Ogłoszenie z dnia 2025-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00333622/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Doposażenie infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sobków” realizowane w ramach Projektu FESW.05.01-IZ.00-0031/23 pn.: „Poprawa jakości infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sobków”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Oświaty w Sobkowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290627211
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ŹRÓDŁOWA, 4
1.5.2.) Miejscowość: Sobków
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-305
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zoeao@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zoeao-sobkow.biuletyn.net/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Doposażenie infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sobków” realizowane w ramach Projektu FESW.05.01-IZ.00-0031/23 pn.: „Poprawa jakości infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sobków”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-71aaef55-23e5-4277-a8d3-50eb88d7f97e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00332595
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041577/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Doposażenie oddziałów przedszkolnych w ramach "Poprawy jakości infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sobków"
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-71aaef55-23e5-4277-a8d3-50eb88d7f97e3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z zapisami SWZ
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-71aaef55-23e5-4277-a8d3-50eb88d7f97e
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zgodnie z zapisami SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Znak sprawy: ZO.261.4.3.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia: Część 1: Dostawa i montaż multimediów i RTV
1 Laptop z systemem operacyjnym
2 Drukarka kolorowa
3 Drukarka kolorowa
4 Drukarka kolorowa
5 Urządzenie wielofunkcyjne
6 Urządzenie wielofunkcyjne atramentowe
7 Zestaw do robotyki LEGO SPIKE PRIME - pełny pakiet edukacyjny lub równoważny
8 "Monitor interaktywny"
9 Podłoga interaktywna + statyw mobilny z głośnikami
10 Podłoga interaktywna
11 Mata do podłogi interaktywnej
12 Sprzęt nagłośnieniowy
13 Sprzęt nagłaśniający
14 Sprzęt nagłaśniający przenośny
15 Laminator A4
16 Laminator A3
17 Laminator A3
18 Laminator A3
19 Stolik multimedialny
20 Kserokopiarka
21 Niszczarka
22 Niszczarka
23 Radioodtwarzacz
24 Radioodtwarzacz
25 Program multimedialny zajęcia logopedyczne
26 Program multimedialny logopedyczny
27 "Zestaw Premium z Ozobotami Bit Plus i puzzlami lub równoważny"
28 Zestaw do robotyki klocki - pełny pakiet edukacyjny lub równoważny
29 "Office 2024 Standard dla Edukacji 1 stanowisko"
4.2.6.) Główny kod CPV: 32322000-6 - Urządzenia multimedialne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-18
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 60 %;
2) Termin dostawy (TR) - waga kryterium 40 %.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60 %
C = cena najniższa brutto*/ cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 60 %
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Formuła oceny w kryterium termin dostawy (TD):
maksymalny termin dostawy wynosi 21 dni – 0 pkt
za termin dostawy równy 14 dni – 20 pkt.
za termin dostawy równy 7 dni – 40 pkt.
W kryterium termin dostawy Wykonawca otrzyma maksymalnie 40 pkt.
W przypadku, w którym Wykonawca nie określi oferowanego terminy dostawy Zamawiający uzna, iż oferowany termin dostawy wynosi 21 dni.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia-Część 2: Dostawa i montaż wyposażenia AGD
1 Odkurzacz
2 Lodówka
3 Lodówka
4 Lodówka
5 Parownica
6 Zmywarko-wyparzarka
7 Kuchenka z piekarnikiem
8 Kuchenka z piekarnikiem
9 Wózek do sprzątania dwuwiadrowy
10 Warnik
11 Kosze na śmieci
12 Termos 10 l
13 Termos 20 l
14 Apteczka pierwszej pomocy HACCP
15 Apteczka pierwszej pomocy HACCP
16 Garnki
17 Dozownik mydła
18 Dozownik ręczników papierowych
19 Bemar jezdny
20 Czajnik elektryczny
21 Podgrzewacz elektryczny
4.2.6.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-18
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 60 %;
2) Termin dostawy (TR) - waga kryterium 40 %.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60 %
C = cena najniższa brutto*/ cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 60 %
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Formuła oceny w kryterium termin dostawy (TD):
maksymalny termin dostawy wynosi 21 dni – 0 pkt
za termin dostawy równy 14 dni – 20 pkt.
za termin dostawy równy 7 dni – 40 pkt.
