Ogłoszenie z dnia 2025-06-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00213914/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-30
- 2025/BZP 00229574/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-14
- 2025/BZP 00236732/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Kaliska
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kaliska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675698
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 2
1.5.2.) Miejscowość: Kaliska
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-260
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 585889201
1.5.8.) Numer faksu: 585889206
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kaliska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kaliska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/kaliska/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Kaliska2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93914557-a511-4d6f-9f06-5bbab87009c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00296400
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005514/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.10 Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Kaliska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA POMORZA 2021-2027, PRIORYTET 2. FUNDUSZE EUROPEJSKIE DLA ZIELONEGO POMORZA, DZIAŁANIE 2.13. GOSPODARKA O OBIEGU ZAMKNIĘTYM WSPÓŁF. Z EFRR2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00213914
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, sanitarne, instalacyjne przy realizacji zadania polegającego na rozbudowie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych o wiatę na kontenery na odpady wraz z zewnętrzną instalacją: elektryczną, kanalizacji deszczowej, oświetleniem terenu, instalacją monitoringu oraz utwardzeniem i ogrodzeniem, wykonywane w ramach przedsięwzięcia pn.: „Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Kaliska” dofinansowanego w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027, Priorytetu 2. Fundusze europejskie dla zielonego Pomorza, Działania 2.13. Gospodarka o obiegu zamkniętym, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
2. Prace prowadzone będą w miejscowości Kaliska, na terenie działki nr 464/44 obręb Kaliska, Gmina Kaliska.
3. Zakres Przedmiotu zamówienia został opisany w:
1) Projekcie Zagospodarowania Terenu – Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (wiata na kontenery na odpady, zewnętrzne instalacje: elektryczna, kanalizacji deszczowej, oświetlenie terenu, instalacja monitoringu oraz utwardzenia, ogrodzenie) – wraz z załącznikami – stanowiący załącznik do Decyzji Starosty Starogardzkiego nr AB.6740.14.14.2024 z dnia 02.07.2024 r.,
2) Projekcie technicznym – Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (wiata na kontenery na odpady, zewnętrzne instalacje: elektryczna, kanalizacji deszczowej, oświetlenie terenu, instalacja monitoringu oraz utwardzenia, ogrodzenie),
3) Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) – Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (wiata na kontenery na odpady, zewnętrzne instalacje: elektryczna, kanalizacji deszczowej, oświetlenie terenu, monitoringu oraz utwardzenia, ogrodzenie),
4) Przedmiarze robót (element pomocniczy, nie stanowi podstawy do rzetelnej wyceny zakresu inwestycji).
5) Niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz z załącznikami.
6) Studium wykonalności dla projektu „Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Kaliska”.
7) Ponadto szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa „Projekt umowy” stanowiący Załącznik nr 7 do SWZ.
Uwaga
Przedmiary robót pełnią rolę wyłącznie pomocniczą przy obliczeniu ceny ofertowej przez Wykonawcę. W przypadku, gdy jakieś prace nie zostały ujęte w przedmiarze, a są niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia Wykonawca winien je wycenić i uwzględnić w cenie ofertowej.
4. Charakterystyka zadania:
4.1. Zamierzony sposób użytkowania – obiekt przeznaczony dla lokalnej ludności. Istniejący Punkt Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych rozbudowany zostanie o wiatę stalową wyposażoną w kontenery na odpady, co umożliwi wydzielenie następujących segmentów:
a) segment odbioru i przygotowania do ponownego zagospodarowania na terenie gminy odpadów budowlanych wydzielonych ze strumienia odpadów komunalnych z częściowym magazynem na odpady wilgo chłonne i odpady, które należy zabezpieczyć przed ich rozwiewaniem itp. styropian;
b) segment odbioru odpadów ulegających biodegradacji z wydzieleniem odpadów zielonych z częściowym zadaszeniem;
c) segment odbioru opon samochodowych;
W ramach zadania przewidziano również wykonanie zewnętrznej instalacji: elektrycznej, kanalizacji deszczowej, oświetlenie terenu, instalację monitoringu oraz utwardzenie i ogrodzenie.
4.2. Nie ograniczając się do niżej wymienionych robót, lecz zgodnie ze wszystkimi określonymi w dokumentacji dla Rozbudowy Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych, w ramach ceny umownej, Przedmiot zamówienia obejmuje realizację całości dokumentacji technicznej, o której mowa w ust. 3 niniejszej SWZ, to jest kompletną rozbudowę Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych m.in. poprzez:
1) Wykonanie wiaty stalowej na kontenery na odpady, z częścią magazynową zamkniętą z ścianami z blachy trapezowej. Wiata w konstrukcji stalowej z dachem dwuspadowym o konstrukcji stalowych wiązarów dachowych pokryty blachą trapezową. Wiata o powierzchni 305,17 m2.
2) Wykonanie stóp fundamentowych pod osadzenie słupów wiaty stalowej.
3) Wykonanie zewnętrznej instalacji elektrycznej zasilającej oświetlenie wiaty z podłączeniem do istniejącej rozdzielni elektrycznej w pom. technicznym PSZOK.
4) Wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej z dwoma wpustami drogowymi DN500 i podłączeniem 3 rynien z podłączeniem całej nowej instalacji do istniejącego zbiornika na wody opadowe.
5) Wykonanie zewnętrznej instalacji oświetlenie terenu z słupem oświetleniowym h=6m z dwoma wysięgnikami i lampami LED.
6) Wykonanie utwardzenia terenu PSZOK z kostki betonowej Bechaton bezfazowej na podbudowie z kruszywa betonowego 0-63mm – warstwa dolna o grubości po zagęszczeniu 20 cm oraz z kruszywa naturalnego łamanego – warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 8 cm.
