eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaModernizacja instalacji okablowania strukturalnego i instalacji elektrycznych w budynku Krajowej Szko³y Administracji Publicznej w Warszawie.



Og³oszenie z dnia 2021-12-06


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja instalacji okablowania strukturalnego i instalacji elektrycznych w budynku Krajowej Szko³y Administracji Publicznej w Warszawie.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Krajowa Szko³a Administracji Publicznej im. Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej Lecha Kaczyñskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006472421

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Wawelska 56

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-922

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ewa.baran@ksap.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.ksap.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy

Pañstwowa jednostka organizacyjna

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja instalacji okablowania strukturalnego i instalacji elektrycznych w budynku Krajowej Szko³y Administracji Publicznej w Warszawie.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-37e15d47-5688-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00301255

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00042797/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.2 Modernizacja instalacji strukturalnej i elektrycznej.

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ksap.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1) W przedmiotowym postêpowaniu komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej tj. za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://ksap.ezamawiajacy.pl.
2) O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 3) Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrze¿eniem pkt 4.7 niniejszego Rozdzia³u:
a) Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://ksap.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl.
b) Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.
6) Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma, którym jest „Marketplanet – Otwarty Rynek Elektroniczny S.A.”, 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 49, tel. +48 22 576 87 90, e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
7) Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego, jako:
a) dokumenty w formacie „pdf" zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES,
b) dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf", wtedy bêdzie wymagany oddzielny plik z podpisem. W zwi±zku z tym Wykonawca bêdzie zobowi±zany za³±czyæ oddzielny plik z podpisem.
8) Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
b) komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
d) w³±czona obs³uga JavaScript;
e) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.
9) Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w formatach: pdf., excel., doc., zip.
10) Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
a) Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w Systemie, jako zaszyfrowany – format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert.
11) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu - zegarem G³ównego Instytutu Miar.
12) O¶wiadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp nale¿y z³o¿yæ na Platformie pod adresem: https://ksap.ezamawiajacy.pl w zak³adce „ OFERTY”.
13) Wykonawca, ka¿dy uczestnik Konsorcjum, podmiot udostepniaj±cy zasoby wskazany w Ofercie przez wykonawcê – wype³nia o¶wiadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp i opatruje go kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
14) Informacje dotycz±ce sposobu sporz±dzania i sk³adania Oferty mo¿na uzyskaæ od dostawcy rozwi±zania teleinformatycznego Platforma, którym jest „Marketplanet – Otwarty Rynek Elektroniczny S.A.”, 02-672 Warszawa, ul. Domaniewska 49, tel. +48 22 576 87 90, e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
15) W postêpowaniu o¶wiadczenia sk³ada siê w postaci elektronicznej, z tym ¿e o¶wiadczenie z art. 125 ust. 1 ustawy Pzp nale¿y przes³aæ w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WN-B.260.8.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 3875864,20 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych obejmuj±cych w szczególno¶ci:
a) monta¿ instalacji okablowania strukturalnego,
b) monta¿ instalacji elektrycznych,
2) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ okre¶lony w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (Za³±cznik nr 1a i 1 b do SWZ), w za³±czonej Dokumentacji projektowej (Za³±cznik Nr 1c i 1d do SWZ) oraz w przedmiarze robót (Za³±cznik nr 1e i 1f do SWZ).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urz±dzeñ rozdzielczych

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 180 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.
Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e posiadanie op³aconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na warto¶æ nie mniejsz± ni¿: 1 000 000,00 z³.
Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej, tj.:

Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e siê odpowiednim do¶wiadczeniem, tj. posiadaniem niezbêdnej wiedzy i do¶wiadczenia w realizacji robót budowlanych odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± zadaniu stanowi±cemu przedmiot zamówienia.

W celu potwierdzenia spe³niania powy¿szego warunku Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej dwie roboty budowlane w ramach której wykona³ modernizacjê sieci strukturalnej i/lub elektrycznej o warto¶ci co najmniej 2 500 000,00 z³ ka¿da (s³ownie: dwa miliony piêæset tysiêcy z³otych 00/100) brutto w czynnych obiektach

