Og³oszenie z dnia 2022-08-10
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00316731/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-23
- 2022/BZP 00322453/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-26
- 2022/BZP 00327526/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-31
- 2022/BZP 00334591/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-06
- 2022/BZP 00351587/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-16
- 2022/BZP 00354892/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-20
- 2022/BZP 00485226/01 - Wynik z dnia 2022-12-08
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Modernizacja i rozwój sieci ciep³owniczych miasta Wadowice”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Wadowice - Urz±d Miejski w Wadowicach
1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Wydzia³ Zamówieñ Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000526423
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Pl. Jana Paw³a II 23
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wadowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-100
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - O¶wiêcimski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wadowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wadowice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja i rozwój sieci ciep³owniczych miasta Wadowice”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-32a508ce-17b1-11ed-b950-8227d40187e8
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00300667
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-08-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00028783/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.20 „Modernizacja i rozwój sieci ciep³owniczych miasta Wadowice” -Program Polski £ad
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/a48689cf-9df4-47ee-9bc1-7509a820a81e3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu miniPortalu, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostêpnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: zamowienia@wadowice.pl
Zamawiaj±cy wyznacza nastêpuj±ce osoby do kontaktu z Wykonawcami:
w zakresie proceduralnym:
Gra¿yna Ramos tel. 33 873 18 11 w.214, e-mail: gramos@wadowice.pl
Ewa Kokoszka tel. 33 873 18 11 w.214, e-mail: ekokoszka@wadowice.pl
w zakresie merytorycznym:
Magdalena Nowak, tel. (33) 873 18 11 wew. 219, e-mail: mnowak@wadowice.pl;
Aneta Zaczyñska, tel. (33) 873 18 11 wew. 219, e-mail: azaczynska@wadowice.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
3.Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .txt, .rtf, .pdf,.doc, .docx, .odt.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
5.Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
6.Zamawiaj±cy przekazuje ID postêpowania z miniPortalu jako za³±cznik do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania.
7. Sposób komunikowania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami (nie dotyczy sk³adania ofert i wniosków):
7.1 W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków (innych ni¿ oferty), zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal. We wszelkiej korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Zamawiaj±cy i Wykonawcy pos³uguj± siê numerem og³oszenia (BZP lub ID postêpowania).
7.2 Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: zamowienia@wadowice.pl
8. Dokumenty elektroniczne, sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem „Formularza do komunikacji” jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych za pomoc± poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 8.9.2 SWZ adres email. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujemy, ¿e:
1) administratorem danych zbieranych i przetwarzanych w celu prowadzenia postêpowania, zawarcia umowy oraz realizacji umowy jest Burmistrz Wadowic, Urz±d Miejski w Wadowicach, Plac Jana Paw³a II 23, 34-100 Wadowice, tel. 33 873 18 11, e-mail: um@wadowice.pl
2) dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych: Urz±d Miejski w Wadowicach, Pl. Jana Paw³a II 23, 34-100 Wadowice, tel. 33 873 18 11, e-mail: iod@wadowice.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art.6 ust.1 lit.c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art.18 oraz art.74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz.1129 z pó¼n.zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art.78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; ewentualne konsekwencje niepodania okre¶lonych danych osobowych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym nie bêd± profilowane, stosowanie do art.22 RODO;
8) w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych przys³uguj± nastêpuj±ce prawa:
− prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych (art.15 RODO);
− prawo do sprostowania swoich danych osobowych (art.16 RODO); jednocze¶nie skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art.18 ust.2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO (art.77 RODO).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: I.271.64.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zaprojektowanie i wykonanie osiedlowej sieci ciep³owniczej wysokich parametrów z rur preizolowanych o ¶rednicach Dn150/400– Dn50/125mm, od miejsca w³±czenia do sieci ciep³owniczej 2xDn150mm w stacji wymienników SW4 przy al. Matki Bo¿ej Fatimskiej 32 do planowanych do budowy i istniej±cych budynków planowanych do przy³±czenia przy ul. Krasiñskiego w Wadowicach, modernizacja istniej±cej kana³owej sieci ciep³owniczej DN 250 na preizolowan± na d³ugo¶ci ok 500m, z wy³±czeniem odcinka X – Y sieci ciep³owniczej DN 250, znajduj±cego siê pod ul. Poln±.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane zwi±zane z budow± ruroci±gów
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie k³adzenia ruroci±gów
71322200-3 - Us³ugi projektowania ruroci±gów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-20
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty bêd± oceniane w systemie punktowym. Za najkorzystniejsz± uwa¿aæ siê bêdzie ofertê, która
uzyska³a najwiêksz± ilo¶æ punktów w oparciu o ustalone kryteria, wed³ug wzoru:
P= C+ OT + DP+ DK
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Ocena techniczna
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie projektanta w specjalno¶ci sanitarnej
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie kierownika budowy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Sytuacja ekonomiczna lub finansowaWykonawca winien posiadaæ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na minimum 2 000 000,00 z³ (s³ownie: dwa miliony z³otych).
2. Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
2.1 posiadanie wiedzy i do¶wiadczenia
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e wykona³ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert– w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dowodów dotycz±cych robót okre¶laj±cych, czy roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie, co najmniej:
a) jedno zamówienie polegaj±ce na opracowaniu dokumentacji projektowej w zakresie budowy, przebudowy (modernizacji), rozbudowy sieci w technologii rur preizolowanych w ilo¶ci min. 1 000 mb sieci, w tym równie¿ odcinek o ¶rednicy Dn 250 lub powy¿ej.
b) jedno zamówienie polegaj±ce na wykonaniu robót budowlanych w zakresie budowy lub przebudowy sieci w technologii rur preizolowanych w ilo¶ci ³±cznej 1 000 mb sieci w tym przynajmniej 250 mb, o ¶rednicy Dn 250 lub powy¿ej.
2.2 Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
Wykonawca musi mieæ do dyspozycji osoby legitymuj±ce siê kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostan± tym osobom powierzone.
1) Projektant w specjalno¶ci sanitarnej uprawnienia budowlane do projektowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych,
2) Kierownik budowy
a) uprawnienia budowlane do kierowania w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych,
b) ¶wiadectwo kwalifikacyjne do wykonywania pracy na stanowisku dozoru w zakresie remontów, monta¿u i kontrolnopomiarowym w grupie 2 pkt 2 i 10 zgodnie z przepisami Rozporz±dzenia Ministra klimatu i ¶rodowiska z dnia 1 lipca 2022r. w sprawie szczegó³owych zasad stwierdzania posiadanych kwalifikacji przez osoby zajmuj±ce siê eksploatacj± urz±dzeñ, instalacji i sieci.
c) Posiada do¶wiadczenie w kierowaniu min. dwiema robotami obejmuj±cymi co najmniej budowê lub przebudowê min. 1.000 mb sieci ciep³owniczej ka¿da w technologii rur preizolowanych w tym równie¿ odcinek o ¶rednicy Dn 250 lub powy¿ej.
3) Specjalista do badañ rtg
uprawnienia do przeprowadzenia badañ rtg potwierdzonych ¶wiadectwem UDT (Urz±d Dozoru Technicznego) lub równowa¿nym certyfikatem.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 5 do SWZ;
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy -za³±cznik nr 3A do SWZ;
2.Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty- za³±cznik nr 3B do SWZ.
3.Wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj±
o podstawie do dysponowania tymi osobami- za³±cznik nr 4 do SWZ.
4. Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e materia³y preizolowane spe³niaj± wymagania okre¶lone w PFU oraz za³±cznikach do PFU:a) o¶wiadczenie spe³nienia wymagañ opisanych w punktach od I do VII w „Wymagania dla elementów systemu rur preizolowanych” – za³. nr 5 do PFU ( z³o¿one na Formularzu oferty)
b) kopiê badañ potwierdzaj±cych deklarowan± warto¶æ wspó³czynnika przewodzenia ciep³a przed starzeniem i po starzeniu dla oferowanego systemu surowcowego zgodne z PN-EN 253:2009+A2:2015 wykonanych przez niezale¿ne laboratorium badawcze posiadaj±ce akredytacjê do badania przewodno¶ci cieplnej (DOKUMENT NIE PODLEGA UZUPE£NIENIU w trybie art. 107 ust 2 Pzp).
c) wa¿n± aktualn± Krajow± Ocenê Techniczn± z wpisanym do nich oferowanym system surowcowym PUR i technologi± ci±g³± produkcji.
d) badania typu oferowanych z³±czy izolacyjnych prostych i kolanowych wykonane zgodnie z PN-EN 489:2009 przez niezale¿ne laboratorium badawcze posiadaj±ce wa¿n± akredytacjê do wykonywania badañ zespo³ów z³±czy izolacyjnych w zakresie zgodno¶ci z norm± EN 489.
