Og³oszenie z dnia 2022-08-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00379633/01 - Wynik z dnia 2022-10-06
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Ochrona fizyczna wraz z monitoringiem budynku przy ul. Marii Kazimiery 1 oraz ca³odobowy monitoring wizyjny budynku przy ul. Bieniewickiej 2a
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: "ZAK£AD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMO¦CIAMI W DZIELNICY ¯OLIBORZ M.ST. WARSZAWY"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011104337
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Marii Kazimiery 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-641
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pgrochot@zgnzoliborz.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zgnzoliborz.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona fizyczna wraz z monitoringiem budynku przy ul. Marii Kazimiery 1 oraz ca³odobowy monitoring wizyjny budynku przy ul. Bieniewickiej 2a
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ef2826ef-194f-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00302043
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00022447/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.5 Ochrona budynku przy ul. Marii Kazimiery 1 przez okres 24 miesiêcy
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl/3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W
postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa
siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu Platformy eZamawiaj±cy https://zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl/ oraz
poczty elektronicznej.2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na Platformie eZamawiaj±cy. Wykonawca posiadaj±cy
konto na Platformie eZamawiaj±cy ma dostêp do formularzy: z³o¿enia, zmiany i wycofania oferty oraz
do formularza do komunikacji. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania
dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz informacji przekazywanych
przy ich u¿yciu zosta³y opisane na Platformie eZamawiaj±cy. 4. Wykonawca przystêpuj±c do
niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
Platformy eZamawiaj±cy oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z Platformy eZamawiaj±cy przestrzegaæ
postanowieñ opisanych na platformie. 5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem
dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
6. Za datê przekazania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz innych
informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na Platformie eZamawiaj±cy, a w przypadku
przekazywania tych dokumentów oraz informacji za pomoc± poczty elektronicznej - dat± ich przes³ania
bêdzie potwierdzenie dostarczenia wiadomo¶ci zawieraj±cej dokument/informacjê z serwera
pocztowego Zamawiaj±cego.7. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania
https://zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl/ oraz Numer postêpowania ZP.261.21.2022.PG jako za³±cznik do
niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie przetargów PZP, przetargi
„Aktualne” klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców”.8. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia
komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie dokumentów
elektronicznych (innych ni¿ oferta oraz za³±czniki do oferty), cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz
przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza
dostêpnego na Platformie eZamawiaj±cy. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z
niniejszympostêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP).
Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email:
pgrochot@zgnzoliborz.waw.pl9. Dokumenty elektroniczne (inne ni¿ oferta oraz za³±czniki do oferty)
oraz cyfrowe odwzorowania dokumentów sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem
Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania ww.
dokumentów elektronicznych oraz cyfrowych odwzorowañ dokumentów za pomoc± poczty
elektronicznej, na adres email pgrochot@zgnzoliborz.waw.pl 10. Sposób sporz±dzenia dokumentów
elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz informacji musi byæ zgody z wymaganiami
okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie
sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452). 11. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu
komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej,wskazanych w SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl/
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna
dotycz±caprzetwarzaniadanychosobowych 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia
ParlamentuEuropejskiego i Rady(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób
fizycznych wzwi±zku zprzetwarzaniemdanych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich
danych orazuchyleniadyrektywy95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L
119 z04.05.2016, str.1), dalej„RODO”, informujê, ¿e: • administratorem Pani/Pana danych osobowych
jestZak³adGospodarowaniaNieruchomo¶ciami w Dzielnicy ¯oliborz m.st. Warszawy ul. Marii Kazimiery
1,01-641Warszawa; • wsprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê kontaktowaæ siê
zInspektoremOchrony Danych,kontakt pisemny za pomoc± poczty elektronicznej na adres email:iod@zgnzoliborz.waw.pl; •Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust.
