Ogłoszenie z dnia 2025-05-22
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Zakup i montaż wodomierzy z modułem radiowym do zdalnego odczytu ilości pobranej wody”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: "Wodociagi Gminy Kłodzko" sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 385877319
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: -
1.5.2.) Miejscowość: Krosnowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 57-362
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 74 868 93 50 lub biuro: +48 782 555 300
1.5.8.) Numer faksu: 74 868 93 50 lub biuro: +48 782 555 300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wodociagigk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wodociagigk.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający sektorowy - art. 5 ust. 1 pkt 1 - gospodarka wodna
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka wodna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i montaż wodomierzy z modułem radiowym do zdalnego odczytu ilości pobranej wody”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d5e0c5bb-dddb-4eaa-a153-577ee4e6daf5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00244068
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-05-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00118847/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup i montaż wodomierzy z modułem radiowym do zdalnego odczytu ilości pobranej wody
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Zadanie realizowane jest w ramach : „Inwestycje w zrównoważoną gospodarkę wodno-ściekową na terenach wiejskich”, objętej Krajowym Planem Odbudowy i Zwiększania Odporności. Zadanie: PORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNOSCIEKOWEJ w GMINIE KŁODZKO, współfinansowane z krajowych środków publicznych i środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach KPO 2025.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://gmina-klodzko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gmina-klodzko.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między
Zamawiającym a Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy zakupowej, która jest dostępna pod adresem: https:// https://gmina-klodzko.logintrade.net/
W postępowaniu o udzielenie zamówienia ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (za pomocą e- dowodu osobistego z certyfikatem podpisu osobistego).
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem platformy zakupowej, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@wodociagigk.pl (nie dotyczy składania ofert).
więcej informacji w SWZ punkt 12.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
2.1. Administratorem Danych Osobowych są Wodociągi Gminy Kłodzko spółka z o.o. z siedziba 57-362 Krosnowice 179B, w godzinach pracy Zamawiającego tj. od poniedziałku do piątku w godz. 7.00 do 15.00.
2.2. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.
2.3. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o ustawę z dnia 11.09.2019r.– Pzp.
2.4. Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z ustawą Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
2.5. Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
2.6. W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
2.7. Posiadają Państwo prawo do:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do Państwa danych osobowych,
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych2),
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2),
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO,
2.8. Nie przysługuje Państwu prawo do:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): jak wyżej
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż wodomierzy objętościowych DN15 i DN20 w minimalnej ilości 1711 szt., wyposażonych w moduł odczytu radiowego wraz z kompletnym zestawem inkasenckim (tablet), oprogramowaniem do integracji z system bilingowym wraz wdrożeniem systemu i stworzeniem stanowiska rozliczeniowego w siedzibie Zamawiającego, szkoleniem pracowników i zapewnieniem opieki i serwisowania systemu, wpięciem urządzeń do systemu rozliczeniowego Spółki WGK (ewentualny podgląd pracy urządzenia oraz zdarzeń przez stronę www) i dostarczeniem wymaganej przepisami dokumentacji.
Dobrane rozwiązanie musi gwarantować elastyczną pracę i osiągnięcie pełnej skuteczności działania przy obsłudze jednego stanowiska w siedzibie Spółki i dwóch stanowisk inkasenckich. Musi gwarantować możliwość sukcesywnej rozbudowy systemu oraz elastyczność pracy przy zmiennych warunkach obsługi. Dodatkowo rozwiązanie musi dać możliwość odczytu ręcznego np. w przypadku awarii. Dobrane rozwiązanie nie może wpływać na otoczenie pod względem uciążliwości obsługi oraz zasięgu i sprawności działania.
Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie następujące części:
część 1. Zakup i dostawa wodomierzy objętościowych DN15 i DN20 zintegrowanych z modułem do radiowego odczytu, wraz z dwoma zestawami inkasenckimi i oprogramowaniem do integracji z systemem bilingowym, szkolenie i wdrożenie systemu oraz zapewnienie opieki i serwisowania systemu przez okres minimum 5 lat.
W toku realizacji Umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia łącznej ilości dostarczonych i montowanych wodomierzy oraz modułów radiowych w zakresie do 2 768 szt. Zaistnienie okoliczności, o której mowa powyżej, spowoduje zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu niniejszej Umowy. Zwiększenie ilości dostarczonych i zamontowanych wodomierzy nie stanowi podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.
Szczegółowy zakres zamówienia zakupu i dostawy wodomierzy objętościowych DN15 i DN20 zintegrowanych z modułem radiowym wraz z oprogramowaniem bilingowym i zestawami inkasenckimi zostały określone w SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38421100-3 - Wodomierze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32230000-4 - Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
3.1. W toku realizacji Umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia łącznej ilości dostarczonych i montowanych wodomierzy oraz modułów radiowych w zakresie do 2 768 szt. Zaistnienie okoliczności, o której mowa powyżej, spowoduje zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu niniejszej Umowy. Zwiększenie ilości dostarczonych i zamontowanych wodomierzy nie stanowi podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z SWZ punkt 19
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i montaż wodomierzy objętościowych DN15 i DN20 w minimalnej ilości 1711 szt., wyposażonych w moduł odczytu radiowego wraz z kompletnym zestawem inkasenckim (tablet), oprogramowaniem do integracji z system bilingowym wraz wdrożeniem systemu i stworzeniem stanowiska rozliczeniowego w siedzibie Zamawiającego, szkoleniem pracowników i zapewnieniem opieki i serwisowania systemu, wpięciem urządzeń do systemu rozliczeniowego Spółki WGK (ewentualny podgląd pracy urządzenia oraz zdarzeń przez stronę www) i dostarczeniem wymaganej przepisami dokumentacji.
