Ogłoszenie z dnia 2022-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00235746/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi restauracyjne na rzecz uczniów i dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 22 w skład, którego wchodzi Szkoła Podstawowa nr 66
oraz Przedszkole nr 27 we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 22
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 383580526
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dembowskiego 39
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 51-670
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71 798-67-10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp22.wroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zsp22.wroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi restauracyjne na rzecz uczniów i dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 22 w skład, którego wchodzi Szkoła Podstawowa nr 66oraz Przedszkole nr 27 we Wrocławiu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aef41a53-f947-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00297096
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235746/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/01/ZSP22/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2136666,70 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi restauracyjne na rzecz uczniów i dzieci uczęszczających do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 22 w skład, którego wchodzi Szkoła Podstawowa nr 66
oraz Przedszkole nr 27 we Wrocławiu. Usługa polega na przygotowaniu, dostarczeniu i podawaniu w pomieszczeniach Zamawiającego śniadań, obiadów, owoców, wody na bazie półproduktów (częściowo na miejscu) najwyższej jakości oraz odbioru resztek żywieniowych..
Żywieniu podlegają uczniowie Szkoły Podstawowej oraz dzieci przedszkolne.
3.4. Ilość dzieci objętych żywieniem:
a) Dzieci przedszkolne: wiek od 2,5 do 7 lat (śniadanie, zupa, owoc, II danie, owoc/deser) dla: – 130 dzieci przedszkolnych
b) Dzieci szkolne: wiek od 6 do 15 lat (obiad: I+II danie+ kompot, owoc/deser ) – uczniowie - 580
3.5. Przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację postępowania i ofertę oraz wizję lokalną w miejscu wykonywania usługi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2307080,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2307080,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2307080,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HORYZONTY SMAKU S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943040218
7.3.3) Ulica: ul. Strzegomska 42K lok. 21
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-611
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2307080,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-09-01 do 2023-07-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Remont posadzek w budynku Urzędu Skarbowego w Strzelinie
- Remont pomieszczeń w budynku Urzędu Skarbowego w Oleśnicy przy ul. Lwowskiej 34
- KONSERWACJA DŹWIGÓW, USUWANIE AWARII, DOKONYWANIE NAPRAW ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUG POGOTOWIA DŹWIGOWEGO
- Zakup i wdrożenie systemu zarządzania przyzywaniem pacjenta w Wojewódzkim Zespole Specjalistycznej Opieki Zdrowotnej
- Dostawa i montaż mebli biurowych oraz krzeseł do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Sukcesywna dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby USK
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług żywienia pacjentów Ostrzeszowskiego Centrum Zdrowia wraz z dowozem posiłków.
- "Usługa dożywiania uczniów Szkoły Podstawowej nr 2 im. Bohaterów Westerplatte we Wschowie w roku szkolnym 2025/2027"
- Usługa cateringowa zbiorowego żywienia w Szkole Podstawowej nr 21 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Rzeszowie
- Usługa cateringowa podczas Inauguracji Roku Akademickiego 2025/2026 organizowanej przez Politechnikę Warszawską Filię w Płocku
- świadczenie usługi cateringowej polegającej na przygotowaniu, dostawie obiadów i wydaniu posiłków oraz obsłudze stołówek w szkołach podstawowych na terenie Gminy Tarnowo Podgórne
- Świadczenie usług w zakresie dostarczania posiłków dla osób zatrzymanych i osadzonych w PdOZ w KPP Staszów, KPP Włoszczowa, KPP Końskie, KPP Busko-Zdrój, KPP Starachowice, KPP Sandomierz
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.