1lit. cRODO w celuprowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznegoorazzawarciaumowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek
prawnystosowaniasformalizowanychprocedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy
naZamawiaj±cym; •odbiorcami Pani/Panadanych osobowych bêd± osoby lub podmioty,
którymudostêpniona zostaniedokumentacjapostêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
•Pani/Pana dane osobowebêd±przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4
latod dniazakoñczeniapostêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza
4lata,okresprzechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; • obowi±zek podania
przezPani±/Panadanychosobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem
ustawowymokre¶lonymwprzepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o
udzieleniezamówieniapublicznego;konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy
Pzp; • wodniesieniu doPani/Panadanych osobowych decyyzje nie bêd± podejmowane w
sposóbzautomatyzowany, stosowaniedo art. 22RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pan/Pani: − na podstawie art.
15RODOprawodostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; − na podstawie art. 16
RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie
z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku
postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie
niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. − na
podstawie art.18RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo
do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w
celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby
fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub
pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu
zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia. −prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu
Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotycz±cych narusza przepisy RODO; • nie przys³uguje Pani/Panu: w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d
lub
e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; −prawo do przenoszenia danych osobowych, o
którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.
1
lit. cRODO.2.Jednocze¶nieZamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu
obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane
przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy
po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co
najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14ust. 5 RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.261.21.2022.PG
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest us³uga ochrony fizycznej wraz z monitoringiem budynku przy ul. Marii Kazimiery 1 oraz ca³odobowy monitoring wizyjny budynku przy ul. Bieniewickiej 2a. Szczegó³owy zakres zamówienia opisany zosta³ w za³±czniku Nr 5 do SWZ – Opisie przedmiotu zamówienia.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Us³ugi nadzoru przy u¿yciu alarmu
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-09-30 do 2024-09-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przyjazdu grupy interwencyjnej
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia okre¶lonego w niniejszej SWZ mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy spe³niaj± nastêpuj±ce warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone przez zamawiaj±cego, dotycz±ce:1) nie podlegaj± wykluczeniu, na podstawie art. 108 ust.1 i 109 ust.1 pkt.4, 5, 7, 8 ustawy PZP
spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
2) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym tzn.
s± wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w kraju, w którym maj± siedzibê lub miejsce zamieszkania, co w przypadku wykonawców maj±cych siedzibê na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (RP) oznacza, ¿e s± wpisani do Krajowego Rejestru S±dowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej
3) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów tzn.:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie bezpo¶redniej ochrony osób i mienia oraz kontroli tej dzia³alno¶ci wydan± przez MSWiA – zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22.08.1997 r. (Dz.U. z 2021 r. poz. 1995)
4) sytuacji ekonomicznej lub finansowej tzn.
W celu wykazania spe³nienia warunku posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia Wykonawca winien wykazaæ siê posiadaniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia w wysoko¶ci sumy gwarancyjnej nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³;
5) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej tzn.
a) posiadaj± do¶wiadczenie w realizacji dwóch us³ug – ka¿da us³uga:
- o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 50 000 z³;
- polegaj±c± na wykonaniu us³ug ochrony fizycznej obiektów u¿yteczno¶ci publicznej;
- wykonywana w sposób ci±g³y przez okres co najmniej 6 miesi±ca.
Wykonawca wyka¿e siê realizacj± zamówieñ z okresu ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie.
W przypadku, gdy przedmiotem zamówienia s± ¶wiadczenia powtarzaj±ce siê okresowo lub ci±gle zamawiaj±cy bêdzie bra³ pod uwagê nie tylko zamówienia wykonane (zakoñczone), ale równie¿ wykonywane (w trakcie realizacji). W takiej sytuacji czê¶æ zamówienia faktycznie wykonana musi spe³niaæ postawiony warunek;
b) wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracê pracowników uczestnicz±cych w realizacji zamówienia. Zamawiaj±cy wymaga, aby pracownicy uczestnicz±cy przy realizacji zamówienia byli wpisani na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej. Zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowi±cym za³±cznik nr 5 do SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³adane wraz z ofert± pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej.
Do oferty wykonawca do³±cza o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w SWZ oraz o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy, w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego w pkt. VI, XV SWZ – zgodnie z za³±cznikami nr 3 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a) Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem.
