eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakopane › "Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne zmieszane i segregowane na potrzeby "TESKO" Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o."

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne zmieszane i segregowane na potrzeby „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "TESKO" TATRZAŃSKA KOMUNALNA GRUPA KAPITAŁOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490023843

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szymony 17A

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: 0182025620

1.5.8.) Numer faksu: 0182025621

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tesko@tesko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://tesko.bip.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Wywóz i unieszkodliwienie odpadów komunalnych, letnie i zimowe utrzymywanie dróg, świadczenie usług przewozowych w publicznym transporcie zbiorowym na terenie Gminy Miasto Zakopane

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne zmieszane i segregowane na potrzeby „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-32f74111-5680-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00300604

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej: tesko@tesko.pl .
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących
formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji.
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
4. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP. 5.Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako
załącznik do niniejszej SWZ. Dane postępowanie można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
6. Zgodnie z art. 63 ust. 2 Ustawy PZP ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
7.Sposób złożenia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany został w "Instrukcji
użytkownika", dostępnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o.;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod.tesko@grupaformat.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 Ustawy PZP.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Ustawy PZP. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych Ustawy PZP, związanym z udziałem
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących
(w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym
z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 6-ZP/2021 - Worki

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne (segregowane i zmieszane) do magazynu „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o.
1.2. Zamawiający wymaga, aby informacje zawarte na workach (tj. nadruki) były zgodne
z załącznikiem nr 7 do SWZ – załącznik nr 7 do SWZ będzie integralną częścią umowy.
1.3. Ilości i rodzaje worków oraz warunki techniczne, jakie powinny spełniać worki przeznaczone do selektywnej zbiórki odpadów opakowaniowych oraz na odpady komunalne zmieszane, zostały określone przez Zamawiającego w Tabeli nr 1 rozdział 4 pkt. 4.4 SWZ.
1.4. Zamawiający dopuszcza dwa rodzaje folii: LDPE lub HDPE.
1.5. Ilości wskazane w pkt. 4.4 – Tabela nr 1 SWZ określają szacunkowe potrzeby Zamawiającego
w okresie obowiązywania umowy, nie stanowiąc zobowiązania dla Zamawiającego do jego pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez Wykonawcę roszczeń odszkodowawczych
z tytułu niezrealizowania całości przedmiotu zamówienia.
1.6. Zamawiający informuje, iż w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w związku
z wykonywaniem przez Zamawiającego usługi odbioru odpadów komunalnych z terenu Gminy Miasto Zakopane (która jest gminą turystyczną o dużej fluktuacji ruchu turystycznego) może wystąpić możliwość zaprzestania lub zmniejszenia zamawiania jednej z pozycji wymienionej w pkt. 4.4 – tabela nr 1 a zwiększenia zamówienia na inną pozycję wymienioną w pkt. 4.4 – tabela nr 1 SWZ.
1.7. Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1.7.1. Worki w Tabeli nr 1 poz. 4-12 muszą posiadać:
