eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Utworzenie kompleksu rekreacyjno-turystycznego w Jaksicach - II postępowanie



Ogłoszenie z dnia 2023-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Utworzenie kompleksu rekreacyjno-turystycznego w Jaksicach - II postępowanie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA INOWROCŁAW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350754

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Królowej Jadwigi 43

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 52/3555815

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminainowroclaw.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminainowroclaw.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/776532

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie kompleksu rekreacyjno-turystycznego w Jaksicach - II postępowanie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c76f854-0446-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00301963

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043280/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Wymiana nawierzchni i elementów placu zabaw w m. Jaksice

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

19.2 "Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00249819

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRZ.271.1.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac obejmuje:

1) Wykonanie prac w zakresie części rekreacyjnej:
- wykonanie robót związanych z wymianą nawierzchni placu zabaw, o powierzchni łącznej 300 m2 (15x20 m) polegającej na usunięciu starej nawierzchni, wykonaniu podkładu elastycznego z płyty EPP, a następnie wykonaniu nowej nawierzchni poliuretanowo – gumowej, wylewanej syntetycznie połączonej spoiwem poliuretanowym, składającej się z dwóch warstw;
- zamontowanie nowych elementów placu zabaw wskazanych w projekcie budowlanym
z uwzględnieniem wymiarów zawartych w treści projektu budowlanego oraz posiadających certyfikaty zgodności z normami wydanymi przez akredytowane jednostki certyfikujące. Dodatkowo ponowne zamontowanie elementu placu zabaw będącego wyposażeniem obecnie istniejącego placu zabaw;

2) Wykonanie prac w zakresie części turystycznej:
-wykonanie robót polegających na utwardzeniu kostką betonową o grubości 6 cm terenu o powierzchni 58 m2, a następnie zamontowanie betonowego stołu do gry w szachy
o wymiarach 4m x 4m oraz dwóch elementów siłowni zewnętrznej – wyciągu i krzesła o wymiarach 4m x 5,5m oraz sztangi o wymiarach 4m x 5m;
- montaż drewnianego ławo-stołu z zadaszeniem oraz podłogą w formie altany, wykonanego
z impregnowanego próżniowo drewna sosnowego, osadzonego na betonowych bloczkach
o wymiarach 285 cm x 348 cm x 262 cm;
- montaż obiektu drewnianego, tzw. „hotelu dla owadów” o wysokości 130 cm i szerokości 60 cm (70 cm z daszkiem) wraz z tablicą informacyjna o wymiarach 120 x 80 cm oraz wysokości liczonej od słupka 300 cm;
- wykonanie nasadzeń w ilości 5 sztuk krzewów iglastych oraz 5 sztuk róż rabatowych i okrywowych spełniających wymagania ujęte w projekcie budowlanym. Nasadzenia wykonać należy zgodnie
z techniką nasadzeń uwzględnioną w projekcie budowlanym;
- zamontowanie stojaka na rowery oraz 4 ławek betonowych z oparciem, posiadających siedzisko
o wymiarach: wysokość 40 – 43 cm, głębokość 40 – 45 cm oraz nachylenie siedziska na poziomie 100 – 105 stopni, o zaokrąglonej krawędzi siedziska.

Szczegółowe parametry przedmiotu zamówieniu uwzględnione zostały w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze dla robót budowlanych. Wszystkie prace objęte przedmiotem postępowania i umowy powinny być wykonane zgodnie z projektem budowlanym oraz przedmiarem robót oraz obowiązującymi przepisami prawa. Przedmiotem niniejszego postępowania jest robota budowlana w rozumieniu przepisów ustawy Pzp.

Jeżeli w SWZ oraz jakiejkolwiek innej dokumentacji przetargowej, Zamawiający wskazał parametry, znaki towarowe, źródło, pochodzenie wskazujące na określonego producenta, wskazania takie stanowią jedynie wzorzec techniczny i jakościowy lub funkcjonalny i nie oznacza to, że opisane urządzenia są jedynymi możliwymi do zaoferowania zamawiającemu. Wykonawca może zaoferować produkty równoważne. Produkt równoważny to taki, który będzie posiadał przynajmniej dla typowych, podstawowych i charakteryzujących dany produkt parametrów, cechy funkcjonalne i jakościowe nie gorsze od wskazanego wzorcowego produktu.

W przypadku rozbieżności w ilościach materiałów pomiędzy dokumentacją projektową a przedmiarem, Zamawiający wnosi o wskazywanie tych rozbieżności na etapie postępowania przetargowego przed terminem składania oferty, aby mógł dokonać właściwej ich interpretacji w formie odpowiedzi na pytanie.

Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób bezpieczny, nie powodujący zagrożenia dla osób biorących udział w budowie oraz dla osób postronnych, zgodnie z warunkami ochrony przeciwpożarowej, a także mając na uwadze nie pogorszenie stanu obiektów istniejących.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289308,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297586,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289308,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kinga Kasztarynda-Gacek Roboty Budowlane

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5571684193

7.3.3) Ulica: Ciencisko 1A

7.3.4) Miejscowość: Strzelno

7.3.5) Kod pocztowy: 88-320

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289308,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.