Og³oszenie z dnia 2022-08-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00313990/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-22
- 2022/BZP 00332019/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-02
- 2022/BZP 00335641/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-06
- 2022/BZP 00345414/01 - Wynik z dnia 2022-09-13
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa, przebudowa i termomodernizacja budynku pensjonatu „Hubertus” w Bia³ym Borze.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: KRAJOWY O¦RODEK WSPARCIA ROLNICTWA
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Oddzia³ Terenowy w Koszalinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 15A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-411
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.koszalin@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kowr.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa, przebudowa i termomodernizacja budynku pensjonatu „Hubertus” w Bia³ym Borze.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cae389a6-0be1-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00301050
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00068491/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.6 Rozbudowa, przebudowa i termomodernizacja budynku pensjonatu „Hubertus” w Bia³ym Borze.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://kowr.eb2b.com.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 2. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wy³±cznie za po¶rednictwem platformy zakupowej - pod adresem: https://kowr.eb2b.com.pl/ i pod numerem postêpowania wskazanym w rozdziale I SWZ.
3. Zapytania kierowane na adresy mailowe zamawiaj±cego oraz skrzynkê ePUAP – nie bêd± rozpatrywane.
4. Korzystanie z Platformy jest nieodp³atne.
5. Korzystanie z Platformy wymaga zarejestrowania konta na Platformie. Wykonawca w celu rejestracji przechodzi do formularza rejestracyjnego poprzez zak³adkê „LOGOWANIE” oraz opcjê „ZAREJESTRUJ SIÊ”. Po wype³nieniu formularza rejestracyjnego wykonawca otrzymuje e-maila informuj±cego, ¿e mo¿e dokonaæ pierwszego logowania do Platformy.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 6. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu po zalogowaniu siê na Platformie musi uruchomiæ polecenie „Zg³o¶ siê do udzia³u w postêpowaniu”. Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania wykonawcy do Systemu.
7. W zak³adce „Za³±czniki” przedmiotowego postêpowania zamawiaj±cy zamieszcza dokumentacjê postêpowania. Pobranie dokumentu nastêpuje po klikniêciu na wybrany za³±cznik i wci¶niêciu polecenia „Pobierz”. W celu pobrania wszystkich za³±czników jednocze¶nie nale¿y wybraæ polecenie „Pobierz paczkê”, a nastêpnie „Pobierz wszystkie za³±czniki organizatora”.
8. Zak³adka „Za³±czniki” s³u¿y równie¿ wykonawcom do z³o¿enia oferty oraz dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adanych razem z ofert±.
9. Z zastrze¿eniem ust. 8, komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy w zak³adce „Pytania/Informacje”.
10. Za datê wp³ywu oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów, o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich wczytania do systemu (przes³ania na Platformê).
11. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r., poz. 2452), okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych: pliki o wielko¶ci do 50 MB w formatach: .doc, .docx, .pdf, .zip, .rar., pades, xades, .xls, .xlsx.
12. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy okre¶la Regulamin Platformy Zakupowej (dostêpny pod adresem https://platforma.eb2b.com.pl/user/terms).
13. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r., poz. 2452), okre¶la nastêpuj±ce niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie:
a. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 2 mb/s;
b. komputer klasy PC lub PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 4GB Ram, procesor Intel IV 4GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje;
c. zainstalowana dowolna najnowsza wersja przegl±darki internetowej; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0;
d. w³±czona obs³uga JavaScript;
e. zainstalowany program Acrobat Reader.
14. Zamawiaj±cy, zgodnie z § 11 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r., poz. 2452), okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a. plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie i zapisany, widoczny jest w systemie jako zaszyfrowany. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert;
b. oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przypiêt± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), znajduj±c± siê po prawej stronie dokumentu w kolumnie „Data przes³ania”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, wszystkie osoby, które ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia / z³o¿y³y ofertê, zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Administratorem czyli podmiotem decyduj±cym o celach i ¶rodkach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest Krajowy O¶rodek Wsparcia Rolnictwa (zwany dalej KOWR) z siedzib± w Warszawie (01-207) przy ul. Karolkowej 30. Z Administratorem mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ poprzez adres e-mail: kontakt@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres korespondencyjny: Krajowy O¶rodek Wsparcia Rolnictwa, ul. Karolkowa 30, 01-207 Warszawa.
