Ogłoszenie z dnia 2024-04-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00523782/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-30
- 2023/BZP 00550648/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-13
- 2023/BZP 00559872/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa brd na przejściach dla pieszych na drogach krajowych Oddziału w Zielonej Górze z podziałem na 3 części: (Część I: DK29; Część II: DK31; Część III: DK12)’’
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Zielonej Górze
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział w Zielonej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500090
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohaterów Westerplatte, 31
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-950
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_zga@gddkia.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gddkia.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami krajowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Poprawa brd na przejściach dla pieszych na drogach krajowych Oddziału w Zielonej Górze z podziałem na 3 części: (Część I: DK29; Część II: DK31; Część III: DK12)’’2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b0978e5-8dd0-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00299676
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00123230/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.9 Poprawa BRD na przejściach dla pieszych (z podziałem na 3 części) w m.: Gęstowice, Korczyców, Radomicko, Skórzyn.;Górzyca, Owczary, Pamięcin.;Wiechlice i Żagań
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00523782
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O/ZG.D-3.2411.11.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1973175,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych i budowlanych w celu realizacji inwestycji pn.: „Poprawa brd na przejściach dla pieszych na drogach krajowych Oddziału w Zielonej Górze z podziałem na 3 części:Część I: Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK29 w m. Gęstowice, Korczyców, Radomicko, Skórzyn.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 588457,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych i budowlanych w celu realizacji inwestycji pn.: „Poprawa brd na przejściach dla pieszych na drogach krajowych Oddziału w Zielonej Górze z podziałem na 3 części:Część II: Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK31 w m. Górzyca, Owczary, Pamięcin.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 1068653,48 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowych i budowlanych w celu realizacji inwestycji pn.: „Poprawa brd na przejściach dla pieszych na drogach krajowych Oddziału w Zielonej Górze z podziałem na 3 części:Część III: Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK12 w m. Żagań.’’
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.5.) Wartość części: 316064,69 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 362478,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 362478,81 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 362478,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InQubator Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272639026
7.3.3) Ulica: ul. Trębacka 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-074
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
- roboty branży elektrycznej
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 362478,81 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 619630,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 943656,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 619630,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: InQubator Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272639026
7.3.3) Ulica: ul. Trębacka 4
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-074
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
- roboty branży elektrycznej, roboty budowlane
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 619630,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96555,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 121401,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96555,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DUCTUS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6222394095
7.3.3) Ulica: ul. Chodkiewicza 3
7.3.4) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 63-400
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96555,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Ochrona mienia i osób, monitorowanie systemów alarmowych oraz doraźne prace porządkowe na terenie zewnętrznym w: Domu Pomocy Społecznej dla Kombatantów w Zielonej Górze w 2026 roku
- Dostawa i wykonanie tablic rejestracyjnych.
- Wykonanie filmów w technologii 180 stopni do emisji w goglach VR
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. "Efekt synergii - koordynacja lubuskiego włączenia społecznego", w podziale na części
- Kompleksowa usługa sprzątania pomieszczeń budynków należących do Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska i Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Zielonej Górze
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych z usługami na działce nr 658/2 obręb 0022 przy ul. Magnackiej w Zielonej Górze
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oświetlenia ulicznego w ulicy Głównej w Rudzie.
- Przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia ciągu pieszo-rowerowego ul. Marka z Jemielnicy w Opolu.
- Przebudowa drogi w zakresie budowy oświetlenia ciągu pieszo-rowerowego przy ul. Ozimskiej (od ul. Głogowskiej do ul. Kamińskiego) w Opolu
- Wymiana oświetlenia ulicznego oraz oświetlenia przestrzeni publicznych na energooszczędne w gminie Łęczna
- 05790 pn. "Przebudowa ulic Świdnickiej, Bożego Ciała i Widok we Wrocławiu"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla projektu "Gmina Przykona w transformacji - rewitalizacja przestrzeni wokół zbiornika wodnego Przykona"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





