eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWymiana stolarki budowlanej w budynkach stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o



Ogłoszenie z dnia 2021-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki budowlanej w budynkach stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Techniczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934621

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Przybyszewskiego 102-104

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-148

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tbs@tbs-wroclaw.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tbs-wroclaw.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/http://www.tbs-wroclaw.com.pl/ogloszenia-przetargow/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana stolarki budowlanej w budynkach stanowiących własność TBS Wrocław Sp. z o.o

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7d2f6d5-1abf-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00301942

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00187481/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZP.360.18.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2521162,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na wymianie istniejącej stolarki budowlanej – drzwi wejściowe lub witryny do bram budynków oraz wiatrołapów. W ramach realizacji Wykonawca będzie zobowiązany do wymiany:
4.1.1. Drzwi zewnętrzne: budynki: Wileńska 2-24, Syjamska 4, Górnicza 24-50, Cedrowa 1-6, Cedrowa 5-13, Cedrowa 15-23, Topolowa 5, Pionierów 8, Cedrowa 2-12, Cedrowa 14-20, Cedrowa 22-28, Topolowa 3, Dolnobrzeska 30, Brzezińska 17 i 27 , Kasztelańska 13-21, Bytomska 1-5, , Świstackiego 5a,5b,5c oraz 5-13, B. Krzywoustego 91-93,93a. Do wymiany przeznaczonych jest łącznie 78 szt. drzwi wejściowych do budynku na klatkach schodowych z progami systemowymi. Istniejącą stolarkę drzwiową należy zastąpić nową – w profilach systemowych aluminiowych „ciepłych”, z przeszkleniem – zestawem szybowym bezpiecznym przeznaczonym do budownictwa wielorodzinnego. Kompletna stolarka zamontowana w budynkach musi spełniać obowiązujące wymogi Warunków Technicznych. Wartość współczynnika przenikania ciepła dla drzwi nie może być większa niż Umax = 1,3 [W/m2*K].
4.1.2. Drzwi wewnętrzne w wiatrołapach: budynki: Wileńska 2-24, Syjamska 4, Górnicza 24-50, Cedrowa 1-6, Cedrowa 5-13, Cedrowa 15-23, Topolowa 5, Pionierów 8, Cedrowa 2-12, Cedrowa 14-20, Cedrowa 22-28, Topolowa 3, Kasztelańska 13-21, Bytomska 1-5, Świstackiego 5-13, B. Krzywoustego 91-93a. Do wymiany przeznaczonych jest łącznie 76 szt. drzwi wewnętrznych w wiatrołapach na klatkach schodowych w systemie bezprogowym umożliwiającym zapobieganiu powstawania poduszki powietrznej. Istniejącą stolarkę drzwiową należy zastąpić nową – w profilach systemowych aluminiowych z przeszkleniem – zestawem szybowym bezpiecznym przeznaczonym do budownictwa wielorodzinnego.
4.2. Zamawiający informuje, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załączniku nr 2 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia. Jednocześnie w Załączniku nr 2.1. do SWZ wskazał dokładne wymiary poszczególnej stolarki budowlanej podlegającej wymianie

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421132-8 - Instalowanie okien

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 933899,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 933899,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 933899,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Assa Abloy Mercor Doors sp.z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272691996

7.3.3) Ulica: ul.Arkońska 6 bud.A2

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-387

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 933899,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.