eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milicz › Sprz±tanie budynku Szko³y Podstawowej Nr 2 i Szko³y Muzycznej I Stopnia przy ulicy Kopernika 18 w Miliczu

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2022-08-11


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Sprz±tanie budynku Szko³y Podstawowej Nr 2 i Szko³y Muzycznej I Stopnia przy ulicy Kopernika 18 w Miliczu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Milicz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934710

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Trzebnicka 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Milicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-300

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: t.tatarek@milicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://platformazakupowa.pl/pn/milicz

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Gmina Milicz

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9161307571

Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:

1.11.3.) Ulica: Trzebnicka 2

1.11.4.) Miejscowo¶æ: Milicz

1.11.5.) Kod pocztowy: 56-300

1.11.6.) Województwo: dolno¶l±skie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wroc³awski

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: t.tatarek@milicz.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/milicz

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprz±tanie budynku Szko³y Podstawowej Nr 2 i Szko³y Muzycznej I Stopnia przy ulicy Kopernika 18 w Miliczu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-85d33168-1889-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00301962

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/milicz

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/milicz

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/milicz.
2. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane by³y za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”.
Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza, opcjonalnie, komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: t.tatarek@milicz.pl.
3. Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
4. Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowi±zek sprawdzania komunikatów i wiadomo¶ci bezpo¶rednio na platformazakupowa.pl przes³anych przez zamawiaj±cego, gdy¿ system powiadomieñ mo¿e ulec awarii lub powiadomienie mo¿e trafiæ do folderu SPAM.
5. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1320; dalej: “Rozporz±dzenie w sprawie ¶rodków komunikacji”), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
f) Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej - kodowanie UTF8,
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
6. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ i stosuje siê do Instrukcji sk³adania ofert/wniosków dostêpnej pod linkiem.
7. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za z³o¿enie oferty w sposób niezgodny z Instrukcj± korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególno¶ci za sytuacjê, gdy zamawiaj±cy zapozna siê z tre¶ci± oferty przed up³ywem terminu sk³adania ofert (np. z³o¿enie oferty w zak³adce „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiaj±cego za ofertê handlow± i nie bêdzie brana pod uwagê w przedmiotowym postêpowaniu poniewa¿ niezosta³ spe³niony obowi±zek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych.
Pozosta³e ustalenia w punkcie 11 SWZ na przedmiotow± us³ugê.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z punktem 2 SWZ oraz Za³±cznikiem B do umowy na przedmiotowe zadanie.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z punktem 2 SWZ oraz Za³±cznikiem B do umowy na przedmiotowe zadanie.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IF.271.20.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest:
Sprz±tanie budynku Szko³y Podstawowej Nr 2 i Szko³y Muzycznej I Stopnia przy ulicy Kopernika 18 w Miliczu.

1.1 Przedmiot zamówienia obejmuje:
Sprz±tanie budynku Szko³y Podstawowej Nr 2 i Szko³y Muzycznej I Stopnia w Miliczu przy ul. Kopernika 18
Zakres us³ug okre¶la za³±cznik nr 8 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
Wykaz i metra¿ pomieszczeñ do sprz±tania okre¶la za³±cznik nr 9 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia.
Wykaz i metra¿ okien oraz drzwi okre¶la za³±cznik nr 10 do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia. (...)
5. Zamawiaj±cy wymaga, by osoba (osoby) dokonuj±ca czynno¶ci w siedzibie Zamawiaj±cego w celu realizacji zadania (osoby wykonuj±ce us³ugê sprz±tania obiektu) by³y zatrudnione wy³±cznie na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, o ile nie s± wykonywane przez dane osoby osobi¶cie w ramach prowadzonej przez nie dzia³alno¶ci gospodarczej na podstawie wpisu do CEIDG.
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracê wy¿ej wymienionych osób powinno trwaæ nieprzerwanie przez ca³y okres trwania umowy.
Wykonawca zobowi±zany jest do przed³o¿enia Zamawiaj±cemu w terminie okre¶lonym zapisami umowy i aktualizowania na bie¿±co, tj. za ka¿dym razem, gdy dojdzie do zmiany personalnej, o¶wiadczenia, o którym mowa w umowie.(...)

