Ogłoszenie z dnia 2023-07-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00213515/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wyposażenia meblowego dla projektu -Renowacja obiektów zabytkowych ..." - Bieliny, Nowa Słupia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZWIĄZEK GMIN GÓR ŚWIĘTOKRZYSKICH
1.3.) Oddział zamawiającego: Związek Gmin Gór Świętokrzyskich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290877132
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Suchedniowska 3
1.5.2.) Miejscowość: Bodzentyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-010
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413025094 w. 209
1.5.8.) Numer faksu: 413026107
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zggs@zggs.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zggs.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zggs1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa wyposażenia meblowego dla projektu -Renowacja obiektów zabytkowych ..." - Bieliny, Nowa Słupia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b97565d-f0a9-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00297433
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00110248/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Zakup i dostawa wyposażenia meblowego dla projektu "renowacja obiektów zabytkowych ..." - Bieliny, Nowa Słupia"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGGŚ-270.DM.07.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 194977,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia meblowego do obiektów na terenach gmin Bieliny i Nowa Słupia uczestniczących w projekcie „Renowacja obiektów zabytkowych wraz z przebudową i wyposażeniem obiektów publicznej infrastruktury kulturalnej na obszarze Gór Świętokrzyskich”.Część I – dostawa mebli do wskazanych obiektów na terenie Gminy Bieliny. Zakres tej części obejmuje zakup i dostawę mebli do Centrum Tradycji, Turystyki i Kultury Gór Świętokrzyskich w Bielinach oraz do Osady Średniowiecznej w Hucie Szklanej na terenie gminy Bieliny. W tym zakresie jest zakup, dostawa, transport, wniesienie i montaż oraz instalacja w miejscach wskazanych przez upoważnione osoby.
Szczegółowe zestawienie mebli zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki
39130000-2 - Meble biurowe
39140000-5 - Meble domowe
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39160000-1 - Meble szkolne
39170000-4 - Meble sklepowe
4.5.5.) Wartość części: 122478,14 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
) Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia meblowego do obiektów na terenach gmin Bieliny i Nowa Słupia uczestniczących w projekcie „Renowacja obiektów zabytkowych wraz z przebudową i wyposażeniem obiektów publicznej infrastruktury kulturalnej na obszarze Gór Świętokrzyskich”.. Część II – dostawa mebli do wskazanych obiektów na terenie Gminy Nowa Słupia. Zakres tej części obejmuje zakup i dostawę mebli do budynku Domu Kultury w Rudkach oraz do Domu Opata w Nowej Słupi. W tym zakresie jest zakup, dostawa, transport, wniesienie i montaż oraz instalacja w miejscach wskazanych przez upoważnione osoby.
3) Szczegółowe zestawienie mebli zawiera załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39120000-9 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki
39130000-2 - Meble biurowe
39140000-5 - Meble domowe
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39160000-1 - Meble szkolne
39170000-4 - Meble sklepowe
4.5.5.) Wartość części: 72499,82 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 248477,14 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 323305,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Po rozstrzygnięciu postępowania wykonawca, pismem z dnia 30 czerwca 2023 r. poinformował Zamawiającego, że odstępuje od zawarcia umowy, ponieważ nie jest w stanie wykonać umowy zgodnie z jej warunkami.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99506,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150675,00 PLN
INNE PRZETARGI BODZENTYN
- Zakup wraz z dostawą pojazdu UTV z napędem 4x4 oraz agregatem gaśniczym
- Przebudowa drogi gminnej - ul. Spacerowej w Św
więcej: przetargi BODZENTYN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia budynku pokoszarowego nr 7 w Gnieźnie przy ul. Wrzesińskiej 43-55
- BUDOWA/REMONT/WYKOŃCZENIE WRAZ Z DOPOSAŻENIEM POMIESZCZEŃ PRZEZNACZONYCH POD DZIAŁALNOŚĆ KULTURALNĄ W BUDYNKU GMINNEGO OŚRODKA KULTURY W NIEGOWIE
- Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podst. im.T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim
- Budowa strażnicy OSP w Dębem Wielkim
- Remont wybranych pomieszczeń usytuowanych na II i IV piętrze w budynku Zespołu Przychodni Specjalistycznych Sp. z o.o. w Tarnowie przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1
- Przebudowa i remont pomieszczeń w budynku internatu w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.