Ogłoszenie z dnia 2022-08-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00216042/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-06-21
- 2022/BZP 00222182/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Poprawa bazy leczniczej – przebudowa placu przed stacją
Pogotowia Ratunkowego we Lwówku Śląskim”
(zamówienie w formule „zaprojektuj i wybuduj”)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Pogotowie Ratunkowe w Jeleniej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001082454
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Cieplicka 126a
1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-570
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 757554731
1.5.8.) Numer faksu: 757526462
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@999.jgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.999.jgora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jgora.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Poprawa bazy leczniczej – przebudowa placu przed stacjąPogotowia Ratunkowego we Lwówku Śląskim”
(zamówienie w formule „zaprojektuj i wybuduj”)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-91b5f26b-eaf5-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00296512
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00096187/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont placu we Lwówku Śląskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00216042/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-7/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana nawierzchni istniejącego placu przed stacją Pogotowia Ratunkowego We Lwówku Śląskim przy ul. Gryfowskiej 2 (dz. nr 286, obręb 0002 – Lwówek Śląski 2), w zakres której wchodzi rozbiórka istniejącej żelbetowej rampy z kanałem serwisowym, rozbiórka budynku nieczynnej kotłowni, ułożenie rur osłonowych dla przewodów zasilających, wyczyszczenie odcinka kanalizacji deszczowej, naprawa i regulacja studni oraz wykonanie terenów zielonych. Realizację robót budowlanych poprzedza opracowanie przez Wykonawcę dokumentacji projektowej oraz uzyskanie wymaganych uzgodnień i pozwoleń, uprawniających do przeprowadzania przedmiotowej inwestycji.
2. Przedmiot niniejszego zamówienia – realizowany w formule „zaprojektuj i wybuduj” – obejmuje w szczególności:
1) opracowanie dokumentacji projektowej „Przebudowy placu przed stacją Pogotowia Ratunkowego we Lwówku Śląskim” – zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.), w skład której wchodzi:
a) Projekt Budowlany,
b) Projekt Wykonawczy,
c) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych;
d) Kosztorys inwestorski i przedmiar robót;
e) Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
2) uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich koniecznych opinii, warunków technicznych, uzgodnień, pozwoleń, zezwoleń, decyzji i zgód niezbędnych dla wykonania zadania inwestycyjnego (Zamawiający przewiduje konieczność dokonania przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego/Inwestora zgłoszenia robót niewymagających pozwolenia na budowę);
3) wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 1, oraz uzyskanych pozwoleń, o których mowa w pkt 2, przy jednoczesnym osiągnięciu celów wymagań i potrzeb określonych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, stanowiącym opis przedmiotu zamówienia, zawarty w Tomie III SWZ.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III SWZ (tj. w Programie Funkcjonalno-Użytkowym wraz z planami sytuacyjnymi).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczneCena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający w niniejszym postępowaniu planował przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 360 000,00 zł brutto. Kwota najkorzystniejszej oferty wyniosła 777 360,00 zł brutto.
Uzasadnienie prawne
Zgodnie z przepisem art. 255 pkt 3 ustawy Pzp zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty. Wobec braku możliwości przeznaczenia takiej kwoty na sfinansowanie zamówienia postępowanie w zakresie Pakietu I należało unieważnić na podstawie Art. 255 pkt.3 ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 777360,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 777360,00 PLN
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Usługi sprzątania obiektu Filharmonii oraz terenów zewnętrznych w 2026 roku
- Dostawa sprzętów, narzędzi TIK do jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach Rządowego programu na lata 2025-2029 "Cyfrowy uczeń"
- Obsługa serwisowa systemu sterowania automatycznymi słupkami blokującymi zlokalizowanymi w zabytkowej części miasta Jeleniej Góry
- Dostawa lekkiego pojazdu pożarniczego dla OSP Jelenia Góra, ul. Wiejska 85B
- Dostawa1szt agregatu prądotwórczego30kW, 1szt agregatu prądotwórczego70kW,5szt.agregatów prądotwórczych50kW oraz 5 generatorów prądotwórczych1800W w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Świadczenie usług hotelarskich i wyżywienia dla uczestników projektu "Jazzuj z nami" w okresie 27 - 30.11.2025 r.
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu gabinetów wodolecznictwa wraz z odtworzeniem i uruchomieniem systemu wentylacji w budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynku wielorodzinnego w gminie Milejewo"
- Remont podłóg w placówkach biblioteki publicznej im. Księdza Jana Twardowskiego w Dzielnicy Praga-Północ m.st. Warszawy
- Budowa sali wiejskiej w Przygórzu wraz z zagospodarowaniem terenu
- Modernizacja instalacji teletechnicznych, systemów PPOŻ i monitoringu wizyjnego w budynku MSCKZiU w Rzeszowie
- MODERNIZACJA ROZDZIELNI ELEKTRYCZNEJ WSzZ w PŁOCK
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





