Og³oszenie z dnia 2025-06-30
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przystosowanie lokalu po³o¿onego przy ul. Wojska Polskiego 21/2U w Stargardzie na potrzeby utworzenia i funkcjonowania Lokalnego Klubu Rodzinnego w ramach programu "Rodzinny Prolog"
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto Stargard
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685734
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Hetmana Stefana Czarnieckiego 17
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Stargard
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@tbs.stargard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.stargard.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Spo³ecznego Sp. z o.o.
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8540014151
Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:
1.11.3.) Ulica: A. Struga 29
1.11.4.) Miejscowo¶æ: Stargard
1.11.5.) Kod pocztowy: 73-110
1.11.6.) Województwo: zachodniopomorskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski
1.11.9.) Numer telefonu: 918192420
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: biuro@tbs.stargard.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: tbs.stargard.pl
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przystosowanie lokalu po³o¿onego przy ul. Wojska Polskiego 21/2U w Stargardzie na potrzeby utworzenia i funkcjonowania Lokalnego Klubu Rodzinnego w ramach programu "Rodzinny Prolog"
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8c503810-ff64-4aff-9ce7-d635b63570b8
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00298693
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00037087/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.9 Dostosowanie lokalu przy ul. Wojska Polskiego 21/U2 w Stargardzie, przeznaczonego na dzia³alno¶æ Lokalnego Klubu Rodzinnego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zamówienie jest wspó³finansowane ze ¶rodków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Spo³ecznego Plus w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego (FEPZ 2021-2027) w ramach projektu Rodzinny Prolog
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/tbs.stargard3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/tbs.stargard
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z platformy zakupowej OpenNexus https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz w instrukcjach zawartych na stronie https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje lub
https://docs.google.com/document/d/1S_1GyJ5TQoDkIwMQKOcKtU31hkOVU3ZEMqrSXyA2g8w/edit#heading=h.6jynaot9cbnq
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art.13 ust.1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o danych) (Dz. U. UE seria L nr 119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, ¿e:
1) Administratorem Pani /Pana danych osobowych jest Stargardzkie Towarzystwo Budownictwa Spo³ecznego Sp. z o. o. (zwane STBS lub Administratorem) z siedzib± przy ul. Andrzeja Struga 29, 73-110 Stargard, telefon: 91 819 24 20; fax: 91 577 15 35; www.tbs.stargard.pl
2) Administrator wyznaczy³ Inspektora Ochrony Danych, z którym mo¿na kontaktowaæ siê pod adresem poczty elektronicznej iod@tbs.stargard.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art.6 ust.1 lit.c RODO w celu
Zwi±zanym z przeprowadzeniem postêpowania o udzielenie zzamówienia publicznego;
4) Odbiorcami Pani/ Pana danych osobowych
5) bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP;
6) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 5 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy
7) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP;
8) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
9) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymaga³oby po stronie administrator a niewspó³miernie du¿ego wysi³ku mo¿e zostaæ Pani/Pan zobowi±zana do wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art.18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,wceluzapewnieniakorzystaniaze¶rodkówochronyprawnejlubwcelu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,¿eprzetwarzaniedanychosobowychPani/Panadotycz±cychnaruszaprzepisy RODO;
10) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art.17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art.6ust.1lit.c RODO;
11) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): ewentualne ograniczenia stosowania RODO okre¶la Rozdzia³ X SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TT/ZP-09/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przystosowanie lokalu na potrzeby utworzenia i funkcjonowania Lokalnego Klubu Rodzinnego po³o¿onego przy ul. Wojska Polskiego 21/U2 w Stargardzie w ramach programu „ Rodzinny Prolog.”
