eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikDom Kultury w Rybniku - Chwa³owicach; modernizacja budynku, etap II



Og³oszenie z dnia 2021-12-03


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Dom Kultury w Rybniku - Chwa³owicach; modernizacja budynku, etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: MIASTO RYBNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Boles³awa Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324392302

1.5.8.) Numer faksu: 324224124

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rybnik.eu

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dom Kultury w Rybniku - Chwa³owicach; modernizacja budynku, etap II

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8c31092b-5283-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00298161

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-12-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00000453/24/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.20 Dom Kultury, dz. Chwa³owice; modernizacja budynku - etap II

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej zam_pub@um.rybnik.pl, https://bip.um.rybnik.eu/Default.aspx?Page=112&Id=ZP.271.98.2021

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej zam_pub@um.rybnik.pl 2. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany i wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji”. 3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu zosta³y opisane w Regulaminie korzystania z systemu miniPortalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). 4. Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, okre¶lone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowi±zuje siê korzystaj±c z miniPortalu przestrzegaæ postanowieñ tego regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB. 6. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP. W przypadku przekazywania tych dokumentów (innych ni¿ oferta oraz za³±czniki do oferty) oraz informacji za pomoc± poczty elektronicznej - dat± ich przes³ania bêdzie potwierdzenie dostarczenia wiadomo¶ci zawieraj±cej dokument/informacjê z serwera pocztowego Zamawiaj±cego. 7. Zamawiaj±cy przekazuje link do postêpowania oraz ID postêpowania jako za³±cznik do niniejszej SWZ. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ klikaj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców" lub ze strony g³ównej z zak³adki Postêpowania na miniPortalu.
8. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie dokumentów elektronicznych (innych ni¿ oferta oraz za³±czniki do oferty), cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz przekazywanie informacji odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem dedykowanego formularza dostêpnego na ePUAP oraz udostêpnionego przez miniPortal (Formularz do komunikacji). Zamawiaj±cy mo¿e równie¿ komunikowaæ siê z Wykonawcami za pomoc± poczty elektronicznej, email: zam_pub@um.rybnik.pl 9. Dokumenty elektroniczne (inne ni¿ oferta oraz za³±czniki do oferty) oraz cyfrowe odwzorowania dokumentów sk³adane s± przez Wykonawcê za po¶rednictwem Formularza do komunikacji jako za³±czniki. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania ww. dokumentów elektronicznych oraz cyfrowych odwzorowañ dokumentów za pomoc± poczty elektronicznej, na adres email zam_pub@um.rybnik.pl 10. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz informacji musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r., poz. 2452). 11. Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): klauzula informacyjna zosta³a zawarta w rozdziale I SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): klauzula informacyjna zosta³a zawarta w rozdziale I SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.98.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 19323307 PLN

