eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa w systemie ci±g³ym oleju opa³owego typu lekkiego dla potrzeb jednostek Policji województwa ma³opolskiego w sezonie grzewczym 2022/2023



Og³oszenie z dnia 2022-08-10


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa w systemie ci±g³ym oleju opa³owego typu lekkiego dla potrzeb jednostek Policji województwa ma³opolskiego w sezonie grzewczym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://malopolska.policja.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Porz±dek i bezpieczeñstwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa w systemie ci±g³ym oleju opa³owego typu lekkiego dla potrzeb jednostek Policji województwa ma³opolskiego w sezonie grzewczym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-00c826f6-18a9-11ed-acbd-46d0480cd9c4

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00300894

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00019525/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.14 Dostawa oleju opa³owego

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://malopolska-policja.eb2b.com.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://malopolska-policja.eb2b.com.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej (zwanej dalej: Platform±; Systemem) pod adresem: https://malopolska-policja.eb2b.com.pl/, na której udostêpniane bêd± dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem.
2) Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
3) Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± za po¶rednictwem Platformy:
a) Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adaj±ce siê na ofertê, sk³adane s± przez wykonawcê przy u¿yciu zak³adki „Z³ó¿ ofertê” w trakcie etapu sk³adania ofert/wniosków.
b) Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia, uzupe³nienia, elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane przez wykonawcê po z³o¿eniu ofert (np. na wezwanie zamawiaj±cego), sk³adane s± przy u¿yciu zak³adki „Pytania/informacje”.
c) Ewentualne wnioski o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, wnioski o przeprowadzenie wizji lokalnej itp., tak¿e sk³adane s± przy u¿yciu zak³adki „Pytania/informacje”.
Za datê wp³ywu przyjmuje siê datê ich wczytania do Systemu.
4) Poni¿ej zosta³a okre¶lona instrukcja korzystania z Platformy, tj.:
a) zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu. Po wprowadzeniu danych u¿ytkownika tj. adresu e-mail oraz has³a zg³oszenie jest automatycznie akceptowane przez system.
b) w zak³adce „Postêpowania”, „Lista postêpowañ otwartych” nale¿y wybraæ niniejsze postêpowanie oraz korzystaj±c z polecenia „zg³o¶ siê do udzia³u w postêpowaniu” przej¶æ do Formularza rejestracyjnego – w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie lub panelu logowania u¿ytkownika do Systemu.
c) po wype³nieniu Formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzyma e-maila informuj±cego, ¿e mo¿e dokonaæ pierwszego logowania do Platformy. Rejestracja nowego konta podlega weryfikacji i akceptacji Operatora, która mo¿e potrwaæ do 24h (8h roboczych).
d) w zak³adce „Za³±czniki organizatora” przedmiotowego postêpowania dostêpna jest dokumentacja postêpowania (SWZ oraz pozosta³e dokumenty). Pobranie dokumentu nastêpuje po klikniêciu na wybrany za³±cznik i wci¶niêciu polecenia „Pobierz”. W celu pobrania wszystkich za³±czników jednocze¶nie nale¿y wybraæ polecenie „Pobierz paczkê”, a nastêpnie „Pobierz wszystkie za³±czniki organizatora”.
5) Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:
a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 4/1 mb/s,
b) komputer klasy PC lub lub Mac, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ RAM min. 8 GB, procesor dwurdzeniowy o taktowaniu min. 2,4 GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows, Mac OS, Linux, z aktualnym wsparciem technicznym producenta,
c) zainstalowana dowolna wersja przegl±darki internetowej,
d) w³±czona obs³uga JavaScript,
e) zainstalowany program obs³uguj±cy stosowane przez wykonawcê formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).
6) Zamawiaj±cy zaleca wczytywanie na Platformê plików w maksymalnym rozmiarze do 250 MB a w przypadku dokumentów podpisanych podpisem zaufanym do 10MB.
7) Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.:
a) Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany, jest w Systemie zaszyfrowany. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert.
b) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przypiêt± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), znajduj±c± siê po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przes³ania”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 i 14 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO” oraz art. 19 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 roku Prawo zamówieñ publicznych, dalej „Pzp” informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Wojewódzki Policji w Krakowie,
ul. Mogilska 109, 31-571 Kraków;
2) dane kontaktowe do inspektora ochrony danych s± nastêpuj±ce: m³. asp. Robert Pasiut, email: iod.kwp@malopolska.policja.gov.pl, adres do korespondencji: ul. Mogilska 109 31-571 Kraków
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c i e RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± wy³±cznie osoby lub podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa. Podstawê prawn± udostêpnienia w szczególno¶ci stanowi art. 18 ust. 6 Pzp, z zastrze¿eniem wynikaj±cym z tre¶ci art. 18 ust.5, oraz art. 74 Pzp, a tak¿e regulacje okre¶lone w ustawie z dnia 6 wrze¶nia 2001r. o dostêpie do informacji publicznej;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane jedynie przez okres niezbêdny do realizacji celów, dla których zosta³y zgromadzone - zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego - , a tak¿e dla celów archiwizacyjnych przez okres nie d³u¿szy ni¿ wskazany w odno¶nych przepisach prawa krajowego oraz przepisach dotycz±cych dzia³alno¶ci archiwalnej jednostek Policji;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± podlega³y profilowaniu, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z tego uprawnienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych, przy czym ¿±danie nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postepowania o udzielenie zamówienia;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych na adres Warszawa 00-193, ul. Stawki 2, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) Administrator o¶wiadcza jednocze¶nie, ¿e stosuje ¶rodki techniczne i organizacyjne zapewniaj±ce ochronê danych osobowych zabranych w postêpowaniu o udzielenie zamówienia w sposób gwarantuj±cy ich zabezpieczenie przed bezprawnym rozpowszechnianiem.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.108.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opa³owego (typ lekki) do kot³owni jednostek Policji województwa ma³opolskiego na sezon grzewczy 2022-2023, o ³±cznej ilo¶ci 79 500 litrów.
Olej musi spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
-zawarto¶æ siarki nie wiêksza ni¿ 0,1%,
-warto¶æ opa³owa nie mniejsza ni¿ 42 600 kJ/kg,
-temperatura zap³onu nie mniejsza ni¿ 56C,
oraz inne wymagania obowi±zuj±cych norm i przepisów prawnych.
Zamawiaj±cy wymaga dostawy oleju transportem w³asnym Wykonawcy i roz³adunku przy pomocy pompy przy autocysternie.
Ilo¶ci oraz miejsce ka¿dej dostawy Zamawiaj±cy okre¶li z wyprzedzeniem do 3 dni.
Podstaw± wzajemnych rozliczeñ bêdzie ilo¶æ dostarczonego oleju opa³owego okre¶lona w litrach w temperaturze referencyjnej 15C.
Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmniejszenia ilo¶ci zamówionego oleju stosownie do potrzeb oraz wysoko¶ci posiadanych ¶rodków finansowych. Zamawiaj±cy o¶wiadcza, i¿ gwarantuje wykonanie umowy na poziomie min. 70% ilo¶ci litrów zamawianego oleju opa³owego.
Wszelkie szczegó³y zwi±zane z realizacj± dostaw okre¶la projekt umowy (Za³±cznik nr 3 do SWZ).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-05-15