2) W KOWR wyznaczono Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym mo¿e siê Pani/Pan skontaktowaæ w sprawach ochrony i przetwarzania swoich danych osobowych pod adresem e-mail: iodo@kowr.gov.pl lub pisemnie na adres naszej siedziby wskazany w pkt 1.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celach zwi±zanych z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym na podstawie przepisów ustawy Pzp, w celach zwi±zanych z realizacj± obowi±zków Administratora jako zamawiaj±cego, które wynikaj± z obowi±zuj±cych przepisów prawa. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± tak¿e w celu realizacji obowi±zku prowadzenia ewidencji korespondencji i archiwizacji dokumentacji zgodnie z ustaw± z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz. U. z 2020 r., poz. 164).
4) Pani/Pana dane pozyskane w zwi±zku z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przekazywane bêd± wszystkim zainteresowanym podmiotom i osobom, gdy¿ co do zasady postêpowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest jawne.
Ograniczenie dostêpu do Pani/Pana danych, o których mowa wy¿ej mo¿e wyst±piæ jedynie w szczególnych przypadkach, je¶li jest to uzasadnione ochron± prywatno¶ci, zgodnie z art. 18 ust 5 pkt 1 i 2 ustawy Pzp.
Pani/Pana dane osobowe mog± byæ udostêpniane innym osobom lub podmiotom je¿eli obowi±zek taki bêdzie wynikaæ z przepisów prawa. Do Pani/Pana danych mog± te¿ mieæ dostêp podmioty przetwarzaj±ce dane w naszym imieniu, np. podmioty ¶wiadcz±ce pomoc prawn±, us³ugi informatyczne, us³ugi niszczenia dokumentów, jak równie¿ inni administratorzy danych osobowych przetwarzaj±cy dane we w³asnym imieniu, np. podmioty prowadz±ce dzia³alno¶æ pocztow± lub kuriersk±.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres przewidziany przepisami prawa w tym zakresie, w tym przez okres przechowywania dokumentacji okre¶lony w przepisach powszechnych i uregulowaniach wewnêtrznych KOWR w zakresie archiwizacji dokumentów, okres przedawnienia roszczeñ przys³uguj±cych KOWR i w stosunku do niego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: KOS.WOP.260.15.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Zakres robót obejmuje roboty budowlane, w tym instalacyjne bran¿owe wg poni¿szego opisu:
1. Roboty przygotowawcze:
a) Oczyszczenie terenu w obrêbie budynku poprzez usuniêcie drzew i krzewów przewidzianych do wyciêcia,
b) Demonta¿ lub usuniêcie na czas budowy elementów ze ¶cian zewnêtrznych i dachu (reklamy, tablice, anteny, instalacja PV, przewody itp.),
c) Wytyczenie w terenie przewidzianych do dobudowy elementów budynku przez uprawnionego geodetê oraz odbiór geodezyjny powykonawczy.
2. Dobudowa nowoprojektowanych pomieszczeñ powi±zanych z istniej±cym budynkiem.
3. Budowa projektowanej pochylni dla osób niepe³nosprawnych poruszaj±cych siê na wózkach inwalidzkich.
4. Rozbiórka istniej±cych i budowa nowoprojektowanych schodów wej¶ciowych do budynku.
5. Wykonanie nowych stropów miêdzykondygnacyjnych na czê¶ci obiektów.
6. Roboty zwi±zane z obni¿eniem posadzki na poziomie piwnic celem uzyskania wymaganej minimalnej wysoko¶ci zgodnej wymaganiami dla danych pomieszczeñ.