W kryterium termin dostawy Wykonawca otrzyma maksymalnie 40 pkt.
W przypadku, w którym Wykonawca nie określi oferowanego terminy dostawy Zamawiający uzna, iż oferowany termin dostawy wynosi 21 dni.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia-Część 3: Dostawa i montaż wyposażenia technologicznego:
1 Stół roboczy na szafkach
2 Stół roboczy na szafkach
3 Stół ze zlewem
4 Stół ze zlewem
5 Szafa przelotowa z drzwiami suwnymi
6 Szafa kuchenna ze stali nierdzewnej
4.2.6.) Główny kod CPV: 39141000-2 - Meble i wyposażenie kuchni
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe
39221000-7 - Sprzęt kuchenny
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-18
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 60 %;
2) Termin dostawy (TR) - waga kryterium 40 %.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60 %
C = cena najniższa brutto*/ cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 60 %
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Formuła oceny w kryterium termin dostawy (TD):
maksymalny termin dostawy wynosi 21 dni – 0 pkt
za termin dostawy równy 14 dni – 20 pkt.
za termin dostawy równy 7 dni – 40 pkt.
W kryterium termin dostawy Wykonawca otrzyma maksymalnie 40 pkt.
W przypadku, w którym Wykonawca nie określi oferowanego terminy dostawy Zamawiający uzna, iż oferowany termin dostawy wynosi 21 dni.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia-Część 4: Dostawa i montaż mebli i wyposażenia
1 Szatnia 6-osobowa
2 Szatnia 6-osobowa z drzwiami
3 Szatnia 3-osobowa z drzwiami
4 Stolik przedszkolny
5 "Krzesełka dla dzieci w wieku przedszkolnym rozmiar 2"
6 "Krzesełka dla dzieci w wieku przedszkolnym rozmiar 1"
7 "Krzesełka dla dzieci w wieku przedszkolnym rozmiar 3"
8 Fotel biurowy
9 Dywan 3mx4m
10 Rolety do okien
11 Szafka - bibioteczka
12 Biblioteczka
13 Biblioteczka
14 Biblioteczka
15 Szafka
16 Zestaw skrzynia
17 Szafka do zajęć plastycznych
18 Materac składany
19 Materac składany
20 Szafa z półkami
21 Szafa na pojemniki
22 Tablica korkowa
23 Pojemniki na zabwki
24 Pojemnik na książki
25 Tablica korkowa
26 Zestaw mebli kuchennych
27 Łóżeczko przedszkolne
28 Materac do łóżeczka przedszkolnego
29 Stół z krzesłami
30 Szafa na środki czystości
31 Szafa ubraniowa
32 Szafa biurowa
33 Tablica biała suchościeralna
34 Zestaw mebli z pojemnikami
35 Gruszka do siedzenia
36 Zestaw poduszek
37 Stojak mobilny na poduszki
38 Tablica suchościeralna
39 Kazmizelki odblaskowe
40 Regał przedszkolny
41 Regał domek
42 Biurko dla nauczyciela
43 Krzesło
44 "Szafka z instrumentami muzycznymi"
45 "Szafka z akcesoriami sportowymi"
46 Szafa uniwersalna z wysuwanymi półkami
47 Szafka ze skrytkami
48 Zestaw mebli przedszkolnych
49 Zestaw mebli przedszkolnych
4.2.6.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-18
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 60 %;
2) Termin dostawy (TR) - waga kryterium 40 %.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60 %
C = cena najniższa brutto*/ cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 60 %
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Formuła oceny w kryterium termin dostawy (TD):
maksymalny termin dostawy wynosi 21 dni – 0 pkt
za termin dostawy równy 14 dni – 20 pkt.
za termin dostawy równy 7 dni – 40 pkt.
