eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wykonanie remontu pomieszczeń higieniczno - sanitarnych wraz z wymianą instalacji w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Szczecinie- Etap II



Ogłoszenie z dnia 2024-04-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu pomieszczeń higieniczno – sanitarnych wraz
z wymianą instalacji w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Szczecinie- Etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001020803

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Roosevelta

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-525

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.ias.szczecin@mf.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zachodniopomorskie.kas.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia-ias-szczecin.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie remontu pomieszczeń higieniczno – sanitarnych wraz
z wymianą instalacji w budynku Drugiego Urzędu Skarbowego w Szczecinie- Etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-229ace32-d79a-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00298290

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00563150/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w Drugim Urzędzie Skarbowym w Szczecinie, ul. Felczaka 19

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00229324

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3201-ILZ.260.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 322749,15 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac do wykonania, obejmuje w szczególności :
1) Roboty budowlane:
˗ roboty rozbiórkowe,
˗ roboty demontażowe,
˗ wznoszenie nowych przegród,
˗ zamurowanie przebić i przejść po starych instalacjach,
˗ roboty izolacyjne,
˗ roboty posadzkowe,
˗ montaż ścianek systemowych,
˗ wymiana drzwi wewnętrznych (bez wymiany drzwi z korytarza głównego),
˗ wymiana grzejników,
˗ tynkowanie, gładzenie i malowanie ścian i sufitów,
˗ obudowy z płyt gipsowo kartonowych,
˗ okładziny z płytek ceramicznych,
˗ sufity podwieszane,
˗ roboty malarskie,
˗ wyposażenie w akcesoria łazienkowe.
2) Instalacje sanitarne:
˗ wymiana pionów kanalizacyjnych od piwnicy do ponad dachem,
˗ wymiana pionów wody zimnej od piwnicy do III piętra,
˗ wymiana instalacji i podejść wodnokanalizacyjnych,
˗ wymiana wywiewek kanalizacyjnych ponad dachem,
˗ wymiana urządzeń sanitarnych (biały montaż).
3) Instalacje elektryczne:
˗ wymiana osprzętu elektrycznego wraz z niezbędną rozbudową instalacji elektrycznej dostosowaną do nowego podziału pomieszczeń i planowanego wyposażenia,
˗ przygotowanie instalacji do montażu suszarek do rąk,
˗ montaż osprzętu elektrycznego,
˗ montaż opraw oświetleniowych LED z czujkami ruchu.
˗ montaż wentylatorów łazienkowych zintegrowanych z włącznikiem oświetlenia, z wykorzystaniem istniejących przewodów kominowych,
˗ montaż kinkietów nad lustrami z osobnym wyłącznikiem prądu.
4) Roboty towarzyszące, sprawdzenia i odbiory
5) Dokumentacja powykonawcza.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45410000-4 - Tynkowanie

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45442100-8 - Roboty malarskie

45431000-7 - Kładzenie płytek

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45232460-4 - Roboty sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 344400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 397290,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 397290,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TEST Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8542404169

7.3.3) Ulica: Rugiańska 17

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-653

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 397290,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji wynosi 100 dni kalendarzowych od dnia protokolarnego przekazania terenu budowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.