e) kopiê badañ wytrzyma³o¶ci na ¶cinanie osiowe oraz ¶cinanie styczne zespo³u rurowego przed i osiowe po starzeniu zgodne z PN-EN 253:2009+A2:2015 wykonanych przez niezale¿ne laboratorium badawcze posiadaj±ce wa¿n± akredytacjê do wykonywania badañ zespo³ów rurowych w zakresie zgodno¶ci z norm± EN 253.
f) kopiê badañ pianki izolacyjnej na zgodno¶æ z wymaganiami opisanymi w punkcie II niniejszej specyfikacji wykonane zgodnie z PN-EN253:2009+A2:2015 przez niezale¿ne laboratorium badawcze posiadaj±ce wa¿n± akredytacjê do wykonywania badañ izolacji w zakresie zgodno¶ci z norm± EN 253. Badania w³a¶ciwo¶ci izolacji powinny byæ wykonane na rurach tego samego producenta i na tym samym systemie surowcowym, dla których wykonano dostarczone wraz z ofert± badania CCOT i badania przewodno¶ci cieplnej.
g) kopiê badañ potwierdzaj±cych ci±g³± obliczeniow± temperaturê pracy CCOT nie mniejsz± ni¿ +1400C.
h) informacje na temat zastosowanej armatury wraz z Deklaracj± W³a¶ciwo¶ci U¿ytkowych w systemie krajowym lub europejskim. Ocena techniczna wyrobu w systemie krajowym lub europejskim w przypadku przywo³ania jej w Deklaracji W³a¶ciwo¶ci U¿ytkowych albo aktualna aprobata techniczna w przypadku przywo³ania jej w Deklaracji W³a¶ciwo¶ci U¿ytkowych.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
a) o¶wiadczenie spe³nienia wymagañ opisanych w punktach od I do VII w „Wymagania dla elementów systemu rur preizolowanych” – za³. nr 5 do PFU ( z³o¿one na Formularzu oferty)b) wa¿n± aktualn± Krajow± Ocenê Techniczn± z wpisanym do nich oferowanym system surowcowym PUR i technologi± ci±g³± produkcji.
c) badania typu oferowanych z³±czy izolacyjnych prostych i kolanowych wykonane zgodnie z PN-EN 489:2009 przez niezale¿ne laboratorium badawcze posiadaj±ce wa¿n± akredytacjê do wykonywania badañ zespo³ów z³±czy izolacyjnych w zakresie zgodno¶ci z norm± EN 489.
d) kopiê badañ wytrzyma³o¶ci na ¶cinanie osiowe oraz ¶cinanie styczne zespo³u rurowego przed i osiowe po starzeniu zgodne z PN-EN 253:2009+A2:2015 wykonanych przez niezale¿ne laboratorium badawcze posiadaj±ce wa¿n± akredytacjê do wykonywania badañ zespo³ów rurowych w zakresie zgodno¶ci z norm± EN 253.
e) kopiê badañ pianki izolacyjnej na zgodno¶æ z wymaganiami opisanymi w punkcie II niniejszej specyfikacji wykonane zgodnie z PN-EN253:2009+A2:2015 przez niezale¿ne laboratorium badawcze posiadaj±ce wa¿n± akredytacjê do wykonywania badañ izolacji w zakresie zgodno¶ci z norm± EN 253. Badania w³a¶ciwo¶ci izolacji powinny byæ wykonane na rurach tego samego producenta i na tym samym systemie surowcowym, dla których wykonano dostarczone wraz z ofert± badania CCOT i badania przewodno¶ci cieplnej.
f) kopiê badañ potwierdzaj±cych ci±g³± obliczeniow± temperaturê pracy CCOT nie mniejsz± ni¿ +1400C.
g) informacje na temat zastosowanej armatury wraz z Deklaracj± W³a¶ciwo¶ci U¿ytkowych w systemie krajowym lub europejskim. Ocena techniczna wyrobu w systemie krajowym lub europejskim w przypadku przywo³ania jej w Deklaracji W³a¶ciwo¶ci U¿ytkowych albo aktualna aprobata techniczna w przypadku przywo³ania jej w Deklaracji W³a¶ciwo¶ci U¿ytkowych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Formularz oferty.2. O¶wiadczenie wykonawcy dotycz±ce spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu– za³±cznik nr 1 do SWZ.