a) sznurek do zawiązania worka (Zamawiający wyjaśnia, iż za sznurek uważa tasiemkę „string” umieszczoną wzdłuż worka w bocznej zakładce),
b) w poz. 4, 5, 10, 11, nadruk w kolorze białym wykonany zgodnie ze wzorami nadruków na worki zamieszczonymi w załączniku nr 7 do niniejszej specyfikacji (załącznik nr 7 do SWZ stanowi integralną część umowy),
c) w poz. 6, 7, 8, 9, nadruk w kolorze czarnym wykonany zgodnie ze wzorami nadruków na worki zamieszczonymi w załączniku nr 7 do niniejszej specyfikacji (załącznik nr 7 do SWZ stanowi integralną część umowy),
d) nadruk musi być formatu A3 umieszczony na środku worka, Zamawiający dopuszcza wykonanie nadruku „taśmowo” przez Wykonawcę pod warunkiem, że na dostarczonym worku znajdzie się jeden cały nadruk formatu A3 zgodny z treścią załącznika nr 7 do niniejszej specyfikacji,
e) przez sformułowanie „przeźroczyste” Zamawiający rozumie worek wykony z takiego rodzaju folii, która umożliwi skontrolowanie zawartości worka (tj. rodzaju odpadu, który w nim się znajduje) przez pracowników Zamawiającego bez konieczności otwierania worka.
f) przez sformułowanie „o pełnym wybarwieniu” Zamawiający rozumie worek wykonany z takiego rodzaju folii, która nie jest przeźroczysta.
1.8. Dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i zapakowany oraz odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania oraz wymaganiom Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
1.9. W przypadku folii polietylowej LDPE (Zamawiający dopuszcza produkcję z regranulatu), rodzaj folii ma być dostosowany do rodzaju przechowywanego surowca. Rodzaj użytego materiału musi uwzględniać fakt, iż gromadzony w nim surowiec może być ciężki.
1.10. Warunki techniczne dla dostarczanych worków:
a) odporne na działanie promieni UV,
b) odporne na niskie temperatury,
c) wytrzymałe,
Uwaga!
Na etapie realizacji przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdy mieszkańcy Gminy Miasta Zakopane lub pracownicy Spółki będą zgłaszać zastrzeżenia do co wytrzymałości worków (co najmniej trzy zgłoszenia od mieszkańców o rozerwaniu napełnionego worka), zostanie przeprowadzona próba wytrzymałości przez Zamawiającego, poprzez napełnienie danego worka maksymalną ilością odpadów tj. do zapełnienia worka a następnie worek zostanie podniesiony, w przypadku rozerwania/pęknięcia worka na Wykonawcę zostanie nałożona kara umowna.
1.11. Oddziaływanie na środowisko:
a) tworzywa sztuczne i barwniki nie zawierają kadmu, ołowiu i innych pierwiastków szkodliwych dla środowiska,
b) worki obojętne dla wód gruntowych,
c) worki posiadają aktualny atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny.
1.12. Dostarczone worki muszą być spakowane. Zamawiający wymaga, aby na rolce znajdowało się 25 sztuk worków, natomiast w opakowaniu minimum 100 szt. maksimum 200 szt. W przypadku gdy w rolce będzie znajdować, się więcej niż 25 szt. (tj. wielokrotność liczby 25) Wykonawca jest zobowiązany oznakować taką rolkę liczbą sztuk worków. Zamawiający każdorazowo (tj. przy każdej dostawie) będzie dokonywał kontroli dostaw poprzez policzenie ilości worków w rolce jak również poprzez zważenie jednej rolki worków, następnie waga jednej rolki zostanie podzielona przez 25 szt. Iloraz tj. waga 1 worka w rolce winna odpowiadać parametrom podanym przez Zamawiającego w Tabeli nr 1 powyżej.
1.13. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć worki z zakładkami dla pozycji 1-3 ujętych w Tabeli nr 1 („do koszy ulicznych bez nadruku”). Dla pozostałych worków (poz. 4-12) zakładki nie są wymagane, ale dopuszczane.
1.14. Zamawiający informuje, iż nie posiada matryc do wykonania nadruku na workach.
1.15. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania matryc, a koszty poniesione z tego tytułu należy wkalkulować w koszt wykonania przedmiotu zamówienia.
1.16. Zamawiający zastrzega sobie zatwierdzenie wzoru matryc przedstawionych przez Wykonawcę w ciągu 5 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy.