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Oceny ofert bêdzie dokonywa³a komisja. W toku badania i oceny ofert Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci z³o¿onych ofert. Zamawiaj±cy poprawi w ofercie omy³ki zgodnie z przepisami ustawy Pzp.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Aktualna koncesja na obrót paliwami p³ynnymi zgodna z obowi±zuj±cymi przepisami, wydana
przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Do oferty wykonawca do³±cza o¶wiadczenia aktualne na dzieñ sk³adania ofert o braku podstaw do wykluczenia, spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ. Informacje zawarte w o¶wiadczeniu, stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
2) Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia, w postaci:
a) O¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy w zakresie o którym mowa w art. 108 ust.1 pkt 1-4 i 6 oraz art. 109. Ustawy Pzp; – Zamawiaj±cy prze¶le wzór dokumentu wraz z wezwaniem.
b) O¶wiadczeñ lub dokumentów potwierdzaj±cych okoliczno¶ci, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp tj. kopiê aktualnej koncesji na obrót paliwami p³ynnymi zgodn± z obowi±zuj±cymi przepisami wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki”
Z tre¶ci o¶wiadczeñ lub dokumentów musi wynikaæ, ¿e Wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Do oferty nale¿y do³±czyæ wydruk ze strony internetowej producenta potwierdzaj±cy cenê hurtow± netto oleju.
Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y w/w ¶rodka dowodowego lub z³o¿ony w/w ¶rodek dowodowy bêdzie niekompletny, Zamawiaj±cy wezwie do jego z³o¿enia lub uzupe³nienia.
Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ wyja¶nieñ dotycz±cych z³o¿onego przedmiotowego ¶rodka dowodowego

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

Wydruk ze strony internetowej producenta potwierdzaj±cy cenê hurtow± netto oleju.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo musi byæ za³±czone do oferty.
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w Rozdziale V.2.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3) O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
4) Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia kluczowych zadañ.
5) Warunek dotycz±cy uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, jest spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane.
6) W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.
7) Je¿eli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy bêdzie ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zakazuje siê zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, z zastrze¿eniem zmian przewidzianych w niniejszym paragrafie oraz zmian okre¶lonych w art. 455 ust. 1-3 Pzp.
2. Zmiany tre¶ci umowy mog± dotyczyæ:
1) asortymentu stanowi±cego przedmiot umowy, poprzez zast±pienie produktem o takim samym przeznaczeniu oraz co najmniej takich samych parametrach, w przypadku zaistnienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
a) nast±pi³a zmiana sytuacji rynkowej i wycofanie z rynku produktu oferowanego przez Wykonawcê oraz zast±pieniem go innymi, co najmniej o takich samych parametrach;
b) produkty zaoferowane przez Wykonawcê w ofercie nie s± dostêpne na rynku;
c) nast±pi³y przerwy w produkcji lub dostawie przedmiotu umowy powsta³e z przyczyn nie le¿±cych po stronie Wykonawcy.
2) Miejsca dostawy czê¶ci/ca³o¶ci przedmiotu umowy, poprzez wskazanie innej jednostki Policji na terenie woj. ma³opolskiego jako miejsca dostawy, w przypadku je¶li bêdzie to wynika³o z potrzeb Zamawiaj±cego.
3 Wszelkie zmiany i uzupe³nienia do niniejszej umowy mog± byæ dokonane za zgod± obu stron wyra¿on± na pi¶mie pod rygorem niewa¿no¶ci.
4 Zmiany o których mowa w ust. 1 i 2 mog± zostaæ wprowadzone w ¿ycie po odpowiednich negocjacjach Wykonawcy z Zamawiaj±cym i akceptacji ustaleñ przez obie strony umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-18 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Oferty nale¿y sk³adaæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej pod adresem https://malopolska-policja.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-18 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-16

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.