Dobrane rozwiązanie musi gwarantować elastyczną pracę i osiągnięcie pełnej skuteczności działania przy obsłudze jednego stanowiska w siedzibie Spółki i dwóch stanowisk inkasenckich. Musi gwarantować możliwość sukcesywnej rozbudowy systemu oraz elastyczność pracy przy zmiennych warunkach obsługi. Dodatkowo rozwiązanie musi dać możliwość odczytu ręcznego np. w przypadku awarii. Dobrane rozwiązanie nie może wpływać na otoczenie pod względem uciążliwości obsługi oraz zasięgu i sprawności działania.
Przedmiot zamówienia podzielony został na dwie następujące części:
część 2. Montaż (na terenie Gminy Kłodzko) zintegrowanych z modułem radiowym wodomierzy DN15 i DN20 u klientów Zamawiającego i dostosowanie instalacji wody u odbiory w celu montażu wodomierzy, potwierdzonych protokołem montażu i dokumentacją fotograficzną wraz ze stworzeniem stanowiska komputerowego do rozliczenia zdalnego odczytu wodomierzy i integracji z systemem bilingowym w siedzibie Zamawiającego.
W toku realizacji Umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia łącznej ilości dostarczonych i montowanych wodomierzy oraz modułów radiowych w zakresie do 2 768 szt. Zaistnienie okoliczności, o której mowa powyżej, spowoduje zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu niniejszej Umowy. Zwiększenie ilości dostarczonych i zamontowanych wodomierzy nie stanowi podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.
Szczegółowy zakres zamówienia zakupu i dostawy wodomierzy objętościowych DN15 i DN20 zintegrowanych z modułem radiowym wraz z oprogramowaniem bilingowym i zestawami inkasenckimi zostały określone w SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 38421100-3 - Wodomierze
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
32230000-4 - Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
3.1. W toku realizacji Umowy Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia łącznej ilości dostarczonych i montowanych wodomierzy oraz modułów radiowych w zakresie do 2 768 szt. Zaistnienie okoliczności, o której mowa powyżej, spowoduje zwiększenie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu niniejszej Umowy. Zwiększenie ilości dostarczonych i zamontowanych wodomierzy nie stanowi podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z SWZ punkt 19
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy spełniają warunki udziału dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie,
4. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie zakupu i dostawy wodomierzy: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizował co najmniej 2 dostawy proponowanych wodomierzy do przedsiębiorstwa wodno-kanalizacyjnego na terenie kraju w ilości min. 1000 szt.,
5. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie montażu wodomierzy i przeróbki instalacji u odbiorcy: Zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie w realizacji usług porównywalnych, tj. wykonał należycie w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi polegającego na montażu wodomierzy o średnicach DN15 i DN20,wraz z modułami zdalnego odczytu, o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł netto każda; w przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek wykonawcy składający ofertę wspólną mogą spełniać wspólnie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu:
a) Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – według załącznika nr 5 do SWZ,
b) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
a) Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy- załącznik nr 6 do SWZ;
b) Wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn nie zależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy- załącznik nr 6 do SWZ;
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga przedmiotowych środków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:1) Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
2) Zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby oraz oświadczenie, o których mowa w pkt. 9 ppkt 9.2. (jeżeli dotyczy).
3) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty, tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy). Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
4) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być przekazane w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej i opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
więcej informacji punkt 13 SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
W przypadku, gdy spełnienie warunków opisanych w SWZ wykazuje:
co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
Wykonawcy wykazują poprzez poleganie na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczają, który zakres zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy – według załącznika do SWZ.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania, w tym oświadczenie dotyczące przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) Zamawiający, zgodnie z art. 59 ustawy Pzp, żąda kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców przed zawarciem umowy,
b) Wykonawcy ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie wskazanym we wzorze umowy, o którym mowa w pkt 21.1.Zmiana umowy podlega unieważnieniu, jeżeli została dokonana z naruszeniem art.454 i art.455 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-30 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https:// https://gmina-klodzko.logintrade.net
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-30 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-27
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Termin realizacji zamówienia: w ciągu 5 miesięcy od dnia podpisania umowy nie dłużej niz do dnia do 30 listopada 2025 r.2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców w stosunku, do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp, art. 109 ust. 1 pkt 4,5,7,8,10 oraz w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024.507).
INNE PRZETARGI KROSNOWICE
więcej: przetargi KROSNOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla Zespołu Szkół w Piaskach w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Rozwój Infrastruktury Wodociągowej w Gminie Ogrodzieniec (system monitoringu sieci wodociągowej)
- "Zakup wraz z wdrożeniem komputerowego systemu do katalogowania, ewidencji i zarządzania zbiorami muzealnymi Muzeum Mazowieckiego w Płocku"
- "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawy w ramach projektu "Rozwój wiedzy i umiejętności uczniów w Szkołach Podstawowych w Gminie Górno"
- Dostawa licencji, zapewnienie wsparcia technicznego producenta oraz Asysty Technicznej Wykonawcy dla Systemu BeyondTrust Remote Support
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.