1.17. Przed dostawą pierwszej partii worków Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć Zamawiającego po 1 egz. każdego z zamawianych worków celem zatwierdzenia przez Zamawiającego.
1.18. W terminie 5 dni kalendarzowych po zakończeniu umowy Wykonawca jest zobowiązany przesłać do Zamawiającego wszystkie matryce wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia.
1.19. Zamawiający informuje, iż z dniem zakończenia realizacji umowy matryca przechodzi na własność „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o.
1.20. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wzorów matryc w okresie obowiązywania umowy w sytuacji, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz przepisów prawa miejscowego mających wpływ na zakres informacji zamieszczony na workach na odpady komunalne segregowane i zmieszane.
1.21. Przedmiotowe środki dowodowe:
Na potwierdzenie, iż oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w SWZ, przepisach oraz posiada stosowne atesty, jest on zobowiązany załączyć do oferty oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ oraz aktualny atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny Wykonawca.
Zamawiający zgodnie z art. 107 Ustawy PZP wykonawca jest zobowiązany złożyć przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą. Zamawiający nie przewiduje uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.
1.22. Warunki dostawy:
a) Miejsce dostawy – „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o., 34-500 Zakopane, ul. Szymony 17a – Magazyn Zamawiającego.
b) Dostawy do magazynu Zamawiającego będą przyjmowane w dni robocze w godzinach:
7:30 - 14:30.
c) Sukcesywna dostawa worków na odpady komunalne będzie realizowana na koszt i ryzyko Wykonawcy.
d) Zamawiający będzie składał zamówienia na poszczególne partie worków za pośrednictwem poczty elektronicznej, faxu na wskazane przez Wykonawcę dane kontaktowe.
e) Dostawa worków realizowana będzie w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie.
Uwaga!
Zamawiający informuje, iż termin dostawy poszczególnej partii worków jest jednym z kryteriów oceny ofert.
1.23. Kontrola jakości:
1.23.1. Zamawiający informuje, że na etapie realizacji przedmiotu umowy zastrzega sobie prawo do wykonania analizy jakości parametrów dostarczonych worków w wyspecjalizowanym laboratorium, w przypadku stwierdzenia wad, całkowity koszt badania poniesie Wykonawca.
1.23.2. Zamawiający każdorazowo (tj. przy każdej dostawie) będzie dokonywał kontroli ilości worków w rolce. Zgodnie z postanowieniami §1 ust. 13 w rolce winno znajdować się 25 worków. W sytuacji, w której w rolce będzie znajdować się inna ilość worków (mniejsza niż 25 lub nie będzie ona wielokrotnością liczby 25) na Wykonawcę zostanie nałożona kara umowna określona w umowie.
1.23.3. Zamawiający każdorazowo (tj. przy każdej dostawie) będzie dokonywał ważenia rolek worków, dzieląc wagę rolki na 25 szt. lub jej wielokrotności zgodnie z informacją o licznie worków w rolce. W sytuacji, w której po dokonaniu dzielenia waga jednego worka będzie niższa niż minimalna waga wymagana przez Zamawiającego w §1 ust. 3 – Tabela nr 1, na Wykonawcę zostanie nałożona kara umowna określona umowie.
1.23.4. Zamawiający zastrzega, iż w przypadku stwierdzenia niespełnienia wymagań dot. parametrów technicznych dostarczonych worków, Zamawiający zażąda niezwłocznego (tj. w terminie nie dłuższym niż określony przez Wykonawcę w ofercie) dostarczenia przedmiotu zamówienia po raz drugi. W przypadku zwłoki w dostarczeniu worków, przekraczającej 24 godziny od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego niespełniającej wymagań dostawy, Wykonawca pokrywa całość kosztów zrealizowania dostawy przez innego Wykonawcę, na podstawie wystawionej refaktury. W przypadku niedochowania przez Wykonawcę terminu dostawy określonego przez Wykonawcę w ofercie Zamawiający nie ma obowiązku zwrotu pełnej dostawy, okoliczność ta nie zwalnia Wykonawcy z dostarczenia przedmiotu po raz drugi zgodnie z zapisami niniejszego punktu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

