eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosnowice"Zakup i montaż wodomierzy z modułem radiowym do zdalnego odczytu ilości pobranej wody"



Ogłoszenie z dnia 2025-06-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i montaż wodomierzy z modułem radiowym do zdalnego odczytu ilości pobranej wody”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: "Wodociagi Gminy Kłodzko" sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385877319

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: -

1.5.2.) Miejscowość: Krosnowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-362

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 868 93 50 lub biuro: +48 782 555 300

1.5.8.) Numer faksu: 74 868 93 50 lub biuro: +48 782 555 300

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wodociagigk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wodociagigk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gmina-klodzko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


gospodarka wodna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup i montaż wodomierzy z modułem radiowym do zdalnego odczytu ilości pobranej wody”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5e0c5bb-dddb-4eaa-a153-577ee4e6daf5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00296600

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00118847/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i montaż wodomierzy z modułem radiowym do zdalnego odczytu ilości pobranej wody

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie realizowane jest w ramach : „Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową na terenach wiejskich”, objętej Krajowym Planem Odbudowy i Zwiększania Odporności. Zadanie: PORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNOSCIEKOWEJ w GMINIE KŁODZKO, współfinansowane z krajowych środków publicznych i środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach KPO 2025.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00244068

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1834500 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż wodomierzy objętościowych DN15 i DN20 w minimalnej ilości 1711 szt., wyposażonych w moduł odczytu radiowego wraz z kompletnym zestawem inkasenckim (tablet), oprogramowaniem do integracji z system bilingowym wraz wdrożeniem systemu i stworzeniem stanowiska rozliczeniowego w siedzibie Zamawiającego, szkoleniem pracowników i zapewnieniem opieki i serwisowania systemu, wpięciem urządzeń do systemu rozliczeniowego Spółki WGK (ewentualny podgląd pracy urządzenia oraz zdarzeń przez stronę www) i dostarczeniem wymaganej przepisami dokumentacji.
Dobrane rozwiązanie musi gwarantować elastyczną pracę i osiągnięcie pełnej skuteczności działania przy obsłudze jednego stanowiska w siedzibie Spółki i dwóch stanowisk inkasenckich. Musi gwarantować możliwość sukcesywnej rozbudowy systemu oraz elastyczność pracy przy zmiennych warunkach obsługi. Dodatkowo rozwiązanie musi dać możliwość odczytu ręcznego np. w przypadku awarii. Dobrane rozwiązanie nie może wpływać na otoczenie pod względem uciążliwości obsługi oraz zasięgu i sprawności działania.

Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie następujące części:
część 1. Zakup i dostawa wodomierzy objętościowych DN15 i DN20 zintegrowanych z modułem do radiowego odczytu, wraz z dwoma zestawami inkasenckimi i oprogramowaniem do integracji z systemem bilingowym, szkolenie i wdrożenie systemu oraz zapewnienie opieki i serwisowania systemu przez okres minimum 5 lat.
W toku realizacji Umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia łącznej ilości dostarczonych i montowanych wodomierzy oraz modułów radiowych w zakresie do 2 768 szt. Zaistnienie okoliczności, o której mowa powyżej, spowoduje zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu niniejszej Umowy. Zwiększenie ilości dostarczonych i zamontowanych wodomierzy nie stanowi podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.
Szczegółowy zakres zamówienia zakupu i dostawy wodomierzy objętościowych DN15 i DN20 zintegrowanych z modułem radiowym wraz z oprogramowaniem bilingowym i zestawami inkasenckimi zostały określone w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38421100-3 - Wodomierze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32230000-4 - Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 1100000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż wodomierzy objętościowych DN15 i DN20 w minimalnej ilości 1711 szt., wyposażonych w moduł odczytu radiowego wraz z kompletnym zestawem inkasenckim (tablet), oprogramowaniem do integracji z system bilingowym wraz wdrożeniem systemu i stworzeniem stanowiska rozliczeniowego w siedzibie Zamawiającego, szkoleniem pracowników i zapewnieniem opieki i serwisowania systemu, wpięciem urządzeń do systemu rozliczeniowego Spółki WGK (ewentualny podgląd pracy urządzenia oraz zdarzeń przez stronę www) i dostarczeniem wymaganej przepisami dokumentacji.
Dobrane rozwiązanie musi gwarantować elastyczną pracę i osiągnięcie pełnej skuteczności działania przy obsłudze jednego stanowiska w siedzibie Spółki i dwóch stanowisk inkasenckich. Musi gwarantować możliwość sukcesywnej rozbudowy systemu oraz elastyczność pracy przy zmiennych warunkach obsługi. Dodatkowo rozwiązanie musi dać możliwość odczytu ręcznego np. w przypadku awarii. Dobrane rozwiązanie nie może wpływać na otoczenie pod względem uciążliwości obsługi oraz zasięgu i sprawności działania.

Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie następujące części:
część 2. Montaż (na terenie Gminy Kłodzko) zintegrowanych z modułem radiowym wodomierzy DN15 i DN20 u klientów Zamawiającego i dostosowanie instalacji wody u odbiory w celu montażu wodomierzy, potwierdzonych protokołem montażu i dokumentacją fotograficzną wraz ze stworzeniem stanowiska komputerowego do rozliczenia zdalnego odczytu wodomierzy i integracji z systemem bilingowym w siedzibie Zamawiającego.
W toku realizacji Umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia łącznej ilości dostarczonych i montowanych wodomierzy oraz modułów radiowych w zakresie do 2 768 szt. Zaistnienie okoliczności, o której mowa powyżej, spowoduje zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu niniejszej Umowy. Zwiększenie ilości dostarczonych i zamontowanych wodomierzy nie stanowi podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.
Szczegółowy zakres zamówienia zakupu i dostawy wodomierzy objętościowych DN15 i DN20 zintegrowanych z modułem radiowym wraz z oprogramowaniem bilingowym i zestawami inkasenckimi zostały określone w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38421100-3 - Wodomierze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32230000-4 - Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 734500 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1009482 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1009482 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1009482 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Diehl Metering sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5480077524

7.3.3) Ulica: Cieszyńska 1a Bażanowice

7.3.4) Miejscowość: Goleszów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-440

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1009482 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 509832 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 509832 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 509832 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AQUA Partner sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943186790

7.3.3) Ulica: Tolkmicka 6/2

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 54-116

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 509832 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji od podpisania umowy do 30.11.2025r. - 5 miesięcy
Kwoty ofert podano jako kwoty netto.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.