Ogłoszenie z dnia 2022-08-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00189208/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-01
- 2022/BZP 00208840/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostawa, montaż oraz uruchomienie paneli fotowoltaicznych na budynkach A, C i F w Sanatorium Uzdrowiskowym „Przy Tężni” w Inowrocławiu s.p.z.o.z. o mocy nie mniejszej niż 127,2 kWp
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SANATORIUM UZDROWISKOWE "PRZY TĘŻNI" IM. DR JÓZEFA KRZYMIŃSKIEGO W INOWROCŁAWIU S.P.Z.O.Z.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010625117
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przy Stawku 12
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przytezni.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytezni.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/przytezni1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, montaż oraz uruchomienie paneli fotowoltaicznych na budynkach A, C i F w Sanatorium Uzdrowiskowym „Przy Tężni” w Inowrocławiu s.p.z.o.z. o mocy nie mniejszej niż 127,2 kWp2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-37a7ea9b-e199-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00301203
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00058954/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Dostawa , montaż i uruchomienie paneli fotowoltaicznych na budynkach A, C i F w Sanatorium Uzdrowiskowym "Przy Tężni" w Inowrocławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00189208/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-3-2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Zakres robót w ramach przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności :
1) opracowanie dokumentacji budowlanej instalacji fotowoltaicznej wraz ze wszystkimi potrzebnymi uzgodnieniami i uzgodnienie jej z Zamawiającym, z uwzględnieniem tego, że każdy panel fotowoltaiczny powinien posiadać optymalizacje mocy - 5 egz.
2) uzyskanie pozwolenia na budowę instalacji fotowoltaicznej,
3) opracowanie dokumentacji wykonawczej instalacji fotowoltaicznej i uzgodnienie jej w niezbędnym zakresie z OSD i Zamawiającym - 3 egz.,
4) przygotowanie terenu pod wykonanie instalacji fotowoltaicznej w uzgodnieniu z Zamawiającym, z zachowaniem ciągłości pracy obiektów sanatoryjnych,
5) sprawdzenie wytrzymałości pokryć dachowych dla montażu konstrukcji instalacji fotowoltaicznej oraz punktów montażu konstrukcji paneli fotowoltaicznych do konstrukcji dachowej wraz z ewentualnym ich wzmocnieniem. Konstrukcje powinny posiadać trwałe powłoki antykorozyjne,
6) montaż paneli fotowoltaicznych na dachach budynków A, C, F z wykorzystaniem ich maksymalnej powierzchni,
7) podłączenie instalacji fotowoltaicznej do istniejącej sieci elektroenergetycznej Sanatorium wraz z jej uruchomieniem i pomiarami,
8) każda instalacja powinna posiadać system monitorowania pracy,
9) wykonanie zabezpieczeń przeciwporażeniowych, przeciwprzepięciowych i odgromowych instalacji fotowoltaicznej,
10) wykonanie i dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej instalacji fotowoltaicznej - 2 egz.,
11) wykonanie pełnych testów produktywności instalacji fotowoltaicznej po jej uruchomieniu i 2 miesiące przed upływem terminu gwarancji,
12) opracowanie instrukcji współpracy ruchowej instalacji fotowoltaicznej z OSD wraz z jej uzgodnieniem z operatorem systemu dystrybucyjnego,
13) opracowanie instrukcji obsługi instalacji fotowoltaicznej wraz z wymaganiami konserwacji eksploatacyjnej oraz przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie jej obsługi,
14) przygotowanie Zamawiającemu pełnej dokumentacji instalacji fotowoltaicznej dla potrzeb jej odbioru przez Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego.
3. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części z następującego względu:
Podział zamówienia na oferty częściowe może skutkować otrzymaniem różnych modeli i technologii wykonania modułów i inwerterów, co powodowałoby niekompatybilność techniczną i znaczne trudności w użytkowaniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3 ww. ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ww. ustawy, Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia.
W niniejszym postępowaniu złożono 2 oferty (informacja z otwarcia ofert zamieszczona została na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://portal.smartpzp.pl/przytezni).
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 615 000,00 zł brutto.
Ceny ofert złożonych w postępowaniu przekraczają kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia.
W związku z powyższym Zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Zakup wraz z dostawą kationowej emulsji asfaltowej do remontów cząstkowych- II
- "Likwidacja przełomów oraz remonty odcinków dróg powiatowych - część IV: remont drogi powiatowej nr 2511C Sójkowo - Sławęcin od km 1+990 do km 2+030 oraz od km 3+410 do km 3+690"
- Budowa instalacji SSP w budynku Żłobka Miejskiego "Maja" w Inowrocławiu
- Leasing fabrycznie nowego samochodu ciężarowego.
- Rozdrabnianie odpadów wielkogabarytowych o kodzie: 20 03 07 oraz odpadów ulegających biodegradacji o kodzie: 20 02 01 na terenie RIPOK przy ul. Bagiennej 77 w Inowrocławiu.
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy Zespole Szkół nr 2 w Jędrzejowie
- Montaż odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Słupia Konecka
- "Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa wraz ze zmianą konstrukcji dachu budynków mieszkalnych Domu Pomocy Społecznej w Kozienicach wraz z zagospodarowaniem terenu".
- Poprawa efektywności energetycznej w budynku Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Radlinie
- Poprawa gospodarki wodociągowej na terenie Gminy Obryte
- (BZP.271.15.2024) Poprawa efektywności energetycznej budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Pniowcu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.