18930000-7 - Worki i torby

19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1.1. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę, spośród ważnych ofert złożonych
w postępowaniu, na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
1.2. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami oceny ofert:
1.2.1. Kryterium nr 1: Cena brutto całego zamówienia (C) – waga 80 %, będzie obliczone na podstawie wzoru matematycznego: C = Cn/Cb* 80
gdzie:
C – kryterium – cena brutto całego zamówienia,
Cn – najniższa oferowana cena brutto całego zamówienia,
Cb – cena brutto całego zamówienia oferty badanej

1.2.2. Kryterium nr 2: Czas realizacji dostawy od chwili złożenia zamówienia (D) - waga 20 %
Kryterium czas realizacji dostawy od chwili złożenia zamówienia będzie rozpatrywany na podstawie długości realizacji dostawy zadeklarowanej przez Wykonawcę w Formularzu Oferty.
Zamawiający w kryterium czas realizacji dostawy od chwili złożenia zamówienia będzie przyznawał punkty wg wzoru:

Czas realizacji dostawy
1 dzień [roboczy] 20 pkt.
2 dni [robocze] 15 pkt.
3 dni [robocze] 10 pkt.
5 dni [roboczych] 5 pkt.
7 dni [roboczych] 0 pkt.

Zamawiający informuje, że czas realizacji dostawy który zaproponuje Wykonawca musi się mieścić w przedziale od 1 do 7 dni. Wymagany przez Zamawiającego 7 dniowy czas realizacji dostawy otrzyma 0 punktów, Wykonawca, który zaproponuje 1 dniowy czas realizacji dostawy otrzyma 20 punktów. Wykonawca ze względu na specyfikę zamówienia nie może zaproponować natychmiastowej realizacji dostawy.

Uwaga!
Oferta Wykonawcy, który nie zaproponuje czasu realizacji dostawy lub czas dostawy będzie krótszy niż 1 dzień lub dłużysz jak 7 dni, będzie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 5) Ustawy PZP).

1.3. Za najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która uzyska łącznie największą liczbę punktów (N) wyliczoną zgodnie z poniższym wzorem: N = C + D
gdzie:
N – łączna liczna punktów oferty ocenianej,
C – liczba punktów uzyskana w kryterium nr 1,
D – liczba punktów uzyskana w kryterium nr 2,
1.4. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona
z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
1.5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
1.6. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
1.7. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
1.8. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej ilości przyznanych punktów, wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
1.9. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertą w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
1.10. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
1.11. W przypadku braku zgody, o której mowa w pkt. 19.10, oferta podlega odrzuceniu,
a Zamawiający zwraca sią o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba, że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji dostawy od chwili złożenia zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
1.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art. 112 ust. 2 pkt 3) Ustawy PZP) Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 500 000,00 PLN (słownie: pięćset tysięcy złotych i 00/100). Wykonawca zobowiązany będzie do posiadania ważnej polisy na w/w kwotę przez cały okres obowiązywania umowy.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt 4) Ustawy PZP) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał minimalne warunki umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, poprzez wykazanie, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej trzy dostawy (odrębne umowy) polegające na dostawie worków na odpady komunalne segregowane i zmieszane o parametrach podobnych do określonych w rozdziele IV SWZ (w zakresie pojemnosci i grubosci workow) o wartości netto minimum 150 000,00 zł każda.

Zamawiający zastrzega, iż przez jedną dostawę rozumie wykonanie dostaw (sukcesywnych dostaw, realizowanych co najmniej przez okres 6 miesięcy) w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.
1.3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej zgodnie z art. 117 ust. 1 Ustawy PZP, wymaga aby Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazali którą „część“ zamówienia wskazanego na potwierdzenie spełnienia warunku określonego w pkt. 8.2 ppkt. 4) realizowali tj. transport czy też produkcje worków. W ślad za orzecznicwem TSUE należy stwierdzić, iż realne doświadczenie nabywa wyłącznie przez bezpośredni udział w realizacji chociażby jednej z części zamówienia, do którego całościowego wykonania zobowiązana była grupa Wykonawców. Gdy Wykonawca polega na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, doświadczenie to należy oceniać w zależności
od konkretnego zakresu udziału tego wykonawcy, a więc jego faktycznego wkładu
w prowadzenie działań, które były wymagane od tej grupy w ramach danego zamówienia publicznego.
1.4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów,
w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.1. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1.2. Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie dotyczącym podstaw wykluczenia wskazanych w art. 108 ust. 1 pkt. 1), 2) i 4) oraz art. 109 ust. 1 pkt. 2) Ustawy PZP, sporządzoną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.
1.3. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2019 r. poz. 369), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ.
1.4. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
1.5. Zaświadczenie albo inny dokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
1.6. Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1.2. Wykaz dostaw – co najmniej trzech dostaw (odrębne umowy) polegających na dostawie worków na odpady komunalne segregowane i zmieszane o parametrach podobnych do określonych w rozdzielę IV SWZ (w zakresie pojemności i grubości worków) o wartości netto minimum 150 000,00 zł każda, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie z załączeniem dowodów określających, czy zostały wykonane w sposób należyty. Dowodami tymi są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych, referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3 do SWZ.
1.3. Dokument (lub dokumenty) potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

