eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Modernizacja infrastruktury informatycznej w Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie



Ogłoszenie z dnia 2021-12-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacja infrastruktury informatycznej w Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WARMII I MAZUR W OLSZTYNIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510989163

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zamkowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-074

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: 89 527 9596

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@muzeum.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeum.olsztyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://muzeum-olsztyn.logintrade.net/zapytania_email,61170,53e1bd577f68c6a7a4428e5af0744b26.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja infrastruktury informatycznej w Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-233b3b95-2c21-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00299620

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003608/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Modernizacja infrastruktury informatycznej w Muzeum Warmii i Mazur w Olsztynie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00231806/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.370.12.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 384170,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 240170,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) część 1 - urządzenia serwerowe - przedmiot zamówienia obejmuje dostawę urządzeń:
a) serwer podstawowy - 2 szt.,
b) macierz dyskowa - 1 szt.,
c) serwer backup - 1 szt.,
d) UPS serwerowy - 1 szt.
e) UPS do serwera backup - 1 szt.
f) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do SWZ - tabela 1,

4.5.3.) Główny kod CPV: 48821000-9 - Serwery sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30233141-1 - Nadmiarowa macierz niezależnych dysków (RAID)

31682530-4 - Awaryjne urządzenia energetyczne

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

4.5.5.) Wartość części: 133400,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) część 2 - urządzenia sieciowe - przedmiot zamówienia obejmuje dostawę urządzeń:
a) router typ. 1 - 2 szt.,
b) router typ. 2 (oddziały) - 8 szt.,
c) przełącznik agregacyjny z aplikacją do zarządzania urządzeniami w sieci – 2 szt.,
d) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do SWZ - tabela 2,

4.5.3.) Główny kod CPV: 32413100-2 - Rutery sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.5.5.) Wartość części: 60600,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) część 3 - oprogramowanie serwerowe - przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
a) oprogramowania serwerowego typu Windows Serwer licencjonowane w MOLP EDU / CSP lub równoważne i składające się z następujących wieczystych licencj:
- Licencje Windows Serwer 2019 PL 16 Core Standard Molp lub równoważne – 8 szt.,
- Licencje Serwer 2019 PL User CAL Molp lub równoważne – 100 szt.,
- Licencje Serwer 2019 PL RDS User CAL Molp lub równoważne – 50 szt.,
b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do SWZ - tabela 3,

4.5.3.) Główny kod CPV: 48214000-1 - Pakiety oprogramowania do sieciowego systemu operacyjnego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48219500-1 - Pakiety oprogramowania do switcha lub routera

4.5.5.) Wartość części: 21100,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część 4 - oprogramowanie do monitorowania i nadzorowania sieci - przedmiot zamówienia obejmuje dostawę:
a) oprogramowania do monitorowania i nadzorowania sieci - 1 lic na 120 stanowisk,
b) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do SWZ - tabela 4,

4.5.3.) Główny kod CPV: 48218000-9 - Pakiety oprogramowania zarządzającego licencjami

4.5.5.) Wartość części: 21000,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część 5 - komputer przenośny - przedmiot zamówienia obejmuje dostawę urządzeń i oprogramowania:
a) komputer przenośny - 1 szt.,
b) oprogramowanie biurowe - 1 szt.,
c) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do SWZ - tabela 5,
d) kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: Kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne; 48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego

4.5.5.) Wartość części: 4070,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146124,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148490,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146124,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRICELL Piotr Kochański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 664 192 17 54

7.3.3) Ulica: ul. Pamięci Katynia 12/32

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146124,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 37 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66838,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 66838,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66838,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NGE Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 583-290-15-03

7.3.3) Ulica: ulica Kartuska 228A,

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-125

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66838,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 37 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22890,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25754,97 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22890,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEO Komputer Sp. J. Tomasz Polito i Cezariusz Zalewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7411962365

7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 19G

7.3.4) Miejscowość: Ostróda

7.3.5) Kod pocztowy: 14-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22890,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 37 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21673,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21673,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21673,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NGE Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 583-290-15-03

7.3.3) Ulica: ulica Kartuska 228A

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-125

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21673,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 37 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4483,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4483,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4483,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NEO Komputer Sp. J. Tomasz Polito i Cezariusz Zalewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7411962365

7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 19G,

7.3.4) Miejscowość: Ostróda

7.3.5) Kod pocztowy: 14-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4483,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 37 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Dotyczy sekcji VIII 8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej każdej części:
1. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia dotyczy części 1 -5: w terminie do 37 dni od dnia podpisania umowy nie później niż do 14.12.2021 r. z uwagi na koniczność rozliczenia otrzymanej dotacji. Przedmiotowy termin obejmuje dostawę sprzętu i oprogramowania oraz zgłoszenie do odbioru.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.