Ogłoszenie z dnia 2025-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00244068/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-22
- 2025/BZP 00256004/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i montaż wodomierzy z modułem radiowym do zdalnego odczytu ilości pobranej wody”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "Wodociagi Gminy Kłodzko" sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385877319
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: -
1.5.2.) Miejscowość: Krosnowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-362
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 868 93 50 lub biuro: +48 782 555 300
1.5.8.) Numer faksu: 74 868 93 50 lub biuro: +48 782 555 300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wodociagigk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wodociagigk.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gmina-klodzko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka wodna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i montaż wodomierzy z modułem radiowym do zdalnego odczytu ilości pobranej wody”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5e0c5bb-dddb-4eaa-a153-577ee4e6daf5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00296600
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00118847/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i montaż wodomierzy z modułem radiowym do zdalnego odczytu ilości pobranej wody
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane jest w ramach : „Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową na terenach wiejskich”, objętej Krajowym Planem Odbudowy i Zwiększania Odporności. Zadanie: PORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNOSCIEKOWEJ w GMINIE KŁODZKO, współfinansowane z krajowych środków publicznych i środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach KPO 2025.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00244068
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1834500 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż wodomierzy objętościowych DN15 i DN20 w minimalnej ilości 1711 szt., wyposażonych w moduł odczytu radiowego wraz z kompletnym zestawem inkasenckim (tablet), oprogramowaniem do integracji z system bilingowym wraz wdrożeniem systemu i stworzeniem stanowiska rozliczeniowego w siedzibie Zamawiającego, szkoleniem pracowników i zapewnieniem opieki i serwisowania systemu, wpięciem urządzeń do systemu rozliczeniowego Spółki WGK (ewentualny podgląd pracy urządzenia oraz zdarzeń przez stronę www) i dostarczeniem wymaganej przepisami dokumentacji.Dobrane rozwiązanie musi gwarantować elastyczną pracę i osiągnięcie pełnej skuteczności działania przy obsłudze jednego stanowiska w siedzibie Spółki i dwóch stanowisk inkasenckich. Musi gwarantować możliwość sukcesywnej rozbudowy systemu oraz elastyczność pracy przy zmiennych warunkach obsługi. Dodatkowo rozwiązanie musi dać możliwość odczytu ręcznego np. w przypadku awarii. Dobrane rozwiązanie nie może wpływać na otoczenie pod względem uciążliwości obsługi oraz zasięgu i sprawności działania.
Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie następujące części:
część 1. Zakup i dostawa wodomierzy objętościowych DN15 i DN20 zintegrowanych z modułem do radiowego odczytu, wraz z dwoma zestawami inkasenckimi i oprogramowaniem do integracji z systemem bilingowym, szkolenie i wdrożenie systemu oraz zapewnienie opieki i serwisowania systemu przez okres minimum 5 lat.
W toku realizacji Umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia łącznej ilości dostarczonych i montowanych wodomierzy oraz modułów radiowych w zakresie do 2 768 szt. Zaistnienie okoliczności, o której mowa powyżej, spowoduje zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu niniejszej Umowy. Zwiększenie ilości dostarczonych i zamontowanych wodomierzy nie stanowi podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.
Szczegółowy zakres zamówienia zakupu i dostawy wodomierzy objętościowych DN15 i DN20 zintegrowanych z modułem radiowym wraz z oprogramowaniem bilingowym i zestawami inkasenckimi zostały określone w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38421100-3 - Wodomierze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32230000-4 - Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 1100000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż wodomierzy objętościowych DN15 i DN20 w minimalnej ilości 1711 szt., wyposażonych w moduł odczytu radiowego wraz z kompletnym zestawem inkasenckim (tablet), oprogramowaniem do integracji z system bilingowym wraz wdrożeniem systemu i stworzeniem stanowiska rozliczeniowego w siedzibie Zamawiającego, szkoleniem pracowników i zapewnieniem opieki i serwisowania systemu, wpięciem urządzeń do systemu rozliczeniowego Spółki WGK (ewentualny podgląd pracy urządzenia oraz zdarzeń przez stronę www) i dostarczeniem wymaganej przepisami dokumentacji.Dobrane rozwiązanie musi gwarantować elastyczną pracę i osiągnięcie pełnej skuteczności działania przy obsłudze jednego stanowiska w siedzibie Spółki i dwóch stanowisk inkasenckich. Musi gwarantować możliwość sukcesywnej rozbudowy systemu oraz elastyczność pracy przy zmiennych warunkach obsługi. Dodatkowo rozwiązanie musi dać możliwość odczytu ręcznego np. w przypadku awarii. Dobrane rozwiązanie nie może wpływać na otoczenie pod względem uciążliwości obsługi oraz zasięgu i sprawności działania.
Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie następujące części:
część 2. Montaż (na terenie Gminy Kłodzko) zintegrowanych z modułem radiowym wodomierzy DN15 i DN20 u klientów Zamawiającego i dostosowanie instalacji wody u odbiory w celu montażu wodomierzy, potwierdzonych protokołem montażu i dokumentacją fotograficzną wraz ze stworzeniem stanowiska komputerowego do rozliczenia zdalnego odczytu wodomierzy i integracji z systemem bilingowym w siedzibie Zamawiającego.
W toku realizacji Umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia łącznej ilości dostarczonych i montowanych wodomierzy oraz modułów radiowych w zakresie do 2 768 szt. Zaistnienie okoliczności, o której mowa powyżej, spowoduje zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu niniejszej Umowy. Zwiększenie ilości dostarczonych i zamontowanych wodomierzy nie stanowi podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.
Szczegółowy zakres zamówienia zakupu i dostawy wodomierzy objętościowych DN15 i DN20 zintegrowanych z modułem radiowym wraz z oprogramowaniem bilingowym i zestawami inkasenckimi zostały określone w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38421100-3 - Wodomierze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32230000-4 - Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.5.5.) Wartość części: 734500 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1009482 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1009482 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1009482 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Diehl Metering sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5480077524
7.3.3) Ulica: Cieszyńska 1a Bażanowice
7.3.4) Miejscowość: Goleszów
7.3.5) Kod pocztowy: 43-440
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1009482 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 509832 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 509832 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 509832 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AQUA Partner sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943186790
7.3.3) Ulica: Tolkmicka 6/2
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-116
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 509832 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Kwoty ofert podano jako kwoty netto.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu oraz oprogramowania z podziałem na 5 części w ramach programu "Zaawansowane usługi cyfrowe Działanie 2.2 Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa".
- Zakup subskrypcji Jira Software Premium i Confluence Premium wraz z dodatkami lub oprogramowania równoważnego wraz z dodatkami dla 200 osób na okres 12 miesięcy
- Dostawa infrastruktury cybernetycznej dla gminy Marcinowice obejmująca zakup i wdrożenie urządzeń i oprogramowania, stanowiących infrastrukturę cybernetyczną zwiększającą odporność na cyberataki
- Wykonanie dostaw i usług w ramach projektu "Modernizacja systemu monitoringu wizyjnego dla obszaru rewitalizacji obejmującego: Stare Miasto i Bydgoskie Przedmieście"
- "Wyposażenie budynku przedszkola i żłobka przy ul. Topolowej 6 w Mosinie" - sprzęt IT i podobny
- Zakup sprzętu ICT w ramach projektu pn."Przygotowani na transformację". Wsparcie wysokiej jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół nr 6 w Jastrzębiu-Zdroju
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.