Ogłoszenie z dnia 2025-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00260745/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Maciejowice – etap XVIII.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Maciejowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582291
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sportowa 8
1.5.2.) Miejscowość: Maciejowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-480
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@maciejowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.maciejowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://maciejowice.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Maciejowice – etap XVIII.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b2e1013b-fd90-4344-a6af-a6a8f1573e6c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00299943
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00031479/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Maciejowice - etap XVIII
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00260745
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.9.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 95960,05 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Maciejowice – etap XVIII.
Zakres zamówienia:
1. Utylizacja zdemontowanych płyt azbestowo-cementowych z pokryć dachowych na terenie gminy Maciejowice w ilości 139,69 Mg.
2. W ramach zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do odebrania, odpowiedniego opakowania i zabezpieczenia i przygotowania do transportu oraz przetransportowania odpadów do zakładu unieszkodliwienia.
3. W ramach zadania zostanie zutylizowane 139,69 Mg płyt azbestowo-cementowych; kod odpadu 17 06 05. (rozliczenie w Mg /wagowe/)
4. Szczegółowy wykaz adresów objętych zamówieniem dostępny do wglądu w Urzędzie Miasta i Gminy Maciejowice, ul. Sportowa 8, 08-480 Maciejowice.
5. Przyjmuje się, że 1 m2 płyty azbestowej waży 15 kg. Przelicznik ten pozostaje niezmienny przez cały okres obowiązywania umowy.
6. Zamawiający przewiduje rozliczenie kosztorysowe, na podstawie faktycznie zdemontowanej
i odebranej ilości płyt azbestowo-cementowych.
7. Wykonawca jest zobowiązany najpóźniej 5 dni po podpisaniu umowy przedstawić Zamawiającemu harmonogram odbioru i utylizacji płyt azbestowo cementowych.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na bieżąco monitorował wagę i ilość odbieranych wyrobów azbestowych i informował o ewentualnych różnicach.
8.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości zamówienia, w ramach posiadanych środków finansowych. Zwiększenie ilości zamówienia nastąpi na podstawie podpisanego aneksu, po cenach ustalonych w niniejszym postępowaniu.
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby punktów odbioru w trakcie realizowania zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90650000-8 - Usługi usuwania azbestu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90217,39 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 134270,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90217,39 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Środowisko i Innowacje Sp.z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6551918300
7.3.3) Ulica: Złota 59
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-120
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ŚRODOWISKO I INNOWACJE" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"ŚRODOWISKO I INNOWACJE" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90217,39 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