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 274), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 6 do SWZ;
2) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, z zastrze¿eniem pkt 3.7 ppkt 1;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu ok³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – wzór wykazu stanowi Za³±cznik Nr 7 do SWZ;
4) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium na okres zwi±zania ofert±.
2. Wadium powinno byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawid³owy, zostanie odrzucona.
3. Wadium ustala siê w wysoko¶ci 58 000,00 PLN (s³ownie: piêædziesi±t osiem tysiêcy z³otych)
4. Dowód wniesienia wadium nale¿y do³±czyæ do oferty.
5. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
6. Wadium wnoszone w pieni±dzu powinno byæ wp³acone przelewem na konto Zamawiaj±cego: PEKAO S.A. V Centrum Korporacyjne w Warszawie na rachunek: 81 1240 5918 1111 0000 4908 5899 z oznaczeniem: „Wadium w Postêpowaniu WN-B.260.8.2021”.
7. Dowodem wniesienia wadium w pieni±dzu bêdzie potwierdzenie polecenia dokonania przelewu, przy czym w terminie okre¶lonym dla wniesienia wadium ¶rodki powinny znale¼æ siê na rachunku bankowym Zamawiaj±cego. Za moment wniesienia wadium uznaje siê moment uznania na rachunku Zamawiaj±cego. Ze wzglêdu na ryzyko zwi±zane z czasem trwania okresu rozliczeñ miêdzybankowych Zamawiaj±cy zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.
8. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1) musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w Ustawie.
2) z jej tre¶ci powinno jednoznacznej wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3) powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4) termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5) w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6) beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Krajowa Szko³a Administracji Publicznej w Warszawie;
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 Ustawy), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci± (tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
9. Wadium wniesione w formach okre¶lonych w przepisie art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Ustawy nale¿y wnie¶æ za po¶rednictwem Platformy zakupowej w formie elektronicznej – Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia dokumentu wadium poprzez wczytanie na Platformie zakupowej orygina³u dokumentu wadialnego, tj. opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upowa¿nionych do jego wystawienia ze strony gwaranta/porêczyciela. Dokument wadium winien zostaæ przekazany Zamawiaj±cemu w takiej formie, w jakiej zosta³ on ustanowiony przez gwaranta.
10. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Ustawy zostanie odrzucona.
11. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 Ustawy.
12. Wszelkie koszty zwi±zane z wniesieniem wadium ponosi Wykonawca.

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

4.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w Postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty w postaci elektronicznej.
4.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale IV ust. 3 pkt 3.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w Postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w Postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
4.3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 117 ust. 4 Ustawy, sk³adaj± wraz z ofert± o¶wiadczenie stanowi±ce Za³±cznik Nr 8 do SWZ.
4.4. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokumenty o których mowa w Rozdziale IV ust. 3 pkt 3.4 ppkt 1 i 2, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w Postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w Postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zgodnie z tre¶ci± specyfikacji warunków zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, w wyniku którego zawarto niniejsz± umowê, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania nastêpuj±cych zmian postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty Wykonawcy:
1) zmiana kwoty wynagrodzenia brutto Wykonawcy, je¿eli w okresie realizacji umowy:
a) zmieni siê obowi±zuj±ca stawka podatku VAT, a zmiana ta bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê,
b) wyst±pi± nieprzewidziane okoliczno¶ci (si³a wy¿sza), czyli zdarzenie zewnêtrzne, (w szczególno¶ci okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem skutków COVID-19), którego wyst±pienia ani jej skutków zarówno Zamawiaj±cy jak i Wykonawca nie byli w stanie przewidzieæ (okoliczno¶æ niezale¿na od Zamawiaj±cego i Wykonawcy), mimo nale¿ytej staranno¶ci prowadzonego postêpowania, a okoliczno¶æ ta bêdzie mia³a wp³yw na koszty wykonania przedmiotu zamówienia.
2) zmiana terminu wykonania umowy w przypadku:
a) wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy, w szczególno¶ci okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem skutków COVID-19, przy zachowaniu przez niego nale¿ytej staranno¶ci, skutkuj±cych niemo¿no¶ci± dotrzymania terminu realizacji przedmiotu umowy,
b) wyst±pienia si³y wy¿szej, czyli zdarzenia zewnêtrznego, którego skutków nie da siê przewidzieæ,
c) z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego skutkuj±cych wstrzymaniem, opó¼nienie lub przerwaniem robót w ca³o¶ci lub jej czê¶ci.
3) aktualizacja danych Zamawiaj±cego i Wykonawcy w przypadku zmiany tych danych.

2. W przypadku wyst±pienia, w trakcie realizacji umowy, okoliczno¶ci wskazanej w ust. 1 pkt 1) lit.a Wynagrodzenie brutto Wykonawcy, o którym mowa w § 5 ust. 1 i 3 niniejszej umowy, zostanie skorygowane o kwotê wynikaj±c± z ró¿nicy stawek VAT przed i po zmianie. Strony sporz±dz± aneks do umowy, w którym zostanie okre¶lona nowa stawka VAT oraz wynagrodzenie brutto Wykonawcy wyliczone z zastosowaniem nowej stawki.
3. W przypadku zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) lit. b, wysoko¶æ zmiany wynagrodzenia uzale¿niona jest od wielko¶ci i zakresu wp³ywu nieprzewidzianej okoliczno¶ci na koszty wykonania przedmiotu zamówienia, z tym, ¿e zmiana wynagrodzenia mo¿e nast±piæ o tak± warto¶æ, skutkiem której zwiêkszenie lub zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy z tytu³u wyst±pienia nieprzewidzianej okoliczno¶ci nie przekroczy 10 % warto¶ci wynagrodzenia, o którym mowa w § 5 ust. 3 niniejszej umowy.
4. W przypadku zmian terminu realizacji przedmiotu umowy, wymienionych w ust. 1 pkt 2) lit. a, b, termin ten mo¿e ulec przed³u¿eniu, jednak nie d³u¿ej, ni¿ o czas trwania tych okoliczno¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-27 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ksap.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-27 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-27

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.