eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Doposażenie szkół podstawowych z terenu Gminy Ostróda

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Doposażenie szkół podstawowych z terenu Gminy Ostróda

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ostróda

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743255

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana III Sobieskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Ostróda

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-100

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 89 676 07 80

1.5.8.) Numer faksu: 89 676 07 90

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaostroda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaostroda.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/gminaostroda

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Doposażenie szkół podstawowych z terenu Gminy Ostróda

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7734c0cd-f94c-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00299818

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023515/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Doposażenie szkół podstawowych z terenu Gminy Ostróda

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

8. Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014 – 2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00229903

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 468757,16 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Doposażenie szkół podstawowych z terenu Gminy Ostróda- Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka w Brzydowie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 1.1-do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ). Wymienione w SOPZ pomoce dydaktyczne powinny być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno- eksploatacyjno- użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia oraz będą zgodne pod względem:
1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych);
2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji);
3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów);
4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, itd.);
5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
6) standardów emisyjnych.
Rozwiązanie równoważne musi pozwalać na zrealizowanie zakładanego przez Zamawiającego celu poprzez parametry wydajnościowe i funkcjonalne, mające wpływ na skuteczność działania, takie same lub lepsze od wskazanych wymagań minimalnych.
Wykonawca zobligowany jest do wykazania, że oferowane rozwiązania równoważne spełnią zakładane wymagania minimalne.
Brak określenia „minimum” oznacza wymaganie na poziomie minimalnym, a wykonawca może zaoferować rozwiązanie o lepszych parametrach.
Zamawiający dopuszcza możliwość, aby oferowany przedmiot zamówienia posiadał certyfikaty równoważne do określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia nadany przez niezależne laboratorium badawcze, posiadające akredytację na terenie Unii Europejskiej.


Każda część zamówienia zostanie dostarczona do placówki objętej zamówieniem.

Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32322000-6 - Urządzenia multimedialne

4.5.5.) Wartość części: 41348,86 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Doposażenie szkół podstawowych z terenu Gminy Ostróda - Szkoła Podstawowa i. Żołnierza Polskiego w Durągu
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 1.2-do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ). Wymienione w SOPZ pomoce dydaktyczne powinny być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno- eksploatacyjno- użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia oraz będą zgodne pod względem:
1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych);
2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji);
3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów);
4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, itd.);
5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
6) standardów emisyjnych.
Rozwiązanie równoważne musi pozwalać na zrealizowanie zakładanego przez Zamawiającego celu poprzez parametry wydajnościowe i funkcjonalne, mające wpływ na skuteczność działania, takie same lub lepsze od wskazanych wymagań minimalnych.
Wykonawca zobligowany jest do wykazania, że oferowane rozwiązania równoważne spełnią zakładane wymagania minimalne.
Brak określenia „minimum” oznacza wymaganie na poziomie minimalnym, a wykonawca może zaoferować rozwiązanie o lepszych parametrach.
Zamawiający dopuszcza możliwość, aby oferowany przedmiot zamówienia posiadał certyfikaty równoważne do określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia nadany przez niezależne laboratorium badawcze, posiadające akredytację na terenie Unii Europejskiej.


Każda część zamówienia zostanie dostarczona do placówki objętej zamówieniem.

Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

4.5.5.) Wartość części: 36398,12 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Doposażenie szkół z terenu Gminy Ostróda- Szkoła Podstawowa im. Józefa Piłsudskiego w Idzbarku
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 1.3-do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ). Wymienione w SOPZ pomoce dydaktyczne powinny być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno- eksploatacyjno- użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia oraz będą zgodne pod względem:
1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych);
2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji);
3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów);
4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, itd.);
5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
6) standardów emisyjnych.
Rozwiązanie równoważne musi pozwalać na zrealizowanie zakładanego przez Zamawiającego celu poprzez parametry wydajnościowe i funkcjonalne, mające wpływ na skuteczność działania, takie same lub lepsze od wskazanych wymagań minimalnych.
Wykonawca zobligowany jest do wykazania, że oferowane rozwiązania równoważne spełnią zakładane wymagania minimalne.
Brak określenia „minimum” oznacza wymaganie na poziomie minimalnym, a wykonawca może zaoferować rozwiązanie o lepszych parametrach.
Zamawiający dopuszcza możliwość, aby oferowany przedmiot zamówienia posiadał certyfikaty równoważne do określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia nadany przez niezależne laboratorium badawcze, posiadające akredytację na terenie Unii Europejskiej.


Każda część zamówienia zostanie dostarczona do placówki objętej zamówieniem.

Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

4.5.5.) Wartość części: 63597,41 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Doposażenie szkół podstawowych z terenu Gminy Ostróda- Szkoła Podstawowa im. K.I.Gałczyńskiego w Lipowie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 1.4-do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ). Wymienione w SOPZ pomoce dydaktyczne powinny być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno- eksploatacyjno- użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia oraz będą zgodne pod względem:
1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych);
2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji);
3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów);
4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, itd.);
5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
6) standardów emisyjnych.
Rozwiązanie równoważne musi pozwalać na zrealizowanie zakładanego przez Zamawiającego celu poprzez parametry wydajnościowe i funkcjonalne, mające wpływ na skuteczność działania, takie same lub lepsze od wskazanych wymagań minimalnych.
Wykonawca zobligowany jest do wykazania, że oferowane rozwiązania równoważne spełnią zakładane wymagania minimalne.
Brak określenia „minimum” oznacza wymaganie na poziomie minimalnym, a wykonawca może zaoferować rozwiązanie o lepszych parametrach.
Zamawiający dopuszcza możliwość, aby oferowany przedmiot zamówienia posiadał certyfikaty równoważne do określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia nadany przez niezależne laboratorium badawcze, posiadające akredytację na terenie Unii Europejskiej.


Każda część zamówienia zostanie dostarczona do placówki objętej zamówieniem.

Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 53679,91 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Doposażenie szkół podstawowych z terenu Gminy Ostróda- Zespół Szkolno-Przedszkolny w Pietrzwałdzie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 1.5-do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ). Wymienione w SOPZ pomoce dydaktyczne powinny być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno- eksploatacyjno- użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia oraz będą zgodne pod względem:
1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych);
2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji);
3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów);
4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, itd.);
5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
6) standardów emisyjnych.
Rozwiązanie równoważne musi pozwalać na zrealizowanie zakładanego przez Zamawiającego celu poprzez parametry wydajnościowe i funkcjonalne, mające wpływ na skuteczność działania, takie same lub lepsze od wskazanych wymagań minimalnych.
Wykonawca zobligowany jest do wykazania, że oferowane rozwiązania równoważne spełnią zakładane wymagania minimalne.
Brak określenia „minimum” oznacza wymaganie na poziomie minimalnym, a wykonawca może zaoferować rozwiązanie o lepszych parametrach.
Zamawiający dopuszcza możliwość, aby oferowany przedmiot zamówienia posiadał certyfikaty równoważne do określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia nadany przez niezależne laboratorium badawcze, posiadające akredytację na terenie Unii Europejskiej.


Każda część zamówienia zostanie dostarczona do placówki objętej zamówieniem.

Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 49480,95 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Doposażenie szkół podstawowych z terenu Gminy Ostróda- Zespół Szkół im. Mikołaja Kopernika w Samborowie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 1.6-do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ). Wymienione w SOPZ pomoce dydaktyczne powinny być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno- eksploatacyjno- użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia oraz będą zgodne pod względem:
1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych);
2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji);
3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów);
4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, itd.);
5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
6) standardów emisyjnych.
Rozwiązanie równoważne musi pozwalać na zrealizowanie zakładanego przez Zamawiającego celu poprzez parametry wydajnościowe i funkcjonalne, mające wpływ na skuteczność działania, takie same lub lepsze od wskazanych wymagań minimalnych.
Wykonawca zobligowany jest do wykazania, że oferowane rozwiązania równoważne spełnią zakładane wymagania minimalne.
Brak określenia „minimum” oznacza wymaganie na poziomie minimalnym, a wykonawca może zaoferować rozwiązanie o lepszych parametrach.
Zamawiający dopuszcza możliwość, aby oferowany przedmiot zamówienia posiadał certyfikaty równoważne do określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia nadany przez niezależne laboratorium badawcze, posiadające akredytację na terenie Unii Europejskiej.


Każda część zamówienia zostanie dostarczona do placówki objętej zamówieniem.

Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.5.) Wartość części: 89851,91 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Doposażenie szkół podstawowych z terenu Gminy Ostróda- Szkoła Podstawowa w Szyldaku
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 1.7-do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ). Wymienione w SOPZ pomoce dydaktyczne powinny być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno- eksploatacyjno- użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia oraz będą zgodne pod względem:
1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych);
2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji);
3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów);
4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, itd.);
5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
6) standardów emisyjnych.
Rozwiązanie równoważne musi pozwalać na zrealizowanie zakładanego przez Zamawiającego celu poprzez parametry wydajnościowe i funkcjonalne, mające wpływ na skuteczność działania, takie same lub lepsze od wskazanych wymagań minimalnych.
Wykonawca zobligowany jest do wykazania, że oferowane rozwiązania równoważne spełnią zakładane wymagania minimalne.
Brak określenia „minimum” oznacza wymaganie na poziomie minimalnym, a wykonawca może zaoferować rozwiązanie o lepszych parametrach.
Zamawiający dopuszcza możliwość, aby oferowany przedmiot zamówienia posiadał certyfikaty równoważne do określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia nadany przez niezależne laboratorium badawcze, posiadające akredytację na terenie Unii Europejskiej.


