Ogłoszenie z dnia 2025-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00194933/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-16
- 2025/BZP 00198896/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Warsztaty w ramach projektu: „Zawodowcy w Gorzowie 3.0” realizowanego ze środków programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021 - 2027
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gorzowski Ośrodek Technologiczny - Park Naukowo-Przemysłowy Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 081172436
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Targowa 9
1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@gotechnology.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gotechnology.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-91118cd9-ae11-4472-aea3-b227011d7ae81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność techniczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Warsztaty w ramach projektu: „Zawodowcy w Gorzowie 3.0” realizowanego ze środków programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Lubuskiego 2021 - 20272.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91118cd9-ae11-4472-aea3-b227011d7ae8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00297884
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
w ramach projektu "Zawodowcy w Gorzowie 3.0”, FELB.06.07-IZ.00-001/242.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00194933
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 1:1) Warsztat kulinarny - 24 osoby
2) Warsztat cukierniczy - 24 osoby
3)Barman - 40 osób
4)Barista - 40 osób
5) Animator czasu wolnego - 40 osób
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.5.) Wartość części: 140888,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 2:1)Trening umiejętności psychospołecznych - 204 osoby
2)Warsztaty rozwijające umiejętności zawodowe z Cyberobrony systemów zarządzania i dowodzenia - 40 osób
3)Warsztaty rozwijające umiejętności zawodowe z zakresu znajomości materiałów niebezpiecznych i ratownictwa chemicznego - 40 osób
4)Warsztaty szkoleniowe z zakresu umiejętności poprawnego ważenia i pipetowania - 20 osób
5)Warsztaty szkoleniowe z zakresu MS Excel - 20 osób
6)CISCO CERTIFIED NETWORK ASSOCIATE V7 - 16 osób
7)CISCO IT ESSENTIALS - 16 osób
8)„START-UP Pająki” - 32 osoby
9) ZARZĄDZANIE SERWEROWYM SYSTEMEM WINDOWS - 16 osób
4.5.3.) Główny kod CPV: 80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
4.5.5.) Wartość części: 563398,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 3:1) Krótka forma reklamowa - 45 osób
2) Rachunkowość finansowa - 45 osób
3) Zarządzanie reklamą - strategia, planowanie i wdrożenie - 30 osób
4) Copywriting - 30 osób
5) Profesjonalna fotografia - 40 osób
6) Młody finansista - przygotowanie do wykonywania zawodów związanych z zarządzaniem finansami - 30 osób
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
4.5.5.) Wartość części: 201839,85 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 4:1)Warsztaty MikroTikAkademy - 30 osób
2)Warsztaty MTCNA - konfiguracja sieci LAN z wykorzystaniem urządzeń MikroTik - 40osób
3)Warsztaty z montażu i eksploatacji systemów komputerowych urządzeń peryferyjnych i sieci - 48 osób
4)Warsztaty rozproszonych baz danych - 24 osoby
5)Warsztaty z podstaw bezpieczeństwa w sieci - 24 osoby
6)Warsztaty: projektowanie stron internetowych - 32 osoby
7)Warsztaty projektowanie aplikacji mobilnych - 32 osoby
8)Warsztat Inteligentny Dom - warsztat dla nauczycieli - 8 osób
9)Warsztat Inteligentny Dom - warsztat dla uczniów - 24 osoby
10)Uruchomienie, obsługa i programowanie robotów Astorino - kurs dla nauczycieli - 6 osób
11)Uruchomienie, obsługa i programowanie robotów Astorino - kurs dla uczniów 48 - osób
12)Zajęcia z projektowania i montażu maszyn elektrycznych - 48 osób
13)Warsztaty: budowa i drukowanie robotów - 48 osób
14)Budowa prostych systemów mechatronicznych - 48 osób
15)Programowanie sterowników SIMATIC S7-1500 Siemens - stopień podstawowy - warsztat dla nauczycieli - 8 osób
16)Programowanie sterowników SIMATIC S7-1200 Siemens - stopień zaawansowany - warsztat dla nauczycieli - 8 osób
17)Programowanie paneli HMI w środowisku TIA Portal WINCCUNIFIED - warsztat dla nauczycieli - 24 osoby
18)Programowanie sterowników SIMATIC S7-1200 Siemens - warsztat dla uczniów - 64 osoby
19)Kontrola dostępu Roger - 50 osób
20)Sieć monitoringu - 8 osób
21)System wykrywania i sygnalizacji pożaru - 40 osób
22)Mikroprocesorowe systemy sterujące - 48 osób
23)Sterowanie modelami systemów mechatronicznych - 48 osób
24)Model zautomatyzowanej linii produkcyjnej sterowanej PLC z elementami roboczymi w oparciu o elektropneumatykę - 36 osób
25)Programowanie w języku PYTHON - 8 osób
26)Zarządzanie projektem dla początkujących - 30 osób