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90919300-5 - Us³ugi sprz±tania szkó³

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

90910000-9 - Us³ugi sprz±tania

90919200-4 - Us³ugi sprz±tania biur

90600000-3 - Us³ugi sprz±tania oraz us³ugi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz us³ugi powi±zane

90900000-6 - Us³ugi w zakresie sprz±tania i odka¿ania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze ofert Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cym kryterium:
A) CENA – 60% = 60 pkt
B) JAKO¦Æ – 40%
2. Zamawiaj±cy oceni oferty wg wzoru:
CENA „C”
przyjmuje siê, ¿e najwy¿sz± ilo¶æ punktów, tj. 60 punktów, otrzyma najni¿sza w¶ród cen zawartych w ofertach;
a) ceny w pozosta³ych ofertach punktowane bêd± w oparciu o nastêpuj±cy wzór:
C = Cmin/Cx × 60
gdzie:
C – ilo¶æ punktów przyznana ofercie w kryterium „Cena ofertowa”
Cmin – Najni¿sza cena brutto w¶ród ocenianych ofert
Cx – cena brutto ocenianej oferty
JAKO¦Æ – „J”.
Przy ocenie ofert w kryterium „Jako¶æ” Zamawiaj±cy bêdzie ocenia³ nadzór Wykonawcy nad jako¶ci± prac wykonanych przez pracowników - czêsto¶æ kontroli jako¶ci us³ug wykonanych przez pracowników Wykonawcy, przeprowadzon± w miejscach ich wykonywania (na poszczególnych obiektach), przez osobê odpowiedzialn± za realizacjê prac ze strony Wykonawcy, z przeprowadzenia której spisana zostanie notatka i przekazana osobie sprawuj±cej bezpo¶redni nadzór ze strony Zamawiaj±cego:
Czêsto¶æ kontroli jako¶ci Ilo¶æ punktów
1 raz w miesi±cu - 0
2 razy w miesi±cu - 20
4 razy w miesi±cu - 40
Przy ocenie wg tego kryterium Zamawiaj±cy bêdzie bra³ pod uwagê informacje wpisane do odpowiedniej pozycji Formularza oferty.
Wykonawca w tym kryterium mo¿e uzyskaæ maksymalnie 40 punktów.
£¡CZNA OCENA OFERTY – „W”:
Za najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta Wykonawcy, który spe³ni wszystkie warunki postawione w niniejszej SWZ oraz uzyska ³±cznie najwiêksz± ilo¶æ punktów (W) za sumê wszystkich kryteriów wg wzoru (tj. najwy¿sz± warto¶æ wska¼nika W):
W = C + J
gdzie:
W – wska¼nik oceny oferty,
C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”,
J – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Jako¶æ”.
3.Zamawiaj±cy wybiera ofertê najkorzystniejsz± na podstawie kryteriów oceny ofert okre¶lonych w specyfikacji warunków zamówienia.
4. Za ofertê najkorzystniejsz± zostanie uznana oferta, która uzyska³a najwy¿sz± liczbê punktów.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jako¶æ

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Wykonawcy ubiegaj±cy siê o zamówienie publiczne musz± spe³niaæ ni¿ej wymienione warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Okre¶lenie warunku:
Warunek ten zostanie spe³niony, gdy Wykonawca wyka¿e, i¿ jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 200.000,00 z³ ;

2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Okre¶lenie warunku:
Warunek ten zostanie spe³niony, gdy Wykonawca wyka¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie)
- co najmniej 2 us³ug w zakresie kompleksowego sprz±tania budynków u¿yteczno¶ci publicznej o pow. min. 8000 m2 ka¿dy wykazany budynek - zadanie wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, oraz wyka¿e podstawê do dysponowania tymi zasobami.
Zgodnie z § 3 pkt 6 Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002, Nr 75, poz. 690) przez obiekt u¿yteczno¶ci publicznej rozumie siê: budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, spo³ecznej lub socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, w tym us³ug pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym ¶ródl±dowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek u¿yteczno¶ci publicznej uznaje siê tak¿e budynek biurowy lub socjalny.
Zamawiaj±cy, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej dopuszcza ³±czne spe³nianie warunków przez Wykonawców.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu:
a) O¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – wed³ug za³±cznika do SWZ;
b) Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
c) O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego,
o których mowa w:
• Art. 108 ust. 1 pkt. 3 ustawy Pzp,
• Art. 108 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
• Art. 108 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp
• Art. 109 ust. 1 pkt 5 i art. 109 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp .

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie (wg za³±cznika do SWZ), wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy;
b) Dokument (w tym np. polisa) potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia odpowiedniego dla postawionego w tym zakresie warunku udzia³u w postêpowaniu.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Ofertê sporz±dza siê na FORMULARZU OFERTOWYM – zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ.
Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
2) Zobowi±zania podmiotu udostêpniaj±cego zasoby oraz o¶wiadczenie, o których mowa w Rozdziale 9 pkt 9.2. i 9.8. (je¿eli dotyczy).
3) O¶wiadczenie podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w pkt. 10.3. i 10.4. SWZ (je¿eli dotyczy).
4) Dowód wniesienia wadium w przypadku wniesienia wadium w innej formie ni¿ w pieni±dzu.
5) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy).
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa powy¿ej, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
6) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ przedmiotowe pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Pe³nomocnictwo winno byæ przekazane w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci: 3.000,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce z³otych 00/100 )

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia z postêpowania, w tym o¶wiadczenie dotycz±ce przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4. W przypadku, gdy spe³nienie warunków opisanych w SWZ wykazuje:
• co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
• Wykonawcy wykazuj± poprzez poleganie na zdolno¶ciach tych z Wykonawców którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane,
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczaj±, który zakres zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy – wed³ug za³±cznika do SWZ;
5. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 59 ustawy Pzp, ¿±da kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców przed zawarciem umowy,
b) Wykonawcy ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia umowy mog± byæ dokonywane jedynie w formie pisemnej w postaci aneksu do umowy podpisanego przez obydwie strony, pod rygorem niewa¿no¶ci, wy³±cznie na zasadach okre¶lonych w art. 455 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych.
2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶ci zmiany umowy w przypadku zaistnienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
2.1.Zmiany terminu realizacji zadania w przypadku:
1) Zmiany terminu realizacji zadania w przypadku:
a) przypadki losowe (kataklizmy, epidemie, strajki lub inne czynniki zewnêtrzne, niemo¿liwe do przewidzenia wydarzenia, którym nie mo¿na zapobiec), które bêd± mia³y wp³yw na tre¶æ zawartej umowy i termin realizacji us³ug;
b) zmiana przepisów powoduj±cych konieczno¶æ innych rozwi±zañ ni¿ zak³adano w opisie przedmiotu zamówienia;
c) zmiana przepisów powoduj±cych konieczno¶æ uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucaj±;
2) Zmiany osobowe w przypadku:
a) zmiana osób odpowiedzialnych za prawid³owe ¶wiadczenie us³ug ze strony Wykonawcy i osób wyznaczonych do wspó³pracy w imieniu Zamawiaj±cego.
b) zmiana podwykonawcy, przy pomocy, którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy; zmiana jest mo¿liwa tylko w przypadku, gdy nowy podwykonawca posiada to¿sam± wiedzê i do¶wiadczenie zawodowe, potencja³ techniczny oraz osoby zdolne do wykonania zamówienia, a tak¿e jest w sytuacji ekonomiczniej i finansowej, jak dotychczasowy podwykonawca.
c) powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia Podwykonawcy w trakcie realizacji zadania, je¿eli Wykonawca nie zak³ada³ wykonania zamówienia przy pomocy Podwykonawcy(ców) na etapie sk³adania ofert lub rozszerzenia zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie Wykonawcy, w szczególno¶ci gdy pos³u¿enie siê podwykonawc± doprowadzi do skrócenia terminu wykonania przedmiotu umowy, zmniejszenia nale¿nego Wykonawcy wynagrodzenia lub zastosowania przy wykonaniu przedmiotu umowy bardziej zaawansowanych rozwi±zañ technologicznych w porównaniu do wskazanych w SIWZ. Zmiana ta nie mo¿e dotyczyæ czynno¶ci, które zgodnie z SIWZ musz± byæ wykonane przez Wykonawcê osobi¬¶cie.
3) Pozosta³e zmiany:
a) zmiana wynagrodzenia o którym mowa w § 4 ust. 1 i terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w §3 ust.1 w przypadku epidemii i potrzeby zastosowania innych rozwi±zañ ni¿ przewidzianych w zawartej umowie. W takim przypadku Wykonawcy mo¿e zostaæ podwy¿szone wynagrodzenie o koszty zwi±zane z dostosowaniem siê do nowych przepisów lub/i wytycznych w celu realizacji zamówienia,
b) w ka¿dym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiaj±cego (np. powoduje skrócenie terminu realizacji umowy, zmniejszenie warto¶ci zamówienia);
c) w przypadku zmiany wysoko¶ci obowi±zuj±cej stawki podatku VAT, w sytuacji, gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy, nast±pi zmiana stawki VAT dla us³ug objêtych przedmiotem umowy. W takim przypadku Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany cen jednostkowych brutto przedmiotu zamówienia i wysoko¶ci wynagrodzenia okre¶lonego w §4 ust. 1 Umowy, o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku, jednak¿e wy³±cznie co do czê¶ci wynagrodzenia za us³ugi, których do dnia zmiany podatku VAT jeszcze nie wykonano.
d) w przypadku zmiany regulacji prawnych odnosz±cych siê do praw i obowi±zków stron Umowy, wprowadzonych po zawarciu Umowy, wywo³uj±cych niezbêdna potrzebê zmiany sposobu realizacji Umowy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany sposobu realizacji Umowy lub wysoko¶ci wynagrodzenia okre¶lonego w § 4 ust. 1 umowy.
e) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy;
f) przypadki losowe (kataklizmy lub inne czynniki zewnêtrzne, zgony i niemo¿liwe do przewidzenia wydarzenia), które bêd± mia³y wp³yw na tre¶æ zawartej umowy i termin realizacji;
g) obni¿enie wynagrodzenia Wykonawcy;
Pozosta³e ustalenia dotycz±ce mo¿liwo¶ci dokonywania zmian w umowie okre¶la §11 Wzoru umowy - Za³±cznik nr 7 do SWZ na przedmiotow± us³ugê .