2. Okre¶lenie przedmiotu zamówienia:
1) wykonanie wszystkich niezbêdnych robót zwi±zanych z modernizacj± lokalu mieszkalnego w sk³ad których wchodz± m.in.:
a) roboty przygotowawcze,
b) wywóz i utylizacja odpadów budowlanych,
c) inne roboty ujête w za³±czniku nr 7 do SWZ,
d) Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca wykona³ jednokreskowy schemat zasilania dla scalonego lokalu. Schemat winien byæ wykonany przez osobê uprawnion± oraz zatwierdzony przez ENEA Operator Sp. z o.o.,
2) wykonanie wszelkich innych, niewymienionych powy¿ej, robót i prac niezbêdnych (koniecznych) do wykonania dla osi±gniêcia zamierzonego celu, a w tym uzyskania zak³adanego rezultatu technicznego, funkcjonalnego i u¿ytkowego realizowanego obiektu, w tym równie¿ robót, których konieczno¶æ wykonania ujawniona zostanie dopiero w trakcie realizacji zamówienia – roboty te równie¿ objête s± przedmiotem zamówienia;
3) roboty ujête w przedmiarach robót, w ilo¶ciach rzeczywistych przekraczaj±cych ilo¶ci za³o¿one przedmiarami robót s± robotami mieszcz±cymi siê w przedmiocie zamówienia podstawowego i niewykraczaj±cymi poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia - o ile ich wykonanie niezbêdne jest dla osi±gniêcia zamierzonego dokumentacj± projektow± celu (rezultatu);
4) Z uwagi na konieczno¶æ rozebrania czê¶ci chodnika oraz wykonanie spocznika i rampy dla niepe³nosprawnych po stronie Wykonawcy jest uwzglêdnienie w ofercie kosztów zajêcia pasa drogowego na czas wykonywania tych robót.
5) Uwaga do wymiany stolarki okiennej – stolarka okienna PCV winna byæ w kolorze bia³ym wykonana z, profilu siedmiokomorowego, 3 szybowa Us =szyba 0,9 W (m2 x K). Okna winny posiadaæ funkcjê rozszczelnienia, posiadaæ okucia obwiedniowe oraz okapniki rynnowe. Okna wyposa¿one w nawiewniki wentylacji higrosterowalnej z zabezpieczeniem przed owadami.. Stolarka musi zachowaæ formê, wielko¶æ podzia³ wg istniej±cej stolarki. Montowana stolarka okienna winna byæ zgodna z obowi±zuj±cymi warunkami technicznymi, spe³niaj±cymi minimalne wymagania w zakresie oszczêdno¶ci energii i izolacyjno¶ci cieplnej, okre¶lone w rozporz±dzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (Dz.U.. z 2015 r. poz. 1422, z pó¼n. zm.)
6) za roboty niewykraczaj±ce poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia uznaje siê równie¿ roboty wykonywane w sposób zamienny - pod wzglêdem technologii, zastosowanych materia³ów lub urz±dzeñ, których zasadno¶æ wykonania w sposób zamienny wyniknie w trakcie realizacji zamówienia na skutek zdiagnozowanych odmiennych uwarunkowañ techniczno-konstrukcyjnych, uwarunkowañ zwi±zanych z dostêpno¶ci± materia³ów i urz±dzeñ (zaniechanie lub ograniczanie produkcji, brak wsparcia technicznego i serwisowego, utrudnienia z czê¶ciami zamiennymi itp.) lub
z korzystnych dla Zamawiaj±cego przes³anek, takich jak: polepszenie parametrów techniczno-jako¶ciowo-funkcjonalnych, obni¿enie kosztów eksploatacyjnych lub innych uwarunkowañ racjonalnego stosowania zasad sztuki budowlanej – pod warunkiem, ¿e realizacja robót zamiennych nie ma na celu naruszenia zasad uczciwej konkurencji i równego traktowania;
7) wszystkie roboty nieprzewidziane w cenie oferty (a w tym roboty nieujête w przedmiarach robót) niezbêdne do wykonania zamówienia, niewykraczaj±ce poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia s± objête przedmiotem zamówienia, a ich wykonanie odbywa siê w ramach zamówienia podstawowego (w ramach umowy podstawowej);
