Ogłoszenie z dnia 2025-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00206931/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-25
- 2025/BZP 00226306/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ZP/014/25Modernizacja i rozbudowa instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynku Domu Studenckiego Atol Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001525
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 10
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-875
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ue.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uep1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/014/25Modernizacja i rozbudowa instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynku Domu Studenckiego Atol Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3eb587b1-e017-40f5-9f67-f7a0dd6ce28a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00297480
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00073927/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Modernizacja i rozbudowa oświetlenia wraz z rozbudową systemu wi-fi w DS. Atol
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00206931
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/014/25
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Modernizacja i rozbudowa instalacji elektrycznych i teletechnicznych w budynku Domu Studenckiego Atol (ul. Andrzejewskiego 11/17) w zakresach:
Zakres nr 1: oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego w ciągach komunikacyjnych, pokojach mieszkalnych, pomieszczeniach sanitarnych, pomieszczeniach administracyjnych i pomocniczych wraz z malowaniem sufitów,
Zakres nr 2: instalacji okablowania strukturalnego dla urządzeń WiFi oraz innych urządzeń LAN zasilanych przez PoE,
Zakres nr 3: malowania korytarzy.
Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 12 do SWZ.
Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest modernizacja, rozbudowa i wymiana oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego oraz zasilania/sterowania do nich oraz instalacji okablowania strukturalnego między innymi do urządzeń WiFi we wszystkich pomieszczeniach w budynku domu studenckiego Atol, oprócz pomieszczeń wyłączonych z poszczególnych zakresów prac, zgodnie z projektem wykonawczym: „Modernizacja i rozbudowa oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego wraz z rozbudową instalacji strukturalnej w domu studenckim Atol.”
Wykonawca jest odpowiedzialny za majątek znajdujący się w pomieszczeniach, w których prowadzi prace.
Zamawiający oświadcza, że wyłącza zapisy wskazane w pkt.2 specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (ST-2 budowa i rozbudowa systemu okablowania strukturalnego) w zakresie wymogu udzielenia przez producenta jednolitej i spójnej gwarancji systemowej na minimum 25 lat obejmującej wszystkie elementy pasywne toru transmisyjnego. Pozostałe wymogi określone w pkt. 2 ppkt 1-12 pozostają aktualne.
Zamawiający oświadcza, że wyłącza zapisy wskazane w pkt.6 (wymagania dotyczące gwarancji) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (ST-2 budowa i rozbudowa systemu okablowania strukturalnego).
Wymagania dotyczące gwarancji zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 717701,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 781920,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 717701,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MagElektro Sp z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7822493831
7.3.3) Ulica: ul. Romana Maya 1 / 2
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-371
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 717701,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-08-30INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie usługi w zakresie napraw, badań technicznych oraz przeglądów okresowych samochodów służbowych GDDKiA Oddział w Poznaniu, Rejon w Gnieźnie.
- Zakup i dostawa świeżych warzyw i owoców, ziemniaków oraz warzyw obranych pakowanych vacum
- AN/ZP/98/25 Montaż instalacji teleinformatycznej i multimedialnej w 7 salach hybrydowych wraz z zakupem sprzętu do telekonferencji.
- AN/ZP/97/25 Zakup i montaż książkomatu z oprogramowaniem do obsługi i integracji systemowej urządzenia, przeznaczonego do użytku w Bibliotece PP znajdującej się przy ul. Piotrowo 2, 61-138 Poznań
- przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego za rok obrachunkowy 2025, 2026 i 2027 dla Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
- ZP3/5340/25 - Roboty budowlane i instalacyjne dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. Zamówienie zostało podzielone na 5 części.
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Domu Wiejskiego w Jaworniku - etap I - modernizacja dachu i roboty wewnętrzne
- Przebudowa części pomieszczeń piwnicy budynku C na Archiwum Dokumentacji Medycznej SP ZOZ MSWiA w Lublinie
- PRZEBUDOWA KABINY HAMOWNIANEJ DUŻEJ MOCY W BUDYNKU NR 1
- Rozbudowa Domu Ludowego we wsi Otok (4)
- Modernizacja budynku przy ul. Granicznej w Starych Babicach
- Remont mieszkalnych lokali komunalnych - pustostanów będących w zasobie ZGN w Dzielnicy Żoliborz m.st. W-wy Część 1 - ul. Krasińskiego 20 m 234 Część 2 -ul. Krasińskiego 20 m. 172
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.