eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-KoźleRemont dwóch toalet uczniowskich w budynku głównym Zespołu Szkół Nr 3 im. Mikołaja Reja w Kędzierzynie-Koźlu w 2025r. - II POSTĘPOWANIE



Ogłoszenie z dnia 2025-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dwóch toalet uczniowskich w budynku głównym Zespołu Szkół Nr 3 im. Mikołaja Reja w Kędzierzynie-Koźlu w 2025r. - II POSTĘPOWANIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH

1.3.) Oddział zamawiającego: PCUW KK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366209564

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Konstantego Damrota 30

1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cuwkk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.cuwkk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/dde26d90-0773-40a1-8062-db34456c5ec8

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont dwóch toalet uczniowskich w budynku głównym Zespołu Szkół Nr 3 im. Mikołaja Reja w Kędzierzynie-Koźlu w 2025r. - II POSTĘPOWANIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09b37d79-dab0-4d5d-a022-031b37dfffd8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00301931

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041770/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remont dwóch toalet uczniowskich w budynku głównym ZS nr 3 im. Mikołaja Reja w K-Koźlu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00234633

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.262.35.2025.AŚ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Na przedmiot zamówienia składa się:
1) Przedmiotem zamówienia jest remont dwóch toalet uczniowskich jednej dla dziewcząt i jednej dla chłopców w budynku głównym Zespołu Szkół Nr 3 im. Mikołaja Reja w Kędzierzynie-Koźlu w 2025r.
2) Zamawiający wymaga, aby nowe toalety były wykonane w kolorystyce i stylu, w jakim są wykonane pozostałe sanitariaty w obiekcie. Zdjęcia poglądowe istniejących sanitariatów znajdują się na stronie prowadzonego postępowania.
3) Zakres robót obejmuje między innymi:
a) roboty rozbiórkowe:
- wykucie bruzd pionowych,
- demontaż urządzeń do podgrzewania wody,
- demontaż urządzeń łazienkowych,
- demontaż podejścia odpływowego,
- demontaż umywalki,
- demontaż wspornika,
- demontaż zaworu czerpalnego z zakorkowaniem podejścia,
- demontaż rurociągu stalowego ocynkowanego,
- demontaż ustępu z miską fajansową,
- demontaż pisuaru,
- demontaż rurociągu żeliwnego kanalizacyjnego,
- wiercenie otworów,
- demontaż baterii umywalkowej,
- demontaż grzejników żeliwnych,
- demontaż zaworu o połączeniu gwintowym,
- demontaż dwuzłączki,
- demontaż opraw świetlówkowych,
- odłączenie przewodów od zacisków lub bolców,
- demontaż przewodów kabelkowych,
- demontaż gniazd wtyczkowych,
- demontaż łączników instalacyjnych podtynkowych,
- wykucie bruzd pionowych i poziomych,
- wykucie z muru z ościeżnic drewnianych,
- rozebranie ścianki z cegieł,
- rozebranie okładziny ściennej,
- rozebranie posadzek z płytek na zaprawie z kleju,
- wykucie otworu wentylacji w kominie,
- wykucie z muru klatek wentylacyjnych, drzwiczek
- obsadzenie klatek wentylacyjnych,
- wywiezienie gruzu
b) roboty budowlane:
- położenie rurociągów z tworzyw sztucznych,
- dodatki za podejście dopływowe z tworzyw sztucznych,
- próba szczelności instalacji wodociągowych,
- izolacja rurociągów,
- montaż rurociągów,
- montaż grzejników stalowych,
- montaż zaworów termostatycznych,
- mechaniczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych,
- uzupełnienie tynków zwykłych w bruzdach po założeniu instalacji elektrycznej,
- wykonanie przewodów wtynkowych,
- przygotowanie podłoża do mocowania osprzętu,
- montaż puszek bakelitowych,
- montaż ramy podtynkowej dla wc i zabudowa stelażu do pisuaru,
- montaż opraw oświetleniowych,
