Ogłoszenie z dnia 2025-06-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00230222/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180692828
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Anieli Krzywoń 1
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Dęba
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-460
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 33wog.zamowienia-publiczne@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://33wog.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/11039531.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka Wojskowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5da8319e-84ac-4204-8129-b0992a003e27
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00298635
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00098518/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa środków czystości dla Służby SGKiE
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00230222
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp17/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 552032,31 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 40538,82 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości i drobnego sprzętu gospodarczego tj. środków do mycia i czyszczenia szyb, podłóg, mydła, ręczników papierowych, mopów, mioteł itp. produktów. Szczegółowy wykaz towaru, ilość sztuk oraz opis produktów zawierają załączniki do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia i Formularz szczegółowej wyceny. Uzupełnieniem Opisu przedmiotu zamówienia są projektowane postanowienia umowy tj. projekt umowy.
Wskazane powyżej dokumenty są integralną częścią Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Dostawa towaru stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia zostanie zrealizowana do magazynu sprzętu infrastruktury zlokalizowanego w m. Nowa Dęba ul. A. Krzywoń 1 (woj. podkarpackie). Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia towaru, którego termin przydatności do użycia w dniu dostawy wynosić będzie min. 24 miesiące. Zamawiający wymaga aby wraz z dostawą towaru Wykonawca dostarczył karty charakterystyki dla wybranych produktów (zgodnie z OPZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 39830000-9 - Środki czyszczące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39224000-8 - Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju
39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
39831300-9 - Środki do czyszczenia podłóg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23970,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46553,79 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23970,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ADMOR Jerzy Moryto Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7963020649
7.3.3) Ulica: Trzebińskiego 25/1
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ADMOR JERZY MORYTO SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
ADMOR JERZY MORYTO SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35995,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1) w zakresie zamówienia podstawowego – jednorazowo do 21 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia przez przedstawiciela Zamawiającego;
2) w zakresie zamówienia opcjonalnego – do 21 dni kalendarzowych od dnia złożenia oświadczenia przez przedstawiciela Zamawiającego (uruchamiającego prawo opcji) określającego wielkość i zakres zamówienia. Wielkość i zakres zamówienia zostanie wskazana w oparciu o faktyczne potrzeby Zamawiającego.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ DĘBY
- "Robota budowlana - remont budynku nr 1 w Tarnobrzegu - etap III"
- Dostawa repelentów
- "Dostawa sprzętu dla Pionu Ochrony Informacji Niejawnych"
- "Robota budowlana - remont budynku nr 575 ( kuchnia-stołówka ) na terenie obozowiska OSPWL-Dęba w Nowej Dębie"
- Przebudowa infrastruktury drogowej z podziałem na 2 części
więcej: przetargi w Nowej Dębie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sobków" realizowane w ramach Projektu FESW.05.01-IZ.00-0031/23 pn.: "Poprawa jakości infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sobków"
- 4/ZP/2025 Wykończenie czterech mieszkań w inwestycji Bulwary Praskie oraz dostawa i montaż mebli do Akademickiego Centrum Konferencyjnego
- Zakup środków czystości
- Zakup wraz z dostawą środków myjących, środków dezynfekujących, odzieży ochronnej, sprzętu oraz akcesoriów do utrzymania czystości dla Zakładu Inżynierii Genetycznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii
- Dostawa artykułów do sprzątania, worków foliowych, chemii profesjonalnej oraz preparatów do myjek
- Dostawy w ramach projektu "Nowa jakość edukacji przedszkolnej w gminie Lipnica Wielka"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.