eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Opracowanie zamiennego projektu budowlanego i wykonawczego projektu wykonanego dla nieruchomości położonej przy ul. Rewolucji 1905 r. nr 31 w Łodzi pn.: "Projekt odbudowy budynku frontowego wraz (...)



Ogłoszenie z dnia 2023-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie zamiennego projektu budowlanego i wykonawczego projektu wykonanego dla nieruchomości położonej przy ul. Rewolucji 1905 r. nr 31 w Łodzi pn.: „Projekt odbudowy budynku frontowego wraz (...)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 364429563

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piotrkowska 175

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-447

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zim.uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zim.lodz.bip-e.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-77890376-e409-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie zamiennego projektu budowlanego i wykonawczego projektu wykonanego dla nieruchomości położonej przy ul. Rewolucji 1905 r. nr 31 w Łodzi pn.: „Projekt odbudowy budynku frontowego wraz (...)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-77890376-e409-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00301025

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044894/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Opracowanie zamiennej dokumentacji projektowej (pełnobranżowa dokumentacja z kosztorysami, przedmiarami robót i STWiORB) projektu, wykonanego dla nieruchomości przy ul. Rewolucji 1905 r. nr 31 (...)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00196350

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZIM-DZ.2620.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: opracowanie zamiennej Dokumentacji Projektowej projektu pn.: Projekt odbudowy budynku frontowego wraz z przebudową, rozbudową, termomodernizacją oficyn i przebudową budynku gospodarczego, zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń w parterze prawej oficyny z funkcji mieszkalnej na gospodarczą, zagospodarowanie terenu wraz z instalacji wody użytkowej, kanalizacji ogólnospławnej, gazowej, deszczowej ze zbiornikiem retencyjnym” wykonanego dla nieruchomości przy ul. Rewolucji 1905 r. nr 31 w Łodzi, wraz z uzyskaniem zamiennego pozwolenia na budowę.
W ramach Dokumentacji Projektowej Wykonawca wykona wielobranżowy zamienny projekt budowlany oraz wykonawczy oraz uzyska wszystkie niezbędne opinie, warunki techniczne, decyzje, uzgodnienia oraz pozwolenia (w tym pozwolenie na budowę), umożliwiający realizację zadania i wykonanie robót budowlanych zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami zamówienia.

2. Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą Opisu przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ oraz wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71351910-5 - Usługi geologiczne

71352000-0 - Usługi badania podłoża

71354000-4 - Usługi sporządzania map

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289050,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 487080,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289050,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Lech Grabski - Fest Architekci

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262386694

7.3.3) Ulica: Tylna nr 4E lok 76

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-364

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

- Projekty branż wodociągowo-kanalizacyjnej cieplnej i wentylacyjnej
- Projekty branży konstrukcyjnej
- Projekty branży elektrycznej
- Kosztorysy i specyfikacje
- Projektu zieleni

nazwy firm, które będą działały, jako podwykonawcy:
KonBud PKB, 4INSTAL PROJEKT, Hałucha Studio, Kosztorysy Nadzór Realizacja Marcin Starzec


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289050,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.