Ogłoszenie z dnia 2025-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00224905/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-09
- 2025/BZP 00236776/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie budynku Domu Studenta DS2 przy ul. Rejtana 13 w Koszalinie do wymogów ppoż. oraz potrzeb osób z niepełnosprawnościami
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA KOSZALIŃSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001703
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ŚNIADECKICH 2
1.5.2.) Miejscowość: Koszalin
1.5.3.) Kod pocztowy: 75-453
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szp@tu.koszalin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tu.koszalin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-666523ee-1330-4104-a9d2-d4a5b65217721.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostosowanie budynku Domu Studenta DS2 przy ul. Rejtana 13 w Koszalinie do wymogów ppoż. oraz potrzeb osób z niepełnosprawnościami2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-666523ee-1330-4104-a9d2-d4a5b6521772
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00296501
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023644/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Dostosowanie budynku DS2 do wymogów ppoż oraz potrzeb osób z niepełnosprawnościami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00224905
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 16/TP1/SZP-1/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1779265,43 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych z wykorzystaniem materiałów Wykonawcy polegających na dostosowaniu budynku Domu Studenta DS2 przy ul. Rejtana 13
w Koszalinie do wymogów ppoż. oraz dla potrzeb osób z niepełnosprawnościami w zakresie określonym w SWZ i zgodnie z dokumentacją projektową przebudowy budynku zamieszkania zbiorowego Domu Studenta DS2 przy ul. Rejtana 13 w Koszalinie.
2. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7 Roboty budowlane
45200000-9 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składnia ofert częściowych. Podzielenie zamówienia na zadania groziłoby nadmiernymi trudnościami technicznymi i kosztami wykonania zamówienia,
a także potrzebą skoordynowania działań rożnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia. Ponadto istniałoby ryzyko niewykonania części zamówienia. Przedmiot zamówienia jest dostosowany do realizacji przez małe i średnie podmioty.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1) Zakres robót budowlanych obejmuje m.in przebudowę ciągów komunikacyjnych - klatek schodowych i korytarzy, budowę pochylni, szybu windowego, montaż windy, klap oddymiających, wymianę stolarki drzwiowej.
2) Obiekt po wykonanym remoncie musi spełniać obecne przepisy przeciwpożarowe oraz umożliwiać korzystanie z nich osobom z niepełnosprawnościami. Branża sanitarna obejmuje wymianę rurociągów hydrantowych i montaż hydrantów. Roboty branży elektrycznej obejmują wykonanie instalacji elektrycznej wraz z dostawą i montażem urządzeń Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisano w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót dla każdej branży.
3) Warunki realizacji przedmiotowego zamówienia:
a) W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć (loco budowa) wszystkie materiały we własnym zakresie, na własny koszt i ryzyko oraz do ich rozładunku, wniesienia i montażu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego w budynku DS2 przy ul. Rejtana 13 w Koszalinie,
b) Podane ilości i wymiary są wielkościami orientacyjnymi i mogą zostać zweryfikowane w trakcie wizji lokalnej budynku,
c) Wykonawca zobowiązany jest:
c1) przestrzegać w obiekcie (w czasie wykonywania robót remontowych), wymaganych przepisami prawa, warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przeciwpożarowych, a także zabezpieczenia terenu prac przed dostępem osób postronnych, Zamawiający nie odpowiada za sprzęt i materiały Wykonawcy pozostawione w czasie trwania prac budowlano – instalacyjnych;
c2)zachować najwyższą ostrożności przy robotach budowlano - instalacyjnych. W czasie wykonywania prac zobowiązuje się postępować z należytą starannością, w sposób jak najmniej uciążliwy dla normalnego funkcjonowania hotelu asystenta i zachować najwyższą ostrożność tytułem pracy
w obiekcie czynnym;
c3) po zakończeniu robót, uporządkować teren i miejsca objęte przedmiotem zamówienia oraz do wywozu na własny koszt i ryzyko, wszelkich zbędnych materiałów, odpadów, gruzu i opakowań;
c4) dostarczyć do zatwierdzenia Zamawiającemu, próbki materiałów budowlanych przed zakupem
i wbudowaniem. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wyboru i zatwierdzenia powyższych materiałów na podstawie przedstawionych prospektów i wzorników producenta, z wyłączeniem płytek okładzinowych,
d) Zmiany w przyjętych rozwiązaniach technicznych lub zastosowanych materiałach muszą zostać zatwierdzone przez Zamawiającego,
e) Wykonawca odpowiedzialny jest za prowadzenie robót zgodnie z umową oraz za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót,
f) Elementy wykończenia wnętrz i wyposażenia stałego trwale zamocowane do konstrukcji budynku, wykonane będą z materiałów, które nie są łatwopalne (zgodnie z § 258 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie) i muszą posiadać atesty na materiały użyte do ich produkcji,
g) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wyrządzone szkody podczas montażu i jest zobowiązany do ich naprawienia na własny koszt, w tym do usunięcia zabrudzeń, uszkodzeń i zniszczeń,
5.Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji na roboty budowlane i instalacyjne oraz użyte materiały, w tym na roboty wykonane przez Podwykonawców na okres co najmniej 36 miesięcy (licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń przez obydwie strony). Na zamontowane urządzenia i wyposażenie: gwarancja producenta, tj. 24 miesiące.