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-19 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/milicz

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-19 10:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-17

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

1. Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w formie zgodnej z art. 97 ust. 7 ustawy Pzp, tj.:
1) w pieni±dzu; 2) w gwarancjach bankowych; 3) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 4)w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
2. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: nr 72 9582 0000 2000 0000 0358 0004 w tytule wpisuj±c numer postêpowania z dopiskiem: wadium. Zaleca siê do³±czenie do oferty dokumentu potwierdzaj±cego dokonanie przelewu.
Wadium winno byæ na koncie Zamawiaj±cego nie pó¼niej ni¿ przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Ze wzglêdu na ryzyko zwi±zane z czasem trwania okresu rozliczeñ miêdzybankowych Zamawiaj±cy zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
3. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 14.1. ppkt 2-4 SWZ Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta. Wadium wniesione w formie gwarancji i porêczeñ musi spe³niaæ co najmniej poni¿sze warunki:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê, okre¶lone w art. 98 ust.6 ustawy Pzp;
2) z jego tre¶ci powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie gwaranta;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±, pocz±wszy od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert;
5) nie mo¿e zawieraæ postanowieñ uzale¿niaj±cych jego dalsze obowi±zywanie od zwrotu orygina³u dokumentu gwarancyjnego do Gwaranta;
6) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
7)Beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest Szko³a Podstawowa nr 2 i Szko³a Muzyczna I Stopnia w Miliczu.
4. Zamawiaj±cy dokona zwrotu wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1-5 ustawy Pzp.
5. Je¿eli wadium wniesiono w pieni±dzu, Zamawiaj±cy zwraca je wraz z odsetkami wynikaj±cymi z umowy rachunku bankowego, na którym by³o ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniêdzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê.
6. Wadium wraz z odsetkami wniesione w pieni±dzu przez Wykonawcê, którego oferta zosta³a uznana za najkorzystniejsz±, na wniosek tego Wykonawcy, zaliczane jest przez Zamawiaj±cego na poczet zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy.
7.Wykonawca, którego oferta zosta³a wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiaj±cego w przypadku, gdy:
1) odmówi³ podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie,
2) nie wniós³ wymaganego zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy,
3) zawarcie umowy sta³o siê niemo¿liwe z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy, którego oferta zosta³a wybrana.
8. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 14.1. ppkt 2-4 SWZ, wystêpuje odpowiednio do gwaranta lub porêczyciela z ¿±daniem zap³aty wadium, je¿eli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 128 ust. 1 ustawy Pzp, z przyczyn le¿±cych po jego stronie, nie z³o¿y³ podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 57 ustawy Pzp, o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub o¶wiadczeñ lub nie wyrazi³ zgody na poprawienie omy³ki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowa³o brak mo¿liwo¶ci wybrania oferty z³o¿onej przez wykonawcê jako najkorzystniejszej.
Pozosta³e ustalenia dotycz±ce wadium zawarto w punkcie 14 SWZ na przedmiotow± us³ugê.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.