Każda część zamówienia zostanie dostarczona do placówki objętej zamówieniem.

Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 65724,50 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Doposażenie szkół podstawowych z terenu Gminy Ostróda- Zespół Szkolno-Przedszkolny w Tyrowie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 1.8-do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ). Wymienione w SOPZ pomoce dydaktyczne powinny być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno- eksploatacyjno- użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia oraz będą zgodne pod względem:
1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych);
2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji);
3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów);
4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, itd.);
5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
6) standardów emisyjnych.
Rozwiązanie równoważne musi pozwalać na zrealizowanie zakładanego przez Zamawiającego celu poprzez parametry wydajnościowe i funkcjonalne, mające wpływ na skuteczność działania, takie same lub lepsze od wskazanych wymagań minimalnych.
Wykonawca zobligowany jest do wykazania, że oferowane rozwiązania równoważne spełnią zakładane wymagania minimalne.
Brak określenia „minimum” oznacza wymaganie na poziomie minimalnym, a wykonawca może zaoferować rozwiązanie o lepszych parametrach.
Zamawiający dopuszcza możliwość, aby oferowany przedmiot zamówienia posiadał certyfikaty równoważne do określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia nadany przez niezależne laboratorium badawcze, posiadające akredytację na terenie Unii Europejskiej.


Każda część zamówienia zostanie dostarczona do placówki objętej zamówieniem.

Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

48190000-6 - Pakiety oprogramowania edukacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 40297,10 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Doposażenie szkół podstawowych z terenu Gminy Ostróda- Szkoła Podstawowa w Zwierzewie
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 1.9-do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ). Wymienione w SOPZ pomoce dydaktyczne powinny być fabrycznie nowe, nieużywane, posiadać karty gwarancyjne i instrukcję obsługi w języku polskim.
Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie- należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno- eksploatacyjno- użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia oraz będą zgodne pod względem:
1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych);
2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji);
3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów);
4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, itd.);
5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania,
6) standardów emisyjnych.
Rozwiązanie równoważne musi pozwalać na zrealizowanie zakładanego przez Zamawiającego celu poprzez parametry wydajnościowe i funkcjonalne, mające wpływ na skuteczność działania, takie same lub lepsze od wskazanych wymagań minimalnych.
Wykonawca zobligowany jest do wykazania, że oferowane rozwiązania równoważne spełnią zakładane wymagania minimalne.
Brak określenia „minimum” oznacza wymaganie na poziomie minimalnym, a wykonawca może zaoferować rozwiązanie o lepszych parametrach.
Zamawiający dopuszcza możliwość, aby oferowany przedmiot zamówienia posiadał certyfikaty równoważne do określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia nadany przez niezależne laboratorium badawcze, posiadające akredytację na terenie Unii Europejskiej.


Każda część zamówienia zostanie dostarczona do placówki objętej zamówieniem.

Koszt dostawy należy uwzględnić w cenach jednostkowych dostarczanych produktów i nie powinien stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37440000-4 - Sprzęt do ćwiczeń fizycznych

4.5.5.) Wartość części: 28378,40 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41290,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55941,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41290,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powerman Sport Rusiek Janusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941051784

7.3.3) Ulica: Słoneczna 9

7.3.4) Miejscowość: Bielany Wrocławskie

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41290,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34385,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54372,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34385,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powerman Sport Rusiek Janusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941051784

7.3.3) Ulica: Słoneczna 9

7.3.4) Miejscowość: Bielany Wrocławskie

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34385,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59934,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 103548,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59934,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powerman Sport Rusiek Janusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941051784

7.3.3) Ulica: Słoneczna 9

7.3.4) Miejscowość: Bielany Wrocławskie

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59934,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76945,11 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powerman Sport Rusinek Janusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941051784

7.3.3) Ulica: Słoneczna 9

7.3.4) Miejscowość: Bielany Wrocławskie

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57525,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66477,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57525,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powerman Sport Rusiek Janusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941051784

7.3.3) Ulica: Słoneczna 9

7.3.4) Miejscowość: Bielany Wrocławskie

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57525,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79120,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119578,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79120,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powerman Sport Rusiek Janusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941051784

7.3.3) Ulica: Słoneczna 9

7.3.4) Miejscowość: Bielany Wrocławskie

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79120,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83837,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92146,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83837,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Novum Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451847179

7.3.3) Ulica: Chrobrego 1

7.3.4) Miejscowość: Szczytno

7.3.5) Kod pocztowy: 12-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83837,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53175,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61536,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53175,65 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Novum Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, spółka komandytowa

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7451847179

7.3.3) Ulica: Chrobrego 1

7.3.4) Miejscowość: Szczytno

7.3.5) Kod pocztowy: 12-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53175,65 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27620,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36890,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27620,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powerman Sport Rusiek Janusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941051784

7.3.3) Ulica: Słoneczna 9

7.3.4) Miejscowość: Bielany Wrocławskie

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27620,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.