eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › dostawa w 4 pakietach odczynników do analizatora gazometrycznego wraz z dzierżawą analizatora gazometrycznego



Ogłoszenie z dnia 2021-12-06


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa w 4 pakietach odczynników do analizatora gazometrycznego wraz z dzierżawą analizatora gazometrycznego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170745930

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Królewiecka 146

1.5.2.) Miejscowość: Elbląg

1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 552345547

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mdudzinska@szpital.elblag.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.elblag.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.szpital.elblag.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

dostawa w 4 pakietach odczynników do analizatora gazometrycznego wraz z dzierżawą analizatora gazometrycznego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7bf3f0f8-356b-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299777

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-06

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00243821/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 38/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 895670 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.1.odczynniki do analizatora gazometrycznego dla potrzeb Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej, dla którego liczba badań została określona w Załączniku nr 1A do SWZ.
1.2 Kapilary, oprzyrządowanie do kapilar, papier do drukarki, filtry i inne elementy niezbędne do wykonania liczby badań określonej w Załączniku nr 1 A do SWZ – asortyment i ilości przedstawi Wykonawca w Załączniku nr 1B do SWZ.
1.3 Dzierżawa analizatora w ilości 1 szt., którego wymagane parametry (parametry graniczne), wyposażenie, warunki serwisu, gwarancji oraz szkoleń przedstawiono w Załączniku nr 1 do SWZ. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany do dzierżawy analizator był fabrycznie nowy rok produkcji 2021, kompletny i po zainstalowaniu był gotowy do podjęcia działalności medycznej, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
1.4 Koszt związany z dzierżawą analizatora przez okres 48 miesięcy stanowi arkusz asortymentowo-cenowy – Załącznik Nr 1 C do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696200-7 - Odczynniki do badania krwi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.5.5.) Wartość części: 217830 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.6 odczynniki do analizatora gazometrycznego dla potrzeb Oddziału Noworodka, Patologii i Intensywnej Terapii Noworodka, dla którego liczba badań została określona w Załączniku nr 2A do SWZ.
1.7 Papier do drukarki, wyłapywacze skrzepów i inne elementy niezbędne do wykonania liczby badań określonej w Załączniku nr 2 A do SWZ – asortyment i ilości przedstawi Wykonawca w Załączniku nr 2B do SWZ.
1.8 Dzierżawa analizatora w ilości 1 szt., którego wymagane parametry (parametry graniczne), wyposażenie, warunki serwisu, gwarancji oraz szkoleń przedstawiono w Załączniku nr 2 do SWZ. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany do dzierżawy analizator był fabrycznie nowy rok produkcji 2021, kompletny i po zainstalowaniu był gotowy do podjęcia działalności medycznej, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
1.9 Koszt związany z dzierżawą analizatora przez okres 48 miesięcy stanowi arkusz asortymentowo-cenowy – Załącznik Nr 2 C do SWZ.
1.10 Przeprowadzenie szkolenia personelu medycznego Oddziału Noworodka, Patologii i Intensywnej Terapii Noworodka oraz pracowników personelu obsługi technicznej (pracowników Sekcji Sprzętu Medycznego) w zakresie obsługi dzierżawionego analizatora zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696200-7 - Odczynniki do badania krwi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38434520-7 - Analizatory krwi

4.5.5.) Wartość części: 153720 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.11 odczynniki do analizatora gazometrycznego dla potrzeb Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, dla którego liczba badań została określona w Załączniku nr 3A do SWZ.
1.12 Zestaw kaset, sensory, strzykawki heparynizowane, materiał kontrolny i inne elementy niezbędne do wykonania liczby badań określonej w Załączniku nr 3 A do SWZ – asortyment i ilości przedstawi Wykonawca w Załączniku nr 3B do SWZ.
1.13 Dzierżawa analizatora w ilości 1 szt., którego wymagane parametry (parametry graniczne), wyposażenie, warunki serwisu, gwarancji oraz szkoleń przedstawiono w Załączniku nr 3 do SWZ. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany do dzierżawy analizator był fabrycznie nowy rok produkcji 2021, kompletny i po zainstalowaniu był gotowy do podjęcia działalności medycznej, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
1.14 Koszt związany z dzierżawą analizatora przez okres 48 miesięcy stanowi arkusz asortymentowo-cenowy – Załącznik Nr 3 C do SWZ.
1.15 Przeprowadzenie szkolenia personelu medycznego Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii oraz pracowników personelu obsługi technicznej (pracowników Sekcji Sprzętu Medycznego) w zakresie obsługi dzierżawionego analizatora zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696200-7 - Odczynniki do badania krwi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.5.5.) Wartość części: 356320 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.16 odczynniki do analizatora gazometrycznego dla potrzeb Szpitalnego Oddziału Ratunkowego, dla którego liczba badań została określona w Załączniku nr 4A do SWZ.
1.17 Papier do drukarki i inne elementy niezbędne do wykonania liczby badań określonej w Załączniku nr 4 A do SWZ – asortyment i ilości przedstawi Wykonawca w Załączniku nr 4B do SWZ.
1.18 Dzierżawa analizatora w ilości 1 szt., którego wymagane parametry (parametry graniczne), wyposażenie, warunki serwisu, gwarancji oraz szkoleń przedstawiono w Załączniku nr 4 do SWZ. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany do dzierżawy analizator był fabrycznie nowy rok produkcji 2021, kompletny i po zainstalowaniu był gotowy do podjęcia działalności medycznej, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji.
1.19 Koszt związany z dzierżawą analizatora przez okres 48 miesięcy stanowi arkusz asortymentowo-cenowy – Załącznik Nr 4 C do SWZ.
1.20 Przeprowadzenie szkolenia personelu medycznego Szpitalnego Oddziału Ratunkowego oraz pracowników personelu obsługi technicznej (pracowników Sekcji Sprzętu Medycznego) w zakresie obsługi dzierżawionego analizatora zgodnie z opisem zawartym w Załączniku Nr 4 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696200-7 - Odczynniki do badania krwi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80511000-9 - Usługi szkolenia personelu

4.5.5.) Wartość części: 167800 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 237769,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237769,15 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 237769,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RADIOMETER SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 526-272-36-18

7.3.3) Ulica: AL. JEROZOLIMSKIE 181A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-222

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 237769,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-11-22 do 2025-11-22

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 164407,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164407,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 164407,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RADIOMETER SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 526-272-36-18

7.3.3) Ulica: AL. JEROZOLIMSKIE 181A

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-222

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 164407,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-11-22 do 2025-11-22

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 386277,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 386277,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 386277,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RADIOMETER SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 526-272-36-18

7.3.3) Ulica: AL. JEROZOLIMSKIE 181A

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 02-222

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 386277,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-11-22 do 2025-11-22

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 182256,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182256,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 182256,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RADIOMETER SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 526-272-36-18

7.3.3) Ulica: AL. JEROZOLIMSKIE 181A

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 02-222

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 182256,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-11-22 do 2025-11-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.