eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PomiechówekKoszenie poboczy dróg na terenie Gminy Pomiechówek w 2025 roku



Ogłoszenie z dnia 2025-07-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Koszenie poboczy dróg na terenie Gminy Pomiechówek w 2025 roku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pomiechówek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000617166

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 1a

1.5.2.) Miejscowość: Pomiechówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-180

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pomiechowek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pomiechowek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pomiechowek.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Koszenie poboczy dróg na terenie Gminy Pomiechówek w 2025 roku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90e73785-b48f-4827-96c8-0248569f6f96

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00300812

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040469/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Koszenie poboczy dróg na terenie Gminy Pomiechówek w 2025 roku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00276803

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIZP.271.11.2025.PG

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 53452,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z mechanicznym koszeniem poboczy dróg na terenie Gminy Pomiechówek w 2025 roku. Prace polegają na koszeniu trawy, chwastów i samosiejek na terenach płaskich oraz przydrożnych skarpach i rowach wraz
z transportem i utylizacją powstałych odpadów. Odbiór i wywiezienie powstałych odpadów musi nastąpić w tym samym dniu, w którym zostały skoszone. Nie dopuszcza się składowania odpadów na terenie na którym powstały. Obmiar jednorazowego wykonania usługi koszenia poboczy i pasów drogowych wynosi: 55 680 m2.
Szacuje się 3-krotne koszenie poboczy w okresie trwania umowy. Czas wykonania danego zakresu usług nie może przekroczyć 10 dni, licząc od chwili zgłoszenia danego zakresu przez Zamawiającego.
Ilość zleconych Wykonawcy do realizacji usług będzie wynikać z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega, że ww. ilości usług do wykonania są wielkościami orientacyjnymi i mogą ulec zmianie w razie zaistnienia takiej potrzeby ze strony Zamawiającego.
Szczegółowy wykaz terenów objętych przedmiotem zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SWZ. Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia na terenach nie ujętych w wykazie, o którym mowa w Załączniku nr 5 do SWZ.
2) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77314100-5 - Usługi w zakresie trawników

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57729,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86593,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57729,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pielęgnacja Zieleni Airon Patryk Dobrydnio

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5311588914

7.3.4) Miejscowość: Nowy Modlin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-180

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57729,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.