eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › TP-12/24 Dostawa i wymiana 12 sztuk źródeł promieniotwórczych IR-192 do aparatu Microselectron HDR V3 sn: 10852, utylizacja zużytych źródeł oraz obsługa serwisowa aparatu.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
TP-12/24 Dostawa i wymiana 12 sztuk źródeł promieniotwórczych IR-192 do aparatu Microselectron HDR V3 sn: 10852, utylizacja zużytych źródeł oraz obsługa serwisowa aparatu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zachodniopomorskie Centrum Onkologii

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000817391

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzałowska 22

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 71-730

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.7.) Numer telefonu: 914251409

1.5.8.) Numer faksu: 914251406

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szpital@onkologia.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://onkologia.szczecin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8bf4d63f-d55c-11ee-a3b5-e25d731b0da9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

TP-12/24 Dostawa i wymiana 12 sztuk źródeł promieniotwórczych IR-192 do aparatu Microselectron HDR V3 sn: 10852, utylizacja zużytych źródeł oraz obsługa serwisowa aparatu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8bf4d63f-d55c-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00296400

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052011/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.6 Dostawa i wymiana 4 sztuk źródeł promieniotwórczych IR-192 do aparatu Microselectron HDR V3 sn: 10852, utylizacja zużytych źródeł oraz obsługa serwisowa aparatu (przez okres 2 lat).

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00246540

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TP-12/24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 691200,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wymiana 12 sztuk źródeł promieniotwórczych IR-192 do aparatu Microselectron HDR V3 sn 10852, utylizacja zużytych źródeł oraz obsługa serwisowa aparatu, użytkowanego na Oddziale Klinicznym Radioterapii.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku nr 1 do SWZ – Konfiguracja sprzętu, wykaz i zakres usług serwisowych, harmonogram dostaw źródeł.
3. Miejsce realizacji zamówienia: Oddział Kliniczny Radioterapii w Zachodniopomorskim Centrum Onkologii w Szczecinie przy ul. Strzałowskiej 22.
4. Kod i nazwa wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 09344000-2 – Izotopy promieniotwórcze.
5. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) dostawę 12 sztuk źródeł promieniotwórczych IR-192 do aparatu Microselectron HDR V3 sn 10852,
2) usługę związaną z odbiorem zużytych źródeł, ich utylizację, dostawę nowych wraz z wymianą i serwisem, zgodnie z procedurą producenta,
3) komplet części zużywalnych do aparatu Microselectron HDR V3
sn 10852, na czas zawarcia umowy, dostarczany w komplecie raz na rok.
6. WYKONAWCA winien wykonywać usługi serwisu zgodnie z instrukcją używania urządzenia, zaleceniami producenta, posiadaną specjalistyczną wiedzą i z należytą, wymaganą prawem starannością.
7. Przeglądy okresowe urządzenia będą wykonywane każdorazowo przy wymianie źródła.
8. Zamówienie należy zrealizować z poszanowaniem obowiązujących przepisów prawa.
9. ZAMAWIAJĄCY nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez WYKONAWCĘ kluczowych zadań dotyczących przedmiotowego zamówienia.
10. ZAMAWIAJĄCY żąda wskazania przez WYKONAWCĘ w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom wraz z podaniem podwykonawców, jeżeli są już znani.
11. ZAMAWIAJĄCY żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia WYKONAWCA podał nazwy, dane kontaktowe oraz przedstawicieli podwykonawców zaangażowanych w realizację zamówienia jeżeli są już znani. WYKONAWCA zawiadamia ZAMAWIAJĄCEGO o wszelkich zmianach w odniesieniu do informacji,
o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje wymagane informacje na temat nowych podwykonawców, którym
w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację części zamówienia.
12. Klauzula równoważności: W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia został opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, ZAMAWIAJĄCY dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, i przyjąć należy, że wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, ZAMAWIAJĄCY dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, i przyjąć należy, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (w szczególności innego niż podany "z nazwy" przez ZAMAWIAJĄCEGO w opisie przedmiotu zamówienia) pod warunkiem, że oferowane urządzenia i materiały będą o nie gorszych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do urządzeń i materiałów określonych przez ZAMAWIAJĄCEGO w opisie przedmiotu zamówienia. Zastosowanie produktów równoważnych nie może pogorszyć, jakości osiąganych wyników ani negatywnie wpłynąć na prawidłowe użytkowanie lub funkcjonowanie produktu lub usługi zgodnie z ich przeznaczeniem. W przypadku zaproponowania przez WYKONAWCĘ w ofercie produktów/ usług równoważnych do produktów/ usług wskazanych przez ZAMAWIAJĄCEGO, WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać,
że oferowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone przez ZAMAWIAJĄCEGO.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09344000-2 - Izotopy promieniotwórcze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 683985,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 683985,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 683985,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elekta sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000817391

7.3.3) Ulica: Inflancka 4C bud. D

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-189

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 683985,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.