Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00296203/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-02
- 2021/BZP 00296203/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-12-02 (po zmianach)
- 2022/BZP 00030741/01 - Wynik z dnia 2022-01-21
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Laboratoria Przyszłości
w szkołach prowadzonych przez Gminę Siechnice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Burmistrz Siechnic
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935129
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Jana Pawła II 12
1.4.2.) Miejscowość: Siechnice
1.4.3.) Kod pocztowy: 55-011
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.4.7.) Numer telefonu: 717860978
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umsiechnice.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://siechnice.bip.gov.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00296501
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-12-02
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00296203/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA I ZAMAWIAJĄCY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.1. Rola zamawiającego Przed zmianą:
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
Po zmianie:
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.9. Podział obowiązków - zamówienie wspólne Przed zmianą:
Po zmianie:
zgodnie z zawartym porozumieniem
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
ul. Główna 94,
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Święta Katarzyna
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
55-010
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
dolnośląskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
Wrocławski
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
zp@umsiechnice.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
https://siechnice.bip.gov.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
ul. Szkolna 4
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
Siechnice
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
55-011
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
dolnośląskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
Wrocławski
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
zp@umsiechnice.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
https://siechnice.bip.gov.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
ul. Księżnej Anny z Przemyślidów 6
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
Siechnice
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
55-011
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
dolnośląskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
Wrocławski
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
zp@umsiechnice.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
https://siechnice.bip.gov.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
Szkolna 14a
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
Radwanice
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
55-015
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
dolnośląskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
Wrocławski
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
zp@umsiechnice.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
https://siechnice.bip.gov.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.1. Ulica (Dane adresowe zamawiającego nr 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
Kolejowa 4
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.2. Miejscowość (Dane adresowe zamawiającego nr 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
Żerniki Wrocławskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.3. Kod pocztowy (Dane adresowe zamawiającego nr 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
55-012
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.4. Województwo (Dane adresowe zamawiającego nr 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
dolnośląskie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.5. Kraj (Dane adresowe zamawiającego nr 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
Polska
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.6. Lokalizacja NUTS 3 (Dane adresowe zamawiającego nr 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
Wrocławski
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.9. Adres poczty elektronicznej (Dane adresowe zamawiającego nr 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
zp@umsiechnice.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.5.10. Adres strony internetowej (Dane adresowe zamawiającego nr 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
https://siechnice.bip.gov.pl
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
1) Szkoła Podstawowa im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego Prymasa Tysiąclecia w Świętej Katarzynie
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 2) Przed zmianą:
Po zmianie:
8961347370
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
2) Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Siechnicach
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 3) Przed zmianą:
Po zmianie:
8961368343
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
3) Szkoła Podstawowa nr 2
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 4) Przed zmianą:
Po zmianie:
8961567344
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
Szkoła Podstawowa im. Jana Brzechwy w Radwanicach
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 5) Przed zmianą:
Po zmianie:
8961341870
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.2. Nazwa zamawiającego (Informacje o zamawiającym nr 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
5) Szkoła Podstawowa im. Św. Jadwigi Śląskiej w Żernikach Wrocławskich
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
1.4. Krajowy numer identyfikacyjny (Informacje o zamawiającym nr 6) Przed zmianą:
Po zmianie:
8961343596
INNE PRZETARGI SIECHNICE
więcej: przetargi SIECHNICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu elektronicznego dla LOO PCK
- Wyposażenie świetlicy w Macierzyszu w Gminie Ożarów Mazowiecki
- Doposażenie obiektów pełniących funkcje kulturalne w miejscowościach Brzezie oraz Kałków w gminie Pawłów
- Wyposażenie budynku szkoły podstawowej oraz budynku przedszkola w miejscowości Brzozówka
- wyposażenie i pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć w ramach projektu "Coraz lepsi" programu: FELU.00.00 Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
- Dostawa sprzętu AGD oraz RTV na potrzeby jednostek podległych Gminie Stalowa Wola
więcej: Sprzęt elektroniczny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.