Wyja¶nienie: Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia informacji z KRS lub CEiDG, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e go uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca dostarczy³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów,
b) dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez zamawiaj±cego w czê¶ci VI ust. 1 pkt 4 SWZ;
c) aktualnej koncesji na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie bezpo¶redniej ochrony osób i mienia oraz kontroli tej dzia³alno¶ci wydan± przez MSWiA;
d) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych w tym uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ);
e) wykaz us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (wzór stanowi za³±cznik nr 6 do SWZ), z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty
f) W zakresie nie uregulowanym SWZ, zastosowanie maj± przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy, i Technologii z dnia 23.12.2020 r. poz. 2415 w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Tak
6.3.1.) Adres internetowy aukcji: https://zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl/
6.3.2.) Opis aukcji elektronicznej:
1) zamawiaj±cy zaprosi drog± elektroniczn± do udzia³u w aukcji elektronicznej wszystkich wykonawców, którzy z³o¿yli oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu;2) wykonawcy chc±cy wzi±æ udzia³ w aukcji elektronicznej musz± siê zalogowaæ na platformie aukcyjnej za pomoc± danych uwierzytelniaj±cych przekazanych przez Zamawiaj±cego wykonawcom, zaproszonym do udzia³u w aukcji elektronicznej;
3) przed w³a¶ciw± aukcj± „produkcyjn±”, Zamawiaj±cy udostêpni aukcjê „testow±”, o czym poinformuje wszystkich wykonawców, w celu zapoznania siê z funkcjonowaniem aukcji elektronicznej na Platformie, udzia³ w aukcji testowej nie jest obowi±zkowy;
4) warunkiem wziêcia udzia³u w aukcji elektronicznej jest dysponowanie bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomoc± wa¿nego kwalifikowanego certyfikatu. Komputer u¿ytkownika powinien spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
- komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje,
- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf,
- zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
- sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s.
5) w toku aukcji elektronicznej wykonawcy za pomoc± formularza umieszczonego na stronie internetowej, umo¿liwiaj±cego wprowadzenie niezbêdnych danych w trybie bezpo¶redniego po³±czenia z t± stron±, sk³adaj± kolejne korzystniejsze post±pienia podlegaj±ce automatycznej ocenie i klasyfikacji, zgodnie ze wzorem okre¶lonym dla etapu I w dziale XVIII SWZ.
6) minimalna wysoko¶æ post±pienia bêdzie wynosiæ 5.000,00 z³otych.
7) cen± wyj¶ciow± aukcji elektronicznej dla ka¿dego wykonawcy jest cena brutto zaproponowana przez danego wykonawcê w z³o¿onej ofercie pisemnej.
8) od momentu otwarcia aukcji elektronicznej do momentu jej zamkniêcia ka¿dy wykonawca mo¿e z³o¿yæ dowoln± liczbê post±pieñ.
9) w przypadku gdy awaria systemu teleinformatycznego spowoduje przerwanie aukcji elektronicznej, zamawiaj±cy wyznacza termin kontynuowania aukcji elektronicznej na nastêpny po usuniêciu awarii dzieñ roboczy, z uwzglêdnieniem stanu ofert po ostatnim zatwierdzonym post±pieniu.
10) zamawiaj±cy po zamkniêciu aukcji wybiera najkorzystniejsz± ofertê w oparciu o kryteria oceny ofert wskazanych w og³oszeniu o zamówieniu, z uwzglêdnieniem wyników aukcji elektronicznej.
11) w przypadku, gdy po przeprowadzeniu aukcji nie ulegnie zmianie cena najkorzystniejszej oferty, wi±¿±ca jest ocena dokonana przed wys³aniem przez zamawiaj±cego zaproszeñ do udzia³u w aukcji elektronicznej.
12) je¿eli po przeprowadzeniu aukcji elektronicznej zostanie wybrana oferta z ni¿sz± cen±, ni¿ uznana za najkorzystniejsz± w drugim etapie oceny ofert, zwyciêzca zobowi±zany bêdzie w terminie wyznaczonym przez zamawiaj±cego, przedstawiæ ponownie wype³niony formularz ofertowy, uwzglêdniaj±c wynik aukcji. Poszczególne ceny jednostkowe nie mog± byæ wy¿sze ni¿ te podane w formularzu ofertowym za³±czonym do oferty.