W kryterium termin dostawy Wykonawca otrzyma maksymalnie 40 pkt.
W przypadku, w którym Wykonawca nie określi oferowanego terminy dostawy Zamawiający uzna, iż oferowany termin dostawy wynosi 21 dni.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Opis przedmiotu zamówienia:
Część 5: Dostaw zabawek i wyposażenia edukacyjnego
1 Klocki konstrukcyjne typu „Korbo” lub równoważny
2 Klocki drewniane
3 Domek z akcesoriami
4 Odkurzacz dziecięcy
5 Klocki Miniwafle 500 elementów lub równoważny
6 LEGO DUPLO Rury lub równoważny
7 LEGO DUPLO ludziki lub równoważny
8 LEGO DUPLO zestaw kreatywny lub równoważny
9 "LEGO DUPLO zwierzęta świata lub równoważny"
10 Klocki konstrukcyjne
11 Klocki konstrukcyjne
12 Klocki magnetyczne
13 Wózek dla lalek głęboki
14 Sklepik z wyposażeniem
15 Samochód zdalnie sterowany
16 Samochód zdalnie sterowany
17 Wywrotka gigant
18 Kącik zabaw- sklepik
19 Kącik zabaw kuchenny
20 Kącik zabaw - toaletka
21 Warsztat z narzędziami drewniany
22 "Torba z instrumentami, Zestaw perkusyjny"
23 Tunel Zygzak kolorowy
24 Spadochron chusta animacyjna
25 Ścieżka równoważna
26 Ścieżki do ćwiczeń równowagi
27 Gra zręcznościowa
28 Miarka wzrostu-naklejka
29 Parking wielopoziomowy drewniany
30 Parking wielopoziomowy
31 Parking wielopoziomowy
32 Sokole oko zestaw 8 gier
33 Drewniany gabinet lekarski
34 Ubranka dla lalek
35 Lalka z akcesoriami
36 Lalka interaktywna
37 Wózek spacerowy
38 Wózek spacerowy
39 Lalka bobas
40 Traktor z przyczepą
41 Wywrotka
42 Traktor
43 Puzzle drewniane
44 Domek dla lalek z windą
45 Domek dla lalek
46 Zestaw aut
47 Waga drewniana
48 Elastyczny rękaw do zabaw grupowych
49 Tablica manipulacyjna Miś
50 Tablica manipulacyjna Samolot
51 Zestaw piankowych klocków
52 Zestaw przyrządów gimnastycznych
53 Liczbowa nakładanka z trzpieniami
54 Kostka piankowa matematyczna z oczkami
55 Duży zestaw narzędzi
56 Zestaw małego lekarza
57 Stół do cymbergaja
58 Serwis kuchenny dla dzieci
59 Lalka syrenka
60 Lalka raczkująca
61 Konik interaktywny
62 Auta zestaw pojazdów Hot Wheels lub równoważny
63 Pojazd śmieciarka
64 Pojazd ratunkowy
65 Pojazd radiowóz
66 Pojazd poduszkowiec
67 Zestaw kolejarza
68 Zegar
69 Lalka szmaciana
70 Lalka
71 Traktor z przyczepą na konia
72 Spychacz gąsienicowy
73 Koparka
74 Wózek widłowy
75 Figurki zwierząt
76 Zestaw zwierząt
77 Waga sklepowa drewniana
78 Wózek na zakupy drewniany
79 Klocki konstrukcyjne
80 Kasa sklepowa drewniana
81 Zestaw do balansowania
82 Małpi Gaj
83 Domek dla dzieci
4.2.6.) Główny kod CPV: 37520000-9 - Zabawki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-08-18
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena (C) - waga kryterium 60 %;
2) Termin dostawy (TR) - waga kryterium 40 %.
