eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławZakup i dostawa używanego samochodu ciężarowego typu bramowiec wraz z zabudową



Ogłoszenie z dnia 2025-06-30

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup i dostawa używanego samochodu ciężarowego typu bramowiec wraz z zabudową

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Inowrocławska Gospodarka Komunalna i Mieszkaniowa Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Inowrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365991108

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: p.bysikiewicz@igkim.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.igkim.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Zbieranie odpadów, transport drogowy, wynajem i zarządzanie, inne.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa używanego samochodu ciężarowego typu bramowiec wraz z zabudową

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-adf9a924-e143-4685-87cb-07238c336640

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00298951

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00094257/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup i dostawa używanego samochodu ciężarowego typu bramowiec wraz z zabudową

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://igkim.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://igkim.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Określono w pkt 4 SWZ "4. INFORMACJE O ŚRODKACH KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ, PRZY UŻYCIU KTÓRYCH ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KOMUNIKOWAŁ SIĘ Z WYKONAWCAMI, ORAZ INFORMACJE O WYMAGANIACH TECHNICZNYCH I ORGANIZACYJNYCH SPORZĄDZANIA, WYSYŁANIA I ODBIERANIA KORESPONDENCJI ELEKTRONICZNEJ"

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO stanowi załącznik nr 8 do SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IPZ.14/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa używanego samochodu ciężarowego typu bramowiec wraz z zabudową, wyprodukowanego nie wcześniej niż w 2013 roku.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi zał. nr 1 do SWZ, w którym określone zostały minimalne parametry techniczne podwozia pojazdu i zabudowy, które muszą być w całości spełnione.
3. Wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi.
4. Zamawiający na swój koszt odbierze pojazd od Wykonawcy, w terminie do 14 dni, licząc od dnia zawarcia umowy, po wcześniejszym uzgodnieniu tego terminu z Wykonawcą, zgodnie z pkt 6.
5. Do czasu odbioru pojazdu przez Zamawiającego, ryzyko wszelkich niebezpieczeństw związanych z jego ewentualnym uszkodzeniem lub utratą ponosi Wykonawca.
6. Wykonawca, co najmniej na 2 dni przed dniem planowanego odbioru, skontaktuje się z Zamawiającym w celu ustalenia miejsca i potwierdzenia konkretnego terminu odbioru pojazdu.
7. Pojazd musi być bezwypadkowy, kompletny, wolny od wad prawnych i technicznych, bez wycieków, luzów, sparciałych węży itp., zarejestrowany w Polsce do którego nie mają prawa osoby trzecie oraz nie będący przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia, z aktualnym przeglądem technicznym, wymienionymi olejami oraz filtrami.
8. Wraz z pojazdem Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszystkie wymagane prawem dokumenty, tj.: dowód rejestracyjny, kartę pojazdu (o ile została wydana), dokument potwierdzający wykonanie aktualnego przeglądu technicznego pojazdu podwozia i nadwozia, aktualne ubezpieczenie OC, dokumenty potwierdzające wykonanie: wymiany filtrów i olejów
w pojeździe, a także wszystkie posiadające przez Wykonawcę komplety kluczyków samochodowych oraz kluczyków do zbiorników (co najmniej po dwa komplety).
9. W przypadku, gdy w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 2 pojawią się jakiekolwiek nazwy, oznaczenia lub parametry wskazujące na konkretny produkt/model, należy traktować to jako rozwiązanie przykładowe z możliwością zastosowania rozwiązania równoważnego lub lepszego. W przypadku, gdy w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może stosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34144000-8 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Określono w pkt 21 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji
i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowego środka dowodowego na potwierdzenie, że oferowany pojazd (bramowiec wraz z zabudową) spełnia określone przez Zamawiającego w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (zał. nr 1 do SWZ) wymagania techniczne.
W celu wykazania zgodności z wymaganiami Zamawiającego, Wykonawca składa wraz z ofertą specyfikację techniczną podwozia pojazdu wraz z zabudową wg wzoru przygotowanego przez Zamawiającego, stanowiącego zał. nr 2 do SWZ, ze wskazaniem wszystkich wymaganych parametrów.
W przypadku, gdy Wykonawca nie skorzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru może załączyć wraz z ofertą przygotowany przez siebie szczegółowy opis lub specyfikację techniczną oferowanego pojazdu wraz z zabudową, które/a powinny/a zawierać wszystkie informacje wymagane we wzorze, o którym mowa w zał. nr 2 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

specyfikacja techniczna podwozia pojazdu wraz z zabudową wg wzoru przygotowanego przez Zamawiającego, stanowiąca zał. nr 2 do SWZ.
W przypadku, gdy Wykonawca nie skorzysta z przygotowanego przez Zamawiającego wzoru może załączyć na wezwanie Zamawiającego przygotowany przez siebie szczegółowy opis lub specyfikację techniczną oferowanego pojazdu wraz z zabudową, które/a powinny/a zawierać wszystkie informacje wymagane we wzorze, o którym mowa w zał. nr 2 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy (zał. nr 3 do SWZ).
2. Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu (zał. nr 6 do SWZ):
1) w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
2) na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 514).
3. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego będzie wynikać, które części zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy (jeżeli dotyczy). Wzór oświadczenia określa zał. nr 7 do SWZ.
4. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (jeżeli dotyczy). Wzór oświadczenia określa zał. nr 5 do SWZ.
5. Pełnomocnictwo, z którego wynika prawo do podpisania oferty (jeżeli dotyczy).
6. Przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w sekcji V pkt 5.8.
7. Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym celu muszą wykazać, że:
1) wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu (jeżeli Zamawiający określił);
2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp;
3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania;
4) muszą ustanowić pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzoną przez notariusza;
5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców;
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy;
7) przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Określono w pkt 25 SWZ "PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, KTÓRE ZOSTANĄ WPROWADZONE DO UMOWY".

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-15 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy zamieścić na Platformie zakupowej Zamawiającego pod adresem: https://igkim.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-15 12:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.