13) przed up³ywem terminu zwi±zania ofert±, zamawiaj±cy niezw³ocznie powiadomi wybranego wykonawcê, ¿e jego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, a tak¿e pozosta³ych uczestników postêpowania, o dokonanym wyborze.
14) zawiadomienie wykonawcy o wyborze jego oferty bêdzie jednocze¶nie zaproszeniem do zawarcia umowy. Zamawiaj±cy powiadomi wykonawcê o terminie i miejscu zawarcia umowy.
15) Je¿eli wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana, uchyli siê od zawarcia umowy, zamawiaj±cy wybierze ofertê najkorzystniejsz± spo¶ród pozosta³ych ofert.
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, art. 58 pzp W przypadkuwykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, art. 58 pzp W przypadku
wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, art. 58 pzp W
przypadku
wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta
wspólna, sk³adana przez dwóch lub wiêcej Wykonawców, powinna spe³niaæ nastêpuj±ce
wymagania:
a) oferta powinna byæ sporz±dzona zgodnie z SWZ,
b) sposób sk³adania dokumentów w ofercie wspólnej: − dokumenty, dotycz±ce w³asnej firmy,
takie jak np.: o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia sk³ada ka¿dy z Wykonawców
sk³adaj±cych ofertê wspóln± we w³asnym imieniu; − dokumenty wspólne takie jak np.: formularz
ofertowy, formularz cenowy, dokumenty podmiotowe i przedmiotowe sk³ada pe³nomocnik
Wykonawców w imieniu wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±;
c) kopie dokumentów dotycz±cych ka¿dego z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± musz±
byæ po¶wiadczone za zgodno¶æ z orygina³em przez osobê lub osoby upowa¿nione do
reprezentowania tych Wykonawców
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-23 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://zgnzoliborz.ezamawiajacy.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-23 11:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-22
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie remontu pompy na przepompowni Zbiornika Wodnego Przeczyce w Boguchwa³owicach, gm. Mierzêcice, pow. bêdziñski, woj. ¶l±skie - etap I
- Dostawa zestawów do badania ja³owo¶ci, w systemie zamkniêtym próbek ciek³ych w strzykawkach.
- Us³ugi konserwacji i naprawy instalacji sanitarnej: wodno-kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania oraz zapewnienie do wykonania tych us³ug niezbêdnych materia³ów i czê¶ci wymiennych
- 430/2025-Remont - naprawa pokrycia papowego i obróbek blacharskich oraz wymiana instalacji odgromowej na budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Drozdowej 5A w Warszawie.
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla rozbudowy drogi wojewódzkiej nr 571 w zakresie budowy drogi dla pieszych na odcinku od km ok. 16+700 do km ok. 17+450" - nr postêpowania 164/25
- Us³uga ¿ywienia uczniów wraz z prowadzeniem sto³ówki w Zespole Szkó³ nr 129
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ca³odobowa ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitorowaniem sygna³ów alarmowych i interwencj± grupy w budynku S±du Okrêgowego w Rybniku ul. Józefa Pi³sudskiego 33
- ¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia w bud. Urzêdu Mst. Warszawy Dzielnica Praga-Pó³noc ul. K³opotowskiego 15 oraz monitoringu systemu alarmowego lok nr 90 ul. Jagielloñska 60 w Warszawie
- ¦wiadczenie us³ug bezpo¶redniej ochrony fizycznej, dozoru i ochrony mienia Izby Przyjêæ Mazowieckiego Specjalistycznego Centrum Zdrowia im. prof. Jana Mazurkiewicza w Pruszkowie.
- Us³uga ochrony fizycznej kompleksu budynków Fabryki Sztuki w £odzi (FS) przy ulicy Tymienieckiego 3 oraz us³uga zabezpieczenia imprez organizowanych przez Fabrykê Sztuki w £odzi
- Us³uga ¶wiadczenia sta³ej, ca³odobowej, bezpo¶redniej ochrony fizycznej osób, mienia i obiektów na terenie Szpitala Specjalistycznego w Chorzowie.
- Ochrona osobowa, podjazdy grup interwencyjnych i monitorowanie systemów ochrony elektronicznej obiektów Wroc³awskiego Centrum Treningowego SPARTAN Spó³ka z o.o.
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.