eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustroń › Usługi ubezpieczenia majątku i odpowiedzialności cywilnej dla Miasta Ustroń wraz z jednostkami organizacyjnymi dla których organem prowadzącym jest Miasto Ustroń"



Ogłoszenie z dnia 2021-12-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi ubezpieczenia majątku i odpowiedzialności cywilnej dla Miasta Ustroń wraz z jednostkami organizacyjnymi dla których organem prowadzącym jest Miasto Ustroń”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Ustroń

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182344

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Ustroń

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-450

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: +48338579300

1.5.8.) Numer faksu: +48338579330

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ustron.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ustron.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: PWS Konstanta S.A.

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9370006146

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Warszawska 153

1.11.4.) Miejscowość: Bielsko-Biała

1.11.5.) Kod pocztowy: 43-300

1.11.6.) Województwo: śląskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.11.9.) Numer telefonu: +48338157053

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: a.kwoczynski@pwskonstanta.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: https://pwskonstanta.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi ubezpieczenia majątku i odpowiedzialności cywilnej dla Miasta Ustroń wraz z jednostkami organizacyjnymi dla których organem prowadzącym jest Miasto Ustroń”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f2c88a3-5367-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00296759

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000910/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pwskonstanta.pl/przetargi

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl
https://epuap.gov.pl/wps/portal

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, to jest przy użyciu:
⎯ miniPortalu, który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,
⎯ ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz
⎯ poczty elektronicznej: a.kwoczynski@pwskonstanta.pl.
2. W celu skrócenia udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje się, aby komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane były w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej email.
3. Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert zamawiający będzie zamieszczał na stronie internetowej prowadzonego postępowania https://pwskonstanta.pl/przetargi/. Korespondencja której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail do konkretnego wykonawcy.
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do następujących formularzy:
„Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
5. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w „Regulaminie korzystania z systemu miniPortal” oraz „Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP)”.
6. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.
7. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich
przekazania na ePUAP lub poczty elektronicznej.
8. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania jako załącznik nr 14 do SWZ.
Dane postępowanie można wyszukać również na „Liście wszystkich postępowań” w miniPortalu klikając wcześniej opcję „Dla Wykonawców” lub ze strony głównej z zakładki „Postępowania”.
9. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem zamawiający i wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP lub ID postępowania).
10. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia
23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).
Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), określa niezbędne
wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na systemie miniPortal

Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały określone w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe dane związane z RODO zostały określone na stronie nr 2 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe dane związane z RODO zostały określone na stronie nr 2 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.1/11/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 341200,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym/użytkowanym mieniem.
I. Ubezpieczenie mienia od wszystkich zdarzeń losowych
II. Ubezpieczenie szyb, oszkleń i innych przedmiotów od stłuczenia
III. Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku z rozszerzeniem o wandalizm/dewastację
IV. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej
V. Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk z rozszerzeniem o kradzież z włamaniem i rabunek oraz dewastację

4.2.5.) Wartość części: 289200,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Opcją objęte jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym/użytkowanym mieniem.
Maksymalna wartość opcji: 20.000,00 zł

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Przyjmuje się, że 1% to 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule fakultatywne

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – ubezpieczenie komunikacyjne oraz maszyn i urządzeń budowlanych
VI. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadacza pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów
VII. Ubezpieczenie Auto-Casco
VIII. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków (NNW)
IX. Ubezpieczenie assistance
X. Ubezpieczenie „Zielonej Karty” (ZK)
XI. Ubezpieczenie maszyn i urządzeń budowlanych

4.2.5.) Wartość części: 46000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Opcją objęte jest ubezpieczenie komunikacyjne oraz maszyn i urządzeń budowlanych.
Maksymalna wartość opcji 4000,00 zł

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Przyjmuje się, że 1% to 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule fakultatywne

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej za szkody spowodowane podejmowaniem decyzji i wydawaniem decyzji administracyjnych i składaniem oświadczeń woli XII. ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej za szkody spowodowane podejmowaniem decyzji i wydawaniem decyzji administracyjnych i składaniem oświadczeń woli

4.2.5.) Wartość części: 6000,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2022-01-01 do 2023-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty będą oceniane punktowo. Maksymalna ilość punktów, jaką może osiągnąć oferta wynosi 100 punktów. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Przyjmuje się, że 1% to 1 pkt i tak zostanie przeliczona liczba uzyskanych punktów. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Klauzule fakultatywne

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający, zgodnie z art. 112 ust. 2 pkt 2 PZP, określa warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Zamawiający wymaga, aby wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia,
posiadał odpowiednie zezwolenie do wykonywania działalności ubezpieczeniowej w myśl przepisów UDUiR:
⎯ dla Części 1, w grupie ubezpieczeń 1, 8, 9 i 13 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej,
⎯ dla Części 2, w grupie ubezpieczeń 1, 3, 10 i 18 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej,
⎯ dla Części 3, w grupie ubezpieczeń 13 Działu II Załącznika do ustawy o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: nie dotyczy