4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 5049728,37 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest kolejny etap modernizacji obiektu obejmuj±cy remont oraz wykonanie nowej aran¿acji sali widowiskowej, remont ramp i schodów zewnêtrznych, kontynuacjê remontu pomieszczeñ piwnicznych, wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, budowê wentylacji mechanicznej.
Objêty modernizacj± obiekt to budynek Domu Kultury w dz. Chwa³owice przy ul.
1 Maja 91b w Rybniku na dzia³ce ewidencyjnej nr 2146/101; jednostka ewidencyjna 247301_1, Rybnik; obrêb 247301_1.0010, Chwa³owice.
Parametry budynku:
- d³ugo¶æ budynku – 41,33 m,
- szeroko¶æ budynku – 24,19 m,
- ilo¶æ kondygnacji:
 2 nadziemne
 1 podziemna
- wysoko¶æ budynku – 10 m,
- powierzchnia zabudowy – 989,88 m²,
- powierzchnia u¿ytkowa - 1210,06 m²,
- kubatura - 9946 m³.
1. Zakres inwestycji:- wykonanie robót izolacyjnych (przeciwwilgociowych wraz z osuszaniem oraz termoizolacyjnych poni¿ej poziomu terenu dla ¶cian), - remont ramp i schodów zewnêtrznych, uwzglêdniaj±cy zmiany wynikaj±ce z dostosowania schodów i ramp do nowych poziomów posadzki w sali widowiskowej, - dokoñczenie robót izolacyjnych i remontowych oraz instalacyjnych w zakresie instalacji elektrycznej w pomieszczeniach piwnicznych, - wykonanie wentylacji mechanicznej piwnicy (wentylacja pomieszczeñ piwnicznych z wyprowadzeniem instalacji ponad dach) wraz z towarzysz±cymi robotami naprawczymi tkanki budowlanej w rejonie prowadzenia instalacji, - wykonanie instalacji o¶wietlenia przeszkodowego, systemu sygnalizacji w³amania i napadu oraz systemu sygnalizacji po¿aru, - wykonanie drobnych robót instalacyjnych w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjnej oraz uzupe³nienie powy¿szych prac i zmiany, zwi±zane z kompleksowym remontem sali widowiskowej z uwzglêdnieniem akustyki i aran¿acji wnêtrza. Modernizacja sali widowiskowej przewiduje jej generalny remont z: - dostosowaniem akustyki sali do obowi±zuj±cych standardów, w tym z przygotowaniem stanowiska dla akustyka, - modernizacj± instalacji wentylacji oraz wyposa¿eniem sali w klimatyzacjê,- wymian± pod³óg, wszystkich warstw posadzek, zmian± nachylenia widowni w celu poprawy widoczno¶ci istniej±cej sceny, remontem pod³ogi sceny,- wymian± drzwi na d¼wiêkoszczelne z atestami p.po¿. i bezpieczeñstwa widzów, wymian± siedzisk, - wymian± o¶wietlenia, przygotowaniem stanowiska dla o¶wietleniowca wraz wykonaniem instalacji o¶wietlenia przypod³ogowego za kulisami sceny, - likwidacj± barier architektonicznych dla osób niepe³nosprawnych wraz z dostosowaniem toalety oraz zwiêkszeniem dostêpno¶ci do budynku, - monta¿em kratownicy nad widowni±, wymian± okratowania sceny oraz doborem wymaganego wyposa¿enia dla sali widowiskowej. Do zadañ Wykonawcy nale¿eæ bêdzie w ramach zadania zamurowanie czterech otworów drzwiowych w sali widowiskowej, zmiana wysoko¶ci dwóch otworów drzwiowych sali widowiskowej, przesuniêcie otworu drzwiowego w przestrzeni holu, zwiêkszenie przestrzeni wentylatorni o powierzchniê pod widowni±, monta¿ centrali wentylacyjnych w piwnicy. Planowane prace zwi±zane z remontem sali wymagaj± przebudowy zewnêtrznych schodów i ramp, co powoduje konieczno¶æ wprowadzenia zmian w zagospodarowaniu terenu w tym zakresie. Ogólna forma budynku pozostanie niezmieniona. W ramach zadania wykonaæ nale¿y remont elewacji budynku wraz z usuniêciem ubytków w warstwach wykoñczeniowych i now± kolorystyk± elewacji. W zakresie wewnêtrznych instalacji sanitarnych prace dotyczyæ bêd±:
• instalacji wod-kan, • instalacji c.o. • instalacji ciep³a technologicznego,
• instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji. Modernizowana/przebudowywana czê¶æ budynku wymaga wykonania robót budowlanych zwi±zanych z nastêpuj±cymi rodzajami instalacji elektrycznych:
- o¶wietlenia ogólnego i miejscowego, - o¶wietlenia awaryjnego - ewakuacyjnego, - o¶wietlenia przeszkodowego – sala widowiskowa,
- zasilania gniazd wtykowych potrzeb ogólnych, - zasilania gniazd wtykowych komputerowych 230V, - zasilania odbiorów technologicznych – sala widowiskowa /scena, - zasilania odbiorów urz±dzeñ technicznych - klimatyzacji /wentylacji. Opracowanie obejmuje tak¿e instalacje teletechniczne
w modernizowanych/przebudowywanych pomieszczeniach: - sieci strukturalnej ( instalacja logiczna/telefoniczna), - systemu sygnalizacji po¿aru,