7. Przebudowa wnêtrza obiektu maj±ca na celu dostosowanie go do obowi±zuj±cych przepisów technicznych, uzyskanie projektowanego uk³adu funkcjonalnego oraz spe³nienia przepisów dla pensjonatu w standardzie trzygwiazdkowym.
8. Demonta¿ starych i wykonanie nowoprojektowanych instalacji c.o., wod.-kan., wentylacji, klimatyzacji, elektrycznej, odgromowej, internetowej, telefonicznej i telewizyjnej.
9. Wykonanie instalacji Systemu Sygnalizacji Po¿aru oraz instalacji hydrantowych.
10. Termomodernizacja budynku polegaj±ca na:
a) Wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej i ociepleniu ¶cian fundamentów w ca³ym obiekcie.
b) Wymianie ca³o¶ci stolarki okiennej i drzwiowej.
c) Dociepleniu wszystkich ¶cian zewnêtrznych w technologii lekkiej-mokrej wraz z tynkiem cienkowarstwowym w projektowanej kolorystyce.
d) Dociepleniu stropodachów nowoprojektowanych warstw± we³ny mineralnej uk³adanej na
stropie w projektowanych grubo¶ciach.
11. Pokrycie dachów istniej±cych i projektowanych blachodachówk±, monta¿ rynien i rur spustowych z PCV, monta¿ obróbek blacharskich z blachy powlekanej w projektowanej kolorystyce.
12. Wykonanie ca³o¶ci projektowanych robót wykoñczeniowych wewnêtrznych.
13. Budowa projektowanego o¶wietlenia zewnêtrznego.
14. Sporz±dzenie dokumentacji powykonawczej.
15. Sporz±dzenie powykonawczych operatów geodezyjnych przez uprawnionego geodetê.
16. Uporz±dkowanie terenu w obrêbie obiektu i realizowanych robót po ich zakoñczeniu.
17. Uzyskanie i przed³o¿enie Zamawiaj±cemu wyników przeprowadzonych prób, sprawdzeñ lub pomiarów oraz dope³nienie innych wymogów okre¶lonych w³a¶ciwymi przepisami i warunkami realizacji i odbioru poszczególnych rodzajów robót.
18. Uzyskanie wszelkich niezbêdnych decyzji administracyjnych oraz przedsiêwziêcia przez wykonawcê
innych czynno¶ci wynikaj±cych z prawa budowlanego potrzebnych do realizacji robót (w tym
pozwolenia na u¿ytkowanie obiektu; w razie potrzeby).
19. Przygotowanie pomieszczeñ do wykonywania robót budowlanych polegaj±ce na przeniesieniu/przewiezieniu ruchomo¶ci (okre¶lonych w za³. nr 8 do SWZ i innych wskazanych przez Zamawiaj±cego rzeczy) do miejsca wskazanego przez Zamawiaj±cego znajduj±cego siê na dzia³ce nr 4/1 i nr 4/21 (obrêb 0007 Bia³y Bór, adres: ul. Dworcowa 22, Bia³y Bór).
