Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00262569/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa samochodów na potrzeby Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego i Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt „Promyk” w Gdańsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdański Ogród Zoologiczny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190560361
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Karwieńska 3
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-328
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 585520041
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpubliczne1@zoo.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.gda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ogród zoologiczny i schronisko dla bezdomnych zwierząt
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa samochodów na potrzeby Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego i Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt „Promyk” w Gdańsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4746a934-4143-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298347
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00262569/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 34.1/TP/D/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa jednego samochodu dostawczego dla Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego4.5.3.) Główny kod CPV: 34136000-9 - Samochody półciężarowe
4.5.5.) Wartość części: 65040 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa jednego samochodu osobowo- ciężarowego dla Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Gdańsku4.5.3.) Główny kod CPV: 34136000-9 - Samochody półciężarowe
4.5.5.) Wartość części: 97560 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa dwóch pojazdów elektrycznych typu „melex” dla Gdańskiego Ogrodu Zoologicznego oraz Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Gdańsku4.5.3.) Główny kod CPV: 34144900-7 - Pojazdy elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 138210 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Jedyna złożona na tą część postępowania oferta została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. W związku z powyższym zaistniały przesłanki unieważnienia postępowania z art. 255 pkt 2 ustawy Pzp, obligujące Zamawiającego do unieważnienia postępowania w przypadku gdy wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert, tj. do godz. 10.00 dnia 18.11.2021 roku na Zadanie 2 nie wpłynęła żadna oferta. W związku z powyższym zaistniały przesłanki unieważnienia postępowania z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, obligujące Zamawiającego do unieważnienia postępowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 54 ustawy o finansach publicznych umowa w sprawie zamówienia publicznego zawierana przez jednostkę należącą do sektora finansów publicznych wymaga kontrasygnaty głównego księgowego. Podpis głównego księgowego oznacza m.in., że zobowiązania wynikające z umowy mieszczą się w planie finansowym jednostki.
W przedmiotowym postępowaniu termin realizacji zamówienia przekracza rok budżetowy. W związku z brakiem możliwości przeniesienia środków finansowych na rok 2022 umowa nie może zostać kontrasygnowana przez głównego księgowego. Ze względu na fakt, iż kontrasygnata wymagana jest dla ważności umowy, spełnione są przesłanki obligujące Zamawiającego do unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Zaprojektowanie i wykonanie stanowiska Pilot Case w projekcie ECONUT (Eco-designing for the coastal zone nutrient's circularity), współfinansowanym ze środków Interreg Południowy Bałtyk 2021-2027
- 67/TP/2025 wynajem zestawu kontenerów biurowo-sanitarnych wraz z niezbędnymi instalacjami i wyposażeniem
- Dozór obiektów administrowanych przez Zamawiającego w formie ochrony fizycznej i monitoringu elektronicznego w latach 2026-2027
- Dostawa aparatów do telefonii komórkowej na potrzeby sądów powszechnych apelacji gdańskiej
- "Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 2 w Gdańsku ul. Księdza Mariana Góreckiego 16 - etap I prace w budynku głównym"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa dla PGK "SANIKOM" w Lubawce, fabrycznie nowego pojazdu elektrycznego o DMC 4,25 t.
- Zakup pojazdu zasilanego energią elektryczną na potrzeby kontroli w zakresie przestrzegania przepisów dotyczących ochrony środowiska
- Zakup fabrycznie nowego elektrycznego samochodu dostawczego w zabudowie typu wywrotka
- DOSTAWA DO ZOO WROCŁAW SP. Z O.O. DWÓCH ELEKTRYCZNYCH POJAZDÓW TRANSPORTOWO - PLATFORMOWYCH
- Dostawa samochodów.
- Zakup samochodu elektrycznego do przewozu osób dla potrzeb Centrum Zdrowia Psychicznego Wojewódzkiego Szpitala Neuropsychiatrycznego w Lublińcu II
więcej: Samochody półciężarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





