eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowa › Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (6 części) do Aresztu Śledczego w Częstochowie



Ogłoszenie z dnia 2024-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (6 części) do Aresztu Śledczego w Częstochowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ARESZT ŚLEDCZY W CZĘSTOCHOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000319842

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mirowska 22

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dkw_czestochowa@sw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b887903d-e063-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych (6 części) do Aresztu Śledczego w Częstochowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b887903d-e063-11ee-9fce-3adbe5eb3a3d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00300259

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00241562

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-4/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 368922,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wędliny i tłuszcze zwierzęce:
1.
Baleron 20 kg ,

2.
Baleron drobiowy 350 kg ,
3.
Boczek wędzony parzony 30 kg ,
4.
Kabanos drobiowy 30 kg ,
5.
Kaszanka 700 kg ,
6.
Kiełbasa biała parzona 500 kg ,
7.
Kiełbasa dębicka 850 kg ,
8.
Kiełbasa drobiowa 900 kg ,
9.
Kiełbasa golonkowa 200 kg ,
10.
Kiełbasa krakowska parzona 200 kg ,
11.
Kiełbasa mortadela 900 kg ,
12.
Kiełbasa mortadela z papryką 700 kg ,
13.
Kiełbasa mortadela z pieczarkami 700 kg ,
14.
Kiełbasa parówkowa 500 kg ,
15.
Kiełbasa szynkowa wołowa 30 kg ,
16.
Kiełbasa toruńska 300 kg ,
17.
Kiełbasa wiejska 700 kg ,
18.
Kiełbasa zielonogórska 200 kg ,
19.
Kiełbasa zwyczajna 900 kg ,
20.
Kiełbasa żywiecka 200 kg ,
21.
Klops drobiowy – waga jednej sztuki 100g 30 kg ,
22.
Kotlet drobiowy mielony – waga jednej sztuki do 100g 30 kg ,
23.
Mielonka drobiowa (baton drobiowy) 600 kg ,
24.
Mielonka wieprzowa (baton wieprzowy) 600 kg ,
25.
Parówki cienkie drobiowe 900 kg ,
26.
Parówki wieprzowe 700 kg ,
27.
Pasztet wieprzowy zapiekany w foremkach 700 kg ,
28.
Pasztetowa 700 kg ,
29.
Pieczeń rzymska drobiowa 700 kg ,
30.
Pieczeń rzymska wieprzowa 600 kg ,
31.
Podgardle wędzone 50 kg ,
32.
Polędwica drobiowa 200 kg ,
33.
Pulpet mięsno – warzywny 30 kg ,
34.
Salceson biały (włoski) 650 kg ,
35.
Salceson czarny 650 kg ,
36.
Słonina 100 kg ,
37.
Smalec topiony ze skwarkami i cebulą 250 kg ,
38.
Stek wieprzowy 30 kg ,
39.
Szynka drobiowa prasowana 200 kg ,
40.
Szynka konserwowa 100 kg ,
41.
Szynka mielonka 650 kg ,
42.
Szynka z indyka 200 kg ,
43.
Szynka z indyka prasowana 30 kg .

4.5.3.) Główny kod CPV: 15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie

4.5.5.) Wartość części: 199253,25 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Różne artykuły spożywcze:
1.
Dżem
800 kg ,
2.
Marmolada 800 kg ,
3.
Groch łupany połówki 350 kg ,
4.
Fasola „Jaś” 600 kg ,
5.
Fasola szparagowa konserwowa 100 kg ,
6.
Groszek zielony konserwowy 150 kg ,
7.
Koncentrat pomidorowy 1000 kg ,
8.
Szczaw konserwowy 170 kg ,
9.
Kotlet schabowy z soi 110 kg ,
10.
Granulat sojowy 60 kg ,
11.
Kostka sojowa 150 kg ,
12.
Sól kuchenna 1100 kg ,
13.
Herbata granulowana czarna indyjska 260 kg ,
14.
Chrzan 30 kg ,
15.
Ocet 120 l ,
16.
Czosnek mielony 80 kg ,
17.
Liść laurowy 20 kg ,
18.
Majeranek 50 kg ,
19.
Musztarda 30 kg ,
20.
Papryka mielona 60 kg ,
21.
Pieprz czarny mielony 120 kg ,
22.
Ziele angielski 30 kg ,
23.
Budyń 10 kg ,
24.
Kisiel 10 kg ,
25.
Przyprawa do zup w proszku „Jarzynka” 450 kg ,
26.
Przyprawa do zup w płynie 550 l ,
27.
Pieprz ziołowy 50 kg ,
28.
Majonez 40 kg ,
29.
Sos grzybowy w proszku 120 kg ,
30.
Cynamon 20 kg ,
31.
Kawa zbożowa 10 kg ,
32.
Żurek w płynie 550 l ,
33.
Ketchup 30 kg ,
34.
Oregano 15 kg ,
35.
Curry 10 kg ,
36.
Tymianek 5 kg ,
37.
Koperek suszony 25 kg ,
38.
Kukurydza konserwowa 140 kg ,
39.
Wafle ryzowe bezglutenowe 120 kg ,
40.
Pasztet sojowy 60 kg ,
41.
Zaprawa malinowa (sok do wody) 600 l ,
42.
Syrop owocowy (sok do wody) 600 l ,
43.
Mąka kukurydziana 20 kg ,