8) dopuszcza siê w szczególnie uzasadnionych przypadkach ograniczenie zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, czyli rezygnacji z wykonywania wybranych robót lub ich czê¶ci, zwanych dalej robotami zaniechanymi, które by³y pierwotnie przewidziane w przedmiarach robót w sytuacji gdy: a) wykonanie danych robót bêdzie w sposób oczywisty zbêdne do prawid³owego wykonania przedmiotu zamówienia, a zbêdno¶æ zaniechanych robót ujawniona zosta³a dopiero podczas realizacji zamówienia;
b) zmniejszenie zakresu robót powodowane jest ograniczon± wielko¶ci± ¶rodków finansowych przeznaczonych na realizacjê zamówienia. Warto¶æ robót zaniechanych nie mo¿e przekroczyæ 10% ceny wynikaj±cej ze z³o¿onej oferty przetargowej.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
1) szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony jest przez dokumentacjê projektow±, przedmiar robót oraz pozosta³e dokumenty zamówienia; decyzj± nr 253/2025 z 2/.03.2025 wydan± przez Starostê Stargardzkiego zatwierdzaj±c± projekt architektoniczno-budowlany na przebudowê budynku w obrêbie lokalu us³ugowego na potrzeby funkcjonowania Lokalnego Klubu Rodzinnego przy ul. Wojska Polskiego 21/U2, dz. Geod. 188 obr.6 m. Stargard, pismo Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego konserwatora Zabytków z 14.03.2025 r.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne
45454100-5 - Odnawianie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urz±dzeñ sanitarnych
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-11-28
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekty Spo³eczne AS
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b
Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1) Zdolno¶æ techniczna (do¶wiadczenie). O zamówienie ubiegaæ siê mo¿e Wykonawca, który wyka¿e zrealizowanie, w okresie ostatnich piêciu lat: co najmniej jednej roboty polegaj±cej na wykonaniu remontu/ modernizacji lokalu mieszkalnego o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200 000 z³ brutto, obejmuj±cej roboty z bran¿y ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej.Dopuszcza siê uwzglêdnianie (sumowanie) robót realizowanych na podstawie odrêbnych zamówieñ pod warunkiem, ¿e s± one elementem jednego przedsiêwziêcia inwestycyjnego. Potwierdzeniem spe³nienia warunku zdolno¶ci technicznej Wykonawcy, wed³ug regu³y spe³nia/nie spe³nia, bêdzie o¶wiadczenie Wykonawcy oraz, w przypadku za¿±dania przez Zamawiaj±cego, informacje zawarte w wykazie robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie. W wykazie nale¿y wskazaæ jedynie roboty, które odpowiadaj± robotom wykazywanym dla spe³nienia warunku zdolno¶ci technicznej. Zamawiaj±cy wymaga, aby do wykazu za³±czyæ dowody (referencje) jedynie do wykazywanych dla spe³nienia warunku zdolno¶ci technicznej (do¶wiadczenia) zamówieñ. Zamawiaj±cy nie wymaga wskazywania w wykazie informacji o robotach (zamówieniach) niewykonanych lub wykonanych nienale¿ycie.
Potwierdzeniem spe³nienia warunku zdolno¶ci technicznej Wykonawcy, wed³ug regu³y spe³nia/nie spe³nia, bêdzie o¶wiadczenie Wykonawcy oraz, w przypadku za¿±dania przez Zamawiaj±cego, informacje zawarte w wykazie robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie. W wykazie nale¿y wskazaæ jedynie roboty, które odpowiadaj± robotom wykazywanym dla spe³nienia warunku zdolno¶ci technicznej. Zamawiaj±cy wymaga, aby do wykazu za³±czyæ dowody (referencje) jedynie do wykazywanych dla spe³nienia warunku zdolno¶ci technicznej (do¶wiadczenia) zamówieñ. Zamawiaj±cy nie wymaga wskazywania w wykazie informacji o robotach (zamówieniach) niewykonanych lub wykonanych nienale¿ycie.
