eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › "Realizacja modernizacji ewidencji gruntów i budynków woj. dolnośląskie, powiat polkowicki, w jednostce ewidencyjnej 021603_2 Grębocice, obręb ewidencyjny: 021603_2.0002 Czerńczyce"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Realizacja modernizacji ewidencji gruntów i budynków woj. dolnośląskie, powiat polkowicki,
w jednostce ewidencyjnej 021603_2 Grębocice,
obręb ewidencyjny: 021603_2.0002 Czerńczyce”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Polkowicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647239

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: św. Sebastiana 1

1.5.2.) Miejscowość: Polkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 76 7461500

1.5.8.) Numer faksu: 76 7461501

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@powiatpolkowicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatpolkowicki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/; http://www.bip.powiatpolkowicki.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Realizacja modernizacji ewidencji gruntów i budynków woj. dolnośląskie, powiat polkowicki,
w jednostce ewidencyjnej 021603_2 Grębocice,
obręb ewidencyjny: 021603_2.0002 Czerńczyce”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af4b1dba-f909-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00297999

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017391/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Modernizacja ewidencji gruntów i budynków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235393/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DG.GiK.272.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 162601,63 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków (EGiB) w oparciu o art. 24 a ustawy z
dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2021 r. poz.1990 z późn. zmianami), w tym:
a) weryfikacja zgodności treści mapy ewidencyjnej ze stanem faktycznym w terenie,
b) sporządzenie niezbędnej dokumentacji geodezyjnej do aktualizacji danych
ewidencyjnych,
c) opracowanie projektu operatu opisowo-kartograficznego,
d) uczestniczenie w czynnościach związanych z wyłożeniem projektu operatu i
rozpatrzeniem zastrzeżeń.
2) harmonizacja prowadzonych przez Starostę baz danych BDOT500, GESUT dla obszarów
objętych modernizacją z danymi EGiB, w szczególności zmodyfikowanymi lub pozyskanymi w
ramach modernizacji,
3) przekazanie Zamawiającemu utworzonych przez Wykonawcę zbiorów danych EGiB,
BDOT500 i GESUT, powstałych w toku realizacji niniejszego zamówienia, przygotowanych w
sposób umożliwiający automatyczne wprowadzenie ich do systemu teleinformatycznego
Starosty.
2. Czynności, o których mowa w ust.1, należy wykonać w jednostce ewidencyjnej 021603_2 Grębocice, dla obrębu ewidencyjnego 021603_2.0002 Czerńczyce
3. Raporty obrazujące dane ewidencyjne zawarte w bazie EGiB (na dzień 11.04.2022) dla
obrębu ewidencyjnego 021603_2.0002 Czerńczyce;
4. Szczegóły zamówienia według załączonego Opisu Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 10 do SWZ oraz załącznik nr 11- projekt modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu 0002 Czerńczyce, jednostka ewidencyjna 02163_2 Grębocice wraz z załącznikami nr 1 i 2 do projektu).
5. Przedmiot zamówienia został również opisany w Załączniku nr 12 – wzorze umowy do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95325,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168510,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95325,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GEORES SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 813-03-33-566

7.3.3) Ulica: ul. Targowa 3

7.3.4) Miejscowość: Rzeszów

7.3.5) Kod pocztowy: 35-064

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95325,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.