20. Szczegó³owy zakres robót objêty przedmiotem zamówienia okre¶la dokumentacja projektowa.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45212000-6 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112710-5 - Roboty w zakresie kszta³towania terenów zielonych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: XV. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 i 8 ustawy PZP - ca³kowita warto¶æ tego zamówienia zosta³a uwzglêdniona przy obliczaniu warto¶ci zamówienia podstawowego. Przedmiotem ewentualnego zamówienia bêdzie powtórzenie podobnych robót budowlanych jak roboty objête zakresem zamówienia podstawowego i zwi±zane z realizacj± tego zamówienia (zgodnie z robotami opisanymi kodami CPV wskazanymi w opisie przedmiotu zamówienia). Przewiduje siê w tym zakresie ewentualn± realizacjê robót polegaj±cych na powtórzeniu podobnych do stanowi±cych przedmiot niniejszego zamówienia robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, powi±zanych technologicznie, funkcjonalnie lub u¿ytkowo, bezpo¶rednio lub po¶rednio z zamówieniem podstawowym. Ewentualne zamówienie uzupe³niaj±ce udzielone zostanie na podobnych warunkach jak zamówienie podstawowe, przy czym parametry podstawowych istotnych elementów umowy odnoszone bêd± do wielko¶ci zamówienia podstawowego z uwzglêdnieniem skali i proporcji obu zamówieñ, a ceny jednostkowe, ceny czynników produkcji do ustalenia wynagrodzenia za zamówienie uzupe³niaj±ce przyjmowane bêd± na zasadach zawartych w umowie podstawowej tj. we wzorze umowy. Skorzystanie z powy¿szego rozwi±zania bêdzie mog³o nast±piæ, gdy oka¿e siê, ¿e po stronie Zamawiaj±cego wyst±pi³a potrzeba wykonania tego typu robót, Zamawiaj±cy dysponuje ¶rodkami na ich realizacjê, a roboty pozwol± na osi±gniêcie dodatkowych korzy¶ci w zwi±zku z funkcjami jakie pe³ni obiekt objêty inwestycj±.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja
4.3.6.) Waga: 15
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: do¶wiadczenie
4.3.6.) Waga: 15
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 3
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1.1 nie podlegaj± wykluczeniu - obligatoryjne przes³anki wykluczenia art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz przes³anki fakultatywne wskazane przez Zamawiaj±cego, tj. art. 109 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4, 5, 7 oraz 8 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
1.2 udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
1.2.1. zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie.
1.2.2. uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno-budowlanej.
1.2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zwi±zku z prowadzon± dzia³alno¶ci± na sumê ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿ 10.000.000,00 z³.
1.2.4. zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli:
Niniejszy warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e:
1) nie wcze¶niej ni¿ w okresie 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na rozbudowie, przebudowie i termomodernizacji budynku o warto¶ci robót nie mniejszej ni¿ 8.000.000,00 z³ brutto.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli jeden z wykonawców wyka¿e siê ca³ym wymaganym do¶wiadczeniem. Zamawiaj±cy nie uzna tego warunku za spe³niony, je¿eli wszyscy uczestnicy w sumie wyka¿± siê wymaganym do¶wiadczeniem, ale ¿aden z nich indywidualnie go nie wyka¿e.
2) dysponuje osobami, skierowanymi do realizacji zamówienia, posiadaj±cymi nastêpuj±ce kwalifikacje tj.:
a) przynajmniej jedn± osob± posiadaj±c±: uprawnienia do kierowania robotami budowlanym o specjalno¶ci ogólnobudowlanej posiadaj±c± przynale¿no¶æ do Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa wraz z aktualnym za¶wiadczeniem do PIIB i wymaganym ubezpieczeniem od odpowiedzialno¶ci cywilnej.
b) przynajmniej jedn± osob± posiadaj±c±: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi:
w zakresie bran¿y instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych/ gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych nale¿±c± do Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa wraz z aktualnym za¶wiadczeniem do PIIB i wymaganym ubezpieczeniem od odpowiedzialno¶ci cywilnej.
c) Przynajmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane w zakresie bran¿y instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urz±dzeñ elektrycznych nale¿±c± do Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa wraz z aktualnym za¶wiadczeniem do PIIB i wymaganym ubezpieczeniem od odpowiedzialno¶ci cywilnej.
d) Przynajmniej jedn± osob± prowadz±c± nadzór nad sieci± przeciwpo¿arow±, posiadaj±c± odpowiednie kwalifikacje do wykonywania czynno¶ci z zakresu ochrony przeciwpo¿arowej zgodnie z ustaw± z dnia 24 sierpnia 1991 roku o ochronie przeciwpo¿arowej (art. 4 wskazanej ustawy).
– Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych, dopuszcza odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce im uprawnienia wydane obywatelom pañstw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrze¿eniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22.12.2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. 2021 r., poz. 1646),
W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez dwóch lub wiêcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spe³niony, je¿eli jeden z wykonawców spe³ni warunek samodzielnie lub ³±cznie spe³ni± warunek.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4. Zamawiaj±cy informuje, ¿e zgodnie z zapisami art. 273 ust. 1 ustawy Pzp nie bêdzie ¿±da³ od wykonawców podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 4. Zamawiaj±cy informuje, ¿e zgodnie z zapisami art. 273 ust. 1 ustawy Pzp nie bêdzie ¿±da³ od wykonawców podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Do uczestnictwa w postêpowaniu wymagane jest wadium.2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.
3. Wysoko¶æ wadium dla zadania ustala siê w kwocie: 132.700,00 z³ (s³ownie z³otych: sto trzydzie¶ci dwa tysi±ce siedemset z³otych 00/100).
4. Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru wykonawcy w jednej lub kilku formach okre¶lonych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
5. Wadium wnoszone w pieni±dzu wp³aca siê wy³±cznie przelewem na rachunek bankowy: Krajowego O¶rodka Wsparcia Rolnictwa w Koszalinie w banku BGK O/Szczecin na konto nr 10 1130 1176 0022 2115 1620 0002 z adnotacj±: „Wadium – Rozbudowa, przebudowa i termomodernizacja budynku pensjonatu „Hubertus” w Bia³ym Borze’’
6. Wadium wnoszone w innej formie ni¿ w pieni±dzu, powinno zawieraæ bezwarunkowe i nieodwo³alne zobowi±zanie podmiotu udzielaj±cego gwarancji, do wyp³aty kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. W przypadku gdy oferent wybierze wadium w postaci niepieniê¿nej, wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej.
7. Oferta wykonawcy, który nie wniós³ wadium, lub wniós³ w sposób nieprawid³owy lub nie utrzymywa³ wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y³ wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3, zostanie odrzucona.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
2. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp i art. 109 ust. 1 pkt 1, 2, 3, 4, 5, 7 oraz 8 ustawy Pzp.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowieñ niniejszej Umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obydwu Stron wyra¿on± na pi¶mie w formie aneksu do umowy z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-09-01 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 12. Wykonawca sk³ada ofertê (formularz ofertowy stanowi Za³±cznik nr 1 do SWZ) wraz z za³±cznikami wymienionymi w rozdziale XI, za po¶rednictwem platformy zakupowej zamawiaj±cego pod adresem https://kowr.eb2b.com.pl/, wybieraj±c z „listy postêpowañ otwartych” przedmiotowe postêpowanie.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-01 12:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-30
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- "Dostawa samochodu dostawczego typu VAN z podwójn± kabin±".
- Modernizacja Bloku B w domu studenta PANS w Koszalinie
- Wykonanie prac projektowych, realizacja robót budowlanych w ramach zadania pn: Przebudowa i rozbudowa ¶luzy w bramie g³ównej i biura przepustek w Oddziale Zewnêtrznym Aresztu ¦ledczego w Koszalinie.
- Dostawa wiertnicy ci±gnionej, suszarek laboratoryjnych i aparatu do badania zawarto¶ci powietrza w mieszance betonowej
- Zmiana pokrycia elementów dachowych z gontu na blachodachówkê wraz z obróbkami blacharskimi
- Dostawa sprzêtu komputerowego w podziale na 2 zadania: 1) dostawa prze³±czników 2) dostawa serwera plików wraz z dyskami na potrzeby wykonywania kopii dla Eduportalu
wiêcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja pokrycia dachowego budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ul. Wyzwolenia 4 - postêpowanie powtórzone
- Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Karczew
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach budynku rektoratu przy ul. Sidorskiej 95/97
- Termomodernizacja remizy OSP w Nowejwsi Pa³uckiej, OSP w Obudnie i OSP w G±sawie
- Remont instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej Nr 1 - skrzyd³o B, I piêtro, ul. Dworcowa 2
- Kompleksowa modernizacja kot³owni gazowej w budynku Szko³y Podstawowej w Baranowie - Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Baranowie.
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.