różnych dziedzinach,
c) obsługa urządzeń mobilnych (smartfony, tablety, laptopy),
d) pomoc w obsłudze sprzętu,
e) korzystanie z e-usług (bankowość internetowa, zakupy online, usługi publiczne),
f) cyberbezpieczeństwo (bezpieczne korzystanie z internetu, ochrona danych osobowych).
3) Zajęcia będą realizowane w łącznym wymiarze 44 godziny dydaktyczne.
4) Zajęcia będą się odbywały się na podstawie harmonogramu ustalonego z Zamawiającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80533000-9 - Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 6939,84 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53700 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Zdrowia Konior. Maciąg Sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367342934
7.3.3) Ulica: Wojska Polskiego
7.3.4) Miejscowość: Nowogard
7.3.5) Kod pocztowy: 72-200
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
nie złożono żadnej oferty
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8118 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8118 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8118 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Informatyczna obsługa i kursy Rafał Wasyluk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 321148151
7.3.3) Ulica: Ks. J. Poniatowskiego
7.3.4) Miejscowość: Nowogard
7.3.5) Kod pocztowy: 72-200
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM ZDROWIA KONIOR, MACIĄG SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM ZDROWIA KONIOR, MACIĄG SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8118 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi dla uczestników Dziennego Domu Pobytu dla Seniorów w Otwocku
- Dostawa, montaż, uruchomienie, serwisowanie, demontaż sezonowego, kompletnego lodowiska wraz z zadaszeniem na terenie Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy.
- Udzielanie świadczeń w zakresie fizjoterapii
- "Zajęcia dla dzieci w Gminie Pasłęk" (II)
- Udzielanie świadczeń w zakresie fizjoterapii.
- Przeprowadzenie Warsztatów Rozwoju Zainteresowań w ramach Mobilnego Klubu Integracji Lokalnej dla uczestników projektu: "ROZWIJAMY POTENCJAŁY - Powiatowy Program Transformacji Pokoleniowej."
więcej: Usługi zapoznawania użytkownika z obsługa komputera i usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.