- montaż na gotowym podłożu łączników instalacyjnych podtynkowych krzyżowych, dwubiegunowych w puszce instalacyjnej z podłączeniem,
- wykonanie sufitu podwieszanego z wypełnieniem płytami typu Amstrong,
- montaż ścianek działowych z laminatów wysokociśnieniowych HPL z drzwiami,
- pomiary rezystancji izolacji elektrycznych,
- sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania – próby działania wyłącznika różnicowoprądowego,
- pomiar skuteczności zerowania,
- zamurowanie bruzd w ścianach z cegieł,
- wykonanie przewodów wentylacyjnych,
- zamurowanie bruzd,
- wykonanie ścianek działowych,
- wykonanie okładzin z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach metalowych wraz z wykonaniem półek,
- wykonanie ścianek ustępowych z laminatów wysokociśnieniowych HPL kompletne z drzwiami,
- uzupełnienie, wykonanie tynków wewnętrznych,
- przygotowanie podłoża,
- licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych,
- wykonanie warstwy wyrównujących i wygładzających z zaprawy samopoziomującej,
- położenie posadzki z kamieni sztucznych,
- osadzenie listew wykończeniowych,
- wykonanie gładzi,
- malowanie ścian,
- zabudowa ramy montażowej podtynkowej dla wc,
c) montaż wyposażenia:
- montaż baterii i ustępów, pisuarów, zaworu czerpalnego,
- montaż zaworów przelotowych i zwrotnych instalacji wodociągowych z rur stalowych,
- montaż luster, pojemników na papier toaletowy, pojemników na mydło.
4) Zamawiający umożliwia Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej.
5) Pełny oraz dokładny zakres i opis przedmiotu zamówienia określony jest przez:
a. Przedmiary robót (stanowią tylko materiał pomocniczy do obliczenia ceny);
b. STWiORB;
opublikowane na stronie prowadzonego postępowania.
1) Wykonanie prac geodezyjnych, jeżeli jest to konieczne;
2) Organizację, zagospodarowanie i oznakowanie budowy oraz likwidację placu budowy;
3) Prace realizowane będą w obiekcie czynnym - Wykonawca ma obowiązek zorganizować i przeprowadzić roboty budowlane w sposób bezpieczny, niestwarzający zagrożenia dla osób przebywających na terenie inwestycji. Szczególnie jest odpowiedzialny za prowadzenie robót budowlanych zgodnie z wymogami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny prac podczas wykonywania robót budowlanych.
4) Budynek ten znajduje się w ewidencji zabytków („Wykaz obiektów ujętych w gminnej ewidencji zabytków miasta Kędzierzyn-Koźle – wykaz zabytków architektury”), Załącznik nr 1 do Zarządzenia nr 1663/GNP/2017 Prezydenta Miasta Kędzierzyn-Koźle z dnia 11 sierpnia 2017 r.) pod pozycją 375, na działce ewidencyjnej nr 371/8 obręb Sławięcice.
5) W przypadku uszkodzenia istniejących mediów i innych istniejących elementów egzekwowane będzie wyrównanie strat na podstawie kalkulacji powykonawczej oraz strat wynikających z braku zasilania
czy transmisji, sporządzonej przez poszkodowanego Użytkownika bądź Właściciela;
6) Utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót, systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac oraz uporządkowanie po zakończeniu robót;
7) Drogi wykorzystywane do obsługi budowy, powinny być utrzymane w czystości i porządku. Zakazuje się zastawiania ww. dróg do parkowania aut budowy. Wykonawca ma obowiązek systematycznie czyścić i spłukiwać z chodników i jezdni kurz, pył i brud spowodowane realizacją budowy;
8) Wykonawca zobowiązany jest przedstawić Inspektorowi Nadzoru do akceptacji wszystkie rozwiązania robocze, rysunki warsztatowe z odpowiednimi opisami, obliczeniami, próbki materiałów, prototypy wyrobów zarówno ujętych jak i nie ujętych dokumentacją projektową wraz z wymaganymi świadectwami, dopuszczeniami, atestami itp.; przed wykonaniem lub zamówieniem elementów indywidualnych Wykonawca musi sprawdzić ich wymiary na budowie;
9) Przed dokonaniem zamówienia materiałów, urządzeń i wyposażenia Wykonawca ma obowiązek dokonania pomiarów na obiekcie oraz przedstawienia Jednostce organizacyjnej propozycji materiałowych i kolorystycznych, celem akceptacji;