3. O¶wiadczenie wykonawcy dotycz±ce przes³anek wykluczenia z postêpowania – za³±cznik nr 2 do SWZ.
4. Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w przedmiotowym postêpowaniu o zamówienie publiczne albo
reprezentowania Wykonawców
w postêpowaniu jw. i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, w przypadku Wykonawców ubiegaj±cych siê
wspólnie o udzielenie zamówienia.
5. Pe³nomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów z³o¿onych wraz z
ofert±.
6. Zobowi±zanie podmiotu udostepniaj±cego zasoby (je¿eli dotyczy)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1.Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium. Ka¿da sk³adana oferta musi byæ zabezpieczona wadium w wysoko¶ci 75 000,00 z³ (s³ownie: siedemdziesi±t piêæ tysiêcy z³otych 00/100).2.Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert, tj. przed godz 11:00 w dniu 26.08.2022 r.
3.Wadium utrzymuje siê nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust.2 ustawy Pzp.
4.Wadium mo¿e byæ wnoszone wed³ug wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
4.1. Pieni±dzu, przelewem na rachunek depozytowy Urzêdu Miejskiego w Wadowicach
nr 53 1050 1445 1000 0023 5760 1745 z dopiskiem „wadium w postêpowaniu nr I.271.64.2022 pn. „Modernizacja i rozwój sieci ciep³owniczych miasta Wadowice”
Przed up³ywem terminu sk³adania ofert, tj. do dnia 26.08.2022 r. godz. 11.00 wadium winno znajdowaæ siê na koncie zamawiaj±cego.
4.2. gwarancjach bankowych;
4.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;
4.4. porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. 2020, poz. 299).
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. W przypadku, o którym mowa w pkt.7.3 SWZ, wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± w ofercie o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 8.1.1 i 8.1.2 SWZ sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu i brak podstaw wykluczenia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia znajduje siê w§ 17 Projektowanych Postanowieñ Umowy
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-26 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: poprzez miniPortal zgodnie z instrukcj± zawart± w SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-26 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-09-24
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonychw art. 118 ust.1 ustawy oraz od podwykonawców z³o¿enia w odniesieniu do tych podmiotów podmiotowych ¶rodków
dowodowych wymienionych w pkt. 8.6.2 SWZ, wymaganych od wykonawcy.
2. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu,
o których mowa w pkt. 8.6.2 SWZ, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê
lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, jego
aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest
zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w
przepisach miejsca wszczêcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej
ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
3. Je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa
w pkt. 8.6.2 SWZ zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio
o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby,
której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce
zamieszkania nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym,
notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce
zamieszkania wykonawcy.
4. Zamawiaj±cy nie wzywa do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli:
4.1. mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w
rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, o ile
wykonawca wskaza³ w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych ¶rodków;
5. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które zamawiaj±cy posiada, je¿eli
wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
6. W zakresie nieuregulowanym ustaw± lub niniejsz± SWZ do o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê w
postêpowaniu zastosowanie maj± w szczególno¶ci przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23
grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e
¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz.2415) oraz rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia
2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów
elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub
konkursie (Dz.U.2020 poz.2452).
7.Zgodnie z pkt 7.1.4 SWZ wyklucza siê z postêpowania wykonawców na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia
2022 r. w celu przeciwdzia³ania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainê rozpoczêtej w dniu 24 lutego 2022 r.
((Dz.U. z 2022 r. poz. 835).
INNE PRZETARGI Z WADOWIC
- ¦wiadczenie us³ug transportu sanitarnego dla ZZOZ w Wadowicach
- Sporz±dzenie planu ogólnego gminy Wadowice
- Przedmiot zamówienia obejmuje: us³ugi sprz±tania, czyszczenia i dezynfekcji Szpitalnego Oddzia³u Ratunkowego ZZOZ w Wadowicach
wiêcej: przetargi w Wadowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i monta¿ instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z wewnêtrznymi instalacjami w budynku oraz infrastruktur± towarzysz±c± i zagospodarowaniem terenu w Pieszycach
- Dostawa i monta¿ instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Przebudowa, modernizacja i wyposa¿enie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Sk³odowskiej-Curie - Pañstwowego Instytutu Badawczego Oddzia³u w Gliwicach
- Przebudowa 4 mieszkañ zlokalizowanych na 2 piêtrze budynku przy ul. Góry ¦w. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Budowa sieci wodoci±gowej na terenie gminy Skêpe
wiêcej: Ogólne roboty budowlane zwi±zane z budow± ruroci±gów »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





