eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siedliska › Dostawa i wymiana 28 klap dymowych na dachu hali sortowni odpadów



Ogłoszenie z dnia 2023-07-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i wymiana 28 klap dymowych na dachu hali sortowni odpadów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami "Eko-MAZURY" Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280239333

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Siedliska 77

1.5.2.) Miejscowość: Siedliska

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 87 629 15 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@eko-mazury.elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.eko-mazury.elk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/776826

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i wymiana 28 klap dymowych na dachu hali sortowni odpadów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd8a9af3-042e-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00297218

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251922

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-PGO/05/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz wyminą 28 klap dymowych polegająca na demontażu zniszczonych (skorodowanych, niedziałających), zakupie i dostawie nowych klap dymowych,
a także ich montażu na dachu hali sortowni odpadów w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów
w Siedliskach administrowanym przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami „Eko-MAZURY” Sp. z o.o. (Siedliska 77, 19-300 Ełk), jak również wywóz i utylizacja wymienionych elementów.
2. Budynek sortowni odpadów komunalnych jest budynkiem jednokondygnacyjnym, niepodpiwniczonym z dwukondygnacyjnym wewnętrznym obiektem (zespół sanitarny wraz
z centrum sterowania technologią). Charakterystyczne parametry budynku:
1) długość: 100,47 m,
2) szerokość: 41,28 m,
3) wysokość (do kalenicy): 14,29 m,
4) kubatura brutto: 54745 m3,
5) powierzchnia netto: 4031,47 m2,
a) parter: 22,32 m2 + 3983,70 m2 = 4006,02 m2,
b) I piętro (zespół sanitarny wraz ze sterownią)): 24,35 m2,
6) wskaźnik powierzchniowo-kubaturowy: W=PN/V brutto x 100% = 7,36%,
7) odporność pożarowa budynku: klasa „C”.
3. Opis przedmiotu zamówienia:
1) wymiana uszkodzonych lub niedziejących 28 klap dymowych o wymiarach 150 cm x 177 cm,
2) klapy dymowe o klasyfikacji ogniowej min. B-s1-d0,
3) demontaż ram stalowych trzyelementowych, mechanizmów oraz wypełnienie klap dymowych,
4) montaż nowych ram stalowych, trzyelementowych; ramy ocynkowane ogniowo i pomalowane proszkowo na kolor srebrny aluminiowy (RAL 9006),
5) montaż nowego wypełnienia klap dymowych z poliwęglanu komorowego gr. 10 mm, kolor bezbarwny,
6) mocowanie poliwęglanu z wykorzystaniem istniejących profili aluminiowych i wymianą uszczelek na nowe,
7) wymiana mechanizmu klapy dymowej na nowy z pozostawieniem nieuszkodzonych obecnych siłowników i termobezpieczników,
8) wywóz i utylizacja zdemontowanych ram stalowych trzyelementowych, poliwęglanu komorowego i mechanizmów klapowych.
4. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia pełnego przeglądu instalacji sytemu oddymiania wraz z próbami funkcjonowania klap oddymiających z pneumatycznym systemem sterowania oddymiania zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 czerwca 2010 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej Budynków, innych obiektów budowlanych i terenów oraz Instrukcji Użytkowania obiektu. Po zakończonych prac Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć protokół potwierdzający prawidłowe działanie systemu oddymiania.
5. Po zrealizowaniu przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu Dokumentacji Powykonawczej w trzech egzemplarzach wersji papierowej i zapisu elektronicznego (ze szkicem wymienionych elementów oraz kartami materiałowymi nowo wbudowanych elementów).
6. Przy określeniu wymogów w zakresie norm, zamawiający wskazuje to jako wymóg spełnienia tych norm lub równoważnych w zakresie opisu przedmiotu zamówienia czy asortymentów, w którym określono takie normy.
7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych materiałów niż stosowane w opisie, równoważnych, o odpowiednich parametrach technicznych i jakościowych. Parametry techniczne i jakościowe dla zastosowanych w opisie przedmiotu zamówienia materiałów są wartościami minimalnymi lub maksymalnymi.
8. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.
9. Zamawiający umożliwia odbycie wizji lokalnej i przeglądu stanu klap dymowych na dachu hali sortowni, która odbędzie się dnia 15.06.2023 r. w godzinach 10.00-14.00. Wykonawca chcący wziąć udział w wizji, zobowiązany jest do zgłoszenia najpóźniej dzień przed terminem wizji za pośrednictwem wiadomości prywatnej na stronie prowadzonego postępowania, z podaniem ilości osób jakie będą uczestniczyć w jego imieniu, oraz wskazaniem osoby do kontaktu w tym przedmiocie.
10. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: maksymalnie do 80 dni od dnia podpisania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42521000-4 - Urządzenia do odprowadzania dymu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190108,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190108,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190108,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "NEXT" Spółka Jawna D.I.P. Lipscy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 050210856

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190108,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.