- systemu sygnalizacji w³amania i napadu. Prace obejmuj± realizacjê w zakresie sta³ego wyposa¿enia obiektu. Wskazane w projekcie elementy wyposa¿enia nale¿y dostarczyæ i zamontowaæ. Zrealizowaæ nale¿y ca³o¶æ zamierzenia zgodnie z dokumentacj± projektow±. Wykonawca ma w obowi±zku sporz±dziæ dokumentacjê powykonawcz± w tym m.in. badanie wydajno¶ci hydrantów wewnêtrznych oraz zewnêtrznych, opracowaæ instrukcje, w tym Instrukcjê bezpieczeñstwa po¿arowego oraz wyposa¿yæ budynek w podrêczny sprzêt ga¶niczy dla grupy po¿arów ABC. Prace budowlane wykonywane bêd± w u¿ytkowanym obiekcie. Nale¿y przewidzieæ konieczno¶æ zapewnienia bezpieczeñstwa osób postronnych oraz mo¿liwo¶æ doj¶cia do budynku. Do³o¿yæ nale¿y wszelkich starañ by ograniczyæ uci±¿liwo¶ci zwi±zane z ha³asem i zapyleniem oraz innymi niedogodno¶ciami, wynikaj±cymi z realizacji robót budowlanych jak np. ograniczenie ruchu pieszych i pojazdów w strefie robót, a o sprawach zwi±zanych z konieczno¶ci± zachowania szczególnej ostro¿no¶ci oraz zakazu wstêpu na teren budowy trzeba bêdzie szeroko poinformowaæ u¿ytkowników obiektu. Do obowi±zku Wykonawcy bêdzie nale¿a³o opracowanie harmonogramu rzeczowo – finansowego z uwzglêdnieniem etapizacji zamówienia i terminów realizacji robót (wg wzoru do³±czonego do umowy) przy za³o¿eniu, ¿e warto¶æ robót ¿adnego (z wy³±czeniem ostatniego) etapu nie przekroczy 20% wynagrodzenia umownego, a ilo¶æ robót przewidziana do wykonania w danym etapie bêdzie adekwatna do warto¶ci tego etapu; harmonogram nale¿y przedstawiæ do akceptacji Zamawiaj±cego w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy. Ww. harmonogram musi zawieraæ jako ostatni wymagany etap „przeprowadzenie procedury odbiorowej” trwaj±cy min. 30 dni
W zwi±zku z wymaganiami Ustawy Prawo ochrony ¶rodowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa ¶l±skiego, w których stwierdzone zosta³y ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e w trakcie prowadzenia prac budowlanych bêdzie wymaga³ zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczaj± do minimum pylenie stosowanych materia³ów budowlanych oraz s± nieuci±¿liwe dla ¶rodowiska. Szczególnie dla Zamawiaj±cego jest wa¿ne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych by³y zachowane zasady: - zraszania wod±/innego zabezpieczenia przed pyleniem dla terenu prowadzenia prac rozbiórkowych; - zraszania wod± terenu prowadzenia robót (miejsce roz³adunku, plac sk³adowy materia³ów) w okresach suszy; - stosowania zabezpieczenia pylastych materia³ów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie); - transportu materia³ów sypkich samochodami wyposa¿onymi w plandeki ograniczaj±ce pylenie przewo¿onych materia³ów;
- stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych
w wytwórniach. Ponadto, Zamawiaj±cy bêdzie prowadzi³ monitoring pojazdów obs³uguj±cych budowê pod k±tem ograniczenia zanieczyszczenia dróg. W przypadku stwierdzenia uchybieñ, które zagra¿aj± ¶rodowisku naturalnemu i s± niezgodne z przepisami polskiego prawa i powy¿szymi zapisami, Zamawiaj±cy wstrzyma prowadzenie robót. Przypomina siê równie¿, ¿e: - wykonawca jest zobowi±zany do u¿ywania sprzêtu i maszyn, które s± zgodne z normami ochrony ¶rodowiska i przepisami dotycz±cymi ich u¿ytkowania; - organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mog± zagra¿aæ ¶rodowisku naturalnemu. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajd± siê odniesienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym.
Wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1: przewidywany zakres zamierzenia budowlanego zapewnia mo¿liwo¶æ dostêpu do obiektu przez wszystkich u¿ytkowników, w tym równie¿ przez osoby ze szczególnymi potrzebami. Pomieszczenie sali widowiskowej bêdzie dostêpne i przyjazne dla osób niepe³nosprawnych. Osoby z niepe³nosprawno¶ci± ruchow± maj± zapewniony wygodny dostêp do sali przez wej¶cie bezkolizyjne z poziomu terenu zlokalizowane w bliskiej odleg³o¶ci od wej¶cia g³ównego do obiektu. Dla osób poruszaj±cych siê na wózkach przewidziano miejsca na widowni sali usytuowane w pi±tym rzêdzie od razu po wej¶ciu, dziêki demontowanym trzem fotelom. Stopnie zaprojektowane na widowni sali koncertowej maj± tak± sam± wysoko¶æ w ca³ym biegu, a ich nawierzchnia bêdzie antypo¶lizgowa. Obiekt bêdzie wyposa¿ony w toaletê dostosowan± dla osób niepe³nosprawnych. Nowoprojektowane gniazdka i kontakty oraz klamki w wymienianych skrzyd³ach drzwiowych zlokalizowano na wysoko¶ciach dostosowanych dla potrzeb osób na wózkach oraz osób niskoros³ych tj. kontakty, w³±czniki i inne mechanizmy kontrolne umieszczono na wysoko¶ci 80 - 110 cm, natomiast gniazda na wysoko¶ci 40 - 100 cm, a klamki 80 - 120 cm nad poziomem pod³ogi.
Zamawiaj±cy poni¿ej okre¶la czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy
o pracê, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy: - wykonywanie robót przygotowawczych i rozbiórkowych, - wykonywanie robót ogólnobudowlanych, - wykonywanie robót budowlanych instalacyjnych,
