eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przeprowadzenie usługi kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika dla uczestników projektu "Aktywni Górą!" realizowanego w CKiW OHP w Gołdapi

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie usługi kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika dla uczestników projektu „Aktywni Górą!” realizowanego w CKiW OHP w Gołdapi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Główna Ochotniczych Hufców Pracy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007001280

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tamka 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-349

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kgohp@ohp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ohp.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4758c2b4-f8e2-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie usługi kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika dla uczestników projektu „Aktywni Górą!” realizowanego w CKiW OHP w Gołdapi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4758c2b4-f8e2-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00301510

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00162508/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.7 Kreowanie wizerunku profesjonalnego pracownika - przeprowadzenie warsztatów z usługą stylisty, metamorfoza i zakup ubioru dla 1500 uczestników projektu pt. "Aktywni górą!" (POWER 2014-2020)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

POWR.01.03.01-00-0001/22 pt. „Aktywni górą!”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00250239

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CKiW.A.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2944866,91 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 19217,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie usługi kreowania wizerunku profesjonalnego pracownika dla maksymalnie 10 osób w wieku 17 – 20 lat, polegającej na przeprowadzeniu warsztatów kreowania wizerunku, w tym: zakupie ubioru i metamorfozie uczestników projektu „Aktywni Górą!” wdrażanego ze środków Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój.
Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy etapy:
Etap I – Warsztaty z zakresu kreowania wizerunku. Zajęcia powinny uświadomić młodzieży, że w dzisiejszych czasach to w co się ubieramy i jak kreujemy nasz wizerunek wpływa na ocenę naszych kompetencji. Znając najważniejsze zasady dress codu oraz sposoby stylistów każdy może stać się pewniejszy siebie w różnych sytuacjach życiowych, jak np. rozmowa o pracę, rozmowa z przełożonym, wystąpienia publiczne i wiele innych. Warsztaty mają na celu zwiększenie samooceny uczestników projektu, nauczenie ich sposobów autoprezentacji, zasad dress codu oraz dbania o siebie, etykiety, stylizacji, podstawy wizażu, zastosowanie kolorów w wizerunku oraz sposobów na zdrowy styl życia.
Etap II – Zakup strojów. Zakup odpowiedniego stroju wizytowego dla każdego z uczestników w sklepie stacjonarnym. Przed zakupem stroju należy dokonać analizy typu kolorystycznego, analizy sylwetki (omówienie typów sylwetek, proporcji, dysproporcji, typ sylwetki a kolory, materiały, dodatki). Stylista powinien stanowić pomoc w nabyciu umiejętności wyboru i zakupu stroju przez uczestnika, w którym uczestnik będzie mógł zaprezentować się potencjalnemu pracodawcy. Koszty zakupu strojów Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie i musi je zapewnić jako integralną część całej usługi kreowania wizerunku. Zamawiający zrefunduje Wykonawcy poniesione wydatki na zakup strojów po dostarczeniu faktury wraz z poprawnie wypełnionym protokołem odbioru stroju. Zamawiający w celu zapewnienia odpowiedniej jakości zindywidualizowanych zakupionych ubrań wymaga, żeby cena zakupionego zestawu ubraniowego dla jednej osoby mieściła się w przedziale 650,00 – 700,00 zł brutto.
W ramach ww. zakupów należy pomóc uczestnikowi projektu kupić niżej wymieniony przykładowy zestaw wizytowy:
• Kobietom: spódnica / spodnie, bluzka koszulowa, buty, garnitur / kardigan lub garsonka / sukienka;
• Mężczyznom: spodnie, koszula, krawat / muszka, buty, garnitur / marynarka.
Zaproponowane rodzaje elementów ubioru nie są katalogiem zamkniętym i to uczestnik z pomocą stylisty decyduje ostatecznie co złoży się na elementy zakupionego ubioru wizytowego.
Etap III – Przeprowadzenie metamorfozy. Warsztaty powinny zakończyć się dla każdego z uczestników widoczną metamorfozą, którą poprzedzać będzie:
• indywidualna usługa fryzjera zawierająca wykonanie stylizacji – strzyżenia lub czesania włosów poprzez dobór fryzury do budowy twarzy w oparciu o propozycje fryzur podkreślających naturalną urodę, indywidualnie dobraną do kształtu twarzy i sylwetki uczestników kursu (usługa dotyczy kobiet i mężczyzn).
• usługa makijażysty obejmująca zaproponowanie i zrealizowanie odpowiedniego makijażu, opis sylwetki oraz kolorystyki odpowiedniej do danego typu urody (usługa dotyczy kobiet),
• usługa kosmetyczna obejmująca zabieg pielęgnacyjno - regeneracyjny dłoni (kobiety i mężczyźni),
• usługa barbera (mężczyźni).
Wykonawca musi zapewnić usługę kosmetyczną, makijaż oraz usługę fryzjerską tylko i wyłącznie w wyspecjalizowanym salonie – nie ma możliwości wykonania usług fryzjerskich i kosmetycznych w salach (pomieszczeniach) Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania Zamawiającego zostały zapisane w załączniku nr 2 do SWZ.
Zamówienie jest związane z realizacją projektu pt. „Aktywni górą!” z Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 (Działanie 1.3) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i jest częścią większego zamówienia gdzie Zamawiającym jest Komenda Główna Ochotniczych Hufców Pracy.
Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:
1) zajęcia warsztatowe (etap I) będą odbywały się w salach udostępnionych przez CKiW OHP w Gołdapi w siedzibie Prowadzącego postępowanie,
2) zakup strojów (etap II) powinien odbywać się w sklepie stacjonarnym z przymierzalnią, aby stylista mógł pomóc uczestnikowi/uczestniczce. Zamawiający nie zastrzega miejscowości w której zakupione zostaną stroje. Odległość od siedziby CKIW OHP w Gołdapi nie powinna być większa niż 70 km. Koszt przejazdu do sklepu i z powrotem ponosi wykonawca.
3) przeprowadzenie metamorfozy (etap III). Wykonawca musi zapewnić usługę kosmetyczną, makijaż oraz usługę fryzjerską tylko i wyłącznie w wyspecjalizowanym salonie. Zamawiający nie zastrzega miejscowości w której przeprowadzona zostanie metamorfoza. Odległość od siedziby CKIW OHP w Gołdapi nie powinna być większa niż 70 km. Koszt przejazdu do miejsca metamorfozy i z powrotem ponosi wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 80570000-0 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

98200000-5 - Usługi konsultacyjne dotyczące zapewniania równych szans

98000000-3 - Inne usługi komunalne, socjalne i osobiste

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17050,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17050,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BPR Consulting Paulina Rydz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 101781500

7.3.3) Ulica: ul. Radwańska 27/2U

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-540

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17050,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.