6.W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na normy, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Jeśli Zamawiający wskazał marki lub nazwy handlowe określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Zamawiający wskazuje kryteria stosowane w celu oceny równoważności: za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna produkty spełniające minimalne wymagania jakościowe, eksploatacyjne i techniczne odpowiadające wymaganiom wskazanym w opisie przedmiotu zamówienia.
7. Ilekroć w treści SWZ bądź w załącznikach, Zamawiający powołuje się na jakiekolwiek normy, atesty lub certyfikaty, Wykonawca może wykorzystać normy, atesty lub certyfikaty w stosunku do nich równoważne. Wykazanie równoważności, tj. spełnienie w równoważnym stopniu wymagań określonych przez Zamawiającego w SWZ, leży po stronie Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w ofercie jakie normy zostały zamienione i podać jakie w ich miejsce proponuje, podając ich opis i parametry. Zamawiający nie odrzuci oferty Wykonawcy, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia (art. 101 ust. 5 ustawy Pzp). Niewykazanie równoważności skutkować będzie odrzuceniem oferty, jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp. W przypadku niewskazania przez Wykonawcę w ofercie rozwiązania równoważnego Zamawiający uzna, iż Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia zgodnie z rozwiązaniami wskazanymi w SWZ.
8. Szczegółowe postanowienia dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący Załącznik nr 8 do SWZ.
9.Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań.
10. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy. W takim przypadku Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę (w ofercie) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom oraz podania ich nazw, jeżeli są już znani na tym etapie.
11. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej miejsca wykonywania zamówienia jako czynności pomocniczej w celu prawidłowego przygotowania oferty, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym terminu i godziny. Odbycie wizji lokalnej nie stanowi warunku udziału w postępowaniu.
Termin wizji lokalnej należy ustalać telefonicznie lub mailowo od poniedziałku do piątku
w godz. 8.00 -15.00 z p. Jerzym Zawiszą, tel. 94/ 34-78-641, e-mail: jerzy.zawisza@tu.koszalin.pl
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2081999,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2858760,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2081999,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6711839651
7.3.3) Ulica: Kołobrzeska 13a
7.3.4) Miejscowość: Siemyśl
7.3.5) Kod pocztowy: 78-123
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2081999,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Frezowanie oraz karczowanie pni na terenie działania RDW w Stargardzie
- Remont budynku warsztatowego nr 58 zlokalizowanego na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Koszalińskiej w Kołobrzegu.
- Opatrunki specjalistyczne dla pacjentów z EB
- Przebudowa chodników w ciągu DW 106 m. Parlino, m. Nowogard ul. Kościuszki, w ciągu DW 147 m. Gostomin
- Sprzątanie i utrzymanie właściwego stanu sanitarno - porządkowego w częściach wspólnego użytkowania w budynkach Gminy Miasto Koszalin będących w administrowaniu i zarządzaniu ZBM w Koszalinie
- Usługi serwisu pogwarancyjnego inst. klimatyzacyjnych, wentylacyjnych i klimatyzatorów oraz przeglądów gwarancyjnych klimatyzatorów w Oddziale ZUS w Koszalinie i w podległych Inspektoratach - 2 części
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W ŚWINOUJŚCIU UL. PADEREWSKIEGO 6 - ETAP III
- Utworzenie mieszkania treningowego w gminie Słomniki w ramach remontu konserwatorskiego przy ul. Kolejowej 117 - II etap
- Rozbudowa drogi gminnej DG103412 Nowy Świat - Kwiatkowice Las
- Remont budynku Szkoły Podstawowej nr 64 w Krakowie
- Budowa wew. linii zasil. nn0,4kV-W.L.Z. dla sceny kame Teatru im. A. Fredry w Gnieźnie wraz z wykonaniem instalacji dla systemu inspicjenta i podglądu akcji scenicznej dla remontowanej części Teatru
- Modernizacja pomieszczeń w CZP " Łódź - Polesie" przy ul. Skłodowskiej-Curie 15/17 w Łodzi.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.