- wykonywanie robót budowlanych wykoñczeniowych. W odniesieniu do Wykonawców maj±cych siedzibê poza granicami Polski Zamawiaj±cy dopuszcza zatrudnienie pracowników na podstawie równowa¿nych regulacji prawnych kraju macierzystego. Termin usuniêcia wad: do 14 dni liczone od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiaj±cego o wadzie. Wykonawca jest zobowi±zany do udzielenia minimum 24-miesiêcznej gwarancji na wykonane roboty, zastosowane materia³y i wyposa¿enie.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy to w tym okresie co najmniej dwie roboty polegaj±ce na budowie lub przebudowie budynku, o warto¶ci ka¿dej z nich minimum 3.000.000,00 z³ brutto 2. W przypadku inwestycji, których warto¶æ zosta³a wyra¿ona w umowie w innej walucie ni¿ PLN nale¿y dokonaæ przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu ¶redniego kursu NBP na dzieñ zakoñczenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wy³±cznie w walutach innych ni¿ PLN). 3. Warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej lub zawodowej dotycz±cy wykonanych robót musi byæ spe³niony: 1) przez Wykonawcê samodzielnie; lub 2) przez minimum jeden podmiot udostêpniaj±cy wiedzê i do¶wiadczenie (podwykonawcê) samodzielnie; 3) w przypadku Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie. Nie jest dopuszczalne ³±czenie (sumowanie) wy¿ej wymaganego do¶wiadczenia w ramach do¶wiadczenia ró¿nych podmiotów zaanga¿owanych w realizacjê zamówienia. 4. W sytuacji, gdy Wykonawca polega na do¶wiadczeniu grupy Wykonawców, której by³ cz³onkiem (np. Konsorcjum), do¶wiadczenie bêdzie oceniane w zale¿no¶ci od konkretnego zakresu udzia³u tego Wykonawcy, a wiêc jego faktycznego wk³adu w prowadzenie dzia³añ, które by³y wymagane od tej grupy w ramach zamówienia publicznego wykazanego na potwierdzenie spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona, zostanie wezwany
do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, tj. wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane na formularzu zgodnym z tre¶ci± za³±cznika nr 4 do SWZ, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. 2. Okres, o którym mowa w pkt 1, liczy siê wstecz od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert. 3. Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych i/lub us³ug, które wykonywa³ wspólnie z innymi Wykonawcami, wykazy, o których mowa powy¿ej dotycz± robót budowlanych i/lub us³ug, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³. 4. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1. Formularz oferty. Do przygotowania oferty zaleca siê wykorzystanie Formularza oferty, którego wzór stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiaj±cego wzoru,
w tre¶ci oferty nale¿y zamie¶ciæ wszystkie informacje wymagane w Formularzu oferty. 2. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ. 3. O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 2 sk³adaj± odrêbnie: 1) Wykonawca/ka¿dy spo¶ród Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu; 2) podmiot udostêpniaj±cy zasoby, na którego potencja³ powo³uje siê Wykonawca celem potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim podmiot udostêpnia swoje zasoby Wykonawcy, 4. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania – odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia tych dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów. 5. Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby sk³ada wraz z ofert± zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ze Wykonawca realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Zobowi±zanie okre¶la w szczególno¶ci informacje wymienione w rozdziale X pkt 4 SWZ. 6. O¶wiadczenie, z którego wynika, które prace wykonaj± poszczególni Wykonawcy – przy czym obowi±zek ten dotyczy wy³±cznie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy, którego wzór stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ. 7. Pe³nomocnictwo z³o¿one w sytuacji: 1) Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy; 2) podpisania oferty wzglêdnie innych dokumentów sk³adanych wraz z ofert± przez osobê, dla której prawo do ich podpisania nie wynika wprost z dokumentu stwierdzaj±cego status prawny Wykonawcy (np. wypisu z Krajowego rejestru s±dowego) – pe³nomocnictwo do podpisania oferty.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2. O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu. Wzór o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ. O¶wiadczenie, sk³adaj± odrêbnie ka¿dy
spo¶ród Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku o¶wiadczenie potwierdza brak podstaw wykluczenia Wykonawcy oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
3. O¶wiadczenie, z którego wynika, które prace wykonaj± poszczególni Wykonawcy – przy czym obowi±zek ten dotyczy wy³±cznie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy, którego wzór stanowi za³±cznik nr 3 do SWZ.
4. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie
z pe³nomocnikiem.
5. O¶wiadczenie Wykonawcy sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych dotycz±ce podstaw wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w swoim imieniu

