Ogłoszenie z dnia 2021-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00187481/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki budowlanej w budynkach stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Techniczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934621
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Przybyszewskiego 102-104
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-148
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tbs@tbs-wroclaw.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tbs-wroclaw.com.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/http://www.tbs-wroclaw.com.pl/ogloszenia-przetargow/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana stolarki budowlanej w budynkach stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7d2f6d5-1abf-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301942
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00187481/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.360.18.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2521162,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wymianie istniejącej stolarki budowlanej – drzwi wejściowe lub witryny do bram budynków oraz wiatrołapów. W ramach realizacji Wykonawca będzie zobowiązany do wymiany:
4.1.1. Drzwi zewnętrzne: budynki: Wileńska 2-24, Syjamska 4, Górnicza 24-50, Cedrowa 1-6, Cedrowa 5-13, Cedrowa 15-23, Topolowa 5, Pionierów 8, Cedrowa 2-12, Cedrowa 14-20, Cedrowa 22-28, Topolowa 3, Dolnobrzeska 30, Brzezińska 17 i 27 , Kasztelańska 13-21, Bytomska 1-5, , Świstackiego 5a,5b,5c oraz 5-13, B. Krzywoustego 91-93,93a. Do wymiany przeznaczonych jest łącznie 78 szt. drzwi wejściowych do budynku na klatkach schodowych z progami systemowymi. Istniejącą stolarkę drzwiową należy zastąpić nową – w profilach systemowych aluminiowych „ciepłych”, z przeszkleniem – zestawem szybowym bezpiecznym przeznaczonym do budownictwa wielorodzinnego. Kompletna stolarka zamontowana w budynkach musi spełniać obowiązujące wymogi Warunków Technicznych. Wartość współczynnika przenikania ciepła dla drzwi nie może być większa niż Umax = 1,3 [W/m2*K].
4.1.2. Drzwi wewnętrzne w wiatrołapach: budynki: Wileńska 2-24, Syjamska 4, Górnicza 24-50, Cedrowa 1-6, Cedrowa 5-13, Cedrowa 15-23, Topolowa 5, Pionierów 8, Cedrowa 2-12, Cedrowa 14-20, Cedrowa 22-28, Topolowa 3, Kasztelańska 13-21, Bytomska 1-5, Świstackiego 5-13, B. Krzywoustego 91-93a. Do wymiany przeznaczonych jest łącznie 76 szt. drzwi wewnętrznych w wiatrołapach na klatkach schodowych w systemie bezprogowym umożliwiającym zapobieganiu powstawania poduszki powietrznej. Istniejącą stolarkę drzwiową należy zastąpić nową – w profilach systemowych aluminiowych z przeszkleniem – zestawem szybowym bezpiecznym przeznaczonym do budownictwa wielorodzinnego.
4.2. Zamawiający informuje, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia. Jednocześnie w Załączniku nr 2.1. do SWZ wskazał dokładne wymiary poszczególnej stolarki budowlanej podlegającej wymianie
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421132-8 - Instalowanie okien
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 933899,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 933899,39 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 933899,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Assa Abloy Mercor Doors sp.z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272691996
7.3.3) Ulica: ul.Arkońska 6 bud.A2
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-387
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 933899,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługa wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej budynku B należącego do Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
- Dostawa sprzętu multimedialnego do specjalistycznej pracowni multimedialnej w Instytucie Filologii Germańskiej.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa i montaż czterech wind towarowych z podziałem na 2 zadania
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach, położonych we Wrocławiu - 2 Zadania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i przebudowa kancelarii Restarzew
- Utworzenie Europejskiego Centrum Okulistyki w Okręgowym Szpitalu Kolejowym w Katowicach - etap I i etap II
- Przebudowa kancelarii L-ctwa Skała (III postępowanie- powtórzone)
- Remont dachu w budynku Zarządu Zlewni w Poznaniu ul. Szewska 1
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych budynku Zespołu Szkół Nr 1 w Pabianicach
- ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE DRUGIEJ LINII KREMACYJNEJ DLA POTRZEB KCK Z DOSTAWĄ, MONTAŻEM I URUCHOMIENIEM URZĄDZENIA (PIECA) ORAZ DOSTOSOWANIEM BUDYNKU SPALARNI DO WYMAGAŃ MONTAŻOWYCH WRAZ Z ...
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.