27)Wykorzystanie sztucznej inteligencji w nauczaniu przedmiotów zawodowych - dla nauczycieli - 60 osób
28)Uprawnienia elektryczne do 1kV - 210 osób
29)Spawanie metodą 135 - 18 osób
30)Obsługa wózków jezdniowych - 18 osób
31)Obsługa HDS - 18 osób
32)Operator koparki - nauczyciel - 2 osoby
33)Operator koparki - uczniowie - 6 osób
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
4.5.5.) Wartość części: 1788692,92 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ ZAMÓWIENIA NR 5:1)Autoprezentacja i komunikacja interpersonalna na ścieżkach zawodowych - 64 osoby
2)Symulacja rozmowy kwalifikacyjnej - 120 osób
3)Warsztaty z zakresu ścieżki kariery zawodowej ucznia - 180 osób
4.5.3.) Główny kod CPV: 80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
4.5.5.) Wartość części: 327600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Blueshift Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272610100
7.3.3) Ulica: ul. Jana Kazimierza
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-248
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2028-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 564000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 564000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 564000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Blueshift Sp. z o.o. ul. Jana Kazimierza 28 lok.159, 01-248 Warszawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527 261 01 00
7.3.3) Ulica: Jana Kazimierza
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-248
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 564000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2028-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 214500,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 214500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Blueshift Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527 261 01 00
7.3.3) Ulica: Jana Kazimierza
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-248
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 214500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2028-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1836470,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1836470,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1836470,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Blueshift Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 527 261 01 00
7.3.3) Ulica: Jana Kazimierza
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-248
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1836470,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2028-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 327600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 327600,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 327600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Blueshift Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 527 261 01 00
7.3.3) Ulica: Jana Kazimierza
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-248
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 327600,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2028-10-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia na terenie obiektów Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. i podległych TJO
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania Budowa zbiorników retencyjno-rozsączających wody opadowe oraz infrastruktury towarzyszącej w Gorzowie Wlkp.
- Dostawa samochodu z napędem 4x4 dla Państwowej Straży Rybackiej w Gorzowie Wlkp.
- Usuwanie uszkodzeń występujących na drogach gruntowych na terenie miasta Gorzowa Wlkp. w latach 2025-2028.
- Wymiana 6 szt. bram garażowych w Komendzie Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Gorzowie Wielkopolskim przy ul. Wyszyńskiego 64
- Dostawa materiałów do sterylizacji dla Szpitala
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd - Cyberbezpieczna Gmina Karnice"
- "Wybór organizatora kształcenia prowadzącego kurs kwalifikacyjny w dziedzinie pielęgniarstwa opieki długoterminowej"
- Specjalistyczne szkolenia realizowane w ramach projektu "CyberShield- wzmocnienie kompetencji Policji w zakresie zwalczania cyberprzestępczości" dofinansowanego ze środków FBW na lata 2021-27-cz. III
- Szkolenia, wyjazd studyjny i ekspertyzy w zakresie priorytetyzacji LPW w woj. łódzkim na potrzeby zintegrowanego systemu działań dla zwiększenia retencji wody na terenach LPW w ujęciu zlewniowym
- Organizacja i realizacja trzydniowych szkoleń pt."Wzmacnianie lokalnych systemów przeciwdziałania przemocy domowej poprzez wsparcie zespołów interdyscyplinarnych i grup diagnostyczno - pomocowych"
- Rozbudowa i integracja systemów informatycznych z uruchomieniem e-usług oraz dostawa serwera z systemem operacyjnym dla Gminy Biłgoraj
więcej: Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.