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w przypadkach, o których mowa w art. 455 ustawy Prawo zamówieñ publicznych oraz w ni¿ej opisanych przypadkach: 1) przed³u¿enie terminu realizacji umowy o czas wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego ze wzglêdu na wyst±pienie zdarzeñ losowych
(w szczególno¶ci: klêska ¿ywio³owa, znaleziska niewybuchów oraz przyrodnicze),
2) przed³u¿enie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwa³o wstrzymanie robót przez Zamawiaj±cego ze wzglêdu na wyst±pienie warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych realizacjê robót zgodnie z zasadami okre¶lonymi w normach lub przepisach technicznych, a maj±cych wp³yw na jako¶æ robót, 3) przed³u¿enie terminu realizacji umowy w przypadku wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego z powodu stwierdzenia konieczno¶ci wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej (niewykraczaj±cych poza okre¶lenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ) niezbêdnych do prawid³owej realizacji robót, o czas na jaki roboty zosta³y wstrzymane,
4) przed³u¿enie terminu realizacji umowy o czas wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego, ze wzglêdu na decyzje i postanowienia wstrzymuj±ce te roboty (z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcê) wydane przez s³u¿by i inspekcje mog±ce kontrolowaæ obiekt, o czas wynikaj±cy z decyzji/ postanowienia,
5) przed³u¿enie terminu realizacji umowy o czas wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego w przypadku konieczno¶ci opracowania niezale¿nych opinii lub ekspertyz niezbêdnych do realizacji zamówienia, je¿eli konieczno¶æ ich opracowania nie wynika z przyczyn le¿±cych po stronie Wykonawcy,
do czasu ich opracowania, 6) przed³u¿enie terminu realizacji umowy o czas wstrzymania robót przez Zamawiaj±cego ze wzglêdu na konieczno¶æ uzyskania decyzji i uzgodnieñ oraz ich ewentualnych realizacji, których konieczno¶ci uzyskania nie mo¿na by³o przewidzieæ przed przyst±pieniem do realizacji robót, a które wynikaj± z przepisów prawa i nie s± zale¿ne od dzia³añ Wykonawcy, do czasu ich uzyskania, 7) przed³u¿enie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwa³o wstrzymanie robót przez Zamawiaj±cego, ze wzglêdu na konieczno¶æ wykonania nieprzewidzianych robót, niezbêdnych do realizacji niniejszego zamówienia, wykraczaj±cych poza zakres umowy a koliduj±cych z realizacj± niniejszego zamówienia, 8) przed³u¿enie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwa³o wstrzymanie realizacji umowy, ze wzglêdu na konieczno¶æ przeprowadzenia postêpowania przetargowego na wybór nowego Wykonawcy robót dodatkowych lub uzupe³niaj±cych, które s± konieczne do wykonania, a ich rodzaj nie mie¶ci siê w ustawowej regulacji wynikaj±cej z zapisów ustawy Pzp.
2. Podstaw± przed³u¿enia terminu umownego jest zg³oszenie przerwania robót budowlanych przez Wykonawcê w dacie ich przerwania, ze wskazaniem przyczyny ich wstrzymania, potwierdzone ka¿dorazowo przez Zamawiaj±cego
w formie pisemnej. Przed³u¿enie terminu nast±pi w oparciu o aneks do umowy. Podstaw± sporz±dzenia aneksu do umowy bêdzie wniosek Wykonawcy, w którym Zamawiaj±cy potwierdzi okres wstrzymania robót na podstawie okoliczno¶ci opisanych w ust. 1. Wstrzymanie robót mo¿e dotyczyæ ca³o¶ci lub ich czê¶ci. Sporz±dzenie aneksu terminowego skutkowaæ bêdzie konieczno¶ci± zaktualizowania harmonogramu z uwzglêdnieniem nowego terminu realizacji robót dla którego wymagane bêdzie uzyskanie akceptacji Zamawiaj±cego. Termin wykonania przedmiotu umowy mo¿e zostaæ przed³u¿ony o tyle dni,
ile trwa³o wstrzymanie robót, b±d¼ o mo¿liwy do przewidzenia termin, w którym trwaæ bêdzie wstrzymanie robót. Przy czym termin mo¿liwy do przewidzenia ulega skróceniu do dnia nastêpuj±cego po dniu ust±pienia przyczyny wstrzymania robót.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-22 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-22 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-20

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.