10) Wykonawca winien wykonać wszelkie czynności niezbędne dla realizacji robót w taki sposób, by w granicach wynikających z konieczności wypełnienia zobowiązań umownych nie zakłócać bardziej niż to jest konieczne porządku publicznego, dostępu użytkowania lub zajmowania dróg, chodników i placów publicznych i prywatnych do i na terenach należących zarówno do Jednostki organizacyjnej jak i do osób trzecich;
11) Wykonawca winien zabezpieczyć Jednostkę organizacyjną przed wszelkimi roszczeniami, postępowaniami, odszkodowaniami i kosztami jakie mogą być następstwem nieprzestrzegania powyższego postanowienia;
12) Wykonawca winien zabezpieczyć drogi dojazdowe do placu budowy od uszkodzenia przez ruch związany z działalnością Wykonawcy i Podwykonawców, dobierając trasy i używając pojazdów tak, aby szczególny ruch związany z transportem materiałów, urządzeń i sprzętu Wykonawcy na plac budowy ograniczyć do minimum oraz aby nie spowodować uszkodzenia tych dróg;
13) Wykonawca powinien zabezpieczyć i powetować Jednostce organizacyjnej wszelkie roszczenia jakie mogą być skierowane w związku z tym bezpośrednio przeciw Jednostce organizacyjnej oraz podjąć negocjacje i zapłacić roszczenia jakie wynikną na skutek zaistniałych szkód;
14) Wykonawca ma obowiązek uczestniczyć, na żądanie Jednostki organizacyjnej, w naradach i innych czynnościach w trakcie realizacji przedmiotu Umowy oraz w okresie gwarancji lub rękojmi;
15) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu;
16) Próby i odbiory z udziałem wymaganych instytucji państwowych (jeżeli odrębne przepisy wymagają), inwestora i użytkownika;
17) Wykonanie zaleceń pokontrolnych i poodbiorowych;
18)Zagospodarowanie odpadów – Wykonawca jako wytwórca odpadów, w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt. 32 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach i ustawy z dnia 27.04.2001 r. - Prawo ochrony środowiska ma obowiązek zagospodarowania powstałych, podczas realizacji zadania, odpadów oraz zgłoszenie informacji o wytwarzanych odpadach do systemu BDO, a o sposobie ich zagospodarowania poinformować Jednostkę organizacyjną - pozostałe wymagania odnośnie zagospodarowania odpadów zawarto w pkt 5 ust. 1 wiersz 2 tabeli pkt 18 SWZ.
19) Zwrot kosztów pobranych od Jednostki organizacyjnej mediów (woda, energia elektryczna), jeżeli takowe wystąpią;
20) Uporządkowanie terenu budowy oraz przywrócenie terenu po zakończeniu robót do stanu pierwotnego;
21) Wykonanie kosztorysu powykonawczego w układzie elementów scalonych sporządzonym przez Wykonawcę i przedstawienia wraz z ostatnią fakturą (końcową) po całkowitym wykonaniu zadania i podpisaniu protokołu ostatecznego odbioru robót;
22) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania stosownych zezwoleń wynikających z przepisów ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach i ustawy z dnia 27.04.2001 r. - Prawo ochrony środowiska jeżeli wykonanie robót wchodzących w zakres realizacji przedmiotu zamówienia tego wymaga.
Pełny opis przedmiotu zamówienia określono w pkt 5 ust. 1 wiersz 2 tabeli SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45431000-7 - Kładzenie płytek

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 169000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: W-POL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 122843221

7.3.4) Miejscowość: Łuków Śląski

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Pkt. 8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
Termin realizacji zamówienia - w okresie nie dłuższym niż 60 dni kalendarzowych od daty przekazania placu budowy.
Przekazanie terenu robót (placu budowy) nastąpi nie wcześniej niż w dniu 30.06.2025 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.