4.5.3.) Główny kod CPV: 15872400-5 - Sól

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15332290-3 - Dżemy

15331130-7 - Fasola, groch, papryki, pomidory i pozostałe warzywa

15331427-6 - Skoncentrowany przecier pomidorowy

15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone

15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne

4.5.5.) Wartość części: 58153,11 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Produkty mączne i cukier biały:
1.
Mąka pszenna
– typ 500 900 kg ,
2.
Mąka ziemniaczana
( skrobia ziemniaczana) 200 kg ,
3.
Płatki owsiane 150 kg ,
4.
Kasza manna 550 kg ,
5.
Kasza jęczmienna
Perłowa drobna 2500 kg ,
6.
Ryż długoziarnisty 2500 kg ,
7.
Cukier 4000 kg ,
8.
Makaron 2700 kg .

4.5.3.) Główny kod CPV: 15831200-4 - Cukier biały

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15851100-9 - Makaron niegotowany

15613000-8 - Produkty z ziaren zbóż

15612100-2 - Mąka pszenna

4.5.5.) Wartość części: 63547,50 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ryby mrożone:
1.
Morszczuk- tusza 100 kg ,
2.
Srebrzyk- tusza 200 kg ,
3.
Kotlet rybny 700 kg .

4.5.3.) Główny kod CPV: 15221000-3 - Ryby mrożone

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15229000-9 - Mrożone produkty rybne

4.5.5.) Wartość części: 12180,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kiszonki:
1.
Kapusta kwaszona 5000 kg ,
2.
Ogórki kiszone 1200 kg ,
3.
Ogórki małosolne 100 kg .

4.5.3.) Główny kod CPV: 15331000-7 - Warzywa przetworzone

4.5.5.) Wartość części: 17850,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Mięsa wieprzowo-wołowe i podroby wieprzowe
1.
Karczek wieprzowy bez kości 50 kg ,
2.
Łopatka wieprzowa 350 kg ,
3.
Mięso mielone wieprzowe 650 kg ,
4.
Mięso mielone wołowe 450 kg ,
5.
Mięso wołowe gulaszowe 50 kg ,
6.
Mięso wieprzowe gulaszowe 50 kg ,
7.
Schab wieprzowy bez kości 200 kg ,
8.
Wątroba wieprzowa 250 kg .

4.5.3.) Główny kod CPV: 15113000-3 - Wieprzowina

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

15111100-0 - Wołowina

15114000-0 - Podroby

4.5.5.) Wartość części: 38640,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140530,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 227313,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140530,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skup, Ubój, Przetwórstwo Mięsa SUPMIĘS Kalinowski & Kalinowska spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 310333760

7.3.3) Ulica: Zielona 2

7.3.4) Miejscowość: Babiak

7.3.5) Kod pocztowy: 62-620

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140530,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-04-02 do 2025-03-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46435,23 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46981,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46435,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych "DORO"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561006534

7.3.3) Ulica: Młyńska 30

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46435,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-04-02 do 2025-03-31

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 45535,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45535,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 45535,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH MARGO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910861930

7.3.3) Ulica: Lipowa 6

7.3.4) Miejscowość: Zakrzewo

7.3.5) Kod pocztowy: 87-707

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 45535,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-04-02 do 2025-03-31

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10040,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10040,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10040,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HEALTHY FOOD MD

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972345089

7.3.3) Ulica: 55 Pułku Piechoty 34

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10040,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-04-10 do 2025-03-31

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11460,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11460,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZUMAX Krzysztof Molka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381088287

7.3.3) Ulica: Ostrowska 123

7.3.4) Miejscowość: Sieroszewice

7.3.5) Kod pocztowy: 63-405

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11460,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-04-10 do 2025-03-31

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33025,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37470,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33025,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WĘDZONKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120386647

7.3.3) Ulica: ul. Juliusza Słowackiego 100

7.3.4) Miejscowość: Myślenice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-400

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33025,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-04-02 do 2025-03-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.