eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice Śląskie › "Przebudowa dróg wewnętrznych na terenach wiejskich - przebudowa dróg w miejscowości Olbrachcice Wielkie"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Przebudowa dróg wewnętrznych na terenach wiejskich – przebudowa dróg w miejscowości Olbrachcice Wielkie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ząbkowice Śląskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718461

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 15

1.5.2.) Miejscowość: Ząbkowice Śląskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 748165300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zabkowiceslaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zabkowiceslaskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zabkowiceslaskie.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa dróg wewnętrznych na terenach wiejskich – przebudowa dróg w miejscowości Olbrachcice Wielkie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca1d8217-0565-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00300871

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000862/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania w specjalności drogowej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00159073/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej oraz dokumentacji kosztorysowej i przetargowej dla zadania pn.: „Przebudowa dróg wewnętrznych na terenach wiejskich – przebudowa dróg
w miejscowości Olbrachcice Wielkie”.

Zadanie obejmuje:
Wykonanie kompleksowego projektu budowlano – wykonawczego, dokumentacji kosztorysowej, specyfikacji technicznych, mapy do celów projektowych, badań geotechnicznych gruntu, uzyskanie wszelkich zgód, uzgodnień i pozwoleń administracyjnych umożliwiających rozpoczęcie realizacji inwestycji.

Dokumentację projektową należy opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju
z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1609).); Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129 z póź.zm.). Przy opracowaniu dokumentacji projektowej należy uwzględnić wymogi ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r., poz.1333
z póź. zm.) wraz z przepisami wykonawczymi obowiązującymi w tym zakresie.

2. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ I OPIS PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:

A. Dokumentacja projektowa będąca przedmiotem zamówienia winna zawierać wszelkie przewidziane obowiązującymi przepisami opracowania składowe, a w szczególności:

• projekt budowlany i projekt wykonawczy

B. Obowiązkiem Wykonawcy jest uzyskanie własnym staraniem i na własny koszt wszelkich dokumentów, opracowań i wytycznych niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności:

1. Mapy do celów projektowych.
2. Badań geotechnicznych gruntu.
3. Uzyskania wszelkich wymaganych zgód, uzgodnień i pozwoleń,

C. W przedmiot zamówienia wchodzi także:
1. Opracowanie przedmiarów robót (w tym przedmiaru w programie Excel) objętych projektami.
2. Opracowanie kosztorysów inwestorskich oraz ich aktualizacja po upływie jednego roku od opracowania, jeśli do tego czasu nie zostanie wyłoniony wykonawca robót budowlanych.
3. Opracowanie Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
4. Udział w przetargu na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych w postaci udzielania za pośrednictwem Zamawiającego odpowiedzi oferentom na pytania dotyczące projektu będącego przedmiotem niniejszego zamówienia.

3. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES I WYTYCZNE DO PROJEKTOWANIA
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy ciągu dróg wewnętrznych obejmujących trzy działki drogowe z obrębu miejscowości Olbrachcice Wielkie tj. część działki nr 487 na odcinku od drogi powiatowej (działka nr 500/2) do działki nr 488/3
o długości około 180m , część działki nr 453 na odcinku od skrzyżowania z drogą - działką 487 do skrzyżowania z drogą działką nr 470 długości około 210 m oraz działki nr 470 długości około 230m. Łączna długości planowanego do przebudowy ciągu dróg wynosi około 620 m .

Zakres prac projektowych obejmuje zaprojektowanie nowej konstrukcji i nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego i poboczy z kamienia łamanego. Zjazdy do posesji z betonu asfaltowego
o konstrukcji nawierzchni jak na drodze głównej o szerokościach dostosowanych do istniejących i sięgających do granic pasa drogowego.

Projektant zobowiązany jest również do przeprowadzenia analizy istniejącego systemu odwodnienia dróg i w przypadku takiej konieczności uzupełnienie go o niezbędne elementy przy wykorzystaniu istniejącego odwodnienia (oczyszczenie i pogłębienie rowów przydrożnych, remont oczyszczenie istniejących przepustów itp.).

Projektant zobowiązany jest również do opracowania przedmiarów robót (w tym przedmiaru
w programie Excel) oddzielnie dla każdej działki drogowej objętej opracowaniem.
Opracowanie kosztorysów inwestorskich oddzielnie dla każdej działki drogowej objętej opracowaniem.

Szczegóły związane z przedmiotem zamówienia zawarte są w załączniku nr 8 do SWZ
tj. projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22078,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 47847,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22078,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pracownia Projektowo Inżynierska NOWICKI Marcin Nowicki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7651519356

7.3.3) Ulica: ul. Różana 5/1

7.3.4) Miejscowość: Oława

7.3.5) Kod pocztowy: 55-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22078,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.