3) Zdolno¶æ zawodowa
O zamówienie ubiegaæ siê mo¿e Wykonawca, który wyka¿e, ¿e :
a) dysponuje kierownikiem robót w bran¿y sanitarnej w zakresie sieci , instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych w specjalizacji sieci , instalacji i urz±dzeñ gazowych. Kierownik robót musi wykazaæ siê co najmniej 2 letnim do¶wiadczeniem w kierowaniu robotami podobnymi do przedmiotu zamówienia,
b) Dysponuje kierownikiem robót w bran¿y elektrycznej posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w bran¿y instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych, elektroenergetycznych i teletechnicznych, posiadaj±cym minimum 2 letnie do¶wiadczenie w kierowaniu robotami podobnymi do przedmiotu zamówienia,
c) dysponuje kierownikiem budowy w specjalno¶ci konstrukcyjnej bez ograniczeñ. Kierownik budowy musi wykazaæ siê co najmniej 2 letnim do¶wiadczeniem w kierowaniu robotami konstrukcyjnymi podobnymi do przedmiotu zamówienia
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 7) Zamawiaj±cy wzywa Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, tj.:
a) wykaz wykonanych robót wraz z dowodami,. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych , które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich poprawno¶æ i aktualno¶æ.
b) wykazu osób przewidzianych do realizacji zamówienia;
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
4) Zdolno¶æ techniczna Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Na podstawie art. 117 ust. 1 ustawy Zamawiaj±cy okre¶la szczególny sposób spe³niania przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum) warunków udzia³u w postêpowaniu. Warunek zdolno¶ci technicznej (do¶wiadczenia) nie podlega sumowaniu – oznacza to, ¿e co najmniej jeden z uczestników konsorcjum (wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie) musi wykazaæ siê samodzielnie realizacj± wymaganych zamówieñ co do ilo¶ci, zakresu i warto¶ci. Warunek zdolno¶ci technicznej nie bêdzie spe³niony, je¿eli wszyscy uczestnicy konsorcjum w sumie wyka¿± zrealizowanie wymaganych ilo¶ci robót, ale ¿aden z nich nie wykona³ samodzielnie wszystkich wymaganych robót. Zamawiaj±cy uznaje za dostatecznie do¶wiadczonego jedynie tego Wykonawcê, który co najmniej jednokrotnie zrealizowa³ robotê opisan± jako warunek udzia³u w postêpowaniu. Spe³nienie warunku do¶wiadczenia przez jednego uczestnika konsorcjum oznacza spe³nienie warunku przez ca³e konsorcjum.6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
10. Zakres mo¿liwo¶ci dokonywania zmiany umowy - Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonywania nastêpuj±cych zmian w umowie:1) zmiana umowy na wniosek Wykonawcy dotycz±cy przed³u¿enia terminu realizacji zamówienia. Zmiana terminu powodowana mo¿e byæ jedynie istotnymi okoliczno¶ciami, które dotyczy³yby ka¿dego potencjalnego wykonawcy. Dopuszcza siê zmianê terminu z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego. We wniosku Wykonawca podaje przyczynê proponowanej zmiany, wykazuje wp³yw zdarzenia na niemo¿no¶æ dotrzymania umownego terminu oraz wykazuje jaki skutek zdarzenie spowodowa³o (np. wstrzymanie robót przez okres … dni). Zamawiaj±cy weryfikuje podane we wniosku informacje. Rozpatruj±c wniosek Zamawiaj±cy oceni, czy wyst±pi³y przyczyny niele¿±ce po stronie Wykonawcy, dla których konieczne jest przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo nieuwzglêdnienia wniosku Wykonawcy, je¶li uzna, ¿e przes³anki wniosku Wykonawcy nie mog± stanowiæ podstawy do zmiany terminu. W przypadku uznania wniosku za zasadny termin realizacji robót zostanie przed³u¿ony o czas jaki dane zdarzenie spowodowa³o wstrzymanie robót. Za istotne przyczyny mog±ce skutkowaæ zmian± terminu uznaje siê przyk³adowo:
a) klêski ¿ywio³owe,
b) wyst±pienie znalezisk archeologicznych,
c) wyst±pienie na terenie budowy niewybuchów i niewypa³ów,
d) wyj±tkowo niekorzystne warunki atmosferyczne,
e) istotne zwiêkszenie zakresu opracowania projektowego maj±cego wp³yw na czasoch³onno¶æ jego wykonania z uwzglêdnieniem terminów proceduralnych decyzji i uzgodnieñ (je¿eli dotyczy),
f) wstrzymanie przez producenta materia³ów budowlanych lub urz±dzeñ produkcji lub jej powa¿ne zak³ócenia maj±ce wp³yw na realizacjê zamówienia przez Wykonawcê,
g) inne, niewymienione wy¿ej istotne przyczyny, zdarzenia i okoliczno¶ci maj±ce wp³yw na wyd³u¿enie okresu realizacji zamówienia.