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: nie dotyczy

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz oferty,
2. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2. W przypadku, o którym mowa w ust. 1, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zamawiający nie wymaga od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty w postępowaniu.
4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Zamawiający wymaga, aby przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, przedstawili zamawiającemu kopię umowy regulującej współpracę tych wykonawców (np. umowę konsorcjum, poolu lub inną umowę o podobnym charakterze, w szczególności umowę o współpracy).
6. Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w Rozdziale 11, jest spełniony, jeżeli każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, posiada uprawnienia do prowadzenia działalności ubezpieczeniowej i zrealizuje umowę ubezpieczenia, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.
7. W przypadku, o którym mowa w ust. 6, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi stanowiące przedmiot zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy.
8. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunku udziału w postępowaniu, składa każdy z wykonawców. Wzór oświadczenia, o którym mowa w zdaniu poprzednim, został określony w załączniku nr 3 do SWZ. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunku udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie
warunku udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Strony, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 PZP, przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do Umowy bez przeprowadzania nowego postępowania o udzielenie zamówienia:
a) w zakresie zmiany zakresu ubezpieczeń lub objęcia ochroną dodatkowego ryzyka ubezpieczeniowego, jeżeli konieczność zmiany ujawniła się po terminie składania ofert w postępowaniu – z zastrzeżeniem, że wskutek przedmiotowej zmiany dodatkowa składka, nie przekroczy 30% wartości pierwotnej łącznej składki, o której mowa w § 5 ust. 1. Zmiana może nastąpić na wniosek Ubezpieczającego lub Brokera.
b) w zakresie zmiany przedmiotu ubezpieczenia, wysokości sumy ubezpieczenia, sumy gwarancyjnej, limitów i podlimitów, franszyz, udziałów własnych, klauzul, miejsc w których znajduje się ubezpieczane mienie, systemu ubezpieczeń, typu wartości, jeżeli konieczność zmiany ujawniła się po terminie składania ofert w postępowaniu, a także w przypadku zmiany w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na ubezpieczenia, zmiany rodzaju lub wartości mienia posiadanego przez Ubezpieczającego, zmiany miejsc w których znajduje się ubezpieczone mienie, wyczerpania lub obniżenia sumy ubezpieczenia bądź limitów w wyniku wypłaty odszkodowania, zmiany stosunków umownych, która wpłynie na ubezpieczenia zawarte w ramach Umowy, w szczególności poprzez powstanie obowiązku lub potrzeby zmiany sumy ubezpieczenia, sumy gwarancyjnej, limitu lub podlimitu odpowiedzialności Ubezpieczyciela, zmiany w strukturze organizacyjnej Ubezpieczającego, przekształcenie, połączenie, podział, zniesienie, likwidacja Ubezpieczającego lub im podobne – z zastrzeżeniem, że wskutek przedmiotowej zmiany wzrost lub obniżenie łącznej składki spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 30% wartości pierwotnej łącznej składki, o której mowa w § 5 ust. 1. Dodatkowa składka lub jej zwrot zostanie obliczona za czas trwania odpowiedzialności Ubezpieczyciela i rozliczenia dokonywane będą proporcjonalnie tj. za każdy dzień ochrony ubezpieczeniowej na zmienionych w tym zakresie warunkach Umowy. Zmiany mogą zostać wprowadzone niezależnie od możliwości skorzystania przez Ubezpieczającego z opcji. Zmiana może nastąpić na wniosek Ubezpieczającego, Brokera lub Ubezpieczyciela.
c) gdy nowe ogólne warunki ubezpieczeń mają zastąpić dotychczasowe ogólne warunki ubezpieczeń wskazane w § 4 ust. 1 – z zastrzeżeniem, że wskutek tej zmiany zostaną wprowadzone ogólne warunki ubezpieczeń na korzyść Ubezpieczającego lub Ubezpieczonego, a taka zmiana nie będzie skutkować wzrostem składki lub stawki określonych w Załączniku nr 2 do Umowy. Zmiana może nastąpić na wniosek Ubezpieczającego, Brokera lub Ubezpieczyciela.
d) w zakresie zmiany przedmiotu ubezpieczenia, sumy ubezpieczenia, jeżeli zaistnieją okoliczności, o których mowa w „Klauzuli automatycznego pokrycia” opisanej w Załączniku nr 1 do Umowy, a brak będzie możliwości objęcia ochroną ubezpieczeniową na podstawie Umowy z uwagi na przekroczenie wartości pierwotnej łącznej składki, o której mowa w § 5 ust. 1 i zamówienia opcjonalnego, o którym mowa w § 5 ust. 6 – z zastrzeżeniem, że wskutek przedmiotowej zmiany wszystkie dodatkowe składki należne na podstawie tej zmiany, nie przekroczą 30% pierwotnej wartości łącznej składki, o której mowa w § 5 ust. 1. Warunki wprowadzenia zmian, o których mowa w zdaniu poprzednim, a także ich zakres, charakter i zasady wprowadzania określono w „Klauzuli automatycznego pokrycia”. Dopłata składki zostanie obliczona za czas trwania ochrony ubezpieczeniowej na zasadzie pro rata temporis z zastosowaniem stawek i składek określonych w Załączniku nr 2 do Umowy. Zmiana może nastąpić na wniosek Ubezpieczającego lub Brokera.

Z uwagi na fakt, że "wartość pola nie może być dłuższa niż 4000 znaków" szczegółowy rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został określony w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-12-10 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Adres skrytki EPUAP: e_puap: /miastoustron/SkrytkaESP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-10 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.