7) Wykonanie zewnętrznej instalacji monitoringu z montażem dwóch kamer zewnętrznych i przeniesienie dwóch kamer z istniejącego budynku magazynu na projektowaną wiatę.
8) Wykonanie ogrodzenie z siatki zgrzewanej h=1,5m (drut 5mm) na podmurówce betonowej h=20cm z bramą przesuwną z siatki h=1,5m l=6m z bramą otwieraną l=5m h=1,5m – otwierane ręcznie.
9) Wykonanie ogrodzenie z bloków betonowych LEGO szer 0,6m o łącznej długości 46m i h=1,8m na fundamencie żelbetowym 0,6mx0,3m.
10) Wykonanie zieleni upiększającej.
11) Zakup i dostawa kontenerów na odpady: 4 szt. – kontenery o wielkości 10m3, 2 szt. – kontenery o wielkości 5 m3, 3 szt. – kontenery o wielkości – 8 m3.
12) wyposażenie budynku w przeciwpożarowy wyłącznik prądu.
5. Zadanie jest objęte pozwoleniem na budowę – Decyzja Starosty Starogardzkiego nr AB.6740.14.14.2024 z dnia 02.07.2024 r.
6. Przedmiot zamówienia obejmuje również:
1) przebudowę kolidujących urządzeń i sieci istniejącej infrastruktury pod i nadziemnej: urządzeń energetycznych, sieci wodociągowych, kanalizacji sanitarnej, urządzeń melioracyjnych i innych, o ile w trakcie prac wystąpi konieczność wykonania takiej przebudowy;
2) przestawienie kolidujących z zakresem inwestycyjnym ogrodzeń (jeżeli wymagane);
3) ułożenie warstwy ziemi urodzajnej z obsianiem mieszanką traw (jeżeli wymagane);
4) wykonanie projektu organizacji ruchu (jeżeli będzie wymagany) na czas realizacji robót, uzyskanie wymaganych przepisami uzgodnień, opinii i zgód w zakresie zatwierdzenia planów, uiszczenie niezbędnych opłat z tego tytułu oraz oznakowanie pionowe i poziome ulicy i skrzyżowań zgodnie z ww. dokumentacją;
5) w przypadku ustalenia odmiennych warunków gruntowo-wodnych względem w/w dokumentacji, udostępnionej przez Zamawiającego, wykonanie badań i robót budowlanych zapewniających właściwe warunki posadowienia obiektów w sposób zapewniający prawidłowe wykonanie Przedmiotu umowy;
6) wykonanie, po zakończeniu robót, pełnej rekultywacji terenów zajętych przez zaplecza techniczne i socjalne, plac budowy, drogi dojazdowe i wszelkie inne tereny przekształcone przez Wykonawcę;
7) dokonanie uzgodnień z zarządcami dróg publicznych oraz właścicielami nieruchomości przyległych do realizowanej inwestycji w zakresie przywrócenia dróg oraz nieruchomości użytkowanych przez Wykonawcę w czasie budowy do stanu nie gorszego niż przed rozpoczęciem budowy oraz realizacja ww. zobowiązania;
Zamawiający wymaga, aby przed złożeniem oferty każdy z Wykonawców ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia odbył wizję lokalną w celu oceny, na własną odpowiedzialność, kosztu i ryzyka, wszystkich czynników koniecznych do przygotowania rzetelnej oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszące do prowadzenia robót budowlanych. Zamawiający wyznacza 2 terminy odbycia przez Wykonawców w/w wizji, to jest:
1) 05.05.2025 r., godz. 10.00, miejsce spotkania: działka nr 464/44 obręb Kaliska, Gmina Kaliska- na terenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych przy ul. Przemysłowej 40 w Kaliskach;
2) 09.05.2025 r., godz. 10.00, miejsce spotkania: działka nr 464/44 obręb Kaliska, Gmina Kaliska- na terenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych przy ul. Przemysłowej 40 w Kaliskach;
3) 19.05.2025 r., godz. 10.00, miejsce spotkania: działka nr 464/44 obręb Kaliska, Gmina Kaliska- na terenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych przy ul. Przemysłowej 40 w Kaliskach;
Wykonawcy ubiegający się o udzielnie zamówienia zobowiązani są uczestniczyć przynajmniej w 1 wizji. Z czynności tych Zamawiający sporządzi protokół, zawierający m.in. informacje o uczestnikach wizji. Dokument ten będzie podstawą do oceny spełnienia tego kryterium przez Wykonawców na etapie oceny ofert.
Z uwagi na ograniczoną ilość znaków pełen opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 9 Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45232420-2 - Roboty w zakresie ścieków
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów wody ściekowej
45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1061644,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1480241,34 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1061644,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ZOJAX s.c. Jan i Zofia Wildman
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ZOJAX s.c. Jan i Zofia Wildman
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5922112997
7.3.3) Ulica: Kasztanowa 3
7.3.4) Miejscowość: Zblewo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-210
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1061644,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI KALISKA
- "Dostawa pelletu drzewnego do kotłowni Urzędu Gminy Kaliska"
- Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Kaliska w 2025 r. - I
więcej: przetargi KALISKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa studni głębinowej w Rajgrodzie - ujęcie ul. Podchoinki
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Rajgrodzie - ujęcie ul. Podchoinki
- Rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rosochata.
- Malowanie elewacji frontowej i północnej budynku Starostwa
- Remont części pomieszczeń biurowych zlokalizowanych na V piętrze budynku przy ul. Ozimskiej 19 w Opolu
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" w miejscowości Rzerzęczyce i Nieznanice w Gminie Kłomnice
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.