Dla oceny wniosku Zamawiaj±cy bada równie¿ czy w trakcie wykonywania robót wystêpowa³y nieuzasadnione przerwy w ich wykonywaniu lub roboty by³y wykonywane przy nik³ym zaanga¿owaniu si³ i ¶rodków - z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy. Wyd³u¿enie terminu zakoñczenia robót nie powoduje zmiany wynagrodzenia Wykonawcy ustalanego wy³±cznie w oparciu o warto¶ci wykonanych robót budowlanych.
2) zmiana umowy wynikaj±ca z konieczno¶ci:
a) wykonania robót nieprzewidzianych w zestawieniu prac planowanych (przedmiarze);
b) wykonania robót w ilo¶ciach wiêkszych ni¿ za³o¿onych w przedmiarze;
c) wprowadzenia robót zamiennych;
d) niewykonania robót zaniechanych,
3) zmiana umowy dotycz±ca uszczegó³owienia rzeczywistego koñcowego wynagrodzenia. W zwi±zku z przyjêtym sposobem ustalania wynagrodzenia kosztorysem powykonawczym mo¿liwe jest, ¿e kwota wynagrodzenia koñcowego bêdzie wiêksza od kwoty wynikaj±cej ze z³o¿onej oferty i okre¶lonej w umowie. W takim przypadku Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmiany umowy poprzez sprecyzowanie rzeczywistego koñcowego wynagrodzenia,
4) w przypadkach, o których mowa w art. 455 ustawy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty spo³eczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-07-15 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/tbs.stargard
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-15 12:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-08-14
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do negocjacji: 3
8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiaj±cy zamierza stosowaæ w celu ograniczenia liczby wykonawców:
Zamawiaj±cy zaprosi do negocjacji Wykonawców, których oferty zosta³y najwy¿ej ocenione w kryteriach oceny ofertINNE PRZETARGI STARGARD
- Przebudowa drogi powiatowej 1716Z na odcinku Witkowo Drugie - Witkowo Pierwsze na d³ugo¶ci do 1 km
- Dostawa fabrycznie nowego ci±gnika rolniczego na potrzeby Zarz±du Dróg Powiatowych
- Przebudowa drogi na terenach PPNT w Stargardzie komunikuj±cej Miasto Stargard z Gmin± Warnice - etap II
- Budowa tymczasowej nawierzchni z p³yt betonowych ulicy Majora Hubala i siêgaczy KD.1, KD.2 i KD.3
- Budowa infrastruktury elektroenergetycznej 15/0,4kV zasilaj±cej ³adowarki mobilne do zasilania autobusów elektrycznych - w formule zaprojektuj i wybuduj
- ¦wiadczenie us³ug fizjoterapeuty dla pracowników i pracownic Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Stargardzie
wiêcej: przetargi STARGARD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa infrastruktury elektroenergetycznej 15/0,4kV zasilaj±cej ³adowarki mobilne do zasilania autobusów elektrycznych - w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Poprawa efektywno¶ci energetycznej obiektów edukacyjnych w Gminie Pa³ecznica"
- Realizacja zadania pn. "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o sta³ej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Zalesiu"
- Modernizacja instalacji elektrycznej w zabytkowym Parku w ¦wierklañcu
- Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku szko³y podstawowej w Lanckoronie - etap I
- Przebudowa pomieszczeñ na potrzeby sali wyk³adowej w Instytucie Matematycznym Polskiej Akademii Nauk z podzia³em na zadania
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.