4.22. Przedmiotowe środki dowodowe:
Na potwierdzenie, iż oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w SWZ, przepisach oraz posiada stosowne atesty, jest on zobowiązany załączyć do oferty oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ oraz aktualny atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny Wykonawca.
Zamawiający zgodnie z art. 107 Ustawy PZP wykonawca jest zobowiązany złożyć przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą. Zamawiający nie przewiduje uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Ofertę składa się na Formularzu Ofertowym – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) oświadczenie o którym mowa w Rozdziale X pkt. 10.1 SWZ,
2) zobowiązanie innego podmiotu, o którym mowa w Rozdziale XI pkt. 11.3 SWZ (jeżeli dotyczy),
3) dokument lub dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy),
4) oświadczenie o którym mowa w Rozdziale XII pkt. 12.3 SWZ (jeżeli dotyczy),
5) dowód wniesienia wadium,
6) przedmiotowe środki dowodowe o których mowa w pkt. 4.22 SWZ – potwierdzające, iż oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w SWZ, przepisach oraz posiada stosowne atesty, jest on zobowiązany załączyć do oferty oświadczenie zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ oraz aktualny atest higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieny Wykonawca potwierdzający, że oferowane przez Wykonawcę worki na odpady komunalne zmieszane i segregowane są dopuszczone do stosowania wystawiony przez Państwowy Zakład Higieny lub inny uprawniony podmiot na terenie UE.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1.1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100).
1.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
1.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
1.4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego:
BNP Paribas Bank Polska S.A. 83 1600 1042 0002 0141 8134 7151
z dopiskiem: „Wadium w postępowaniu przetargowym, znak sprawy: 6 - ZP/2021 - Worki”.
Uwaga!
Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 16.4 SWZ powyżej przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert (tj. do dnia
14 grudnia 2021 roku do godziny 10:00).
1.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Ustawie PZP.
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: „TESKO” Tatrzańska Komunalna Grupa Kapitałowa Sp. z o.o. z siedzibą w Zakopanem przy ulicy Szymony 17a.
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Ustawy PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
1.6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Ustawy PZP zostanie odrzucona .
1.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 Ustawy PZP.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
1.2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X pkt. 10.1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
1.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
1.4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1.1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
1.2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
1.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454 - 455 Ustawy PZP oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
1.4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.
1.5. Wniesienie zastrzeżeń do umowy po zakończeniu postępowania przetargowego będzie traktowane przez Zamawiającego jako uchylanie się Wykonawcy od zawarcia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-14 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1.1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie podstawowym o jakim stanowi art. 275 pkt 1) Ustawy PZP na podstawie niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia, zwanej dalej
„SWZ”. 1.2. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z możliwością prowadzenia negocjacji.
1.3. Szacunkowa wartość przedmiotowego zamówienia nie przekracza progów unijnych o jakich mowa w art. 3 Ustawy PZP. 1.4. Zgodnie z art. 310 pkt 1 Ustawy PZP Zamawiający przewiduje
możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. 1.5. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 1.6. Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych. 1.7. Zamawiający nie prowadzi
postępowania w celu zawarcia umowy ramowej. 1.8. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez wykonawców, o których mowa w art. 94 Ustawy PZP.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.