2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:
1) Cena (C) - waga 60 %
C = cena najniższa brutto*/ cena oferty ocenianej brutto x 100 pkt x 60 %
* spośród wszystkich złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
a) Podstawą przyznania punktów w kryterium "cena" będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
2) Formuła oceny w kryterium termin dostawy (TD):
maksymalny termin dostawy wynosi 21 dni – 0 pkt
za termin dostawy równy 14 dni – 20 pkt.
za termin dostawy równy 7 dni – 40 pkt.
W kryterium termin dostawy Wykonawca otrzyma maksymalnie 40 pkt.
W przypadku, w którym Wykonawca nie określi oferowanego terminy dostawy Zamawiający uzna, iż oferowany termin dostawy wynosi 21 dni.
3. Punktacja przyznawana ofertom w poszczególnych kryteriach oceny ofert będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Jeżeli zamawiający, dokona wyboru najkorzystniejszej oferty spośród niepodlegających odrzuceniu ofert.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy PZP, wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
2.1 potwierdzenie aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale IX pkt 1.2.1 SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego - stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
2.2 Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 litego 2007 r. o ochronie konkurencji i i konsumentów (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 594 t.j.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
2.3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
2.4 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
2.5 Aktualne zaświadczenie o niezaleganiu z podatkami lokalnymi na rzecz administracji samorządowej. Zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą złożenia oferty.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający przed udzieleniem zamówienia na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy PZP, wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
2.1 potwierdzenie aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Rozdziale IX pkt 1.2.1 SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego - stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
2.2 Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust.1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 litego 2007 r. o ochronie konkurencji i i konsumentów (tj. Dz. U. z 2024 r. poz. 594 t.j.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
2.3 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
2.4 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
2.5 Aktualne zaświadczenie o niezaleganiu z podatkami lokalnymi na rzecz administracji samorządowej. Zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed datą złożenia oferty.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
3.1 Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust 1, podmiotowych środków dowodowych, innych dokumentów lub oświadczeń składanych w postępowaniu lub są one niekompletne lub zawierają błędy, Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że:3.1.1 oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na jej złożenie, uzupełnienie lub poprawienie,
3.1.2 zachodzą przestanki unieważnienia postępowania.
3.2 Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe na wezwanie Zamawiającego o których mowa w pkt 3.1, aktualne na dzień ich złożenia.
3.3 Zamawiający żąda przedmiotowych środków dowodowych proporcjonalnych do przedmiotu zamówienia i związanych z przedmiotem zamówienia. Jeżeli Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub zmożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wzywa do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Dopuszczone są zmiany umowy w zakresie określonym w art. 455 ustawy PZP.2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach określonych w ust. 1.
3. Zamawiający jest uprawniony do żądania zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy w związku ze zmianami zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub zmianami wytycznych dotyczących realizacji projektu.
4. Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia sporządzonego przez komisję powołaną przez Zamawiającego, w skład której wejdzie przedstawiciel Zamawiającego i przedstawiciel Wykonawcy.
5. Każdorazowo zmiana umowy może nastąpić wyłącznie na podstawie aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-24 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-24 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI SOBKÓW
więcej: przetargi SOBKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli w ramach projektu Centrum IT i multimediów
- Dostawa wyposażenia pracowni analitycznej w ramach projektu "Centrum IT i multimediów"
- Dostawa wyposażenia dla Szkoły Podstawowej w Starych Skoszewach
- "Utworzenie 32 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029- edycja 1 w Żłobku Miejskim w Terespolu, działka ewidencyjna nr 714/17,obręb Terespol, 21-550 Terespol"
- "Doposażenie infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sobków" realizowane w ramach Projektu FESW.05.01-IZ.00-0031/23 pn.: "Poprawa jakości infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sobków"
- Zakup i montaż mebli i wyposażenia do nowego budynku WBP-KK w Toruniu
więcej: Urządzenia multimedialne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.